Hoe gevaarlijk is ass to mouth?

28-07-2015 19:54 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik vraag me af of- en hoe gevaarlijk het voor je gezondheid is als je pijpt nadat de penis in je anus is geweest.

Zonder condoom en zonder te wassen dus.



Ik heb het over je eigen anus, niet die van iemand anders.



Google geeft me niet veel duidelijkheid.



Het is een openbaar forum, dus reacties dat mensen het onsmakelijk vinden, zullen vast niet uitblijven.

Maar zelf ben ik dus puur op zoek naar (gefundeerde) informatie over speciafieke gevaren.



Bedankt vast en groetjes.
Die link lezend valt het allemaal wel mee. Los van de soa's, maar ik ga er vanuit dat men daar voorzichtig mee omspringt.
Alle reacties Link kopieren
Dan is rimmen toch ook schadelijk?

Volgens mij valt het allemaal wel mee.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, en dat plaatje er ook bij Equivokee..



Maar op zich wel nuttige info. :-)
quote:Sidroht schreef op 28 juli 2015 @ 20:06:

En je mening uiten mág. Maar ongevraagd je mening uiten zonder dat het iets bijdraagt is gewoon best dom. Dit is geen discussietopic, to stelt een vraag. Op die vraag is gewoon een feitelijk antwoord.En jouw bijdrage aan dit topic, in antwoord op TO haar vraag, is...?
Sja, mijn gewone boerenverstand zegt ook dat het niet zo goed voor je is. Het is niet voor niets altijd zo belangrijk om je handen te wassen na de toiletgang. Poepbacterien zijn nu eenmaal in grote getale aanwezig en die kunnen infecties geven.



Misschien een tip om anders te zoeken. Niet op ass-to-mouth of seks gerelateerd, maar zoeken naar de schadelijkheid van je eigen poepbacterien, als je bijvoorbeeld je handen niet goed wast en zo diezelfde bacteriën binnen krijgt via je mond. Ik bedoel.. de vraag blijft hetzelfde immers.
quote:februari schreef op 28 juli 2015 @ 20:05:

@ Sidroth



Maar dan moet je die soa wel al onder de leden hebben lijkt me? Je kunt m.i moeilijk iets van jezelf oplopen wat je niet hebt toch?





Ik denk dat ze het pijpen zonder condoom bedoelde. Dan moet je partner ook geen soa hebben....

Verder lijkt het me dat je moet oppassen met kleine wondjes in je mond ivm ontstekingen.
quote:februari schreef op 28 juli 2015 @ 20:09:

@ Bijzonder,



Heb alle reguliere Nederlandse voorlichtingsites die ik kon vinden reedsch doorgespit, maar deze handeling wordt nergens benoemd of de risico`s besproken.



Maar bedankt voor het meedenken. De Rutgerstichting bestierde vroeger, toen water nog schoon was en sex nog vies, de Rutgerhuizen. Daar kon iedereen terecht voor sexuele voorlichting in al zijn vormen. Als er ergens kennis te vinden is over het al dan niet bestaan en de aard van de gevaren van ass to mouth, dan is het daar wel. Vandaar: je kunt ze ook mailen met je vraag als het antwoord op hun sites niet te vinden is.
anoniem_145277 wijzigde dit bericht op 28-07-2015 20:32
Reden: grmbl... fijn die heen en weer springende site...
% gewijzigd
Een bevriende arts heb ik ooit horen beweren dat je eigen darmbacterien oraal binnen krijgen flinke diarree kan opleveren. En als ik het me goed herinner heb ik wel eens gelezen dat het ook niet geOnd is ze in je buikholte te krijgen.



Dat zou voor mij het vermoeden opleveren dat ze buiten hun natuurlijke habitat niet zo gezond voor je zijn.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn legio mensen die het likken en genomen worden in de anus lekker vinden,en dan in het heetste van de strijd de penis te pijpen die even daarvoor nog in je anus heeft gezeten,maar of dat nou wel zo ongevaarlijk is!!! denkut van niet,want de anus is toch het riool van de mens,waar zich allerlei bacterieen bevinden,en het maakt niet uit hoe schoon je anus ook is,het is daar een bron van bacterieen,en stel maar voor dat je zonder dat je het weet ineens bloedend tandvlees hebt,of zonder dat je het opgemerkt hebt een wondje in je mond hebt.Kortom: als je anale sex prettig vind is prima,maar voordat je na de anale sex gaat pijpen,eerst even een condoom over de penis,das een kwestie van nog geen 5 seconden.

En daar kan je een hele hoop problemen mee voorkomen. veel sex plezier
No Mercy
Ik vind het nou juist zo leuk van dit forum. Vragen die je in het dagelijks leven niet zo snel stelt of hoort, kunnen hier wel. En ja, in de seks in niet zo snel iets vies toch, laat ze lekker. En daarbij, ieder z'n ding.
quote:Jeweethetniet schreef op 28 juli 2015 @ 20:21:

[...]





En jouw bijdrage aan dit topic, in antwoord op TO haar vraag, is...?Lees rustig nog een keer.
In principe lijkt het me niet schadelijk het blijft in je eigen maag-darm kanaal, wat hoger of lager moet ook niet uitmaken.



(En dan vind ik diarree oid ook onder'niet schadelijk' vallen)
Februari: bij anale seks heb je meer kans op het overbrengen van soa's dan bij normale seks. Dat bedoelde ik. Ik denk dat de orale seks daarna niet gek veel extra risico's oplevert, behalve dan weer de reguliere soa's. De links die ik nu gelezen heb bevestigen dat wel een beetje.
quote:Sidroht schreef op 28 juli 2015 @ 20:28:

Februari: bij anale seks heb je meer kans op het overbrengen van soa's dan bij normale seks. Dat bedoelde ik. Ik denk dat de orale seks daarna niet gek veel extra risico's oplevert, behalve dan weer de reguliere soa's. De links die ik nu gelezen heb bevestigen dat wel een beetje.Maar wat iemand anders ook al zei, als je het niet hebt (een soa) is het ook wat lastig om jezelf te besmetten he!
quote:SpringDing schreef op 28 juli 2015 @ 20:28:

In principe lijkt het me niet schadelijk het blijft in je eigen maag-darm kanaal, wat hoger of lager moet ook niet uitmaken.



(En dan vind ik diarree oid ook onder'niet schadelijk' vallen)Normaal gesproken bevinden die bacterien zich alleen in het darmkanaal, ik denk dat je maag er behoorlijk door van streek kan raken. Sja, schadelijk is diarree inderdaad niet, maar om nou 3 uur op de wc te zitten na een potje wilde seks lijkt me ook niet zo`n pretje.
quote:Dubbus schreef op 28 juli 2015 @ 20:30:

[...]





Normaal gesproken bevinden die bacterien zich alleen in het darmkanaal, ik denk dat je maag er behoorlijk door van streek kan raken. Sja, schadelijk is diarree inderdaad niet, maar om nou 3 uur op de wc te zitten na een potje wilde seks lijkt me ook niet zo`n pretje.Je moet er wat voor over hebben he.
quote:Sidroht schreef op 28 juli 2015 @ 20:01:[/. Geen reden om je persoonlijke voorkeuren dan door iemands strot te duwen lijkt me.Letterlijk
quote:SpringDing schreef op 28 juli 2015 @ 20:32:

[...]





Je moet er wat voor over hebben he. Ja, ook weer waar!
quote:SpringDing schreef op 28 juli 2015 @ 20:30:

[...]





Maar wat iemand anders ook al zei, als je het niet hebt (een soa) is het ook wat lastig om jezelf te besmetten he!Zoals ik al eerder schreef, niet van haarzelf, maar wel van de ander. Ze heeft het immers over zonder condoom. Dat staat natuurlijk los van haar vraag, maar dat is ook niet zonder risico.
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juli 2015 @ 20:00:

[...]





Met bruine bonensaus?



Ik zou er echt niet aan moeten denken, ook al is het je eigen stront. Blegh Klysma schat, klysma.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch een emmertje sop in de slaapkamer neerzetten, en hem daar even inhangen voordat hij vanuit het kontje het mondje in gaat :roflh
quote:cijfernerd schreef op 28 juli 2015 @ 20:49:

Ik zou toch een emmertje sop in de slaapkamer neerzetten, en hem daar even inhangen voordat hij vanuit het kontje het mondje in gaat :roflhOf als de smaak je toch niets uitmaakt: dettoldoekjes! https://www.kruidvat.nl/dettol-hygienis ... /p/1108640
Alle reacties Link kopieren
En wat me ook niet onbelangrijk lijkt is:dat u geen al te gekruide maaltijd heeft ingenomen,want dan kan het zomaar gebeuren dat als er in ene een adonis in uw anus word geduwd(waardoor de boel daar flink opengemaakt word)er zomaar ineens een veilig lijkend windje los komt,met eventueel wat bijbehorende jus,want dan is een condoom niet voldoende.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
quote:madras schreef op 28 juli 2015 @ 21:05:

En wat me ook niet onbelangrijk lijkt is:dat u geen al te gekruide maaltijd heeft ingenomen,want dan kan het zomaar gebeuren dat als er in ene een adonis in uw anus word geduwd(waardoor de boel daar flink opengemaakt word)er zomaar ineens een veilig lijkend windje los komt,met eventueel wat bijbehorende jus,want dan is een condoom niet voldoende.
quote:maut schreef op 28 juli 2015 @ 19:57:

Bah bahNou jij kan er anders ook wat van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven