Beffen smaakt raar, is er een oplossing?

20-05-2016 00:39 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb verschillende vrouwen gebeft in het verleden, en met veel resultaat. Maar voor mezelf is het maar niks, ik vind dit enorm spijtig. Want de resultaten zijn goed en ik ontneem haar orale seks, terwijl ik het zelf niet zou kunnen missen bij mezelf.



Ik heb 2 problemen;

1. Ik vind het echt niet goed smaken, zelfs niet als ze juist uit bad komen.

2. Ik vind het erg moeilijk om te ademen. Zelfs met mijn neus, deze zit al zo dicht tegen haar lichaam dat er amper lucht bij kan. Ik haat het.



Iemand goeie tips om deze problemen op te lossen?
Alle reacties Link kopieren
quote:rozea schreef op 20 mei 2016 @ 09:01:

[...]





How you doin? Geweldig om te doen, de reactie erop....
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens de vrouw van de groentenboer, in plaats van die van de visboer.
Alle reacties Link kopieren
quote:MRengine schreef op 20 mei 2016 @ 09:18:

Probeer eens de vrouw van de groentenboer, in plaats van die van de visboer.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 20 mei 2016 @ 09:17:

[...]





Geweldig om te doen, de reactie erop.... Oooh aaaah jaaaaaa!Datte? ;)
aan het typen...
volgens mij zijn er mannen die bij het beffen heel erg nadenken over wat ze doen en wat ze proeven. die vinden het dan niet lekker en kunnen er zelfs vies van worden, omdat ze nare gedachten krijgen over lichaamsapjes en zo.

en andere manier die gaan meer op hun instinct, die beffen naar hartelust omdat het vuurtje in hun is aangewakkerd toen ze eenmaal tussen je dijen mochten.

ik douche het liefst vooraf zodat ik fris ben, maar zoals een seksvriend een tijdje terug zei: nee, niet douchen het sporten, ik vind het heerlijk om je zweetkutje te proeven, dan voel ik dat ik leef.

ik begreep hem niet helemaal maar dat maakte niet uit want wat hij deed me klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozea schreef op 20 mei 2016 @ 09:21:

[...]





Oooh aaaah jaaaaaa!Datte? ;)



Vaak ook woorden met meerdere lettergrepen, enzow..



Ik heb wel eens dat ik bijna word gekilled door die benen wanneer dat aangespannen wordt.

Niet geheel zonder gevaar dus
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 20 mei 2016 @ 09:28:

volgens mij zijn er mannen die bij het beffen heel erg nadenken over wat ze doen en wat ze proeven. die vinden het dan niet lekker en kunnen er zelfs vies van worden, omdat ze nare gedachten krijgen over lichaamsapjes en zo.

en andere manier die gaan meer op hun instinct, die beffen naar hartelust omdat het vuurtje in hun is aangewakkerd toen ze eenmaal tussen je dijen mochten.

ik douche het liefst vooraf zodat ik fris ben, maar zoals een seksvriend een tijdje terug zei: nee, niet douchen het sporten, ik vind het heerlijk om je zweetkutje te proeven, dan voel ik dat ik leef.

ik begreep hem niet helemaal maar dat maakte niet uit want wat hij deed me klaarkomen.



Hele epistels bedenk ik.

Kleur verf voor het houtwerk, oud papier wegbrengen. Politieke vraagstukken komen ook wel eens voorbij.

Je hebt inderdaad een punt.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Aan de smaak valt misschien niet veel te veranderen. Ik weet niet hoeveel invloed het heeft als een vrouw andere dingen eet. Ik bef omdat ik het supergeil vind om te doen en het supergeil vind als ik een vrouw dat genot kan geven.



Het tweede punt heeft denk ik met je beftechniek te maken. Ik adem geloof ik altijd gewoon door mijn mond. Die heb je dan toch half open. Ik denk dat je daar zelf eens goed over na moet denken als je weer eens bezig bent. Je bent een van de weinigen die hier last van heeft, geloof ik.
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 20 mei 2016 @ 09:29:

[...]





Vaak ook woorden met meerdere lettergrepen, enzow..



Ik heb wel eens dat ik bijna word gekilled door die benen wanneer dat aangespannen wordt.

Niet geheel zonder gevaar dus Haha helmpje op!
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Leg haar met dr bibs op een kussen, dan heb je meer ademruimte.

En wat de smaak betreft, ogen dicht, blik op oneindig, doe alsof je een cornetto in je mond hebt en denk aan volk en vaderland.

Succes.
...
Alle reacties Link kopieren
Geurkaarsje erbij?
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 20 mei 2016 @ 09:29:

[...]





Vaak ook woorden met meerdere lettergrepen, enzow..



Ik heb wel eens dat ik bijna word gekilled door die benen wanneer dat aangespannen wordt.

Niet geheel zonder gevaar dus



Ja, dat. of een directe op je neus van haar schaambeen wegens ongecontroleerd schokkend bekken.

Ik zie dat maar als compliment.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sowieso enorm en ontzettend onschuldig.
...
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk lekker ding, jij bent enorm onschuldig

sowieso.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Dat het even duidelijk is ja. Ik kom heel beschaafd klaar, schok nergens mee en plet al helemaal nooit een man tussen mijn stelten.

Krijg daar *kuch* in elk geval nooit *kuch* klachten over.
...
Alle reacties Link kopieren
dat laatste kan ik -wel- bevestigen.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Een man die beffen niet lekker vindt, moet dat ook vooral niet gaan doen. Vind ik. Want dan ís beffen ook gewoon niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Klopt.

Die komen trouwens maar 1 keer mijn bed in, ik mis dan toch echt wat. Niet zozeer om de bef maar meer het gevoel van afwijzing. Ik ervaar graag dat een man me opvreet.



Herken m zeer in de posts van The Joker.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Met 1 uitzondering. Die man had zo'n toppik en behendigheid, die vergaf ik alles. Maar voor de rest: no bef, no sex. Hoe kun je nou lekkere seks hebben als iemand een deel van je vies vindt?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 mei 2016 @ 08:27:

[...]





Vince



Nou moet je eens goed luisteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Vanaf nu vind jij beffen vies. Hou je van Frank Masmeijer. Je gaat Denk stemmen. Je wordt lid van de padvinderij. Daarnaast doe je je auto weg en koop je een motor.



Als ik toch zoveel invloed heb ga ik van alles bepalen:-).....je vergeet de joga-lessen en de curcus Sushi maken.......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
sushi maken en eten lukt al aardig.

Joga vind ik meer een kijksport, heel rustgevend.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Je niet ook niet verwachten dat het naar aardbeien met slagroom gaat smaken!
Alle reacties Link kopieren
Hehe, zegt een banaan
Love bubbles....
quote:gerardno1 schreef op 20 mei 2016 @ 11:37:

Je niet ook niet verwachten dat het naar aardbeien met slagroom gaat smaken!nou, ik heb wel eens met een slagroomspuit er wat opgespoten en zei, zo laat jij maar eens zien dat je de befkoning van nederland bent. werd gretig opgelikt. en nee, het was niet de hond!!
Alle reacties Link kopieren
Gatsie, dat vind ik nou goor, dat mijn doos bespoten wordt met slagroom om eraf gelikt te worden.



Doe dan een beetje warme, vloeibare caramel ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven