Vrouwen die teveel mannen hebben gehad afknapper.

28-08-2014 22:46 810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem met veel van de vrouwen tegenwoordig. Ik vind het een afknapper om een vrouw te daten die voor mij al door veel mannen gepenetreerd is. Ik vind het zelfs een vies idee.



Ik vind dat veel vrouwen doorslaan. Sex and the City draagt daar ook aan bij. Ik heb de serie wel eens gezien en kan mijn ogen niet geloven. De vrouwen gedragen zich als hoeren en verwachten respect?



Bestaan er nog vrouwen die zich niet als hoer gedragen? Die een of twee partners gehad hebben waar ze echt van hielden?



Wat het moeilijk maakt is dat veel vrouwen niet eerlijk zijn. Als ze zegt dat ze er 5 heeft gehad kun je dat zeker verdubbelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:shine86 schreef op 29 augustus 2014 @ 16:16:

[...]





Bah, jij bent eigenlijk gewoon niet zo aardig he?



+1



De seks kan dan wel heel goed zijn, maar jouw karakter trekt op niets.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 29 augustus 2014 @ 16:19:

Nadia, welke psychische stoornis heb jij?Anno 2014 heet de stoornis zelfrespect en eigenwaarde.
Alle reacties Link kopieren
quote:nadiatje33 schreef op 29 augustus 2014 @ 16:31:

[...]



Anno 2014 heet de stoornis zelfrespect en eigenwaarde.Of narcisme en facisme ? Jezelf uitroepen tot het universele übermensch.
Neuken, iemand?
quote:nadiatje33 schreef op 29 augustus 2014 @ 16:31:

[...]



Anno 2014 heet de stoornis zelfrespect en eigenwaarde.Volgens mij verveel je je gewoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 29 augustus 2014 @ 16:18:

Nadia (typische naam voor iemand met die bekrompenheid) heeft een man die het met haar doet, maar zich vast suf fantaseert over andere vrouwen tijdens de seks. Die hoopt ooit een keer te kunnen ontsnappen van zijn saaie leven met zijn arrogante vervelende vrouw.Hahahahahaha nou hij is heel gelukkig met mij hoor en ik met hem. Lijkt misschien niet zo maar ik ben heel leuk en hartstikke lief in omgang :p Alleen heb ik idd niet zo'n hoge pet op van goedkope vrouwen. Dat Is mijn volste recht toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 29 augustus 2014 @ 16:34:

Neuken, iemand?Ik wou mijn vinger opsteken, maar Nadia klom zo over me heen en is nu naar jou op weg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 augustus 2014 @ 16:35:

[...]



Volgens mij verveel je je gewoon.Dat ook.. Mijn job is enorm saai en eentonig en dit is wel een leuk verzetje :p Nog even en ik kan terug naar mijn schatje en kunnen we ons weekend samen ingaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:nadiatje33 schreef op 29 augustus 2014 @ 16:35:

[...]



Hahahahahaha nou hij is heel gelukkig met mij hoor en ik met hem. Lijkt misschien niet zo maar ik ben heel leuk en hartstikke lief in omgang :p Alleen heb ik idd niet zo'n hoge pet op van goedkope vrouwen. Dat Is mijn volste recht toch? lief en leuk wanneer je met jouw soort mensen bent zeker? Iedereen die afwijkt van jouw norm krijgt een sneer of afkeuring
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:nadiatje33 schreef op 29 augustus 2014 @ 16:35:

[...]



Hahahahahaha nou hij is heel gelukkig met mij hoor en ik met hem. Lijkt misschien niet zo maar ik ben heel leuk en hartstikke lief in omgang :p Alleen heb ik idd niet zo'n hoge pet op van goedkope vrouwen. Dat Is mijn volste recht toch?Hoe vaker je schreeuwt dat hij helemaal blij met je is, hoe ongeloofwaardiger het wordt. In mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
je hebt alle recht om ergens een mening over te hebben, je hebt alleen niet het recht om mensen voor van alles en nogwat uit te maken, alleen omdat jij anders tegen dingen aan kijkt. Zolang iemand een ander geen kwaad doet, beschadigt of benadeelt, heb je ook recht op je eigen leven zonder veroordeling door anderen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 augustus 2014 @ 16:36:

[...]





Ik wou mijn vinger opsteken, maar Nadia klom zo over me heen en is nu naar jou op weg.Jakkes. Geef d'r dan even die beloofde draai om d'r oren en kom zelf langs. Volgens mij noemde ze je een hoer! Snel! Rennen!
Oh en Nadiaatje, waarom is bij een ONS alleen een vrouw goedkoop? Waarom gaat die man los op haar lijf voor een kwakje, en niet andersom? Misschien gaat zij wel helemaal los op hem omdat ze nodig even een beurt wil. Is hij dan ook goedkoop? Bijzonder dat je je in alle posts zo richt op vrouwen die seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 29 augustus 2014 @ 16:41:

[...]



Jakkes. Geef d'r dan even die beloofde draai om d'r oren en kom zelf langs. Volgens mij noemde ze je een hoer! Snel! Rennen!Ik dacht; " laat ik eens aardig zijn en haar 30 !!! tellen voorsprong geven " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 augustus 2014 @ 15:54:

[...]





Ja, hoor.

En toch, en toch.....als jij voor me staat en je noemt me een hoer krijg je drie tellen voorsprong van me. Dat dan weer wel.



Wat ben jij een lief mens!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 augustus 2014 @ 16:44:

[...]





Ik dacht; " laat ik eens aardig zijn en haar 30 !!! tellen voorsprong geven " .





Wanneer is de vivaforumorgiemeet weer eigenlijk? Moet Naaidiaatje ook een uitnodiging?
quote:Thordis schreef op 29 augustus 2014 @ 16:34:

Neuken, iemand?Nee, sorry......ik zit nog vol.
quote:nadiatje33 schreef op 29 augustus 2014 @ 16:36:

[...]





Dat ook.. Mijn job is enorm saai en eentonig en dit is wel een leuk verzetje :p Nog even en ik kan terug naar mijn schatje en kunnen we ons weekend samen ingaan.





Volgens mij ben je gewoon een man en ben je nu een beetje bozig op alle vrouwen omdat jij vannacht met een biertje in de club stoer langs de kant stond te kijken, maar weer geen enkele vrouw inging op je versiertruuctjes. Klopt het?
Alle reacties Link kopieren
quote:nadiatje33 schreef op 29 augustus 2014 @ 16:35:

[...]



Hahahahahaha nou hij is heel gelukkig met mij hoor en ik met hem. Lijkt misschien niet zo maar ik ben heel leuk en hartstikke lief in omgang :p Alleen heb ik idd niet zo'n hoge pet op van goedkope vrouwen. Dat Is mijn volste recht toch?

Ik heb het mijn hele leven nog maar met 1 man gedaan....Maar ik denk dat ik in bed sletteriger en goedkoper ben dan menig vrouw...



Wat een nare vrouw ben jij! Bah!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 augustus 2014 @ 16:12:

[...]





Of onverkoopbaar.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb niet zo'n hoge pet op van vrouwen die anderen veroordelen en bekritiseren op basis van een andere mening.



Je iets bescheidener en vriendelijker opstellen zou je niet misstaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 29 augustus 2014 @ 16:46:

[...]







Wanneer is de vivaforumorgiemeet weer eigenlijk? Moet Naaidiaatje ook een uitnodiging?



Ja, tuurlijk.

Naai, doe jij zeker je sneakers aan? Ik kom op mijn hoerenhakken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bah Nadia wat ben jij een zelfingenomen bitch zeg om zo over iedereen te oordelen. Karma is ook een bitch dus pas maar op, voor je het weet kun je zelf een topic openen over dat lieve mannetje van je.
quote:rdvv schreef op 29 augustus 2014 @ 16:37:

[...]



Hoe vaker je schreeuwt dat hij helemaal blij met je is, hoe ongeloofwaardiger het wordt. In mijn ogen.+1
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 augustus 2014 @ 16:50:

[...]





Ja, tuurlijk.

Naai, doe jij zeker je sneakers aan? Ik kom op mijn hoerenhakken.

Ik heb afgelopen week geleerd dat hakken aantrekken voor seks ook not done is. Dan ben je naturel niet goed genoeg.





Ik ben soms zo blij met het vivaforum om me te leren hoe het moet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven