bi-schierig

08-11-2011 13:44 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben een meid van in de 20 en ik ben bi-schierig...ik vraag me echt af hoe het is om met een vrouw te vrijen. Mijn beste vriendin vraagt zich dit eigenlijk ook af en ik voel dat ze dit wil proberen, maar zoiets zeg je niet vlakaf tegen elkaar he :D



Wie heeft ervaring met bi-schierigheid omzetten in het echt doen? Hoe was dat? Is vrijen met een vrouw nu zoveel intenser dan met een man?
Alle reacties Link kopieren
Je bent zo homo als je je voelt. Wat is er voor jou niet eng aan een keer seksen met een jongen en wel aan "homo" genoemd worden?
...
Alle reacties Link kopieren
ik ben vroeger in eht algemeen veel gepest en ik weet zeker dat ik het niet ben en wil niet homo genoemd worden ben aleen benieuwd hoe het een x is aleen is het nog niet gebeurd omdat ik die stap niet durf te nemen steeds:$
Lieve help jongen wat lijk je vreselijk onzeker. Ik herken dat, zo was ik ook in mijn tienerjaren tot begin twintig. Hoe oud ben jij eigenlijk?



Gepest worden kan hele nare gevolgen hebben voor je zelfbeeld. Ook daar spreek ik uit ervaring. Ik denk dat als je nu zou acteren op je nieuwsgierigheid en dat gaat mis, dat je dan het risico loopt op langdurige psychische schade.

Ik wil je daarom adviseren om in gesprek te gaan met een vertrouwenspersoon. Dat kan je huisarts zijn (hij kan je ook doorverwijzen naar andere hulpverlening) of je mentor op school. Zoek hulp om de pesters te stoppen, werk daarna aan je zelfbeeld en ga pas dan avonturen aan zoals bi-seks.
Alle reacties Link kopieren
bedankje voor steun maar zo erg is het nu ook niet kan tegewoordig goed voor me ookomen maar ben gewoon bang dat miss pijn doet ofzo ofdat ik dan meteen homo ben omdat ik bemiewd ben hoe het is
Alle reacties Link kopieren
Intenser is het niet, wel anders. Niet echt te vergelijken.
Je bent homo als je nu, zonder seks, ook gevoel hebt bij mannen. Dat je verliefd kan worden op een andere man. En dat je helemaal geen gevoel hebt met vrouwen of in elk geval veel minder dan met mannen.

Als je alleen nieuwsgierig bent naar hoe het is om seks te hebben met een man, dan heeft dat niks met homo te maken.

En wat dan nog, stel dat je na zo'n ervaring stapelverliefd wordt op een man? Ga je je eigen gevoel dan verloochenen?

Voor hetzelfde geld zal je bevestiging krijgen dat je echt niet op mannen valt. Of dat je je prima op je gemak voelt met beide geslachten. Jij bent jij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven