Verliefd op een Gambiaan

16-04-2011 18:31 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na heel lang nadenken wil ik toch mijn verhaal vertellen. Ik zit al een poos op dit forum mee te lezen.Maar nu komt nijn verhaal . Mijn vrouw haal ik op van schiphol en het was heel normaal je weet wel de kus en de knuffels zondagmorgen kom ze nog heel dicht te me aan te liggen.Zondagmiddag om 15.30 komt ze bij ze bij me staan en zegt ik zal er niet langer om toedraaien.Ik ben verliefd geworden op een Gambiaan.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Heb wel 'ns een documentaire gezien over Thaise hoeren. Die gaven gewoon toe dat ze hun geld liever makkelijk op hun rug verdienden omdat ze dan in 'n paar dagen meer opbrengst hadden dan met 'n regulier baantje in 'n hele maand.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 16 april 2011 @ 19:24:

[...]



Hoer of geen hoer, het zijn gewoon golddiggers die gebruik van 'n wandelende portemmonnee maken en de hoofdprijs is geimporteerd worden door de westerse domme doos zodat ze de rest van hun leven in luxe kunnen leven.

Idem wat betreft westerse mannen die 'n Thais hoertje/huissloof importeren en daar happy family mee gaan spelen.





lekker bekrompen niet iedereen is een golddigger, wie zegt dat ze geimporteerd worden ?Wie zegt dat de vrouw niet in daar blijft ?Wie zegt dat het van zelfsprekend is dat de vrouw in deze misbruikt wordt. Wat een onzin zeg er bestaan vast wel mensen die gewoon verliefd worden.



Het gaat in het geval van prostitutie soms om kinderen.Die oudere vrouwen weten exact waar ze mee bezig zijn, het zijn geen slachtoffers.De meeste mannen die trouwens met een thaise thuiskomen doen dat omdat ze hier niet bepaald populair waren. Vaak hebben die vrouwen het niet geweldig in nl, de mannen zijn alles behalve slachtoffers.
Ik heb met diverse mannen en vrouwen daar gesproken en ook met de strandpolitie, maar dit is een echt probleem en geen keuze zoals een gigolo hier in Nederland heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 16 april 2011 @ 19:33:

[...]



Klik maar op die link, ik zie alleen maar de luxe waar ze zich mee verwennen en als ze daar een peniscar mee kunnen kopen, dan doen ze dat maar gewoon.

Je kan de regeringen van dat soort landen ook aanspreken op het economisch opbouwen van hun land, dan hoeft prostitutie ook niet meer, dan kunnen ze een ander baantje gaan zoeken, maar het is in dat soort landen nou eenmaal zo, een kleine elite geniet van de weelde en de bevolking moet het maar uit zien te zoeken.

Voor die jongens is prostitutie een uitkomst en ze kiezen er zelf voor. Ik heb nooit enig probleem gehad met een hoer die zelf voor die bezigheid kiest, mannelijk of vrouwelijk.Het is het oudste beroep ter wereld en nu zien mannen er ook een aardig centje in, wie is wie om dat te veroordelen.



je vind het prima dat minderjarigen in de prostitutie zitten, je bent niet wijs. Bij jongens weet ik niet hoe het in elkaar steekt, maar meisjes zijn vaak al slachtoffer worden slachtoffer van mensen handel.



Als het Nederland was zou de wereld te klein zijn maar ach het is een ver van mijn bed show dus normaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 16 april 2011 @ 19:15:

[...]



En ze stinken (voor ons) ook nog 'ns...

Kan me voorstellen als TO samen met vrouw regelmatig 'n zonvakantie heeft gedaan naar Gambia, dat ie niet verwacht dat z'n vrouw met zo'n engerd in bed duikt als TO 'ns niet mee kan.*zucht*
quote:ardni schreef op 16 april 2011 @ 19:41:

[...]





je vind het prima dat minderjarigen in de prostitutie zitten, je bent niet wijs. Bij jongens weet ik niet hoe het in elkaar steekt, maar meisjes zijn vaak al slachtoffer worden slachtoffer van mensen handel.



Als het Nederland was zou de wereld te klein zijn maar ach het is een ver van mijn bed show dus normaal.Het lijkt me een goed plan als jij eens begrijpend zou leren lezen, want met wat je me nu flikt wek je walging.
quote:ardni schreef op 16 april 2011 @ 19:42:

[...]





*zucht*Voor ons. Wij zullen voor andere volkeren ook wel stinken neem ik aan. Andere voeding, andere lichaamsverzorging.
Je bent lekker aan het invullen hè Ardni?
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 16 april 2011 @ 19:45:

Je bent lekker aan het invullen hè Ardni?





ja ik ben heerlijk op dreef.

Maar goed het topic draait om de partner van TO niet om al die andere bijzaken , dus sorry TO.
Alle reacties Link kopieren
Waar is TO?
TO laat zich vast met spoed testen op alle enge ziektes die z'n vrouw kan hebben opgelopen van d'r Afrikaanse toyboy
quote:elninjoo schreef op 16 april 2011 @ 19:54:

TO laat zich vast met spoed testen op alle enge ziektes die z'n vrouw kan hebben opgelopen van d'r Afrikaanse toyboyAch, dat maakt tegenwoordig niet meer uit. Velen zijn in de veronderstelling dat als je de vinketering oploopt, een ABtje het na een week wel weer wegwerkt, brrrr.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 16 april 2011 @ 20:00:

[...]



Ach, dat maakt tegenwoordig niet meer uit. Velen zijn in de veronderstelling dat als je de vinketering oploopt, een ABtje het na een week wel weer wegwerkt, brrrr.Wazdat???
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Antibiotica?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Yep.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 16 april 2011 @ 19:45:

[...]



Voor ons. Wij zullen voor andere volkeren ook wel stinken neem ik aan. Andere voeding, andere lichaamsverzorging.



Voor de mensen in landen waar ze nauwelijks zuivelproducten gebruiken stinken wij ook.

We ruiken zuur door al die zuivelproducten.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 16 april 2011 @ 18:53:

[...]

Ik vind die foto's op die site echt verschrikkelijk.



Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 16 april 2011 @ 19:45:

[...]

Voor ons. Wij zullen voor andere volkeren ook wel stinken neem ik aan. Andere voeding, andere lichaamsverzorging.



Idem voor aboriginals. Beseffen veel toeristen niet. In de outback zie je best weinig douches/badkamers/drogisterijen etc etc..
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 16 april 2011 @ 19:13:

[...]





Jazeker, maar ik vind het dan ook voor vrouwen die gedwongen in de prostitutie zitten ook heel naar, het is me om het even of het mannen of vrouwen betreft.



In het geval van Gambianen zijn de blanke vrouwen alleen nog zo dom om te denken dat het echte liefde is en volgens mij zijn mannelijke hoerenlopers niet zo naief.



Ach natuurlijk wel,wat denk je van al die naïeve dwazen met een Thaise,Filipijnse,Dominicaanse vrouw?

Als die de geldkraan richting Thailand,Filipijnen,Dominicaanse republiek dicht doen is het met de 'liefde' ook snel over.

Uiteraard denken die mannen ook dat zij nou net die uitzondering hebben die niet zo is..
Maar goed. De inhoud van dit topic nog eens bekeken en volgens mij heeft TO zo ondertussen een hartverzakking.

We hebben hem ook niet echt bijgestaan hoor. Had wel gemoeten, ondanks de korte OP.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is TO "bi" en hadden ze samen hun vaste troetelnegert daar ter plaatse?
quote:Cateautje schreef op 16 april 2011 @ 21:00:

Maar goed. De inhoud van dit topic nog eens bekeken en volgens mij heeft TO zo ondertussen een hartverzakking.

We hebben hem ook niet echt bijgestaan hoor. Had wel gemoeten, ondanks de korte OP.



Eens, rot voor je TO.



Kom je je verhaal verder vertellen, want volgens mij zit het je best hoog.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor altijd dat negers juist zo schoon op zichzelf zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 april 2011 @ 18:43:

[...]



http://www.onzewereld.nl/index.php?page=3&articleId=794 herken ik toch gewoon het hotel waar wij een paar jaar geleden hebben gezeten!! OMG... Daar was toen welgeteld 1 sekstoeriste met haar "lover" , en al het personeel daar sprak er schande van. Is blijkbaar een hoop vernaderd in de tussentijd!
Alle reacties Link kopieren
Op Bali zie je dit ook.



Een ozziewoman van 55+ die het aanlegt met een jonge Balinese god. Tegen betaling uiteraard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven