Verliefd op een Gambiaan

16-04-2011 18:31 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na heel lang nadenken wil ik toch mijn verhaal vertellen. Ik zit al een poos op dit forum mee te lezen.Maar nu komt nijn verhaal . Mijn vrouw haal ik op van schiphol en het was heel normaal je weet wel de kus en de knuffels zondagmorgen kom ze nog heel dicht te me aan te liggen.Zondagmiddag om 15.30 komt ze bij ze bij me staan en zegt ik zal er niet langer om toedraaien.Ik ben verliefd geworden op een Gambiaan.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
quote:Twinkle1001 schreef op 17 april 2011 @ 17:34:

[...]
Alle reacties Link kopieren
Ach, misschien gaat hij konijnen jagen (voor het avondeten, jeweetwel)...
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Een man van 61 die op het Viva forum zit..........

Alles kan maar ik geloof er niks van en die Gambiaan is niet gek...
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer Nou nou wat een reacties allemaal kijk iedereen heb natuurlijk zijn eigen hobbies en dat dat nou toevallig vuurwapens is So wat.Ok het past niet in het verhaal maar ik moest het kwijt ik heb het getest en het werkt naar behoren maar het verhaal is noch net zo en geen soap zoals zoveel schrijven en denken.Dus kom maar op met de adviezen.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg ik heb het nog even weer nagelezen maar sommige mensen lezen niet eens. Er schrijft iemand. een man van 61 jaar nou dan heb je toch echt niet goed gelezen.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
quote:suzuki schreef op 17 april 2011 @ 19:02:

Nou ja zeg ik heb het nog even weer nagelezen maar sommige mensen lezen niet eens. Er schrijft iemand. een man van 61 jaar nou dan heb je toch echt niet goed gelezen.Zonder terug te lezen zeg ik dat je 57 jaar bent.
quote:Nautische schreef op 17 april 2011 @ 17:27:

[...]



Ik denk dat dit hele topic niet echt is.



De naam Suzuki, een 'dreigement' met een pistool, en een Gambiaan... 't Lijkt me dat dit iemand is die de incidenten in Apeldoorn, Alpen aan de Rijn en Baflo té interessant vindt! Hebbes. Geloof er nu dus geen fuck meer van.
Alle reacties Link kopieren
Nou nou ik wist niet dat mensen zo gauw gechokeerd zouden zijn. maar bij deze weet ik het wel .Dus laat ik mijn verhaal maar bij wat is en was.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
Als het verhaal waar is, moet je even al die privé info weg halen. Ik weet nu jouw voornaam, jullie leeftijden, haar beroep, waar jullie op vakantie gaan. Oftewel: je bent heel erg herkenbaar.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof je vooralsnog nog wel hoor, alleen de laatste tijd wordt dit forum overspoeld door verzonnen verhalen... dus iedereen is nogal kritisch geworden.



Wat me alleen nog niet duidelijk is, is of je nu een vraag hebt die je beantwoord wilt zien. Of wilde je gewoon je verhaal kwijt?
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_41574 wijzigde dit bericht op 17-04-2011 22:26
Reden: laat maar
% gewijzigd
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Nee geloof me op mijn erewoord. Dit is geen fuck verhaal. Ik ben er weer. Wat er vandaag ook weer voor rare dingen gebeurden. Ik ben opgestaan koffie gedronken en dan zit je toch naar ze uit te kijken en uitiendelijk komt ze eraan .Ze komt binnen en zegt goedemorgen toen zij ik morgen want ik vind de morgen niet zo goed meer. Ok allerlij dingen gedaan ben ik weer thuis gaat de telefoon de huisarts die zegt is je vrouw thuis ik zeg ja maar die is bezig maar ik geef door dat je heb gebeld zo gezegd en gedaan. Normaal als ze weg gaat dan komt ze binnen en gaat naar kantoor om het antwoord aperaat afteluisteren maar nu was het gelijk van doei tot morgen vreemd he.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
Maar mischien weet ik morgen meer ze is voor een borst kankeronder zoek geweest en mischien daar iets niet goed mee is(komt in haar familie voor). Maar mischien ook een testje laten doen op iets anders wie weet we zij inmiddels twee week verder.Maar met wat voor een verhaal of ze ook aan komt. De deur staat wijd open



Wat een vreselijke lul he maar daar leer je mee leven zo ben ik mijn hele leven al als een ander gellukig ben ik het nog veel meer maar ik zit er nu helemaal evenweer helemaal doorheen Tot sraks
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
Nou inmiddels weet ik al meer dinsdagmorgen was ze weer hier en ik vroeg wat zij de huisarts kreeg geen antwoord . Toen ze dinsdag vertrok van haar werk ik in de computer zoeken had ze allerlij sites bezocht over borstkanker. Woensdag heb ik haar er over aan gesproken toen vroeg ze hoe weet jij dat nou ?dat heb ik heb ik uitgelegd
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
Na een poosje van stilte ben ik er weer. Ik weet nu zeker dat het menens is van haar kant ze heeft al weer apartement gehuurd voor drie weken en een vlucht geboekt. Mischien haalt ze hem op en loopt vanaf half julli hier wel een Gambiaan door het dorp ik hoop toch niet dat ze zo dom is.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
Bizar verhaal.



Niet dat ik het niet geloof!



Maar dit is echt ongelovelijk, vind het knap dat je nog bij haar bent dan, ik zou het niet kunnen.



Sterkte met de situatie, advies heb ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat moet je anders? ik heb een ik heb een huurwoning aan gevraagd en morgen een gesprek daar.Dan ga ik vragen of ik wat voorang kan krijgen want 15 julli komt ze terug en moet ik deze woning hebben verlaten.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
Het zal je allemaal maar overkomen
Alle reacties Link kopieren
Ja en als ik haar dan zie dan dan voel ik nog steeds liefde.Maar als ik dan denk dat ze met die gast heb liggen rotzooien dan krijg ik braakneigingen.Geloof me of niet maar dit echt waar.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Alle reacties Link kopieren
quote:suzuki schreef op 17 mei 2011 @ 13:20:

Mischien haalt ze hem op en loopt vanaf half julli hier wel een Gambiaan door het dorp ik hoop toch niet dat ze zo dom is.Nou daar hoef je echt niet bang voor te zijn, want hij heeft een ( toeristen)visum nodig om naar NL toe te komen. Om dit te krijgen moet er aan hele strenge eisen worden voldaan o.a. voldoende inkomen etc. Hij moet minimaal ¤ 32 euro per dag hebben, werkgeversverklaring uit land van herkomst en als hij dat niet heeft moet hij op de een of andere manier aan kunnen tonen dat hij teruggaat naar het land van herkomst. Als het niet om een toeristenvisum gaat, dan moet hij een inburgeringstoets doen in Gambia. Dus als je vrouw denkt hem zo even hier naar toe te kunnen halen, dan komt ze van een koude kermis thuis.
Alle reacties Link kopieren
Nou hier ben ik dan eindelijk ben ik er weer ik woon inmiddels op mezelf.wat, wat goed bevalt en wat wapens betreft die heb ik tijdelijk ingeleverd bij de schietvereninging. Maar als ik weer stabiel ben krijg ik ze terug en dat is waarschijnlijk koment weekend al. ja mijn ex is al een week weg dat voelt heel raar nu is het pas deffenitief voorheen hadden we nog goed kontakt.Alles stapelt zich op heb ik net de jeep van haar gekregen rijd een kraanmachinist dat ding stuk bijna total loss zo zie je maar weer alles komt samen. als er nog vragen zijn hoor ik dit graag. Groetjes Henk en nog bedankt voor julie steun en belanstelling
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
Fijn dat je nog even bent komen vertellen hoe het ermee gaat .
Alle reacties Link kopieren
En hoe is met je vrouw en de gambiaan?.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven