Wil van verliefdheid af

22-10-2016 23:58 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé forummers,



ik ben verliefd geworden op een collega met wie ik een paar dagen in de week nauw moet samenwerken. Ik kwam er later pas achter dat hij een vriendin had: toen was het kwaad al geschied. Ik dacht dat mijn gevoelens zouden verdwijnen door rationeel erover na te denken en me ervoor af te sluiten, maar tot nu toe lijken ze alleen maar sterker te worden, onder andere omdat we best vaak contact moeten hebben door ons werk. Ik wil hier graag vanaf, omdat het niet oké is dit te voelen (en onbewust misschien wel uit te stralen) als iemand een relatie heeft en het mijzelf ook niet helpt. Hoe kan ik goed met hem samenwerken maar mijn gevoelens wel laten verdwijnen? Wie weet heeft iemand de gouden tip! (of meerdere tips, het zal vast niet in een keer over zijn ;) )
Alle reacties Link kopieren
Goh, klinkt zeker herkenbaar. Alleen is het mijn geval een collega van mijn man die verliefd is op hem. Helaas gevoelens wederzijds, man in de war.

Dit is ontzettend pijnlijk voor mij en werkt in alles door.



Ik snap best dat je gevoelens voor een ander kan hebben, maar zet je er over heen. Blijf gewoon af van een man met een relatie en zoek je eigen vent!

Ik ga in ieder geval hard vechten voor mijn man en hopen dat we er uit kunnen komen en ik me hier ooit overheen kan zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven