Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
Klopt idd max. Op zich wel jammer want we appten al behoorlijk veel met elkaar. Daarom ontmoet ik iemand ook het liefst zo snel mogelijk. Hij was zeker wel leuk maar niet leuk genoeg om nog een keer mee af te spreken.



Ach, we hebben in ieder geval een zeer aangename avond en nacht gehad
Alle reacties Link kopieren
quote:Bimzarellio schreef op 27 april 2017 @ 17:08:

@max als je lekkere man kunt verstaan zou ik rijden als ik jou was...Dan ga ik hem eerst een x bellen ????????
noppes
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 27 april 2017 @ 17:15:

Klopt idd max. Op zich wel jammer want we appten al behoorlijk veel met elkaar. Daarom ontmoet ik iemand ook het liefst zo snel mogelijk. Hij was zeker wel leuk maar niet leuk genoeg om nog een keer mee af te spreken.



Ach, we hebben in ieder geval een zeer aangename avond en nacht gehad Zo is het ook. Je weet het pas echt wanneer je elkaar ontmoet ... appen kan heel anders zijn...
noppes
Alle reacties Link kopieren
quote:Kerstfeest1998 schreef op 27 april 2017 @ 15:45:

Ik zou vandaag een date/afspraakje hebben maar nog steeds niks gehoord.. Telefoon staat ook uit dus ben bang dat dit weer op niks uitloopt...En??? Toch op date?
noppes
Alle reacties Link kopieren
quote:max schreef op 27 april 2017 @ 16:50:

Dus de date met de Griek was wel aardig maar niet een topper? Cherokee?



Hier date 2 gemaakt met man die me op date 1 al 6 uur wist te boeien... hij stuurde een hele lieve mail de dag erna ...



Date 2 met Wild card ook gemaakt ...we appen dagelijks ...



En met de enorm grappige match nog steeds leuk aan t appen... krijg alleen niet veel los over hemzelf... maar ik vind hem heel intrigerend ...



Match uit Drenthe maar even op laag pitje... leuke lekkere man maar he... Drenthe..! 2 uur rijden...Drenthe is hardstikke leuk. Kom je daarna Koffie drinken bij mij. Of beter ervoor. Daarna ben je natuurlijk helemaal uitgeput. Hahaha
Wees meester en vormgever van jezelf
Ik vind swypen in Drenthe echt helemaal niks. Mijn ouders wonen daar dus weleens daar geswypt. Vond t niks.



Maar goed, ik heb ook een wat exotische smaak
Alle reacties Link kopieren
Yep. En ik ben veel. Maar niet exotisch. En ook geen baarden en tattoos
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Robertooooh schreef op 27 april 2017 @ 19:36:

Yep. En ik ben veel. Maar niet exotisch. En ook geen baarden en tattoos
Alle reacties Link kopieren
Misschien voor jullie rare vraag maar stel hem toch: zijn jullie nou nooit is bang dat je een griezel treft die je bv verkracht zeker als je bv in een hotel oid afspreekt?
Alle reacties Link kopieren
Is wel wijze praat van onze Ginerva...nou dames...
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
quote:Bimzarellio schreef op 27 april 2017 @ 20:05:

Is wel wijze praat van onze Ginerva...nou dames...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 27 april 2017 @ 20:12:

[...]





...we have a match
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
quote:Bimzarellio schreef op 27 april 2017 @ 20:15:

[...]





...we have a match
Ohh een viva match!



Alle reacties Link kopieren
Jullie mogen allemaal komen op t feest (toch G ?)....
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
quote:Bimzarellio schreef op 27 april 2017 @ 20:25:

Jullie mogen allemaal komen op t feest (toch G ?).... Natuurlijk, hoe meer hoe beter
Alle reacties Link kopieren
Wel flinke vooral dikke gevulde enveloppen....ik en G kijken eerst naar de inhoud voordat je mag gaan zitten...
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
quote:Bimzarellio schreef op 27 april 2017 @ 20:28:

Wel flinke vooral dikke gevulde enveloppen....ik en G kijken eerst naar de inhoud voordat je mag gaan zitten... Ja we moeten onze reis natuurlijk wel kunnen betalen, hawaii is niet het goedkoopste land natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
We noemen onszelf nu ook Gim
Alle reacties Link kopieren
Dus guys and dolls: liefde hebben we al...show us the money !!
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Isa, leuk om op die manier iemand te ontmoeten ( hoewel een match via tinder ), klinkt goed!



GB, succes ondertussen met jouw eigen progressie én date.



Anna, helaas het vluchtige van vandaag de dag en de anonimiteit van internet, nog iets 'opgelopen' nu met Koningsdag?

Ik heb iig leuke gesprekjes en ontmoetingen met leuke vitaminen gehad tot nu, gebeurd niet vaak
Alle reacties Link kopieren
Het grappige (of nou ja grappig) er wordt geen antwoord gegeven op mijn vraag
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 27 april 2017 @ 20:30:

We noemen onszelf nu ook Gim ...meisjes...jongens...je ziet t...t kan...t bestaat...tis geen illusie...viva forum rulezzzz
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
quote:Bimzarellio schreef op 27 april 2017 @ 20:36:

[...]





...meisjes...jongens...je ziet t...t kan...t bestaat...tis geen illusie...viva forum rulezzzz sssst niet te hard roepen
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 27 april 2017 @ 20:35:

Het grappige (of nou ja grappig) er wordt geen antwoord gegeven op mijn vraag We zullen maar ophouden over ons aanstaande droomhuwelijk Gim...jouw vraag staat !
Bimzarellio...what else

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven