Verlaten en zwanger..

22-03-2017 23:09 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort verlaten na ruim 11 jaar. Waarvan 2.5 jaar huwelijk.

We waren elkaars jeugd liefdes en hebben heel veel samen mee gemaakt. Nu blijkt hij al een hele tijd te loopt met t idee dat hij niet meer kan. Hij heeft het opgegeven en heeft mij verlaten. Al die tijd heeft ie alles voor zichzelf gehouden en te laf geweest om eerder aan de bel te trekken. Toen het nog te redden viel.

Wel praten over vakantie van dit jaar en al jaren bezig met zwanger worden.

Drie dagen na de breuk besef ik me dat ik niet ongesteld was geworden en ja.. na 3 jaar proberen ben ik nu eindelijk zwanger. Ik storte compleet in en ik wist niet waar ik het zoeken moest. In eens sinds ooit ben ik alleen en zwanger! Het voelt als een blok in mijn buik. Zo lang was ik hier blij mee geweest en dol gelukkig. Nu sta ik alleen voor deze zwangerschap en ben ik gebroken. Ik had onze relatie nooit opgegeven en was altijd tot het uiterste gegaan. Hij gaf aan niet genoeg voor mij over te hebben en slaat nu om zich heen. Ik was de eerste paar dagen kapot door de breuk. Toen ik wat rust kreeg en het had geaccepteerd kreeg ik die positieve test. Toen storte ik pas echt in. Zo veel vragen dat ik heb. Nu bijna een week verder lijkt hij nog steeds achter zijn keuze te staan. Ik ben er van overtuigd dat hij hier spijt van gaat krijgen en niet beseft wat hij weggooid maar voor mij is het te laat. Maar wat zou ik hem graag smekend de deur willen wijzen.

Hoe nu verder weet ik nog niet. Ik wilde nu even van godlos in ieder geval deze zomer maar dat zit er niet meer in. Ik sta niet meer op de eerste plek.. het is zo wrang dat waarmee je jaren bent bezig geweest en zolang op heb gewacht er in eens is. Ik hoop dat mijn gevoel gaat bij draaien want nu heb ik afkeer tegen deze zwangerschap. Abortus is geen optie maar ik kan niet ontkennen dat die gedachte door mijn hoofd spookt. Maar ik ben bang dat ik mezelf dat nooit vergeef. Ik probeer kracht te halen dat ik dit kind wel met veel liefde heb gemaakt..
Alle reacties Link kopieren
quote:ieneminnie schreef op 24 maart 2017 @ 21:58:

[...]





Inderdaad, belachelijk. Zelf met behoorlijk wat moeite zwanger geraakt, ondenkbaar om het weg te laten halen na een relatiebreuk.

Gefeliciteerd Marloes met je zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Je mag boos worden, maar bij een BAM traject wilden in ieder geval beide ouders daar je geboren werd.



Mijn vader is jong overleden, ik heb hem heel erg gemist. Ik was heel vroeg in mijn hoofd verantwoordelijk voor de rest als er iets met mijn moeder zou gebeuren. Gelukkig was het een lieve vader en heb ik goede herinneringen. Maar hij was er niet.

Ik zie in mijn omgeving mensen na zestien jaar nog worstelen met omgangsregelingen. Komt hij wil of niet, houdt hij wel van je kind, welke feestdag wil hij het kind hebben en houdt hij zich dan wél aan de afspraak.

Daarom.

Als liefhebbende moeder ben je beter af als echt alleenstaand.
Ik ben niet boos? Ik vind jouw redenering alleen belachelijk. Nu een abortus nemen en dan een BAM traject aangaan.



Ik ben absoluut niet tegen abortus en ook niet tegen BAM (ben er zelf één ) maar dit gaat mij zelfs te ver.
Alle reacties Link kopieren
Ik waardeer de verschillende invalshoeken maar natuurlijk heeft iedereen een eigen of andere mening. Al heb ik nu echt wel genoeg gelezen over wat ik dit mijn kind allmaal wel ga aan doen door het te houden. Ik kies voor mij en mijn baby! Met of zonde vader. Ik zal altijd open en eerlijk zijn tegenover mijn kind en geen geheim van de vader maken mocht het daar op uitlopen.

Het huis is inmiddels bijna vrij van alle spullen van mijn ex! Met hulp van lieve familie en vrienden is na dit weekend het echt mijn huisje. Iets wat echt als aller eerst moest gebeuren.
goed zo Marloes. Jij en je kind komen er wel.

Ik wens je Veel kracht en wijsheid.

Gefeliciteerd alvast met het erwtje.



Je hebt een huis, lieve familie en vrienden om je heen. Dan komt het allemaal op den duur wel goed. Het kan ook best zijn dat je ex als de rook is opgetrokken misschien (en ik zeg misschien) wel zijn best doet om een vader te worden.
Alle reacties Link kopieren
Het komt heus goed.

Ik heb mijn kind ook alleen opgevoed met mijn lieve familie om me heen.

Ik had juist veel kracht, wat als vanzelf ging.

Ook in de zwangerschap en dat wens ik jou ook toe.



Veel geluk voor jullie xx
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Marloes19892 schreef op 24 maart 2017 @ 23:23:

Ik waardeer de verschillende invalshoeken maar natuurlijk heeft iedereen een eigen of andere mening. Al heb ik nu echt wel genoeg gelezen over wat ik dit mijn kind allmaal wel ga aan doen door het te houden. Ik kies voor mij en mijn baby! Met of zonde vader. Ik zal altijd open en eerlijk zijn tegenover mijn kind en geen geheim van de vader maken mocht het daar op uitlopen.

Het huis is inmiddels bijna vrij van alle spullen van mijn ex! Met hulp van lieve familie en vrienden is na dit weekend het echt mijn huisje. Iets wat echt als aller eerst moest gebeuren.

Wow wat ben jij een sterke vrouw Marloes! Je twijfelt niet, weet waar je voor staat en pakt door. Dat zouden veel meer vrouwen moeten doen die in een slechte relatie zitten met een dergelijke man.

Maak een mooi paleisje voor jou en je kinderen!
Alle reacties Link kopieren
liefs voor jou en je babybump.

Sterk hoe je hier in staat, en hopelijk heb je genoeg steun om door dit alles te gaan. Je verdient nu rust en ook om te genieten, zoveel mogelijk, van je zwangerschap.

Je kunt dit idd, met of zonder man.



The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Wat moet jij door een vreselijke nachtmerrie heen zijn gegaan. Gelukkig heb je geweldige ouders die altijd voor je klaarstaan, je bent niet alleen. Ik hoop dat je je snel weer echt gelukkig zal voelen. Ik vind het niet eerlijk van je man dat hij jou nooit iets verteld heeft over hoe hij zich voelde. Zo lang samen zijn en er dan op deze manier een eind aan maken. Hij heeft jullie geen kans gegeven om aan de relatie te werken. Als hij wat gezegd had dan had je er voor hem kunnen zijn. Hopelijk is hij niet weggegaan omdat hij een ander heeft, dat zou nog gemener zijn. Veel sterkte lieverd knuff...
*
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met je, Marloes?
Alle reacties Link kopieren
Wie zegt dat haar ex geen vader meer wil zijn. Hij wil in ieder geval duidelijk niet meer met haar leven, heeft aangegeven het niet meer te kunnen met haar. Hij zal zijn redenen hebben. Denk dat de zwangerschap daar voor hem helemaal los van staat.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt me niet zo veel uit wat hij wilt, als hij een vaderrol wilt spelen zal hij daar ontzettend hard voor moeten vechten.

Van mij krijgt hij niets meer zo maar of omdat hij iets wilt. De laaste dagen droom ik veel over hem. De breuk herhaald zich op verschillende manieren maar het eindigd het zelfde, hij is weg. Ik ben inmiddels erg boos op hoe hij dit heeft aangepakt. Hij is ontzettend laf en dat neem ik hem kwalijk. Morgen het tweede gesprek bij de mediator, daar zir ik best tegenop. Maar aan de andere kant wil ik het zo snel mogelijk rond hebben. Dan kan ik me op andere dingen gaan focussen. Wat ik scheit irritant vind is dat hij loopt te zeuren om geld want hij zou niets hebben, ondertussen zie en hoor ik dat hij deze week al 2 nieuwe jassen heeft gekocht. En absoluut geen goedkope. Dat irriteert me mateloos. Mja niet mijn probleem meer.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je nog even terug bent, Marloes. Goed dat je hem aan het loslaten bent! Inderdaad, dat van het geld en die jassen - niet jouw probleem.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Zeuren om geld?



Je bent zijn moeder niet. Je bent helemaal niets meer van hem. En al zeker niet zijn portemonnee
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Marloes. Heb je nu het idee dat je een andere kant van hem ziet die je nooit eerder hebt gezien?

Hoeveel weken ben je nu zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Marloes, hoe is het ondertussen met je?
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven