bi-schierig

08-11-2011 13:44 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben een meid van in de 20 en ik ben bi-schierig...ik vraag me echt af hoe het is om met een vrouw te vrijen. Mijn beste vriendin vraagt zich dit eigenlijk ook af en ik voel dat ze dit wil proberen, maar zoiets zeg je niet vlakaf tegen elkaar he :D



Wie heeft ervaring met bi-schierigheid omzetten in het echt doen? Hoe was dat? Is vrijen met een vrouw nu zoveel intenser dan met een man?
Alle reacties Link kopieren
Is een beetje rare smey geworden, sorry
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een dame die graag bischierige, hetero, lesbische of biseksuele dames wil verwennen.



In een relatie of niet, gewoon eens zin in afwisseling of niet, getrouwd en kinderen of niet, dik, dun, lelijk, grote of kleine borsten, ... het is me allemaal eender. Alles gebeurt in opperste discretie.



Zolang ik je fantasie maar kan waarmaken en je hemelse momenten kan laten beleven, is het allemaal eender.



Ik vraag 200 euro per uur voor deze dienst en ben een erg vrouwelijke studente van 22. Blond haar, 170cm, kleine Acup, lieflijk, sensueel, ...



Voor speciale voorstellen, vragen of fantasieën mag je me ook contacteren. Ik wil er gerust over nadenken, zien wat ik kan doen en dan maken we een prijs. Op vraag kan bijna alles. Zolang het veilig blijft.



Leef je fantasie.



Tot snel?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
oh dear
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Genoeg vis in de zee
Alle reacties Link kopieren
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het niet handig is om seks te hebben met je beste vriendin. Been there...ging niet goed, bijna vriendin kwijt.

Lastige hier was dat het in eerste instantie heel casual was, maar ik meer voor haar ging voelen. Dat kun je van tevoren nooit incalculeren.

Ik zou gewoon gaan stappen en flirten met mooie vrouwen en kijken wat ervan komt.
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik ben zelf homo en denk ook wel eens aan om hoe zou het

met een vrouw zijn geweest,



maar dat heb ik ook nog nooit gedaan.



Ik zou zelf nooit met een vriendin of vriend kunnen doen

omdat je die persoon vaak ziet en als je die persoon dan ziet

heb je als eerste die gedachte in je hoofd dat je het met haar hebt gedaan,



dat heb ik dan tenminste



want dat is bij mijn ook gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
haha voor 200 euro per uur wil ik ook wel opdraven hoor. ook al ben ik man
Alle reacties Link kopieren
het lijkt met niet handig om met je beste vriendin te doen.

ik ben ook bi-schierig, ik ben nog maar 18 maar weet al 1,5 jaar dat ik bi ben maar heb het nog nooit met een meisje gedaan, vind het lastig om meisjes te ontmoeten die dezelfde interesse hebben.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, hoe pak je dat aan? De nieuwsgierige meisjes die ik in mijn leven tegen ben gekomen lieten zich door mij versieren en van het een kwam het ander. Met een paar dames uiteindelijk een kortstondige relatie geworden, voor een paar dames een echte eye opener geweest (dat ze echt gevoelens kunnen hebben voor vrouwen) en voor een paar dames de realisatie dat ze seks met vrouwen fijn vinden, maar toch echt hetero zijn. Hoewel dat laatste het minst vaak voorkomt. Gezien mijn ervaringen dan.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Als de bi-tjes in dit topic nou eens contact met elkaar opnemen?

Gezellie toch? Kost ook geen 200 Euro...
Och.... wat wil je precies met dit topic?

Ik heb heel even een wilde periode gehad. Niet wat seks, maar wel zoenen.

Op een gegeven moment heb ik met 3 van mijn vriendinnen gezoend (ben zelf vrouw). Het was leuk, ja. En ik kon ervan genieten.

Maar bij mij schiet de interesse door naar mannen. Heb nu ook nergens behoefte meer aan. Al geloof ik niet dat bij iedereen hetzelfde geldt, ik ben niet 100 procent hetero. Maar ik kan me geen relatie met een vrouw voorstellen...

Ik zou zeggen, probeer het en kijk wat het met je doet!
quote:heenenweer schreef op 24 november 2013 @ 22:51:

Als de bi-tjes in dit topic nou eens contact met elkaar opnemen?

Gezellie toch? Kost ook geen 200 Euro...Kijk...en dát mag hier nou juist NIET!
Alle reacties Link kopieren
quote:Xander68 schreef op 25 november 2013 @ 11:26:

[...]





Kijk...en dát mag hier nou juist NIET!Haha, best wel frustrerend. Mijn vriendin (21-jaar) wil zo graag eens zoiets doen met een leuk meisje, maar kan ook niemand vinden. Ach, zo blijft er veel een fantasie. :O
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in een dronken bui met mijn vriendin in bed beland. Was lief, zacht, intiem... eigenlijk alles behalve geil. Achteraf hebben we het er gewoon over gehad zonder dat het weird werd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het afraden om het met je beste vriendin te doen... het verandert alles....



ik zou het niet afraden om het een keer te proberen..
Alle reacties Link kopieren
Heb het er onder grnot van een borrel een keer over



Ik heb ook een keer iets met mijn vriendin gedaan, we hadden het er weleens over en als je een wijntje op hebt komt van het een het ander

Het heeft onze vriendschap absoluut niet in de weg gestaan, het was een super ervaring en zeker voor herhaling vatbaar !
Alle reacties Link kopieren
Ik lig wel zo af en toe met mijn beste vriendin in bed en bevalt erg goed. In eerste instantie vond mijn vriend het wel even raar maar nu vind hij het prima. Zoenen, strelen en knuffelen doen we tot nu toe maar we weten beide dat we elke keer weer een stapje verder gaan. Ik ben niet bang dat ik gevoelens voor haar ga krijgen want die zijn er al en dat is tot nu toe geen probleem geweest voor 1 van ons. Binnenkort ga ik met goedvinden van mijn vriend weer bij haar slapen en daar maken mijn vriendin en ik al plannen voor :P
Alle reacties Link kopieren
als het goed voelt gewoon doen..kan echt super geil zijn..
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het, ik ben mama van 2 kindjes.. 24 jaar jong en al jaren nieuwschierig naar vrouwen. Sinds kort ook de behoefte om nu toch echt eens seks te gaan hebben met een vrouw. Pas geleden heb ik mijn gevoelens geuit naar mijn vriend. Hij vond het niet erg zoalang ik er niks mee doe. Als ik seks met een vrouw zou hebben zou ik me spullen mogen pakken.. want vreemd gaan is vreemd gaan of het nou met een man of een vrouw is. Lastig!! Waar vind je een leuke vrouw / meid die er voor in is? Zeker niet je beste vriendin! Dat zou zonde zijn van jullie vriendschap.. suc6
Alle reacties Link kopieren
Niet bi schierig, ik ben gewoon biseksueel. Dat weet ik al sinds mijn tienerjaren. Ik heb relaties gehad met mannen en vrouwen. Ik ben nu al heel lang getrouwd met een man maar zo eens per maand breng ik een nachtje door bij mijn beste vriendin. Zij is ook biseksueel en ook getrouwd. Onze mannen zijn er van op de hoogte en weten ook dat het nooit een trio of kwartet zal worden die ene nacht per maand is voor ons 2.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 08 november 2011 @ 14:56:

[...]



"Bischierig" is net zo'n raar woord als "digibeet". Het slaat nergens op (het woord slaat nergens op, dat zegt niets over de geaardheid).



Nieuwsgierig = gierig naar nieuws.

Bischierig is, eh... schierig naar bi(seksueel)? Maar wat is schierig?Zoiets noemen we grewoon een portmanteau, Hans. Niet te hard over nadenken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag ik ben een jongen ik heb geen gevoelens voor een jongen dat weet ik zeker ben alleen beniuwd hoe het x is met een jongen maar zit met gedachte dat je dan meteen homo bent ofdat ik iets oploop ofzo... als je beniweud naar dit bent ben je dan meteen homo ofniet ?? :$
Nee, dan ben je gewoon gezond nieuwsgierig. Niet dat je hier nieuwsgierig naar móet zijn om gezond te zijn, dat niet. Maar je afvragen hoe het zou zijn met iemand van hetzelfde geslacht maakt je niet homo.

En wat betreft iets oplopen: sex met een condoom is altijd aan te raden, of nou met een jongen of een meisje zou vrijen.
Alle reacties Link kopieren
dus als ik het zou proberen wil dat niet zeggen dat ik meteen homo ben of raar ben? :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven