Fleshlight ervaringen en meningen

25-10-2010 20:48 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lijkt erop dat toys voor mannen een beetje in opkomst zijn.



Een schijnbare topper de fleshlight.



Zijn hier mannen met ervaringen?

En wie weet zijn er vrouwen die er wel eens 1 van dichtbij in actie hebben gezien?



Aan de vrouwen. Hoe zou je het vinden als je partner zo een speeltje gebruikt? Wel okay of zie je dit een beetje als het gebruik van een opblaaspop? (daar heb ik zelf namelijk een beetje sneu gevoel bij).



Mijn mening: lijkt me een lekkere ervaring, maar er kleeft voor mij toch wel een beetje het "opblaaspop gevoel" aan.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb er 1 in de kast liggen, een originele "fleshlight ice stealth, speed bump" om precies te zijn. Vond het erg grappig om te zien dat een afbeelding van een Fleshlight in een column deze week werd gecensureerd op een forum van een blad die gratis vibrators weggeeft aan nieuwe abonnees.



De fleshlight ligt bij ons in de kast naast andere speeltjes als dildo's, vibrators, Sleeves en nog meer dingen die je niet direct tegen je buren verteld.

De Tenga Egg vond ik weinig aan. Alhoewel ik ze niet zie als "voor eenmalig gebruik" (goed afwassen zoals een vib en je kunt hem weer gebruiken). Naar mijn idee geeft ie niet veel meerwaarde aan het ouderwetse handwerk.

De Tenga Cup is moeilijker te reinigen en daarmee inderdaad uit hygiënisch oogpunt voor eenmalig gebruik, en nog prijzig ook.



De Fleshlight daarentegen is erg prettig in gebruik en voelt behoorlijk realistisch. Zelf gebruik ik hem af en toe wanneer mijn vriendin een nachtdienst heeft, of gewoon overdag/'s avonds als ze werkt of geen zin heeft. Met een "schoefdeksel" aan de onderkant kun je het vacuum instellen. Qua ruimte en inwendige structuur is er ook erg veel keuze wanneer je hem koopt via de officiele site. Yep, net als vibrators is er keuze uit allerlei maten, kleuren, vormen en grootte.



Enige nadeel, het schoonmaken is iets meer werk dan bij een vibrator/dildo. Kost enige handigheid om hem binnenste buiten te keren en goed af te wassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:twinkeling schreef op 25 oktober 2010 @ 21:57:

Dan zet je d'r gewoon een leuke bos bloemen in.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@ little_pickle



Eerlijk hoe je er over durft te vertellen.

Nog even en wij vrouwen kunnen wel inpakken.



Zo'n instelschoef om het vacuum in te stellen hebben wij namelijk niet.

Worden we dan toch ingehaald door de techniek?



Voordeel, wij hebben natuurlijk wel meerdere kwaliteiten.
Alle reacties Link kopieren
eerlijk er over vertellen is niet zo moeilijk op een forum, redelijk goed beschermd door een alias en avatar.



Ingehaald door de techniek zullen vrouwen en mannen vast nooit 100%. Net als een vibrator, het blijft maar een emotieloos ding, maar wel 'the next best thing" voor als je er even alleen voor staat. Natuurlijk kun met zo'n speeltje (vibrator/fleshlight) wel je ultieme voorkeur qua gevoel benaderen (lengte/dikte/diepte/strakte) maar gelukkig is seks uit liefde wel iets meer dan alleen een penis of vagina. Zelfs met de ultieme RealDoll (nee geen ervaring) blijft het een benadering van het echte werk.
Alle reacties Link kopieren
quote:lipstick000 schreef op 07 februari 2012 @ 11:59:

@ little_pickle



Eerlijk hoe je er over durft te vertellen.

Nog even en wij vrouwen kunnen wel inpakken.



Zo'n instelschoef om het vacuum in te stellen hebben wij namelijk niet.

Worden we dan toch ingehaald door de techniek?



Voordeel, wij hebben natuurlijk wel meerdere kwaliteiten. Ook al heeft een vibo andere kwaliteiten dan een lul...we willen de lul toch niet compleet vervangen?
Alle reacties Link kopieren
ik ben eigenlijk iemand die helemaal niet zoveel blogt maar hier wil ik wel op reageren. Ik heb zelf een webshop in erotische producten en ik merk dat er heel veel lacherig wordt gedaan over seksspeeltjes voor de man. Daarom ben ik blij dat er hier over gesproken wordt want wij vrouwen hebben al van alles geprobeerd en de mannen worden nog steeds een beetje als viezerikken bestempeld als ze seks speeltjes gebruiken. Ik bedoel dan niet de vrouwen die hier gereageerd hebben maar over het algemeen. Wat ik kwijt wil over de fleshligt is dat de reacties die we krijgen over het algemeen positief zijn tot zeer positief, hangt ook van persoon en verwachtingspatroon af maar dat geldt ook voor vibrators overigens.Ik ben oprecht blij voor de alleenstaande mannen dar het taboe hopelijk helemaal doorbroken zal worden. en over de prijzen bezoek is de kleinere webshops.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-09-2016 20:58
Reden: spam
% gewijzigd
quote:thijs72 schreef op 06 februari 2012 @ 20:59:

Het is een geweldig ding. Heerlijk kutje, lekker strak en voelde beter dan de poes van mijn ex-vrouw. Daarom heb ik haar ook de deur uit gezet. De fleshlight zeurt niet en heeft altijd zin.Alleen jammer dat je nu zelf weer je vieze sokken moet opruimen en de afwas moet doen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-02-2018 13:13
Reden: Spam
98.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik heb er een, mijn vrouw weet ervan maar vind t allemaal nix, en vind het heerlijk. Met veel glijmiddel kan ik er heerlijk op klaarkomen.

Wel een hoop werk om weer schoon te maken.
Alle reacties Link kopieren
BiJoost schreef:
26-02-2018 12:01
Hoi allen,

Ik heb er een, mijn vrouw weet ervan maar vind t allemaal nix, en vind het heerlijk. Met veel glijmiddel kan ik er heerlijk op klaarkomen.

Wel een hoop werk om weer schoon te maken.
Logisch dat je vrouw het niks vind....het is concurrentie!

Maar wanneer gebruik je hem dan? als je alleen bent? of als voorspel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven