Hij houdt van me 'ongewassen' te beffen

14-06-2016 15:22 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het begin moest ik er zeker even aan wennen; mijn vriend houdt er van om me (met name) ongewassen te beffen, hij kan mij dan beter 'proeven' dan gewassen, zegt hij. Naast af en toe footjob heeft verder geen 'fetish'-neigingen. Wat ik me inmiddels nu steeds sterker ben gaan afvragen; herkennen sommigen van jullie dit ook bij jullie man/vriend? Ik heb er geen problemen mee, maar wil wel eens weten: is dit bijzonder onder mannen?
Alle reacties Link kopieren
Wat is een footjob?!?



En ach wees blij dat hij niet vies van je is.
boertje037 wijzigde dit bericht op 14-06-2016 15:26
Reden: typfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou handig toch, scheelt weer tijd.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Beter dan iemand die je alleen maar gewassen wil beffen, maar ik ben ook wel benieuwd wat een footjob is
Forget the past remember the lesson
Alle reacties Link kopieren
Google is je vriend
Gadverdamme...
En het is: fetisj, met een j.
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie wat een handjob is?....
If you ain't first, you're last
Alle reacties Link kopieren
Footjob doen we hier ook weleens
Alle reacties Link kopieren
Weer wat geleerd, het leek mij meer iets voor een pedicure
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk toch dat hij niet vies van je is!

Mijn vriend ruikt mijn geur liever dan de Zwitsal doekjes waarmee ik me altijd afveeg na een toiletbezoek (andersom heb ik dat ook). Maar blijf het meestal toch gewoon gebruiken omdat ik me dan zelf wat frisser voel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diamondbooty schreef op 14 juni 2016 @ 15:34:

Heerlijk toch dat hij niet vies van je is!

Mijn vriend ruikt mijn geur liever dan de Zwitsal doekjes waarmee ik me altijd afveeg na een toiletbezoek (andersom heb ik dat ook). Maar blijf het meestal toch gewoon gebruiken omdat ik me dan zelf wat frisser voel.zwitsaldoekjes???
Alle reacties Link kopieren
Al die bacteriën maken het extra pittig, denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Diamondbooty schreef op 14 juni 2016 @ 15:34:

Heerlijk toch dat hij niet vies van je is!

Mijn vriend ruikt mijn geur liever dan de Zwitsal doekjes waarmee ik me altijd afveeg na een toiletbezoek (andersom heb ik dat ook). Maar blijf het meestal toch gewoon gebruiken omdat ik me dan zelf wat frisser voel.Beter chilly doekjes.
Alle reacties Link kopieren
@spectral: Ja, ipv normale vochtige toiletdoekjes gebruik ik na het normale toiletpapier altijd Zwitsal doekjes (spoel ze alleen niet door maar gooi ze weg).
Alle reacties Link kopieren
Gratis bacteriebeestjesvlees, da's toch voordelig?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Cinderella00 schreef op 14 juni 2016 @ 15:39:

[...]





Beter chilly doekjes.

M'n vriend gebruikt zelf ook de Zwitsal doekjes dus we hebben het sowieso altijd in huis.

De chilly of lactacyd doekjes zijn ook goed.
quote:Diamondbooty schreef op 14 juni 2016 @ 15:42:

[...]



M'n vriend gebruikt zelf ook de Zwitsal doekjes dus we hebben het sowieso altijd in huis.

De chilly of lactacyd doekjes zijn ook goed.De chilly doekjes kan je wel door de plee spoelen;p
Alle reacties Link kopieren
quote:Cinderella00 schreef op 14 juni 2016 @ 15:44:

[...]





De chilly doekjes kan je wel door de plee spoelen;pBeter! Dat wist ik niet, dan ga ik van de week eens even langs de drogist .
Is dat wel goed voor de pH waarde van je vagina die Zwitsal doekjes?



Overigens denk ik bij de geur van Zwitsal onmiddellijk aan baby's, dus no way dat ik hem dan ga pijpen
On topic: ik kan me niet voorstellen dat die extra geur en smaak extra prikkelend werken, maar voor jouw vriend werkt dat blijkbaar zo. Ieder zijn meug.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 14 juni 2016 @ 15:49:

On topic: ik kan me niet voorstellen dat die extra geur en smaak extra prikkelend werken, maar voor jouw vriend werkt dat blijkbaar zo. Ieder zijn meug.Groot gelijk, ieders smaak is anders.
quote:iris1969 schreef op 14 juni 2016 @ 15:49:

On topic: ik kan me niet voorstellen dat die extra geur en smaak extra prikkelend werken, maar voor jouw vriend werkt dat blijkbaar zo. Ieder zijn meug.

Feromonen. Het ruikt daar niet voor niks zo.

TO, ik heb me bij geen enkele man mogen wassen van tevoren. Ze worden helemaal gek van de geur van vagina.
Alle reacties Link kopieren
Opzich wel fijn al zou ik me er zelf niet prettig bij voelen
quote:Annelaure schreef op 14 juni 2016 @ 15:59:

[...]



Feromonen. Het ruikt daar niet voor niks zo.

TO, ik heb me bij geen enkele man mogen wassen van tevoren. Ze worden helemaal gek van de geur van vagina.Nooit iets van gemerkt. Ze vonden het niet vies, maar ook niet extra geil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven