echt klein geschapen

01-07-2014 00:22 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel3 berichtenVoeg toe als contact30-06-2014, 23:51



Ik ben nu ruim 8 jaar met m'n vriend. Hij is bijna perfect maar enorm klein geschapen. En dan echt heel klein. Hoe raar het ook klinkt maar de sex is wel ok. Hij weet me altijd op te winden en compenseert het goed. ik kom dan ook regelmatig klaar. Alleen een ding begin ik echt te missen en dat is de penetratie. We hebben speeltjes, maar dat is niet meer genoeg. Wat in het begin geen probleem was wordt nu echt een frustatie. Zelfs zo erg dat ik op het punt ga om puur voor de sex vreemd te gaan. Iets wat ik eigenlijk niet wil en zo ben ik ook niet...
Fuckmachine?
Je kunt toch denken dat iets niet zo erg is in het begin als de relatie en verliefdheid nog in de roze wolk fase zit, en later beseffen dat je er meer moeite mee blijkt te hebben dan je har verwacht? En een kind doe je niet weg nee maar partners hoeven echt niet koste wat kost bijeen te blijven.

Zijn zoveel dingen te verzinnen waar de één niets aan kan doen wat de ander na x jaar echt opbreekt. Ook daar kun je niets aan doen, het erbij laten zitten wordt dan zelfverloochening. Ik denk dat TO op dat punt is dat het dat geworden is.
Alle reacties Link kopieren
Stomme vraag misschien maar wat is klein Jet? Een cm of 8? Ik kan me dan meer bij voorstellen dat je er enorm van baalt. Ik zou alleen niet weten wat eraan te doen. Vragen aan hem om een voorbindpiemel is ook weer zoiets. En kwetsend misschien.
quote:feeerieke schreef op 01 juli 2014 @ 17:30:

Stomme vraag misschien maar wat is klein Jet? Een cm of 8? Ik kan me dan meer bij voorstellen dat je er enorm van baalt. Ik zou alleen niet weten wat eraan te doen. Vragen aan hem om een voorbindpiemel is ook weer zoiets. En kwetsend misschien.Kan niet voor Jet spreken maar die date was zo'n 3 cm....
Ik snap het ook, ik word na 2 dagen niet lekker gepenetreerd te zijn al onrustig en needy, laat staan na 8 jaar. Penetratie is voor mij het lekkerste dat er is, seks zonder neuken is voor mij geen seks.



Het lijkt me voor de man in kwestie echt vreselijk, het is bekend dat voor een man zijn penis heel belangrijk is, dit zal hem ontzettend kwetsen, zeker als hij er al onzeker over is.



Sja, wat is wijsheid, ik weet het niet zo goed. Ik denk toch wel openheid. Eerlijk rustig zeggen dat je echte penetratie zo mist. Dat het een verlangen wordt dat steeds sterker wordt, ook al wil je dat zelf niet. Wie weet komen jullie samen wel op een punt dat hij toestemt met een seksavontuurtje buiten de deur, maar dat kan alleen als je hem betrekt bij jouw gedachtes en gevoelens nu.

Wie weet kan een seksuoloog jullie hierin helpen?



Vreemdgaan is naar mijn idee gewoon geen optie, geen oplossing. Het is een structureel probleem, en hij verdient beter denk ik dan een een vriendin die hem belazerd! Hou het eerlijk en zuiver, zorg dat je jezelf, en hem, altijd recht in de ogen kan blijven kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:noreservations schreef op 01 juli 2014 @ 08:42:

Ben het eens met moedersmooiste.

Als een man na een jaar of 8 zou gaan klagen over te kleine tieten, vrouw dik geworden of lelijke schaamlippen, zou iedereen hem een bekrompen gast vinden.



Als je van je man houdt, houd je ook van zijn kleine geslachtsdeel, of ondanks zijn kleine geslachtsdeel.

Kom op, hoe onoverkomelijk is het nou? Er zijn massa's mensen die gewoon jaren géén seks hebben. Die gaan ook niet dood.

Er zijn legio vrouwen die nooit een orgasme van hun man krijgen.



Focus je op de positieve kanten van je relatie en je seksleven en voedt je eigen obsessie niet. Alles wat je aandacht geeft groeit. En dan bedoel ik je obsessie, niet zijn geslachtsdeel. Volledig mee eens en vindt niet dat je daarvoor je relatie op het spel moet zetten. Praat met je vriend zijn zat oplossingen bv een voorbind dildo over zijn jodokus en jij het het gevoel dat je wordt genomen door bv Jeff Stryker.En misschien moet je focus wat verleggen want een man die juist raad weet met zijn handen en vooral de tong is goud waard
quote:WellieB schreef op 01 juli 2014 @ 18:21:

Ik snap het ook, ik word na 2 dagen niet lekker gepenetreerd te zijn al onrustig en needy, laat staan na 8 jaar. Penetratie is voor mij het lekkerste dat er is, seks zonder neuken is voor mij geen seks.



Het lijkt me voor de man in kwestie echt vreselijk, het is bekend dat voor een man zijn penis heel belangrijk is, dit zal hem ontzettend kwetsen, zeker als hij er al onzeker over is.



Sja, wat is wijsheid, ik weet het niet zo goed. Ik denk toch wel openheid. Eerlijk rustig zeggen dat je echte penetratie zo mist. Dat het een verlangen wordt dat steeds sterker wordt, ook al wil je dat zelf niet. Wie weet komen jullie samen wel op een punt dat hij toestemt met een seksavontuurtje buiten de deur, maar dat kan alleen als je hem betrekt bij jouw gedachtes en gevoelens nu.

Wie weet kan een seksuoloog jullie hierin helpen?



Vreemdgaan is naar mijn idee gewoon geen optie, geen oplossing. Het is een structureel probleem, en hij verdient beter denk ik dan een een vriendin die hem belazerd! Hou het eerlijk en zuiver, zorg dat je jezelf, en hem, altijd recht in de ogen kan blijven kijken.



Onrustig en needy van twee dagen niet neuken? Beetje heel erg overdreven vind je niet? klinkt meer als junkengedrag, of iemand van 11.



En mensen die hier roepen, meid ik snap je helemaal, heb ook eens zo'n date gehad, heb ik die toch ff snel gedumpt zeg!

Ja die heb je na max drie maanden gedumpt ja, niet na een 8 jarige serieuze relatie, dus die vergelijking gaat niet op.



Dus of je maakt het bespreekbaar dat je penetratie wil, of je maakt het uit...omdat je penetratie wil.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hier dus blijkbaar enkel en alleen om de penetratie?

Ben ik nou de eerste die met het idee komt om er dan een dildo of vibrator bij te halen?



Vriend die zich dan maar moet laten opereren... kom nou zeg,
Tralalala
Alle reacties Link kopieren
@glass, euhm nee. De TO geeft aan zat van deze speeltjes te hebben gebruikt.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Ja ik ben wel een seksjunk ja, haha:-) maar ik bedoel het toch echt serieus. Voor mij is penetratie het belangrijkst van het seksspel, al dt gefriemel doet het 'm bij mij niet zo.



Het zit hem ook in mijn vriend uiteraard, een vibrator oid werkt ook niet hoor. Ik wil dat mijn vriend me neemt en alleen hij kan dat. En ik heb dagelijks behoefte aan hem en aan zijn lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:feeerieke schreef op 01 juli 2014 @ 17:30:

Stomme vraag misschien maar wat is klein Jet? Een cm of 8? Ik kan me dan meer bij voorstellen dat je er enorm van baalt. Ik zou alleen niet weten wat eraan te doen. Vragen aan hem om een voorbindpiemel is ook weer zoiets. En kwetsend misschien.In stijve toestand 4/5 cm, maar ook erg dun,
Alle reacties Link kopieren
Het schaamlip topic is wel relevant. Misschien dat TO er daadwerkelijk last van heeft maar uiteindelijk is het voor de desbetreffende persoon die het met het geslachtsdeel moet doen hetzelfde. Hun partner is niet tevreden over hun geslachtsdeel en zij voelen zich vervolgens onzeker en gekwetst over iets waar ze 0 invloed over hebben en het mee moeten doen. In dat geval is dit misschien nog wel erger juist omdat het effect en (niet) voelbaar is. Ik zie dus zeker een paralel.



Ik geloof dat je zelf moet uitzoeken wat je wil. Het open en eerlijk zeggen lost volgens mij niks op. Als je eerlijk bent groeit zn lul niet hooguit krimpt zn zelfvertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:glass schreef op 01 juli 2014 @ 19:26:

Het gaat hier dus blijkbaar enkel en alleen om de penetratie?

Ben ik nou de eerste die met het idee komt om er dan een dildo of vibrator bij te halen?



Vriend die zich dan maar moet laten opereren... kom nou zeg,Speeltjes genoeg die we ook regelmatig gebruiken, maar gewoon het verlangen naar echte penetratie van vlees en bloed is groot
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch niet standaard 'het' boekje erbij pakken en zeggen; kijk dit mag wel en dat mag niet. Je begint een relatie met de beste bedoelingen. maar het kan toch altijd weer anders lopen. Als dit een probleem is geworden voor TO dan is dat zo. Ze gaat er toch integer mee om, ze zit er zelf ook enorm mee. En ik snap het heel goed. Tuurlijk is het heel erg sneu voor je vriend. Ik hoop echt dat jullie hier uit komen. Maar laat je niet in een hoekje drukken door andere forummers hier, die hebben zo'n stralenkransje boven hun hoofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:jet80 schreef op 01 juli 2014 @ 20:14:

[...]





In stijve toestand 4/5 cm, maar ook erg dun,

Pfoe,ik snap je probleem. Ik weet alleen geen oplossing helaas om hem niet te kwetsen behalve wat ik al eerder schreef. Sterkte meid.



En ja,ik weet dat meerderen het gezegd hebben maar een operatie? Tenzij hij er zelf niet mee zit natuurlijk. Maar als ik een man was zou ik dat wel willen. De mogelijkheden zijn er dus waarom niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat het lastig is voor je, jet80. Volgens mij schuiven sommige mensen de behoefte aan een spannend en bevredigend seksleven wel erg makkelijk aan de kant. Alsof dat automatisch goed blijft als de eerste 8 jaren goed waren... Ik vind het alleen maar goed dat je er in ieder geval over praat.



Hoe lastig/frustrerend het voor hem ook is, het lijkt me dat jullie er toch samen uit moeten komen. Anders wordt de relatie sowieso eenzijdig, want van jouw kant blijft er stress en spanning. Het lijkt mij dat hij ook wel snapt dat jij wel eens lekker genomen wil worden. Ik zie graag dat mijn vrouw gelukkig is en daar heb ik veel voor over.

Wil hij niet een keer met je meedenken? Als je hem een veilige plek biedt en duidelijk maakt dat je echt van hem houdt, durft hij misschien wel eens out of the box te denken (haha). Met iemand erbij of zo?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
En een gigolo? Serieuze vraag.
die ik wilde bestaat al...
quote:feeerieke schreef op 01 juli 2014 @ 21:09:

[...]



Pfoe,ik snap je probleem. Ik weet alleen geen oplossing helaas om hem niet te kwetsen behalve wat ik al eerder schreef. Sterkte meid.



En ja,ik weet dat meerderen het gezegd hebben maar een operatie? Tenzij hij er zelf niet mee zit natuurlijk. Maar als ik een man was zou ik dat wel willen. De mogelijkheden zijn er dus waarom niet.



Te vaak een muur gekopt jij, laat jij ook je neus verbouwen omdat je lief hem niet kan uitstaan, ik bedoel waarom niet, het is maar in een gezond lijf snijden hoor, niks bijzonders aan, ga toch fietsen.



en ik neem aan dat To ook niet zoiets onredelijks verwacht van haar partner, het is geen laboratorium rat.



TO; alleen jij en je man kunnen dit oplossen, maak het in ieder geval bespreekbaar, hoe moeilijk dat ook is, je bent niet gelukkig, en hij wordt daar toch ook niet gelukkig van? Ook al eindigd de relatie daarom, dat is dan heel verdrietig, maar dan uiteindelijk wel het beste toch? Jij wil iets wat hij je simpelweg niet kan geven, en als hij het er niet mee eens zou zijn dat je het buiten de deur zoekt dan houdt het op, denk daar goed over na, ga je dat trekken, je houdt van hem, maar soms is liefde niet genoeg, soms gebeuren er nare dingen en moet je keuzes maken, hoe rot dat ook is.
quote:attribuutje schreef op 01 juli 2014 @ 21:55:

En een gigolo? Serieuze vraag.Lijkt mij ook nog een acceptabele oplossing, mits natuurlijk je vriend daarmee instemt. Maar ik kan me voorstellen dat het misschien makkelijker voor hem is wanneer je een keer iemand inhuurt dan dat je echt op zoek gaat naar een ONS.
Alle reacties Link kopieren
Bespreek jouw verlangens met je vriend! Alleen jullie samen kunnen dit oplossen ondanks alle goed en slecht bedoelde adviezen van wat onbekende mensen achter hun tablet/pc.



Mochten jullie er samen niet uitkomen kunnen jullie ook naar een seksuoloog of relatietherapeut stappen. Valt allebei volgens mij nog onder de basisverzekering en is een stuk minder pijnlijk dan een operatie
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Alle reacties Link kopieren
4/5 cm is echt heel klein.

mijn duim is zelfs langer.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Het is net als zo'n blokkenspel van vroeger.. weet je wel?

Het vierkantje past niet in het driehoekje, de cirkel niet in de rechthoek, etc..

Als zijn blokje niet in jouw gaatje past, dan gaat het niet werken!

Hup! Op naar een man met een echte leuning!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 juli 2014 @ 11:51:

[...]





Tuuuuuijk; een vreemde vrouw zal dolblij zijn met een micro penis.



Not.

Die haalt ondertussen haar geluk bij het denken aan salmiaklollies.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:-moedersmooiste- schreef op 01 juli 2014 @ 21:58:

[...]



TO; alleen jij en je man kunnen dit oplossen, maak het in ieder geval bespreekbaar, hoe moeilijk dat ook is, je bent niet gelukkig, en hij wordt daar toch ook niet gelukkig van? Ook al eindigd de relatie daarom, dat is dan heel verdrietig, maar dan uiteindelijk wel het beste toch? Jij wil iets wat hij je simpelweg niet kan geven, en als hij het er niet mee eens zou zijn dat je het buiten de deur zoekt dan houdt het op, denk daar goed over na, ga je dat trekken, je houdt van hem, maar soms is liefde niet genoeg, soms gebeuren er nare dingen en moet je keuzes maken, hoe rot dat ook is.



Dit vind ik helemaal waar, hoe zuur en verdrietig het ook kan worden voor de vriend van TO. Dit topic heeft me best aan het denken gezet, de andere kant op. Wat als een man vindt dat de vagina van zijn vrouw/vriendin te wijd is geworden, en dan vooral na een aantal bevallingen. Dat kan ook een probleem worden. Ik denk wel dat het vooral de egoistische mannen zijn die hier een onoverkomelijk probleem in zullen zien met alle gevolgen van dien.



Kun je dan stellen dat als de relatie al niet in evenwicht was, en dat het door de komst van een nieuw probleem klapt. Of dat een liefdevolle relatie elk probleem kan overwinnen?
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die nauwer is geworden na de bevalling ?

Ik denk wel eens dat de door de verloskundige gezette knip te ver is dichtgenaaid.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven