Hij houdt van me 'ongewassen' te beffen

14-06-2016 15:22 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het begin moest ik er zeker even aan wennen; mijn vriend houdt er van om me (met name) ongewassen te beffen, hij kan mij dan beter 'proeven' dan gewassen, zegt hij. Naast af en toe footjob heeft verder geen 'fetish'-neigingen. Wat ik me inmiddels nu steeds sterker ben gaan afvragen; herkennen sommigen van jullie dit ook bij jullie man/vriend? Ik heb er geen problemen mee, maar wil wel eens weten: is dit bijzonder onder mannen?
quote:Amand schreef op 15 juni 2016 @ 19:49:

Nou, ten eerste: het is intiem. Da's sowieso fijn. Daarbij is ergens aan likken misschien een oer-neiging. Geen idee. Ik vind de combinatie van intiem en likken wel geil. Daarbij is het natuurlijk geweldig om je vrouw te kunnen plezieren En het is toch super om je vrouw op die manier een orgasme te bezorgen? Of twee. En dan zachtjes plagen nadat ze is klaargekomen. Alles super-gevoelig enzo. Lekker hoor.

Duidelijk en ik kan me voorstellen dat het inderdaad fijn is om een vrouw zo te plezieren als ze van beffen houdt.



En dat je het zelf ook geil vindt om te doen, want anders wordt het al snel een moetje.
Een moetje is niet geil, nee.
Ach een ander plezieren puur om het plezieren heeft ook wel wat. De handeling is dan misschien niet geil, maar de uitwerking op de ander kan dan toch ook wel opwindend zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ieuw haha.. voor jou wel handig, maar ik zou me ongemakkelijk voelen.
Nadat je zin gemaakt hebt krijg je vaak vanzelf zin hoor
quote:Blondiie90 schreef op 15 juni 2016 @ 20:12:

Ieuw haha.. voor jou wel handig, maar ik zou me ongemakkelijk voelen.Handig? Als ze eerst een nat washandje wil gebruiken vind ik dat ook prima hoor.
quote:Amand schreef op 15 juni 2016 @ 20:12:

Nadat je zin gemaakt hebt krijg je vaak vanzelf zin hoor Kan. Hoeft niet.
quote:iris1969 schreef op 14 juni 2016 @ 16:03:

[...]



Nooit iets van gemerkt. Ze vonden het niet vies, maar ook niet extra geil.Is dat zo Amand?
quote:tampontouwtje schreef op 15 juni 2016 @ 20:20:

[...]





Is dat zo Amand? Die vraag is al gesteld
Krijgen we ook de foto's te zien?
quote:iris1969 schreef op 15 juni 2016 @ 20:22:

[...]



Die vraag is al gesteld
quote:iris1969 schreef op 15 juni 2016 @ 20:20:

[...]



Kan. Hoeft niet.B(r)loeit er weer wat?
quote:tampontouwtje schreef op 15 juni 2016 @ 20:22:

Krijgen we ook de foto's te zien?De DVD komt in het najaar uit
quote:ivattje schreef op 15 juni 2016 @ 18:12:

[...]





Ik begin al niet met pijpen als daar schaamhaar zit Want dat zit bij jouw vriend aan de eikel? (Lesje biologie nodig?)
quote:tampontouwtje schreef op 15 juni 2016 @ 20:23:

[...]





B(r)loeit er weer wat? Voor jou een vraag en voor mij een weet
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 15 juni 2016 @ 20:13:

[...]





Handig? Als ze eerst een nat washandje wil gebruiken vind ik dat ook prima hoor.Ben jij diegene die haar moet beffen dan?
quote:iris1969 schreef op 15 juni 2016 @ 20:24:

[...]



De DVD komt in het najaar uit
quote:Blondiie90 schreef op 15 juni 2016 @ 20:25:

[...]





Ben jij diegene die haar moet beffen dan?Hoe moet wil iedere vrouw hier toch beffen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 15 juni 2016 @ 20:24:

[...]





Want dat zit bij jouw vriend aan de eikel? (Lesje biologie nodig?)Bijdehandje. Het is gewoon ranzig.
quote:Woldertje schreef op 15 juni 2016 @ 20:24:

[...]





Want dat zit bij jouw vriend aan de eikel? (Lesje biologie nodig?)Misschien neemt ze zo nu en dan het klokkenspel mee in haar handelingen
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 15 juni 2016 @ 20:26:

[...]



Hoe moet wil iedere vrouw hier toch beffen.O, is dat zo? Gaat toch lastig worden dan.
quote:Blondiie90 schreef op 15 juni 2016 @ 20:29:

[...]





O, is dat zo? Gaat toch lastig worden dan.Hij heeft er al aardig wat gehad hier.
quote:Blondiie90 schreef op 15 juni 2016 @ 20:26:

[...]





Bijdehandje. Het is gewoon ranzig.Daar heb je geen last van hoor bij het pijpen.
quote:Blondiie90 schreef op 15 juni 2016 @ 20:29:

[...]





O, is dat zo? Gaat toch lastig worden dan.Als vrouw? Niet als je lesbisch bent
quote:tampontouwtje schreef op 15 juni 2016 @ 20:30:

[...]





Hij heeft er al aardig wat gehad hier.Pardon? Jij weet helemaal niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven