Verliefd op 13 jarig meisje.

17-07-2013 01:50 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



Graag zou ik jullie meningen tips willem hebben over een situatie waar ik inzit. Ik vind het zusje van een vriend van mij een hele leuke meid.

Ik ken haar nu al een aantal jaar, maar toen vond ik haar nog te jong.

Maar nu merk ikdat ik graag bij haar ben en prettig voel bij haar.



Zij is nu 13. Januari word ze 14. Ik word over 3 weken 18.

Wat zou ik moeten/kunnen doen in deze situatie.
Alle reacties Link kopieren
Het is een kind, begint net hevig te puberen en jij gaat er net uit. Je zit op een roze wolk en je vader heeft gelijk. Ik snap ook niet dat je er mee doorgaat, maar wie ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 18e had ik een vriend van 18. Na een vrij serieuze relatie van een jaar maakte hij het met me uit voor een meisje van net 14. Man, wat was ik gekwetst (kan er nog steeds boos over worden). Op die leeftijd is dat een wereld van verschil. Op mijn 18e had ik ook geen vriendinnen van 13-14, je zit op een totáál andere golflengte. Ik ging op kamers wonen, ging studeren, werd zelfstandig... Terwijl zij een meisje was die nog bij haar ouders woonde en net de brugklas uit was! Ik snap niet wat jongens van die leeftijd (17 en ouder) te zoeken hebben bij meisjes van 12-15. Dat zijn nog kinderen, ook geestelijk. Van die meisjes begrijp ik het enigszins. Het is natuurlijk stoer om een oudere vriend te hebben. Maar van die mannen??? Misschien zijn ze zelf nog erg onvolwassen?

Maar goed het zal vaker gebeuren.
quote:gwenni schreef op 28 juli 2013 @ 22:57:

En dat. Zeker als het het zusje is van je vriend, dan is het toch iemand die je heel geregeld ziet (en ziet opgroeien en ontbloeien) en als dat gewoon een hele lieve/ leuke meid is, vind ik dat niet zo raar dat je daar gevoelens voor ontwikkeld.Serieus? Jij zou als je zelf al volwassen bent gevoelens kunnen krijgen voor iemand die je misschien zelfs nog hebt gekend toen ze nog een jong meisje was dat op de basisschool zat? Het lijkt me dat je haar dan eerder als je eigen kleine zusje beschouwt dan als lekker wijf waar je lustgevoelens voor krijgt.
Alle reacties Link kopieren
"Ik ken haar nu al een aantal jaar, maar toen vond ik haar nog te jong.

Zij is nu 13. Januari word ze 14. Ik word over 3 weken 18."



Een aantal jaren al? Hoe oud was ze dan 9? Lijkt me geen gezonde interesse voor een jongen van 14/15 Na 18 is 4 jaar niets in leeftijdsverschil maar op die leeftijd zijn dat werelden van verschil. Ga lekker daten en als je haar als ze wat volwassener is nog steeds leuk vind zou je haar uit kunnen vragen.

Hoe liggen je verdere interesses? in je eigen leeftijd of vind je dat jonge gewoon leuk.
quote:appelientjex schreef op 31 oktober 2013 @ 14:42:

Op mijn 18e had ik een vriend van 18. Na een vrij serieuze relatie van een jaar maakte hij het met me uit voor een meisje van net 14. Man, wat was ik gekwetst (kan er nog steeds boos over worden). Op die leeftijd is dat een wereld van verschil. Op mijn 18e had ik ook geen vriendinnen van 13-14, je zit op een totáál andere golflengte. Ik ging op kamers wonen, ging studeren, werd zelfstandig... Terwijl zij een meisje was die nog bij haar ouders woonde en net de brugklas uit was! Ik snap niet wat jongens van die leeftijd (17 en ouder) te zoeken hebben bij meisjes van 12-15. Dat zijn nog kinderen, ook geestelijk. Van die meisjes begrijp ik het enigszins. Het is natuurlijk stoer om een oudere vriend te hebben. Maar van die mannen??? Misschien zijn ze zelf nog erg onvolwassen?

Maar goed het zal vaker gebeuren.Ik snap niet wat jij als meisje van 18 deed met 'n jongen van 18. Jongens van 18 zijn net pubertjes van 'n jaar of 14, dus een prima match met 'n 14-jarige. Dat jij voor zo'n kleuter koos snap ik dus totaal niet, je zit toch helemaal niet geestelijk op één lijn met 'n 18-jarig joch?
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 31 oktober 2013 @ 19:13:

[...]



Ik snap niet wat jij als meisje van 18 deed met 'n jongen van 18. Jongens van 18 zijn net pubertjes van 'n jaar of 14, dus een prima match met 'n 14-jarige. Dat jij voor zo'n kleuter koos snap ik dus totaal niet, je zit toch helemaal niet geestelijk op één lijn met 'n 18-jarig joch?Goh voel je je aangevallen?
Alle reacties Link kopieren
Ik was 14 en mijn eerste kalverliefde was 18, die relatie heeft toch vier jaar geduurd. Eerste 2 jaar lang al helemaal in de wolken van handje in handje lopen en zoenen, dat was al super bijzonder allemaal. De ouders (van mij en haar) die toch zeer ouderwets zijn vonden het toch ok. Zij was geen pedofiel, ik denk dat we qua ontwikkeling gewoon ongeveer gelijk zaten en misschien zag ik er ook wat groter uit dan de typische 14 jarige. Ik weet nog dat de twee meisjes die achter mij zaten een lange blonde haar op mijn trui zagen en zaten te vissen omdat ze mij op de ijsbaan met haar hadden gezien. Ik vertelde het niet op mijn school, omdat de meeste klasgenootjes dat niet zouden kunnen handelen, haha. Ik ben altijd op vrouwen gevallen die ongeveer 4 jaar ouder waren dan ik, niet expres, het liep zo. Ik kan me zelf daarom niet voorstellen dat ik op een jonger meisje zou zijn gevallen. Van die gedachte alleen al moet ik walgen.
quote:appelientjex schreef op 31 oktober 2013 @ 22:55:

[...]





Goh voel je je aangevallen? Heb ik geen enkele reden voor, ik viel namelijk niet op die puberale leeftijdgenoten
quote:malube schreef op 31 oktober 2013 @ 07:39:

Mijn zusje was 14 toen ze met haar vriend van 18 kreeg. Zijn nog steeds samen, gaat prima. Ik vind het niet iets schokkende ofzo. Volgens mij waren mijn scharrels op mijn 14e ook wel tegen die leeftijd. Overdreven reacties weer zeg..Op je 14e al aan de scharrels?
Denk dat het verschil in (mentale) volwassenheid tussen man en vrouw wat overdreven wordt hier, 13 en 18 vind ik gewoon maf en niet gezond. Dai!
Ik was 15, mijn vriend destijds 22. Drie jaar samen geweest. Vast ook niet gezond dan?



Ik denk dat ouders hier wat in te zeggen hebben. De ene (bijna) 14jarige is de andere niet. Evenals 18.

Ik lees dat de vader van TO zegt nog drie jaar te wachten, dan lijkt mij dat verstandig.

Maar het leeftijdsverschil tussen mij en mijn ex was echt alleen de leeftijd, we zaten mentaal op hetzelfde niveau. Ik jong volwassen, hij onvolwassen voor zijn leeftijd. Prima match.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij een erg lastige situatie, zeker als je ouders in elk geval je vader er niet achter staan. Ook denk ik dat het ermee te maken heeft waar je woont. In een klein dorpje heb je de kans dat iedereen het snel weet en dat je rare gezichten krijgt. In de stad zal dit misschien anders zijn. Weet je al hoe de ouders van het meisje er tegenover staan? en wat vindt je moeder en je vriend ervan? Misschien is het ook handig om te vertellen hoe oud je vrienden ongeveer zijn, sommige jongens van 18 hebben jongere vrienden en dan zou het natuurlijk ook logischer zijn om op een jonger meisje te vallen.



Ik hoop dat je weer eens gaat reageren want iets meer duidelijk over je vraag zou makkelijker zijn om met je mee te denken!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 31 oktober 2013 @ 19:13:

[...]



Ik snap niet wat jij als meisje van 18 deed met 'n jongen van 18. Jongens van 18 zijn net pubertjes van 'n jaar of 14, dus een prima match met 'n 14-jarige. Dat jij voor zo'n kleuter koos snap ik dus totaal niet, je zit toch helemaal niet geestelijk op één lijn met 'n 18-jarig joch? haha
.
Alle reacties Link kopieren
[quote]elninjoo schreef op 01 november 2013 @ 06:04:

[...]



Heb ik geen enkele reden voor, ik viel namelijk niet op die puberale leeftijdgenoten :-P[/quote



Toch bijzonder dat je mij dan aanvalt omdat ik op een leeftijdsgenoot viel. Ik vind 18-18 heel normaal (zoveel klasgenoten hadden een relatie met elkaar), 13-18 vind ik echter op die leeftijd een groot verschil.
Alle reacties Link kopieren
Appelientje: toen ik 18 was vond ik 18jarige jongens ook baby's. Ik ben nu 23 en ik vind 23jarige jongens eigenlijk ook baby's. Schatjes hoor! Echt lieverds!



Maar een studiegenoot van mij brengt zijn moeder nog elke week zijn kleding om te wassen en een andere studiegenoot krijgt nog een lunchpakketje mee van zijn moeder.



Ik bedoel maar. Baby's.
quote:dekleinekapitein schreef op 01 november 2013 @ 13:53:

Appelientje: toen ik 18 was vond ik 18jarige jongens ook baby's. Ik ben nu 23 en ik vind 23jarige jongens eigenlijk ook baby's. Schatjes hoor! Echt lieverds!



Maar een studiegenoot van mij brengt zijn moeder nog elke week zijn kleding om te wassen en een andere studiegenoot krijgt nog een lunchpakketje mee van zijn moeder.



Ik bedoel maar. Baby's.



Eeuh, wat is daar mis mee?! Ik kreeg allebei én een warme prak voor 3 dagen. Mijn moeder was diep teleurgesteld toen het niet meer hoefde/mocht.

Ik vond het wel efficiënt.
Alle reacties Link kopieren
Nou TAM, daar is niks 'mis' mee. Maar ik wil een vent waarmee ik kan samenwonen. AKA eentje die weet hoe je een wasmachine gebruikt en die een gebakken ei geen 'koken' noemt. ;)
quote:dekleinekapitein schreef op 01 november 2013 @ 20:04:

Nou TAM, daar is niks 'mis' mee. Maar ik wil een vent waarmee ik kan samenwonen. AKA eentje die weet hoe je een wasmachine gebruikt en die een gebakken ei geen 'koken' noemt. ;)Nah ja, dát kon ik dan wel nog.
Én ik kon klussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:eva-30 schreef op 01 november 2013 @ 07:12:

Ik was 15, mijn vriend destijds 22. Drie jaar samen geweest. Vast ook niet gezond dan?



Ik denk dat ouders hier wat in te zeggen hebben. De ene (bijna) 14jarige is de andere niet. Evenals 18.

Ik lees dat de vader van TO zegt nog drie jaar te wachten, dan lijkt mij dat verstandig.

Maar het leeftijdsverschil tussen mij en mijn ex was echt alleen de leeftijd, we zaten mentaal op hetzelfde niveau. Ik jong volwassen, hij onvolwassen voor zijn leeftijd. Prima match.Het gaat helaas op die leeftijd niet alleen om mentale volwassenheid. Een jongen van 18 heeft zeker al sexuele driften en om dat een meisje van 13 aan te doen. Kind is misschien nog niet eens ongesteld. Dat mentale is écht het probleem niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 01 november 2013 @ 20:08:

Én ik kon klussen.Nou dan was het met ons vast goed gekomen als je nu nog 23 was geweest
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat mijn vader 51 jaar terug een pedo was. Hij was 21, mijn moeder 15. Nu nog steeds gelukkig getrouwd, mijn vader ging het dus om de persoon, niet om het meisjemeisje.



Ik snap de reacties heel goed, moet er ook niet gelijk aan denken dat mijn 16 jarige met een vent van 21 thuiskomt, maar ik deed het 30 jaar later net als m'n moeder. Bij mij/ons ging het niet goed. Maar ik ben totaal niet gepusht door deze 5 jaar oudere vriend, heb alles op m'n eigen tempo kunnen doen en ik denk dat dat het belangrijkst is.



Als je haar echt leuk vindt, moet je je dus aan háár tempo aanpassen, niet haar jouw tempo opdringen.

Samen leuke dingen doen kan natuurlijk gewoon, zonder bijbedoelingen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 01 november 2013 @ 06:48:

Denk dat het verschil in (mentale) volwassenheid tussen man en vrouw wat overdreven wordt hier, 13 en 18 vind ik gewoon maf en niet gezond. Dai!





niets ongezonds aan



in de 18e eeuw was mohammed (54) al samen met aischa ( 9 jaar)



en neen zelfs dat hoeft geen pedofilie te zijn



oneigenlijk gebruik en stereotypering van de term pedofiel heeft een aantal gevaren:

het gevaar wordt zo algemeen en het beeld zo beperkt, dat men de daadwerkelijke ‘zieke’ personen en ‘strafbare’ handelingen niet meer ziet

er kan een heksenjacht ontstaan op onschuldige personen

normale intimiteit met en seksualiteit van kinderen wordt taboe, hetgeen een gezonde ontwikkeling van kinderen belemmert





ik denk dat dit laatste hier het geval is
Alle reacties Link kopieren
p12345, u heeft wel wat met pedofilie? begrijp ik dat goed..?

.

U verontschuldigt het steeds, merk ik op.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven