tv kapot van een vriendin

22-09-2014 06:48 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
afgelopen donderdag ben ik per ongeluk over een kabel gestruikeld die zij DWARS door de woonkamer heeft liggen bij een vriendin van mij. De tv is meegetrokken en barst in scherm. nu heeft ze het opgegeven bij haar verzekering maar ze laat mij er niet mee met rust en doet zo moeilijk en dreigen via de app over loonbeslag, deurwaarders enz. omdat ik van haar een tv moet betalen. wat vinden jullie? ik betaal niks in iedergeval. ik heb haar al een tv angeboden die wij nog hebben staan maar dat wil ze niet. ze wil geld
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 22 september 2014 @ 10:45:

[...]





Waarom maandag? Het is donderdag gebeurd! Dan zou ik vrijdag bellen!Oh excuus, ik dacht gisteren en dan werkt mijn verzekeringsmaatschappij niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Eh, daar ben je toch voor verzekerd lijkt mij?



Of je laat je verzekering het oplossen, of je lost het zelf op en je betaalt niet en zeurt er dan ook niet over.



En loonbeslag, zeker betalen of leeghalen gezien gisteravond?



Rare omgeving lees jij in.. Lees; loepje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 september 2014 @ 10:21:

[...]





Alsof jij je nek niet zou kunnen breken over een rondzwervende kabel . Dat heeft nou werkelijk niks te maken met respect voor andermans spullen.



En Fame heeft gelijk: Smurf moet gewoon even naar haar begeleider hiermee. Waarschijnlijk weet ze zelf niet eens of ze al dan niet verzekerd is, en die vriendin lijkt me ook al geen helder licht met haar loonbeslag.



Mee eens, ik denk dat TO niet op de hoogte is hoe je dit `normaal` gezien dit zou afhandelen.

Samen dit probleem afhandelen met de begeleider lijkt mij ook het beste wat je kan doen.



Dat die vriendin niet blij was met een 2e hands tv kan ik mij wel voorstellen maar die bedreigingen slaan natuurlijk nergens op. Geeft alleen maar aan dat ze er ook geen verstand van heeft.



TO, hopelijk kunnen jullie dit uitpraten en samen oplossen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik gok dat Smurf dit topic weer dood gaat laten bloeden door niet of nauwelijks meer te reageren... Ze heeft (bijna) geen medestanders, dus dan is het topic niet interessant meer as usual....
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Normaal gesproken een doodnormaal klusje voor je aansprakelijkheidsverzekering.



Het maakt echter wel degelijk iets uit als jouw 'vriendin' nalatig is geweest met obstakels zoals kabels waarvan het aannemelijk is dat mensen hierover gaan struikelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven