Zwanger en iedereen is zo negatief!

21-01-2015 21:21 904 berichten
Alle reacties Link kopieren
\
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2015 @ 22:21:

[...]Het was in een andere context bedoeld. Het ging volgens mij om (blanke) tienermeisjes die zwanger raken van een donkere jongen die dan vervolgens niet meer in beeld is als vader. Dat komt regelmatig voor. Met name in steden zoals bijv. Rotterdam.



Dat is toch wel even iets anders dan dat je als volwassen vrouw een relatie met een donkere man hebt en dan kinderen krijgt.



Net als of blanke tiener vaders het veel beter doen lol...

Het verschil zit hem helaas echt alleen in de huidskleur...



Ik ken heel weinig betrokken tienervaders zeg maar... lol
life is to celebrate
quote:LeolaMarie schreef op 26 maart 2015 @ 23:14:

[...]





Net als of blanke tiener vaders het veel beter doen lol...

Het verschil zit hem helaas echt alleen in de huidskleur...



Ik ken heel weinig betrokken tienervaders zeg maar... lolIn bijv. de Antilliaanse en Surinaamse cultuur zijn er veel zwarte vaders buiten beeld. Statistisch aanzienlijk meer dan blanke vaders. Het heeft niet zozeer met de kleur te maken, maar alles met de cultuur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 26 maart 2015 @ 23:18:

[...]In bijv. de Antilliaanse en Surinaamse cultuur zijn er veel zwarte vaders buiten beeld. Statistisch aanzienlijk meer dan blanke vaders. Het heeft niet zozeer met de kleur te maken, maar alles met de cultuur.



Klopt, maar ik dacht even dat het over tiener vaders ging.

Die zijn namelijk vrijwel nooit betrokken tenzij ze ouders hebben die hun dwingt.
life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
quote:LeolaMarie schreef op 27 maart 2015 @ 00:43:

[...]





Klopt, maar ik dacht even dat het over tiener vaders ging.

Die zijn namelijk vrijwel nooit betrokken tenzij ze ouders hebben die hun dwingt.Ook tienerzwangerschappen zijn cultureel bepaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven