weet me geen raad met hem....

06-08-2014 23:04 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik open deze topic omdat ik me geen raad weet met mijn ex en nieuwe aankomende vriend (misschien)



Een maand geleden is het uitgegaan tussen mij en mijn ex. Mijn ex had na 3 dagen alweer een nieuwe vriendin en ik was daar kapot van en heb dus veel ruzie gehad, maar dat doet er nu niet meer toe.



Sinds kort heb ik contact met een nieuwe jongen, ik ken hem al een tijdje, maar heb nu heel veel contact met hem. Die jongen en ik hebben wat geflirt nu dus met elkaar, hij is 15 en ik ben 17. Die jongen waar ik nu contact mee heb heel veel vindt mij hartstikke leuk en wilt eigenlijk wel verkering met mij, ik vind hem ook heel leuk, maar op de 1 of andere manier kan ik hem geen kans geven, omdat ik met mijn gedachten bezig ben met mijn ex en mijn ex heel erg mis.



Tot slot wilt die jongen een relatie met mij, maar ik kan of wil geen relatie met hem ongeacht dat ik hem wel hartstikke leuk vindt, wat hij voor mij voelt heb ik niet, natuurlijk vindt ik het leuk dat ik met hem een flirt heb, maar ik denk alleen maar aan mijn ex die nu al een maand een vriendin heeft en ik hoop dat het uit gaat tussen die 2. Mijn ex heeft al ongeveer 5 of 6x een affaire met mij gehad terwijl hij een vriendin heeft. Hoe dat komt? ik ben wat mijn ex betreft heel onderdanig.



Dus mijn hulp luidt als volgt. Hoe kan ik verder gaan? ik wil die jongen een kans kunnen geven, maar het lukt mij niet? Ik wil mijn ex gewoon terug, ik wil met hem dat geflirt hebben als wat ik nu met die jongen heb
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ga gewoon met jongens om vriendschappelijk en kan er niets aan doen dat jongens me snel leuk vinden.
nee daar kan je ook niks aan doen, maar je kan er wel wat aan doen om je weer in een relatie te storten. Wat een gedoe op je 19e
Alle reacties Link kopieren
Hij is 19 en ik ben 17. En ik wil me niet in een relatie storten want ik heb dat verliefde gevoel nu niet bij hem alleen aardig en ja gewoon best apart.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft ie precies over je gedroomd, was het een natte droom?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft niet verteld dat het een natte droom was. Hij heeft alleen gezegd dat hij 3x over mij heeft gedroomd, dat hij en ik wat hadden en seks hadden en op avontuur gingen. En hij dat heel fijn vond die droom over mij.



Maar ik vindt hem best apart en dat trekt mij niet echt aan zelfs niet op de vriendschappelijke manier. Hij wou mij een kus geven op mijn mond, maar hij heeft het niet gedaan en ik was daar blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven