Verliefd op 13 jarig meisje.

17-07-2013 01:50 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



Graag zou ik jullie meningen tips willem hebben over een situatie waar ik inzit. Ik vind het zusje van een vriend van mij een hele leuke meid.

Ik ken haar nu al een aantal jaar, maar toen vond ik haar nog te jong.

Maar nu merk ikdat ik graag bij haar ben en prettig voel bij haar.



Zij is nu 13. Januari word ze 14. Ik word over 3 weken 18.

Wat zou ik moeten/kunnen doen in deze situatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 18 juli 2013 @ 17:40:

[...]



Oh hou toch je mond, ninjo. Jij snapt niks van geen een mens wat compassie heeft voor een ander.

Ga lekker terug onder je steen.Ik volg niet helemaal waarom je zo onaardig en hard moet doen tegen iemand die simpelweg een mening heeft over jouw relatie. Het is slechts een mening, het is zijn/haar keuze niet. Hij/zij zegt dat het jouw vader had kunnen zijn: had ook wel gekund. Daar is toch niets mis mee om te zeggen? Hij/zij veroordeelt je niet, scheldt je niet uit. Het is maar een mening. En niet onaardig gebracht.
quote:zuz schreef op 19 juli 2013 @ 00:48:

[...]



Ik volg niet helemaal waarom je zo onaardig en hard moet doen tegen iemand die simpelweg een mening heeft over jouw relatie. Het is slechts een mening, het is zijn/haar keuze niet. Hij/zij zegt dat het jouw vader had kunnen zijn: had ook wel gekund. Daar is toch niets mis mee om te zeggen? Hij/zij veroordeelt je niet, scheldt je niet uit. Het is maar een mening. En niet onaardig gebracht.Goh, wat bijt jij je daar in vast, vreemd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Geroldine schreef op 19 juli 2013 @ 00:52:

[...]



Goh, wat bijt jij je daar in vast, vreemd!Ik vind het lullig. Iedereen hier keert zich tegen haar/hem. Nu al drie mensen. Terwijl het helemaal niet aanvallend is gebracht.
quote:zuz schreef op 19 juli 2013 @ 01:27:

[...]



Ik vind het lullig. Iedereen hier keert zich tegen haar/hem. Nu al drie mensen. Terwijl het helemaal niet aanvallend is gebracht.Iedereen? En dan heb je het over drie mensen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Geroldine schreef op 19 juli 2013 @ 01:35:

[...]



Iedereen? En dan heb je het over drie mensen?Oké, niet iedereen maar al wel heel wat in één topic om niets. Ik snap dus oprecht niet waarom.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ninjoo al jaren en er is nog nooit een mening met compassie uitgekomen. Nooit.

De uitzondering zijn haar eigen ouders. That's it.

Ik ben ook maar een mens en heb even genoeg van haar kortzichtige gedrag.
Alle reacties Link kopieren
On Topic Please!
Alle reacties Link kopieren
On topic speciaal voor jou omdat je het zo lief vraagt

Mijn moeder vast 14 toen ze een relatie met mijn vader kreeg. Hij was 18, bijna 19.



Ik vind het verschil op die leeftijd te groot. Zeker voor sex want je bent gewoon strafbaar.



Het ligt ook wel aan jouw gedrag en aan haar gedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 19 juli 2013 @ 10:48:

Ik ken ninjoo al jaren en er is nog nooit een mening met compassie uitgekomen. Nooit.

De uitzondering zijn haar eigen ouders. That's it.

Ik ben ook maar een mens en heb even genoeg van haar kortzichtige gedrag.



Als je iets post op een forum vind ik wel dat je tegen een stootje moet kunnen en een ongezouten mening die jij als compassieloos beschouwd moet kunnen hebben.



Bovendien ben jezelf ook bekrompen door een relatie met een volwassene en kind uit te sluiten.



Jordy, ik heb het hele topic niet gelezen, maar heb je wel contact met meisjes van je eigen leeftijd? Waarom vind je een meisje van 13 leuker dan een meisje van 16/17 die al veel verder is en beter met jou op een lijn zou liggen?
quote:Scamp schreef op 19 juli 2013 @ 10:48:

Ik ken ninjoo al jaren en er is nog nooit een mening met compassie uitgekomen. Nooit.

De uitzondering zijn haar eigen ouders. That's it.

Ik ben ook maar een mens en heb even genoeg van haar kortzichtige gedrag.

Dan lees je selectief.



Verder ken ik jou niet al jaren, dus je bent zeker 'n keer van nickname veranderd?
quote:anaquirina schreef op 19 juli 2013 @ 12:25:

[...]





Als je iets post op een forum vind ik wel dat je tegen een stootje moet kunnen en een ongezouten mening die jij als compassieloos beschouwd moet kunnen hebben.



Bovendien ben jezelf ook bekrompen door een relatie met een volwassene en kind uit te sluiten.

Mee eens!



quote:Jordy, ik heb het hele topic niet gelezen, maar heb je wel contact met meisjes van je eigen leeftijd? Waarom vind je een meisje van 13 leuker dan een meisje van 16/17 die al veel verder is en beter met jou op een lijn zou liggen?Meisjes van 16-17 zijn emotioneel gezien veel verder ontwikkeld dan 'n jongen van 18. Voor hen ligt 'n jongen van 18 dus hoogstwaarschijnlijk niet met hen op één lijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 19 juli 2013 @ 12:28:

[...]



Dan lees je selectief.



Verder ken ik jou niet al jaren, dus je bent zeker 'n keer van nickname veranderd?Al meer dan een keer inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:anaquirina schreef op 19 juli 2013 @ 12:25:

[...]





Als je iets post op een forum vind ik wel dat je tegen een stootje moet kunnen en een ongezouten mening die jij als compassieloos beschouwd moet kunnen hebben.



Bovendien ben jezelf ook bekrompen door een relatie met een volwassene en kind uit te sluiten.

Illegaal? Strafbaar? Moraal? Neuh, niet bekrompen.



Jordy, ik heb het hele topic niet gelezen, maar heb je wel contact met meisjes van je eigen leeftijd? Waarom vind je een meisje van 13 leuker dan een meisje van 16/17 die al veel verder is en beter met jou op een lijn zou liggen?
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik kan wel tegen een stootje hoor. Maar mensen zoals Ninjoo komen mijn neus uit.

Zou ze moeten negeren maar hey, zoals ik al zei, ik ben ook maar een mens.
Alle reacties Link kopieren
Pedo? Sjonge, overdrijven is ook een vak!

Sowieso vind ik de reacties hier echt overtrokken..



Ik heb ook ooit een vriendje gehad van 24 toen ik 16 was.

En op mijn 13e (bijna 14 toen) had ik vriendje (17) waar ik al verder mee ging dan alleen zoenen.

Ik voelde me toen ook geen kind meer..



Het ligt er maar net aan hoe dit meisje van 13 en deze jongen van 18 in elkaar zitten!



Als zij niets wilt dan met rust laten, anders gewoon ondervinden hoe en wat..
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 19 juli 2013 @ 12:31:

[...]





We hebben het over 13 en 17/18. Als hij nou net 17 was en zij 13, had je het dan wel oke gevonden?



Dit leeftijdsverschil vind ik nog kunnen. Bovendien krijg je toch zelf dat gevoel dat je toe bent aan jongens en verdergaan? Ik had dat pas op mijn 16de.



Als een ander dat op haar 13de heeft en je gaat haar dingen opleggen/beperken, dan zou het juist eerder de verkeerde kant opgaan.



Mijn zusje heeft een vriendinnetje die trots is dat ze lekker liep te sletten en sinds haar 13de al seks heeft. Ze is nu 18 en gelukkig met een jongen van 25. Dusja, wie zijn wij om dat te bepalen wat wel en niet liefde is.



Ik snap trouwens heel goed wat je bedoelt, dat heb ik namelijk ook. Ergens krijg je direct afschuw over bepaalde zaken en vooral door de media. Maar soms moet je dingen -ook al vind je het niet kunnen- ook even relativeren tot wat het echt is.
anoniem_179980 wijzigde dit bericht op 19-07-2013 13:08
Reden: typefoutjes
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:anaquirina schreef op 19 juli 2013 @ 13:07:

[...]





We hebben het over 13 en 17/18. Als hij nou net 17 was en zij 13, had je het dan wel oke gevonden?

Ik had het over 14 en 32, maar goed..



Dit leeftijdsverschil vind ik nog kunnen. Bovendien krijg je toch zelf dat gevoel dat je toe bent aan jongens en verdergaan? Ik had dat pas op mijn 16de.



Als een ander dat op haar 13de heeft en je gaat haar dingen opleggen/beperken, dan zou het juist eerder de verkeerde kant opgaan.



Mijn zusje heeft een vriendinnetje die trots is dat ze lekker liep te sletten en sinds haar 13de al seks heeft. Ze is nu 18 en gelukkig met een jongen van 25. Dusja, wie zijn wij om dat te bepalen wat wel en niet liefde is.



Ik snap trouwens heel goed wat je bedoelt, dat heb ik namelijk ook. Ergens krijg je direct afschuw over bepaalde zaken en vooral door de media. Maar soms moet je dingen -ook al vind je het niet kunnen- ook even relativeren tot wat het echt is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 19 juli 2013 @ 13:10:

[...]

Ja, daag, ik reageer toch op jouw post en inhoudelijk op het topic.
quote:Ik had het over 14 en 32, maar goed..Maar dat vind jij niet minstens zo raar als 44 en 70?
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 19 juli 2013 @ 13:14:

[...]



Maar dat vind jij niet minstens zo raar als 44 en 70?Bij 44 en 70 ben je beiden allang volwassen.
quote:Beauke schreef op 19 juli 2013 @ 13:17:

[...]





Bij 44 en 70 ben je beiden allang volwassen.De één staat nog midden in 't leven en de ander is bejaard...
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 19 juli 2013 @ 13:14:

[...]



Maar dat vind jij niet minstens zo raar als 44 en 70?

Nee, een meisje van 14 ontdekt net haar sexualiteit, ze komt net in de puberteit, zit op school. Moet alles nog ontdekken.



Een man van 32 heeft een baan, exen, vaste lasten, levenservaring, sex ervaring, zijn dominanter over 14 jarige meisjes.



En buiten dat is het strafbaar en noemen wij mensen zoals dat pedofielen.



Dat kun je allesbehalve vergelijken met 44 en 70.
Alle reacties Link kopieren
quote:Beauke schreef op 19 juli 2013 @ 13:17:

[...]





Bij 44 en 70 ben je beiden allang volwassen.



Klopt, maar dan heb je alsnog dezelfde stellingen die ook bij 13 en 18 worden aangehaald:



"waarom wil een 70 jarige zo'n jong ding van 44? Zeker puur voor de seks... hoezo neemt hij geen vrouw van zijn eigen leeftijd? Wat een viespeuk" etc..
Alle reacties Link kopieren
quote:anaquirina schreef op 19 juli 2013 @ 13:13:

[...]





Ja, daag, ik reageer toch op jouw post en inhoudelijk op het topic.

Lees even terug lieverd, er was een forummer die vertelde over haar relatie met een man van 32 toen zij 14 was.



Daar heb ik op gereageerd. Daarna reageerde ik op Jordy. Vergelijk even..
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 19 juli 2013 @ 13:22:

[...]



Lees even terug lieverd, er was een forummer die vertelde over haar relatie met een man van 32 toen zij 14 was.



Daar heb ik op gereageerd. Daarna reageerde ik op Jordy. Vergelijk even..



"Leeftijdsverschil vind ik niks mis mee, maar wel met volwassenen en kinderen."



Dat zei je eerder in dit topic daar reageerde ik op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven