Transgender

01-10-2014 21:36 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi mensen,



Ik zou graag in contact willen komen met mensen die een trangender als partner hebben. Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen.



Zelf heb ik een relatie met een transman. Ook mensen die zelf transgender zijn, zijn natuurlijk welkom om te reageren



Ik hoop op reactie ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben zonietmij en ik vroeg mij af of er nog mensen actief zijn in deze topic?
Ik date sinds kort ook een ftm en zou wel in contact willen komen met ervaringsdeskundigen (als ik het zo mag zeggen) !

Groetjes ! :hug:
Alle reacties Link kopieren
JesyDoe schreef:
08-05-2017 08:34
@Tijdspaarder, wie zegt dat ik jou of een ander die in dit topic meeechrijft veroordeel? Het hokjesdenken doen jullie zelf door jezelf allerlei interessante labels op te plakken.



Verder kan ik alleen refereren aan de film Trainspotting: Over a thousand years there will only be wankers, no boys no girls, just wankers.
amen, zelfde geldt voor dingen als nonbinair. Mij mis je echt als je extra hokjes gaat bedenken om te ontsnappen aan hokjes, terwijl men juist al jaren bezig was met die hokjes een rotschop te geven vóórdat al deze trendtermen er kwamen.
Sommige mensen hoeven niet zo nodig alle hokjes neer te halen en zoeken er gewoon eentje waar ze in passen. Moet iedereen zelf weten!
Alle reacties Link kopieren
Ja, denk verder vooral niet na over de maatschappelijke ramificaties daarvan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven