Wie hebben er ook pech in de liefde?

20-02-2017 18:38 475 berichten
Zelf heb ik veel pech in de liefde gehad. Ik heb namelijk nooit een solide, duurzame relatie kunnen opbouwen in die 56 jaren dat ik al op deze aardbol rondloop. Maar wat doe je daaraan? Kun je er wat aan doen? De ware tegenkomen is dat toeval of kun je er aan werken en het lot een handje helpen?

Dat zijn mijn vragen aan jullie. Wellicht kan ik wat leren van jullie reacties en mijn leven op weg helpen naar een ware Jacob.
Draagt Maxima wel eens oogschaduw? Dat valt bij haar nooit zo op. Wel dat ze geloof ik bruine ogen heeft en dat ze wel degelijk de mascararoller gebruikt.

Over pech in de liefde gesproken.

Het had geen happy end, de relatie tussen Alexander en Emily. Ik had in de Story of in de Prive gelezen dat Emily afgekeurd was door Beatrix en dat zodoende Alexander er een punt achter had moeten zetten. Ook een beetje pech voor hem dus. Pech vanwege zijn hoge komaf en het moeten trouwen met een goede partij en zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 15 maart 2017 @ 04:34:

Draagt Maxima wel eens oogschaduw? Dat valt bij haar nooit zo op. Wel dat ze geloof ik bruine ogen heeft en dat ze wel degelijk de mascararoller gebruikt.



Ze gebruikt ook oogschaduw. Maar geen blauw.



Over pech in de liefde gesproken.

Het had geen happy end, de relatie tussen Alexander en Emily. Ik had in de Story of in de Prive gelezen dat Emily afgekeurd was door Beatrix en dat zodoende Alexander er een punt achter had moeten zetten. Ook een beetje pech voor hem dus. Pech vanwege zijn hoge komaf en het moeten trouwen met een goede partij en zo.Hij had ervoor kunnen kiezen om tegen zijn moeder in te gaan. Schijnbaar heeft hij dat uiteindelijk ook gedaan toen hij met Maxima trouwde, maar of dat waar is weet je nooit zeker.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
]Ik lees veel negativiteit in je bericht, en ik denk dat precies is waarom het niet lukt.



Ga je vrouw zijn vieren! Stap uit je comfortzone en ga speeddaten, uhhhh n godinnen workshop, of vraag aan oudere mannen advies en inzichten.... Laat zien dat je er bent, ga leuke dingen doen en ontspan met n man. En denk je dat je verwachtingen realistisch zijn?
‘Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan’
Eigenlijk had de topictitel moeten zijn: 'Wie snappen er ook niks van de liefde?'.
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 15 maart 2017 @ 09:14:

Eigenlijk had de topictitel moeten zijn: 'Wie snappen er ook niks van de liefde?'.Neeeej, allemaal de schuld van de mannen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Of het is die blauwe oogschaduw natuurlijk.....
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:VesperLynd schreef op 15 maart 2017 @ 09:14:

Eigenlijk had de topictitel moeten zijn: 'Wie snappen er ook niks van de liefde?'.



Dat klopt.

Want ik vind niet dat er iets mis is met me. Ik ben niet al te lelijk, kan koken en schoonmaken, ben niet al te stil, waarom heb ik dan met mijn 56ste nog geen duurzaam huwelijk?

Nee ik snap niks van de liefde. Daarom ga ik nu op dit Viva forum in de leer. Want die pech in de liefde dat accepteer ik niet. Ik hoop nog steeds op een droomman.
Alle reacties Link kopieren
quote:gaia23 schreef op 15 maart 2017 @ 08:56:

]Ik lees veel negativiteit in je bericht, en ik denk dat precies is waarom het niet lukt.



Ga je vrouw zijn vieren! Stap uit je comfortzone en ga speeddaten, uhhhh n godinnen workshop, of vraag aan oudere mannen advies en inzichten.... Laat zien dat je er bent, ga leuke dingen doen en ontspan met n man. En denk je dat je verwachtingen realistisch zijn?

TO vindt daten eng.

Heb jij weleens aan speeddaten gedaan?

Uit de comfortzone stappen is ook zeker een goed idee. Verandering brengt andere kansen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Speeddaten is toch ook via internet? Nou dat vind ik dan ook te eng.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 17 maart 2017 @ 06:28:

Speeddaten is toch ook via internet? Nou dat vind ik dan ook te eng.



Waarom vind je het precies eng dan?

Ik zit me dat af te vragen.

Ik vind het totaal niet eng en jij wel.

Waar zit het hem dan in?

Ik dring je niks op hoor, is gewoon interesse.

Of ik buiten in het uitgaansleven iemand tegen kom of op het internet in een datingsitecafé...de uitkomst is hetzelfde, ik spreek na praten, chatten, bellen in een drukke gelegenheid af. Of hou je daar niet van? Echt wel een klein beetje spannend maar eng niet nee. Voor mij dan.

Ik praat met 'iedereen'.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 16 maart 2017 @ 01:07:

[...]

Dat klopt.

Want ik vind niet dat er iets mis is met me. Ik ben niet al te lelijk, kan koken en schoonmaken, ben niet al te stil, waarom heb ik dan met mijn 56ste nog geen duurzaam huwelijk?

Nee ik snap niks van de liefde. Daarom ga ik nu op dit Viva forum in de leer. Want die pech in de liefde dat accepteer ik niet. Ik hoop nog steeds op een droomman.Uit welk SGP bastion kom jij vandaan? Is er daar geen Weduwnaar te vinden?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 15 maart 2017 @ 12:50:

[...]





Neeeej, allemaal de schuld van de mannen.





Tuurlijk allemaal foute mannen whahha

ik wou de vrouwen niet de kost geven die nog erger zijn whahah
tja
quote:cynthiao schreef op 17 maart 2017 @ 06:28:

Speeddaten is toch ook via internet? Nou dat vind ik dan ook te eng.

Godsamme, van onder welke steen kom jij eigenlijk TO



Ziehier: NIKS online gedoe.

Speeddaten is een moderne vorm van daten. Speeddaten wordt ook ‘fastdaten’ of ‘sneldaten’ genoemd. Binnen een aantal uur maken circa vijftien à mannen en vrouwen kennis met elkaar. Ze krijgen enkele minuten de tijd om elkaar aan tafel face-to-face te spreken. De vrouwen blijven aan hun tafeltje zitten en de mannen rouleren iedere keer als de bel luidt na een bepaald aantal minuten. De gesprekspartners moeten dan ja of nee aankruisen op hun matchkaart. Ja betekent interesse in een date en nee geen belangstelling. Als beide gesprekspartners ja hebben ingevuld, is er een match. Ze krijgen dan de volgende dag elkaars e-mailadres of telefoonnummer van de organisatoren van de speeddate, zodat ze met elkaar in contact kunnen komen en elkaar beter kunnen leren kennen. Speeddaten is tevens een goede manier om je sociale vaardigheden te verbeteren.

Bron Wikipedia, inderdaad, niet de meest betrouwbare bron, maar wel gemakkelijk beschikbaar als je iets snel wilt weten.



Iemand sprak op viva al de woorden 'verstandelijk beperkt' en daar moet dus echt iets van aan zijn.



Zjees... dit is toch echt allemaal te gek voor woorden.

Ga een rondje googelen voor je van alles op viva neer plempt waar je zogenaamd uitleg over wenst en dan de meest belachelijke opmerkingen maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:snooziegirl schreef op 17 maart 2017 @ 12:23:

[...]



Godsamme, van onder welke steen kom jij eigenlijk TO



Ziehier: NIKS online gedoe.

Speeddaten is een moderne vorm van daten. Speeddaten wordt ook ‘fastdaten’ of ‘sneldaten’ genoemd. Binnen een aantal uur maken circa vijftien à mannen en vrouwen kennis met elkaar. Ze krijgen enkele minuten de tijd om elkaar aan tafel face-to-face te spreken. De vrouwen blijven aan hun tafeltje zitten en de mannen rouleren iedere keer als de bel luidt na een bepaald aantal minuten. De gesprekspartners moeten dan ja of nee aankruisen op hun matchkaart. Ja betekent interesse in een date en nee geen belangstelling. Als beide gesprekspartners ja hebben ingevuld, is er een match. Ze krijgen dan de volgende dag elkaars e-mailadres of telefoonnummer van de organisatoren van de speeddate, zodat ze met elkaar in contact kunnen komen en elkaar beter kunnen leren kennen. Speeddaten is tevens een goede manier om je sociale vaardigheden te verbeteren.

Bron Wikipedia, inderdaad, niet de meest betrouwbare bron, maar wel gemakkelijk beschikbaar als je iets snel wilt weten.



Iemand sprak op viva al de woorden 'verstandelijk beperkt' en daar moet dus echt iets van aan zijn.



Zjees... dit is toch echt allemaal te gek voor woorden.

Ga een rondje googelen voor je van alles op viva neer plempt waar je zogenaamd uitleg over wenst en dan de meest belachelijke opmerkingen maakt.

TO is op dit vivaforum in de leer geeft ze aan.

Dan staat ze er open voor om het anders te gaan doen.

Ze heeft ook grappige opmerkingen.

Dus niet de meest belachelijke opmerkingen.

Mooi bericht over speeddaten.

Lijkt me beter eerst gewoon daten.

Ik dring niks op, al lijkt het zo.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 17 maart 2017 @ 12:35:

[...]



TO is op dit vivaforum in de leer geeft ze aan.

Dan staat ze er open voor om het anders te gaan doen.

Ze heeft ook grappige opmerkingen.

Dus niet de meest belachelijke opmerkingen.

Mooi bericht over speeddaten.

Lijkt me beter eerst gewoon daten.

Ik dring niks op, al lijkt het zo.



Volgens mij woont ze alleen op een onbewoond eiland... zonder internet geen roeibootje erbij...

en haar flessenpost word niet geopend....
tja
quote:Eslarealidad schreef op 17 maart 2017 @ 12:35:

[...]

Dan staat ze er open voor om het anders te gaan doen.

Dat komt op mij niet zo over.
Alle reacties Link kopieren
quote:brooser20 schreef op 17 maart 2017 @ 14:24:

[...]





Volgens mij woont ze alleen op een onbewoond eiland... zonder internet geen roeibootje erbij...

en haar flessenpost word niet geopend....Zonder internet hier posten is mij niet gelukt.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 17 maart 2017 @ 12:35:

[...]



TO is op dit vivaforum in de leer geeft ze aan.Ja hallo, viva forum is geen opleiding tot echtgenoot
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 17 maart 2017 @ 17:40:

[...]





Ja hallo, viva forum is geen opleiding tot echtgenoot



Ze wil op het viva forum in de leer.

Mag ze.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:cynthiao schreef op 16 maart 2017 @ 01:07:

[...]





Dat klopt.

Want ik vind niet dat er iets mis is met me. Ik ben niet al te lelijk, kan koken en schoonmaken, ben niet al te stil, waarom heb ik dan met mijn 56ste nog geen duurzaam huwelijk?

Nee ik snap niks van de liefde. Daarom ga ik nu op dit Viva forum in de leer. Want die pech in de liefde dat accepteer ik niet. Ik hoop nog steeds op een droomman.



Als jij op jouw leeftijd denkt dat koken en schoonmaken kwaliteiten zijn voor het aangaan van een goede relatie, dan snap je inderdaad niets van de liefde.

Ik heb ook het idee dat je minder snapt van het 'normale' leven dan je leeftijdsgenoten.
quote:Eslarealidad schreef op 17 maart 2017 @ 11:43:

[...]





Waarom vind je het precies eng dan?

Ik zit me dat af te vragen.

Ik vind het totaal niet eng en jij wel.

Waar zit het hem dan in?

Ik dring je niks op hoor, is gewoon interesse.

Of ik buiten in het uitgaansleven iemand tegen kom of op het internet in een datingsitecafé...de uitkomst is hetzelfde, ik spreek na praten, chatten, bellen in een drukke gelegenheid af. Of hou je daar niet van? Echt wel een klein beetje spannend maar eng niet nee. Voor mij dan.

Ik praat met 'iedereen'.Het feit dat het wildvreemde totaal onbekende mensen zijn dat boezemt me vrees in. MIjn probleem. Ik hou het liever op bekenden.
quote:cynthiao schreef op 16 maart 2017 @ 01:07:

[...]





Dat klopt.

Want ik vind niet dat er iets mis is met me. Ik ben niet al te lelijk, kan koken en schoonmaken, ben niet al te stil, waarom heb ik dan met mijn 56ste nog geen duurzaam huwelijk?

Nee ik snap niks van de liefde. Daarom ga ik nu op dit Viva forum in de leer. Want die pech in de liefde dat accepteer ik niet. Ik hoop nog steeds op een droomman.Je gaat hier in de leer, maar doet helemaal niets met de tips die je gegeven worden. Wat doe je hier dan nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 18 maart 2017 @ 05:16:

[...]





Het feit dat het wildvreemde totaal onbekende mensen zijn dat boezemt me vrees in. MIjn probleem. Ik hou het liever op bekenden.

Ga je van het weekend nog uit om iemand tegen te kunnen komen?

Prettig weekend voor jou en allemaal.

Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Als je er van uit gaat dat gewoon sex hebben gelijk staat aan geluk hebben in de liefde dan heb ik mijn portie geluk wel gehad.

Als je er van uit gaat dat het vinden van iemand die je liefde geeft omdat hij van je houd de definitie is van geluk hebben dan moet ik zeggen dat ik dat nog nooit heb mogen ervaren. Daarom zeg ik dus dat ik pech heb in de liefde.

Ik heb wel verschillende keren sex gehad maar heb de mannen in kwestie nog nooit "ik hou van je" horen zeggen.

Zoals elders op het forum gezegd werd: mannen hebben sexuele behoeftes. Nou ik was blijkbaar alleen maar goed om hun dierlijke behoeftes te bevredigen. Dom was ik vroeger. Heel erg dom.
Nogmaals de vraag: wat ga je doen met de tips die gegeven zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven