30+ en nog altijd bij je eerste sekspartner? Reageer!?

22-03-2015 00:18 188 berichten
Ik vraag me af of er nog meer mensen op dit forum zijn die - net als ik/ wij- nog altijd bij hun eerste partner zijn. Ik ben met mijn man samen vanaf mijn 15 e ,hij was 16. Ik ben nu 45. Hoe houden jullie je seksleven goed? En bestaan jullie wel? Haha. Of moet ik na deze topic mijn naam veranderen in Rémy ( alleen op de wereld) ? Ik hoor het wel...groetjes!
quote:bitxor schreef op 27 maart 2015 @ 11:19:



@Enjoy73 Het is inderdaad mijn feestje maar eigenlijk valt er niets te vieren. Naar geluk op zoek gaan, een dergelijke queeste is met mijn defecte lichaam ondoenlijk. Ik verval weer in een metafoor over kaarten : "you play the hand you're dealt" Natuurlijk het is how you play your hand that matters en quit while you're ahead. Helaas I didn't cash out toen ik dat had moeten doen, een keuze die ik nog iedere dag betreur. zie daar de moraal van mijn relaas: "grijp de kans wanneer deze zich voordoet of betreur je keuze de rest van je leven". Nu heb ik je natuurlijk gedeprimeerd mijn excuses daarvoor, hoewel mijn betoog waarschijnlijk het tegendeel doet vermoeden, in werkelijkheid kun je met mij best lachen zij het dat mijn humor dikwijls zo zwart is als m'n longen.



Begrijp ik het nu goed dat jij door jouw defecte lijf vind dat je het geluk niet meer kunt zoeken/krijgen/vinden?

En daar berust jij in? (is een vraag, geen oordeel van mij)
@ Enjoy:
Lekkah
Alle reacties Link kopieren
Met mijn eerste verkering ben ik van mijn 15/26e samen geweest, toen die relatie uit ging ben ik helemaal los geslagen en heb ik alles gedaan en geprobeerd wat god verboden heeft, ik heb in 2 jaar zeker met15/20 verschillende mannen sex gehad, op mijn 28e leerde ik mijn man kennen (als one night stand)die een soortgelijk verleden had .

We hebben dus beiden veel geëxperimenteerd ,en nu al 12 jaar keurig netjes getrouwd.
quote:sandy1974 schreef op 27 maart 2015 @ 20:01:

Met mijn eerste verkering ben ik van mijn 15/26e samen geweest, toen die relatie uit ging ben ik helemaal los geslagen en heb ik alles gedaan en geprobeerd wat god verboden heeft, ik heb in 2 jaar zeker met15/20 verschillende mannen sex gehad, op mijn 28e leerde ik mijn man kennen (als one night stand)die een soortgelijk verleden had .

We hebben dus beiden veel geëxperimenteerd ,en nu al 12 jaar keurig netjes getrouwd.Heeft de seks met die mannen ná jou eerste relatie je voldoening gegeven? Bedoel je met netjes getrouwd dat jullie alleen samen seks hebben? En heb je nu nooit meer fantasieën of behoefte aan seks met anderen? Hoe houden jullie je seksleven spannend?
Alle reacties Link kopieren
@Tinkerbell69 Ja ik berust. Het is namelijk de kunst tevreden te zijn met wat je hebt ook al is dat niks. Mijn handicap (verlamming aan linkerzijde) beperkt me zeer in m'n mogelijkheden. 't Is niet leuk maar 't is ook niet anders. Ja wat doe je dan dan berust je maar en verheug je je in het feit dat het leven eindig is. Er schiet me evengeen kwinkslag te binnen dus die houd je van me te goed.
Engineering measurements are always in the wrong units, such as furlongs per fortnight.
quote:bitxor schreef op 28 maart 2015 @ 01:00:

@Tinkerbell69 Ja ik berust. Het is namelijk de kunst tevreden te zijn met wat je hebt ook al is dat niks. Mijn handicap (verlamming aan linkerzijde) beperkt me zeer in m'n mogelijkheden. 't Is niet leuk maar 't is ook niet anders. Ja wat doe je dan dan berust je maar en verheug je je in het feit dat het leven eindig is. Er schiet me evengeen kwinkslag te binnen dus die houd je van me te goed.

Ik heb met je te doen echt waar. Je hebt denk ik geen leuk leven maar je maakt er het beste van...alhoewel...nou ik dit lees...doe je dat wel?



Ik wil jou absoluut niet bekritiseren en mag mezelf gelukkig prijzen dat ik een gezond lijf heb op dit moment. Maar ik geloof ook in keuzes. Als jij kiest om in jou leven zo verder te gaan als je doet,is dat jouw goed recht!! Maar weet dat jij, ondanks je handicap nog altijd keuzes hebt!

Ach, ik wil je niet beleren...ik heb ècht met je te doen!! Maar je zit op de topic: wat doen jullie om je seksleven goed te houden. Tja...ik weet eigenlijk niet wat je wilt ermee. Ik lees je verhalen...als je ze kwijt wilt...oké...dikke kus!
quote:bitxor schreef op 28 maart 2015 @ 01:00:

@Tinkerbell69 Ja ik berust. Het is namelijk de kunst tevreden te zijn met wat je hebt ook al is dat niks. Mijn handicap (verlamming aan linkerzijde) beperkt me zeer in m'n mogelijkheden. 't Is niet leuk maar 't is ook niet anders. Ja wat doe je dan dan berust je maar en verheug je je in het feit dat het leven eindig is. Er schiet me evengeen kwinkslag te binnen dus die houd je van me te goed.



Auw..ik voel m bij mijzelf.

Ook ik heb een slecht lijf en moet ermee leven. Ik vier de dingen die ik nog wel kan al moet ik ook dikwijls nee verkopen.

Moeilijk maar een hele dikke
[quote]Enjoy73 schreef op 28 maart 2015 @ 12:47:

[...]





Auw..ik voel m bij mijzelf.

Ook ik heb een slecht lijf en moet ermee leven. Ik vier de dingen die ik nog wel kan al moet ik ook dikwijls nee verkopen.

Moeilijk maar een hele dikke :hug:[/quote



@ Enjoy: Jeetje Enjoy wat ben jij positief ingesteld! Nooit iets over tegengekomen in de topics die ik gelezen heb!



Ik vind het erg voor je... Maar jij haalt denk ik het maximale uit je leven!! Chapeau!! Zo zie je dat iedereen verschillend met met dingen omgaat.
Ach ook ik heb mijn periodes wel hoor, maar ik heb leren kijken na de dingen die goed gaan en die ik nog wel kan.

Ik hoop oprecht dat bixtor dat alsnog gaat kunnen...maar daar is wel veel power voor nodig vanuit jezelf.

Het 'berusten' hoort daar dan niet bij, vechten is het tegenovergestelde en ook niet handig.

Tja en is een proces waar je doorheen moet en ik denk dat als je wilt het je gaat lukken.
Alle reacties Link kopieren
@ Tinkebell69 Dankjewel lieverd, mag ik lieverd zeggen? Te laat 't is al gebeurd. Je hoeft niet met me te doen te hebben, ik ben niet zielig althans ik ervaar het niet zo. Ik heb wat pech gehad en af en toe een betreurenswaardige keuze gemaakt en de gevolgen zijn geheel voor mijn rekening. Kan ik er iets aan doen? Zo ja dan doe ik dat misschien wel. Zo nee dan maak ik me er ook niet druk over want zinloos en stemmingbedervend.

@ Enjoy73 Kindje toch ik lees dat jij ook niet helemaal goed gebreid bent zitten we hier gezellig samen wrakkig te zijn en ik ben blij dat jij niet zoals ik in de uiterste duisternis™ (waar daar is geween en knersing der tanden) bestaat. Klinkt erger dan 't is, ik voel me daar thuis en ben er deel van.



Lieve kinders voor jullie beiden mijn gepatenteerde verpletterende eenarmige knuffel ( mijn nog wel werkende rechterarm is zeer krachtig) en kusjes bovenop jullie respectievelijke knarretjes (aannemende dat jullie kleiner zijn dan ik, ik ben 1m90).
Engineering measurements are always in the wrong units, such as furlongs per fortnight.
quote:bugs schreef op 27 maart 2015 @ 08:59:

[...]





Leuke post! Ik vind het idd ook positief om hier te lezen over dat gedeelde gevoel.

Dankjewel? Herkenbaar voor jou?

Ik ben een stuk wijzer geworden de laatste dagen. Ik ben blij dat er meer mensen zijn zoals ik die nog altijd bij hun eerste partner zijn. Natuurlijk weet ik dat ik de enige niet ben...maar het is leuk om erover te lezen.



Dus bedankt allemaal voor jullie reacties!
quote:bitxor schreef op 29 maart 2015 @ 00:53:

@ Tinkebell69 Dankjewel lieverd, mag ik lieverd zeggen? Te laat 't is al gebeurd. Je hoeft niet met me te doen te hebben, ik ben niet zielig althans ik ervaar het niet zo. Ik heb wat pech gehad en af en toe een betreurenswaardige keuze gemaakt en de gevolgen zijn geheel voor mijn rekening. Kan ik er iets aan doen? Zo ja dan doe ik dat misschien wel. Zo nee dan maak ik me er ook niet druk over want zinloos en stemmingbedervend.

@ Enjoy73 Kindje toch ik lees dat jij ook niet helemaal goed gebreid bent zitten we hier gezellig samen wrakkig te zijn en ik ben blij dat jij niet zoals ik in de uiterste duisternis™ (waar daar is geween en knersing der tanden) bestaat. Klinkt erger dan 't is, ik voel me daar thuis en ben er deel van.



Lieve kinders voor jullie beiden mijn gepatenteerde verpletterende eenarmige knuffel ( mijn nog wel werkende rechterarm is zeer krachtig) en kusjes bovenop jullie respectievelijke knarretjes (aannemende dat jullie kleiner zijn dan ik, ik ben 1m90).Kusje ontvangen! Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven