Wie hebben er ook pech in de liefde?

20-02-2017 18:38 475 berichten
Zelf heb ik veel pech in de liefde gehad. Ik heb namelijk nooit een solide, duurzame relatie kunnen opbouwen in die 56 jaren dat ik al op deze aardbol rondloop. Maar wat doe je daaraan? Kun je er wat aan doen? De ware tegenkomen is dat toeval of kun je er aan werken en het lot een handje helpen?

Dat zijn mijn vragen aan jullie. Wellicht kan ik wat leren van jullie reacties en mijn leven op weg helpen naar een ware Jacob.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet je er ook voor open staan.

Ik maak erg makkelijk contact met anderen. ook wel met mannen. Maar op de 1 of andere manier merk ik het niet snel als iemand me aantrekkelijk vind.



Volgens mijn vriend komt dat omdat ik 'klasse' heb (zijn woorden... ) waardoor ik kennelijk uitstraal niet open te staan voor een flirt.

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog je de lat zelf legt en hoe streng je voor jezelf bent.



Zelfbewust zijn (goed verzorgd, eventueel een lippenstiftje of zo) Als jij je goed voelt, straal je dat uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:brooser20 schreef op 13 maart 2017 @ 13:11:

Ik kom ze nooit vanzelf tegen..

En via datingsite.s is het vaak een vlees vitrine

Keurslagerij.. of hebben een foto erin van years ago !!!

Maar Eslarealidad wel. Doet zij iets anders of is zij anders?



Je kunt Paiq nog proberen. Daar moet je (heb ik gehoord) eerst een kwartiertje chatten. Daarna wordt de foto langzaam duidelijker. Vind dat wel een interessant en ander concept.
Na twee mislukte huwelijken en relaties ben ik enige tijd single. Denk dat ik voorlopig ook single blijf, vertrouwen zit er niet meer in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sukieee96 schreef op 13 maart 2017 @ 14:38:

Na twee mislukte huwelijken en relaties ben ik enige tijd single. Denk dat ik voorlopig ook single blijf, vertrouwen zit er niet meer in.





Gewoon een muurtje om je hartje bouwen..

En komt vanzelf iemand die hem afbrokkelt .



Ben wel klaar met inet_daten ..

Mij teveel fake..
tja
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 13 maart 2017 @ 13:50:

[...]



Maar Eslarealidad wel. Doet zij iets anders of is zij anders?



Je kunt Paiq nog proberen. Daar moet je (heb ik gehoord) eerst een kwartiertje chatten. Daarna wordt de foto langzaam duidelijker. Vind dat wel een interessant en ander concept.



Hoe ik iets anders doe of anders ben?

Ik maak me allemaal niet zo druk en filter het.

Waar ik geen zin in heb ga ik verder niet op in en als ik leuke mannen spreek wel.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:brooser20 schreef op 13 maart 2017 @ 12:49:

[...]





Bij zoiets moet je ook niet over nadenken !!

Het is er of het is er niet !

Dat hij dat vroeg, tja mooie kleur lipstick strakke spijkerbroek.. en glunderende oogjes natuurlijk .. oh met mascara .. op naar de volgende ...
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Nou vertel eens wat is voor jou een leuke man

Eslarealidad
tja
Alle reacties Link kopieren
quote:brooser20 schreef op 13 maart 2017 @ 18:28:

Nou vertel eens wat is voor jou een leuke man

EslarealidadAls ik verliefd ben dan is mijn vriend de knapste.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 13 maart 2017 @ 19:43:

[...]





Als ik verliefd ben dan is mijn vriend de knapste.



Huh dat was niet mijn vraag hahaha

En als verliefdheid omslaat in houden van ?
tja
Alle reacties Link kopieren
quote:brooser20 schreef op 13 maart 2017 @ 20:07:

[...]





Huh dat was niet mijn vraag hahaha

En als verliefdheid omslaat in houden van ?



Vond het wel een aardig antwoord.

In houden van...nog steeds de knapste.

Als verliefdheid niet omslaat in houden van?

Geen aantrekking meer.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 13 maart 2017 @ 20:58:

[...]





Vond het wel een aardig antwoord.

In houden van...nog steeds de knapste.

Als verliefdheid niet omslaat in houden van?

Geen aantrekking meer.



Neee totaal verkeerd antwoord haha

Geen aantrekking meer uhmm hou je wel veel lipstick over ..
tja
Alle reacties Link kopieren
quote:brooser20 schreef op 13 maart 2017 @ 21:03:

[...]





Neee totaal verkeerd antwoord haha

Geen aantrekking meer uhmm hou je wel veel lipstick over ..

Enorm veel.

Zit de gewezen knapste ook niet meer onder.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 13 maart 2017 @ 21:22:

[...]



Enorm veel.

Zit de gewezen knapste ook niet meer onder.Botox ?? Haha knappe moet van binnen zitten esje ?? Haha
tja
Alle reacties Link kopieren
quote:brooser20 schreef op 13 maart 2017 @ 21:38:

[...]





Botox ?? Haha knappe moet van binnen zitten esje ?? Haha



Haha ik had het over een ex.

De gewezen knapste.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Eslarealidad schreef op 13 maart 2017 @ 19:43:

[...]





Als ik verliefd ben dan is mijn vriend de knapste.Zie je wel, uiterlijk is belangrijk! De mooiste mannen en de mooiste vrouwen hebben de grootste keuze voor een partner toch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 13 maart 2017 @ 22:03:

[...]





Haha ik had het over een ex.

De gewezen knapste. Hap Hap Had je nog niet gegeten , of gewoon trek in iets ......
tja
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 14 maart 2017 @ 00:32:

[...]



Zie je wel, uiterlijk is belangrijk! De mooiste mannen en de mooiste vrouwen hebben de grootste keuze voor een partner toch.Ik denk eerder dat het om het geheel gaat ! iemand kan heel mooi zijn maar als ze nog geen lepel vast kan houden en daarbij ook nog smakt , bbbrrrr
tja
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 13 maart 2017 @ 04:21:

Nee, dames en heren van het Viva forum, ik doe niet aan internetedaten want dat vind ik veel te eng. Te griezelig.

Ik trek er iedere dag op uit en ben iedere dag tussen de mensen.

Daar probeer ik mijn ogen goed open te houden en te inventariseren over wie ik leuk als eventuele partner.

Dat lippenstift dragen heeft effect gehad.

Mascara zal minder effect scroren want ik draag een bril dus dan zie je dat bijna niet.

Het zelfde geld voor oogschaduw op de oogleden.

Wat wel een oplossing is om de oogschaduw wat zichtbaar te maken dat is om witte oogschaduw of lichtblauwe op boven mijn oogleden op te doen. Mijn bril zakt altijd een beetje naar beneden en zo is de oogschaduw dan te zien.



Make up is prima zichtbaar onder een bril. Maar blauwe oogschaduw zou verboden moeten worden, echt zo lelijk. (Er is zelfs een boek met die titel: Blue eyeshadow should be illegal).



Ga naar de Bijenkorf of naar een Douglas filiaal en laat je een keer opmaken door een verkoper van MAC.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:BWitched schreef op 14 maart 2017 @ 08:03:

[...]





Make up is prima zichtbaar onder een bril. Maar blauwe oogschaduw zou verboden moeten worden, echt zo lelijk. (Er is zelfs een boek met die titel: Blue eyeshadow should be illegal).





Met die eerste regel ben ik het eens.

Die tweede uitspraak, wat een statement!

Alsof 1 boek de waarheid in pacht heeft.

Je zal maar zo'n boek tegenkomen waar een andere maar dan toevallig 'jouw' kleur oogschaduw afgekraakt wordt, BWitched.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 14 maart 2017 @ 00:32:

[...]



Zie je wel, uiterlijk is belangrijk! De mooiste mannen en de mooiste vrouwen hebben de grootste keuze voor een partner toch.



Ik zal het proberen uit te leggen, ben daar niet zo een ster in denk ik.

Als ik in een verliefd staat ben dan is het mij altijd opgevallen dat 'mijn vriend' (waar ik nu niet meer mee ga) dan de knapste is door de chemie in mijn hoofd. Hij wordt dan steeds knapper. Ik krijg een andere kijk.

Heb jij dat nooit gehad?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:brooser20 schreef op 14 maart 2017 @ 06:16:

[...]





Hap Hap Had je nog niet gegeten , of gewoon trek in iets ......Gewoon...begreep jij mij verkeerd.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 14 maart 2017 @ 09:58:

[...]





Gewoon...begreep jij mij verkeerd. sstt tuurlijk begreep ik jou even verkeerd ! Ouderdom denk ik whaha
tja
Alle reacties Link kopieren
quote:snooziegirl schreef op 14 maart 2017 @ 08:42:

[...]



Met die eerste regel ben ik het eens.

Die tweede uitspraak, wat een statement!

Alsof 1 boek de waarheid in pacht heeft.

Je zal maar zo'n boek tegenkomen waar een andere maar dan toevallig 'jouw' kleur oogschaduw afgekraakt wordt, BWitched.



Het is niet voor niets dat blauwe oogschaduw nauwelijks nog verkocht wordt. Maar goed, je mag het zelf weten hoor, mij maakt het niet uit verder.



Vwb mijn favoriete kleur, zo'n boek is er vast wel. En anders zijn er make up liefhebbers genoeg die gruwelen van mijn matte naturel tinten omdat ze ze dodelijk saai vinden.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
BWitched:

Blauwe oogschaduw is heel tradioneel. Ik vind het mooi. Prinses Beatrix had toen ze koningin was ook altijd blauwe oogschaduw op. Dat stond heel charmant.
quote:cynthiao schreef op 15 maart 2017 @ 03:54:

BWitched:

Blauwe oogschaduw is heel tradioneel. Ik vind het mooi. Prinses Beatrix had toen ze koningin was ook altijd blauwe oogschaduw op. Dat stond heel charmant.



Welke kleur oogschaduw is ze gaan gebruiken nu ze weer een prinsesje is ? Nooit op gelet eigenlijk.

Haar kapsel is nog steeds hetzelfde als altijd zag ik pas toen ze iets memorabels aan het doen was, al doende kwam ze weer eens met een verse foto in de krant. Dat zag ik dan weer wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven