beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Bank/douche/bed



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Legaal want boven de 18



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Koperspiraal



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Smsjes voorafgaand die dag, zin in wat?; alletwee dienst dus laat thuis, moe en gaar maar ook zin; na wijntje en bijkletsen tijdens het zoenen diensttelefoontjes beantwoord terwijl doorgaan met vozen; melig en zin hebbend in elkaar



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Van alles gedaan, Ik op mijn rug, hij op zijn zij// ik boven// hij boven// gefinished in doggystyle//gevingerd//gepijpt// gelikt

Gestoord door de diensttelefoon en dan orale sex gedaan, te melig om niet te doen dan.

Alletwee klaargekomen

Door de telefonische onderbreking duurde het al met al anderhalf uur, soms even naar laptop voor werk omdaar toch weer snel de mood op te pakken



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



Ja, friemelen, strelen, veel zoenen, heel veel zoenen (is ook grotendeels het voorspel: friemelen en zoenen). Langzaam aan slaaphouding vinden (lepeltjes) en wegzakken, hopend op een stille gsm, (helaas)



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.



In bijna 3 jaar tijd nog nooit 2 onbevredigende vrijpartij gehad
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Locatie: vanmiddag in bed.



Aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee ):

Vriend en ik, legaal.



Anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet ):

Helaas condooms want zeer gevoelig voor hormonen.



Voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden ):

Heel kort. Beetje zoenen en handwerk.



De daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee, bevredigend ja/ nee ):

Zittend, ik boven. Doggy style. Liggend, ik boven. Liggend, hij boven. Zo'n 15 min. Hij: 1 orgasme. Ik niet, was fysiek te moe, normaal wel altijd. Bevredigend: JA!



Naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden ):

Nee, uitrusten en douchen. Alles snel, want moesten naar winkel.



Voor herhaling vatbaar ja/ nee: Altijd maar dan wil ik ook graag komen.
Alle reacties Link kopieren
Zonder er al te veel over te zeggen, het was wel heel lekker......
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 februari 2010 @ 19:31:



vanochtend om 10 uur. (erg he)

- locatie: woonkamer thuis



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee ) 2 personen, legaal was het zeker



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet ) nee daar doen wij niet meer aan.



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden ) zeker wel.. lekker zoenen, beetje trekken, pijpen, beffen en eeeeehhh nee dat was het wel zo. Heeft zo ongeveer 15 minuten geduurt.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee ) cowgirl.. was erg verhit dus snel klaar: beiden een orgasme ongeveer tegelijk wat wij wel een unieke ervaring vinden. Mede daardoor meer bevredigend dan normaal... Dit heeft al met al nog geen 3 minuten geduurt door het hete voorspel.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

zeker wel.. even lekker knuffelen



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.strakjes zeker een herhaling.
Alle reacties Link kopieren
- locatie: mijn bed

- aanwezige personen: hij en ik, legaal (allebei volwassen en single)

- anticonceptie gebruikt ja/ nee: ja pil en condoom

- voorspel ja/ nee: strelen, zoenen, handwerk en oraal, geen idee hoe lang, lekker lang in ieder geval

- de daad: missionaris, benen in zijn nek, ik bovenop, doggy, zijlings. Ook lekker lang. Wat een uithoudingsvermogen zeg.

- naspel ja/ nee: ja, eenmaal wakker begon hij me weer te vingeren.... en begon het spel weer overnieuw

- voor herhaling vatbaar: JAAAA
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
***
Alle reacties Link kopieren
- locatie In bed



- aanwezige personen 2, vriendje en ik hartstikke legaal.



- anticonceptie gebruikt ja, mirena spiraal



- voorspel ja Hij heeft mij gebeft, duurde lang want ik ben klaargekomen (wat niet zo vaak gebeurd) Daardoor beide erg geil en we hebben meteen daarna geneukt.



- de daad Missionaris, duurde maar vijf minuten omdat hij bloed geil was omdat ik was klaargekomen.



- naspel nee



- voor herhaling vatbaar ja!!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 18 februari 2010 @ 19:37:

Bij de volgende ga ik notuleren voor dit topic.

Beloofd!



Ben het niet vergeten maar heb helaas nog steeds niks te beschrijven...
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 februari 2010 @ 19:31:

- locatie

Logeerkamer bij mij thuis



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Ik en hij, legaal natuurlijk (nou ja, ik weet niet of hij getrouwd is bijv.)



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja, Mirena en condooms



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Minimum aan voorspel, was ik niet voor in de stemming, en een half uurtje.





- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Ik boven, hij boven, ik boven, amazone en missionaris, hoogstens tien minuten bij elkaar. Hij kwam, ik niet. Best bevredigend.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Geen zin, dus nee.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.Ja, maar niet met hem!
Alle reacties Link kopieren
Mijn laatste neuk was niet de moeite waard...echt een waardeloze wip. Wat hij als vingeren bedoelde leek meer op een klopboor. Beffen was van het type een schaal uitlikken. Neuken was even flink rampetampen als een konijn...



En toen dacht hij ook nog dat het wel door kon voor SV.



Nou nee.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een andere SV zoeken Zoey????
Alle reacties Link kopieren
Jammer is dat prutsmannen.

Prutsvrouwen zijn ook niet fijn overigens..
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertqwert schreef op 23 februari 2010 @ 17:43:

Misschien een andere SV zoeken Zoey????Hoe kom je er op??
Alle reacties Link kopieren
Was maar een gokje hahahahaha
Alle reacties Link kopieren
locatie Op en rond de bank.



aanwezige personen Vriendin en ikzelf, legaal.



anticonceptie De pil, maar destijds wel braaf getest voordat het jasje uitging.



voorspel Zoenen, boven de kleding strelen, elkaar langzaam uitkleden, kusjes over het hele lichaam. Meer zoenen, orale seks eerst de een, toen de ander, vervolgens 69 en toen weer de een na de ander waarbij we allebei klaargekomen zijn.



Intermezzo Een kopje thee



de daad Zij bovenop zittend, op z'n hondjes, lepeltje-lepeltje en uiteindelijk ben ik in de meest doodgewone positie nog een keer klaargekomen.



naspel Ja, strelen, zoenen en elkaar douchen.



voor herhaling vatbaar Heel erg zelfs.



Tijdsduur, iets van anderhalf uur geloof ik, maar daar ga ik geen eed op doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Minimum aan voorspel, was ik niet voor in de stemming, en een half uurtje.Een half uur voorspel het minimum als je geen zin hebt?
Liever elitair dan een pauper!
Neej, er staat een minimum aan voorspel, want daar was ze niet voor in de stemming, en een half uur neuken.
Alle reacties Link kopieren
quote:- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Minimum aan voorspel, was ik niet voor in de stemming, en een half uurtje.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Ik boven, hij boven, ik boven, amazone en missionaris, hoogstens tien minuten bij elkaar. Hij kwam, ik niet. Best bevredigend.Volgens mij staat er een half uur voorspel en tien minuten neuken...
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Best bevredigend? Kan me bijna niet voorstellen. Niet in de stemming voor voorspel en dan 10 minuutjes neuken, waarbij hij klaarkomt en zij niet.. dat zou ik niet bevredigend noemen..



Mijn laatste keer was met "svtje" langdurig en echt lekker voorspel, zeer in de mood voor de daad, ook heel lekkere daad maar de afknapper daarna pas.. Onbevredigend einde van een fijne avond, waardoor je zelf ook nogal ontnuchterd raakt, maar dan achteraf gezien pas (wat kleppen van de ogen gevallen op dat moment).. Op die manier alsnog twijfels gekregen die het einde van de sv inluidden (had misschien nog weggenomen kunnen worden, maar niet gebeurd).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoey_ schreef op 23 februari 2010 @ 17:37:

Mijn laatste neuk was niet de moeite waard...echt een waardeloze wip. Wat hij als vingeren bedoelde leek meer op een klopboor. Beffen was van het type een schaal uitlikken. Neuken was even flink rampetampen als een konijn...



En toen dacht hij ook nog dat het wel door kon voor SV.



Nou nee. Oh getver, dat ken ik. Heb uiteindelijk maar gefaked, want meneer wilde per se dat ik klaarkwam. Ik was het zo ontzettend zat dat ik er maar een paar halfbakken "Oh ja...oh jaa...oh jaaa..." tegenaan gooide. Blijkbaar had hij nog nooit een écht orgasme gezien/gehoord, want hij trapte er in. De sukkel. En ja, ik weet het...zo leert ie het nooit. Dat is echter het probleem van zijn (toekomstige) vriendin, geen idee of hij er nu één heeft, die mag fijn gaan investeren.
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Zijn bank en bed

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Hij en ik zeer legaal

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet

Ja, pil



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

Ja, geen idee hoe lang kussen, strelen, pijpen en likken tot kaakkramp aan beider kaken



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

missionaris even, heel veel doggy, geen orgasmes tijdens, wel tijdens voorspel tijdsduur lette ik niet op, moesten stoppen want trein. Bevredigend.. op zich zeer, maar had nog wel nachtje door mogen gaan.

- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

nee want moest trein halen

- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Jaaaaaaaaaa, had al lang herhaald moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoey_ schreef op 23 februari 2010 @ 17:37:

Mijn laatste neuk was niet de moeite waard...echt een waardeloze wip. Wat hij als vingeren bedoelde leek meer op een klopboor. Beffen was van het type een schaal uitlikken. Neuken was even flink rampetampen als een konijn...



En toen dacht hij ook nog dat het wel door kon voor SV.



Nou nee.



En dan leer je hem nog geen eens hoe het wel moet?



Ik heb wel medelijden met die man,

nu weet hij nog geen eens wat hij fout doet.

misschien was het wel zijn eerste keer,

of had zijn vorige had hem ook niets bijgebracht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven