weet me geen raad met hem....

06-08-2014 23:04 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik open deze topic omdat ik me geen raad weet met mijn ex en nieuwe aankomende vriend (misschien)



Een maand geleden is het uitgegaan tussen mij en mijn ex. Mijn ex had na 3 dagen alweer een nieuwe vriendin en ik was daar kapot van en heb dus veel ruzie gehad, maar dat doet er nu niet meer toe.



Sinds kort heb ik contact met een nieuwe jongen, ik ken hem al een tijdje, maar heb nu heel veel contact met hem. Die jongen en ik hebben wat geflirt nu dus met elkaar, hij is 15 en ik ben 17. Die jongen waar ik nu contact mee heb heel veel vindt mij hartstikke leuk en wilt eigenlijk wel verkering met mij, ik vind hem ook heel leuk, maar op de 1 of andere manier kan ik hem geen kans geven, omdat ik met mijn gedachten bezig ben met mijn ex en mijn ex heel erg mis.



Tot slot wilt die jongen een relatie met mij, maar ik kan of wil geen relatie met hem ongeacht dat ik hem wel hartstikke leuk vindt, wat hij voor mij voelt heb ik niet, natuurlijk vindt ik het leuk dat ik met hem een flirt heb, maar ik denk alleen maar aan mijn ex die nu al een maand een vriendin heeft en ik hoop dat het uit gaat tussen die 2. Mijn ex heeft al ongeveer 5 of 6x een affaire met mij gehad terwijl hij een vriendin heeft. Hoe dat komt? ik ben wat mijn ex betreft heel onderdanig.



Dus mijn hulp luidt als volgt. Hoe kan ik verder gaan? ik wil die jongen een kans kunnen geven, maar het lukt mij niet? Ik wil mijn ex gewoon terug, ik wil met hem dat geflirt hebben als wat ik nu met die jongen heb
Alle reacties Link kopieren
ik ben maar ietsje ouder als jou en mijn tip sowieso begin niet iets met een jongen die jonger is. Jongens van 15 zijn met hele andere dingen bezig en zijn interesses zullen waarschijnlijk totaal niet op die van jou lijken.

Verder koop inderdaad een grote bak ijs een paar goede films en kruip onder de dekens een avond en laat je lekker gaan.

En geen vriendje hebben kan leuker zijn als dat je denkt. Ga met vriendinnen een avondje op het terras zitten of avondje opstap en geniet gewoon even van alle aandacht die je krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Concentreer je liever op je studie, deze sukkels zijn het niet waard
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 06 augustus 2014 @ 23:12:

To wil raad.

Ze heeft een ex die 5 dagen nadat hij het uitgemaakt heeft met haar alweer een nieuw vriendinnetje had. Ex is ook 5 keer vreemd gegaan terwijl zij wat hadden. Nu heeft TO inmiddels een nieuw vriendje van 15 jaar. Deze jongen heeft aangegeven dat hij eigenlijk alles met haar zou willen wat TO dus met haar ex voor ogen heeft gehad.



En nu mist ze dus haar ex en wil ze hem terug.



Volgens mij is hij 5x vreemdgegaan met haar terwijl hij (verschillende) andere vriendinnetjes had?



Voor jezelf kiezen meid.. Niemand is het zo waard om achteraan te blijven lopen en zo te horen zeker hij niet! Je bent meer waard toch?!
Alle reacties Link kopieren
Snap het ook niet
Alle reacties Link kopieren
Voor de duidelijkheid mijn ex is met mij 5x vreemdgegaan , Terwijl mijn ex een nieuwe vriendin heeft. Hij belazerd zijn vriendin met mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:starry-sky schreef op donderdag 07 augustus 2014 06:59 Voor de duidelijkheid mijn ex is met mij 5x vreemdgegaan , Terwijl mijn ex een nieuwe vriendin heeft. Hij belazerd zijn vriendin met mij.Ik zeg, beweeg hemel en aarde om jem in je klauwtjes te krijgen want een trouwere hond bestaat niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Een 'relatie' met een jongen van 15? Doe ff normaal. De rest doet er niet eens toe.
.
Alle reacties Link kopieren
Je wil ALLES doen om hem terug te krijgen.



Dat moet je niet doen. Laat hem maar gaan.

Voor jou komt er over een tijdje wel een echt leuke vent voorbij.

Die wel 100% voor jou wil gaan.
Alle reacties Link kopieren
Impala@ als je het goed begrijpt ben ik niet degene die er alles aan wilt doen om die jongen van 15 te krijgen. Die jongen van 15 die wilt er alles voor over hebben om mij te krijgen, niet ik hem. Trouwens hij is 15 en dus voor mij wel erg jong hoor. Ik heb gezegd dat ik hem leuk vindt, maar meer dan dat is het niet. Al zou ik hem een kans geven houdt zijn leeftijd mij tegen. Ik ben volgend jaar 18 en dan moet hij nog 16 worden. Dus sowieso zeg ik toch wel Nee.
Starry, blijf eens een tijdje vrijgezel. Zonder een 'relatie'. Je ex komt toch wel weer bij je, als ik je zo hoor. En jij ontvangt hem toch wel weer, of hij nu een vriendin heeft of niet. Als jij niemand anders hebt om te kwetsen (want een vreemdgaan met je ex kwetst je nieuwe vriendje op dat moment heel erg!) wordt de schade in elk geval beperkt.



En verder is het alleen maar drama en ellende he, met je ex. Beter is het om hem vanaf nu helemaal uit de systeem te wissen. Want vreemdgaan met jou is geen teken van liefde, maar een teken dat jij geen enkele grens hebt, of normen en waarden ten aanzien van relaties, trouw en loyaliteit.
Alle reacties Link kopieren
quote:starry-sky schreef op donderdag 07 augustus 2014 06:59 Voor de duidelijkheid mijn ex is met mij 5x vreemdgegaan , Terwijl mijn ex een nieuwe vriendin heeft. Hij belazerd zijn vriendin met mij.

Doe maar gewoon niet, hij gebruikt je.

Ga leuke dingen met je vriendinnen doen, geniet van je vakantie en vreemdgaan siert niemand.
Alle reacties Link kopieren
quote:starry-sky schreef op 07 augustus 2014 @ 06:59:

Voor de duidelijkheid mijn ex is met mij 5x vreemdgegaan , Terwijl mijn ex een nieuwe vriendin heeft. Hij belazerd zijn vriendin met mij.En jij belazert jezelf. Hij vind je niet leuk genoeg voor een relatie, maar wel voor de seks. Vind je jezelf nou niet meer waard dan dit? Of denk je dat je de nieuwe vriendin op deze manier een hak zet? Meid, hou de eer aan jezelf en laat die jongen lekker gaan, volgens mij beteken je helemaal niets voor hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:starry-sky schreef op 07 augustus 2014 @ 06:59:

Voor de duidelijkheid mijn ex is met mij 5x vreemdgegaan , Terwijl mijn ex een nieuwe vriendin heeft. Hij belazerd zijn vriendin met mij.



Kijk, nu zou ik hem helemáál weg doen. Opzouten met die gast. Als hij met jou vreemd gaat, terwijl hij een ander meisje heeft, dan gaat hij ook vreemd als jij (weer) een relatie met hem zou hebben. Niet te vertrouwen dus. Hij zal je weer verdriet doen.



En die jongen van 15? Da's nog een broekie. Ik sluit me aan bij de anderen. Ga lekker met je vriendinnen weg, heb lol, ga uit, ga naar Lloret de Mar op vakantie, ga studeren. En laat die jongens even voor wat ze zijn.



God weet wat ik anders zou doen als ik weer 17 was
Alle reacties Link kopieren
quote:starry-sky schreef op 07 augustus 2014 @ 10:05:

Impala@ als je het goed begrijpt ben ik niet degene die er alles aan wilt doen om die jongen van 15 te krijgen. Die jongen van 15 die wilt er alles voor over hebben om mij te krijgen, niet ik hem. .Dat moet je dan niet serieus nemen. Een jongen van 15 heeft geen idee van relaties. En te 'hebben' valt er al helemaal niks.
.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt je ex terug. Duidelijk toch? Laat die andere jongen gaan, het is niet netjes iemand aan het lijntje te houden. Zet eerst die ex van je uit je hoofd. Daarna kun je pas verder.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Laat je je wel op SOA's testen? Wie weet wat jij en je ex anders allemaal verspreiden onder de lokale jeugd.
Alle reacties Link kopieren
Jongetje van 15? Die heeft er net haar op!
quote:lilalinda schreef op 07 augustus 2014 @ 20:23:

Jongetje van 15? Die heeft er net haar op!Nee hoor, dat is nog dons...
Alle reacties Link kopieren
quote:millennial schreef op 07 augustus 2014 @ 13:59:

Laat je je wel op SOA's testen? Wie weet wat jij en je ex anders allemaal verspreiden onder de lokale jeugd.Soa's krijgen is toch iets voor je studententijd, als je al 19 of 20 bent?
Alle reacties Link kopieren
quote:choilleich schreef op 07 augustus 2014 @ 23:53:

[...]





Soa's krijgen is toch iets voor je studententijd, als je al 19 of 20 bent?Ik mag heel hard hopen dat je opmerking als grapje bedoeld is, want je kunt net zo goed op je 15e een SOA oplopen, helemaal als vreemdgaan als normaal wordt gezien.
Die ex, is dat nog steeds die sukkel die nooit iets leuks met je wilde doen, behalve neuken, en waar je al honderd topics over hebt geopend? Lekker laten gaan dan. Blijkbaar ben je nog steeds goed genoeg om te neuken, maar heeft hij nu iemand anders ontmoet met wie hij wél leuke dingen doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:starry-sky schreef op 06 augustus 2014 @ 23:04:

Hallo ik open deze topic omdat ik me geen raad weet met mijn ex en nieuwe aankomende vriend (misschien)



Een maand geleden is het uitgegaan tussen mij en mijn ex. Mijn ex had na 3 dagen alweer een nieuwe vriendin en ik was daar kapot van en heb dus veel ruzie gehad, maar dat doet er nu niet meer toe.



Sinds kort heb ik contact met een nieuwe jongen, ik ken hem al een tijdje, maar heb nu heel veel contact met hem. Die jongen en ik hebben wat geflirt nu dus met elkaar, hij is 15 en ik ben 17. Die jongen waar ik nu contact mee heb heel veel vindt mij hartstikke leuk en wilt eigenlijk wel verkering met mij, ik vind hem ook heel leuk, maar op de 1 of andere manier kan ik hem geen kans geven, omdat ik met mijn gedachten bezig ben met mijn ex en mijn ex heel erg mis.



Tot slot wilt die jongen een relatie met mij, maar ik kan of wil geen relatie met hem ongeacht dat ik hem wel hartstikke leuk vindt, wat hij voor mij voelt heb ik niet, natuurlijk vindt ik het leuk dat ik met hem een flirt heb, maar ik denk alleen maar aan mijn ex die nu al een maand een vriendin heeft en ik hoop dat het uit gaat tussen die 2. Mijn ex heeft al ongeveer 5 of 6x een affaire met mij gehad terwijl hij een vriendin heeft. Hoe dat komt? ik ben wat mijn ex betreft heel onderdanig.



Dus mijn hulp luidt als volgt. Hoe kan ik verder gaan? ik wil die jongen een kans kunnen geven, maar het lukt mij niet? Ik wil mijn ex gewoon terug, ik wil met hem dat geflirt hebben als wat ik nu met die jongen heb



Ok nee..... onderdanig is het goede woord niet. Ik ben ook onderdanig naar mijn vriendje in de leukere situaties maar dat heeft niks te maken met mijn benen niet bij elkaar kunnen houden wanneer het uit is en hij iemand anders heeft gevonden, notabene al na een dag of wat.



Dus; je bent niet onderdanig, je bent dom bezig. Dom dom dom dom dom.



Want als ik je iets kan verklappen is het dat je miskleun van een kutjanus niet terug krijgt door jezelf te hoereren wanneer het hem schikt. Gaat ook niet helpen bij het vinden van een leuker vriendje trouwens.



Dus, laat zoveel traantjes als je wil en ga leuke dingen doen. Maar in godsvredesnaam hou op het letterlijk en figuurlijk vullen van een gat in je leven door middel van jongens.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat die jongen van 15 geen interesse meer in mij toont en daar ben ik blij om, het slechte nieuws, een jongen van 19 vindt mij nu leuk en zou best wel wat met mij willen, maar ik vindt hem nu nog niet leuk genoeg om dat ook te willen en dat heb ik hem gezegd dat ik rustig aan doe en nog veel aan mezelf en mijn gevoel moet werken om weer normaal te kunnen functioneren, Die jongen van 19 zegt dat hij geduld met mij heeft en me de tijd geeft, maar het niet veel te lang moet duren zoals een jaar ofzo, want hij wilt heel graag wat met mij. Die jongen van 19 heeft al 3x gedroomd over mij en dat vond hij heel fijn en hij wilt mij dus heel graag. Is dit opdringerig?.



Ik vindt die jongen van 19 wel heel leuk, maar ik vindt ook wat dingen apart aan hem wat ik niet echt aantrekkelijk vindt. Natuurlijk maak ik ook plezier met mijn vriendinnen dat doe ik ook al en ik focus me op mijn opleiding die ik ga volgen en op mijn werk.



Enkel die jongen van 19 vindt mij nu heel leuk en voelt zich op alle fronten aangetrokken tot mij, ook seksueel.
Alle reacties Link kopieren
Please....mag het Tina forum weer terug?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
het is net een maand uit, waarom ben je zo wanhopig op zoek naar nieuwe verkering?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven