Snel huilen

22-07-2014 12:47 354 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb volgende vervelend probleem - ik heb een leuke relatie met mijn vriend (iets langer dan een jaar) maar elke keer dat er me iets dwars zit of we hebben een discussie, begin ik onmiddellijk te huilen.

Ik snap zelf niet waarom want meestal gaat het om iets redelijk banaal (vb ik vind dat hij nors doet, of dat hij te laat thuis was gisteren)

Maar toch krijg ik het niet gezegd zonder tranen...



Dacht dat het misschien hormonaal zou zijn, maar stoppen met de pil heeft niets geholpen.



Wat scheelt er met me? Iemand die kan helpen?



Alvast bedankt!
quote:NYC schreef op 24 juli 2014 @ 22:13:

[...]





Zou dat nog van invloed kunnen zijn in hoe snel je er iets uitflapt of niet? Bij iets leuks vind ik het trouwens ook makkelijker om wel een opmerking te maken maar dat komt misschien ook omdat dat makkelijker te zien is?Wat is er nu erg aan om betuttelend te zijn?
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 juli 2014 @ 22:52:

[...]



Wat is er nu erg aan om betuttelend te zijn?Daarmee geef je de ander het gevoel dat die het allemaal niet zo goed weet, niet zo goed kan etc. Althans, zo voel ik mij als ik betutteld word.
quote:NYC schreef op 24 juli 2014 @ 22:56:

[...]





Daarmee geef je de ander het gevoel dat die het allemaal niet zo goed weet, niet zo goed kan etc. Althans, zo voel ik mij als ik betutteld word.

Oke, dus als mensen kritiek op je hebben dan krijg jij het gevoel dat zij denken dat je het niet goed weet of kan. Klopt dat?

Hoe weet jij dat ze dat denken?

En als ze dat al denken, wat is daar erg aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook geen nut van commentaar op te laag hangen van schilderij. Op kleren gaf ik vroeger eerlijk mijn mening, ik was altijd "lekker" eerlijk, ook ongevraagd... nu denk ik omg wat een botterik was ik (nog wel eens bot) als ik het nu niet leuk vind zeg ik niets en als ze het vragen, zeg ik wat er wel leuk aan is, kan een soepjurk zijn met een mooie hals of goede kleur. Als het echt een gedrocht is zeg ik dat het niet mijn smaak is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven