Hoe gevaarlijk is ass to mouth?

28-07-2015 19:54 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik vraag me af of- en hoe gevaarlijk het voor je gezondheid is als je pijpt nadat de penis in je anus is geweest.

Zonder condoom en zonder te wassen dus.



Ik heb het over je eigen anus, niet die van iemand anders.



Google geeft me niet veel duidelijkheid.



Het is een openbaar forum, dus reacties dat mensen het onsmakelijk vinden, zullen vast niet uitblijven.

Maar zelf ben ik dus puur op zoek naar (gefundeerde) informatie over speciafieke gevaren.



Bedankt vast en groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Maar horen bacteriën uit de mond wel in de vagina? En vice versa?



Dit lees ik over bacteriën in de vagina:

In de vagina leven bacteriën en schimmels. Dat is heel normaal. Tussen de verschillende soorten bacteriën en schimmels bestaat een natuurlijk evenwicht.

Soms raakt dit evenwicht verstoord. Bepaalde soorten bacteriën gaan dan overheersen.



En in je mond zitten weer andere? Dus waarom levert dat geen problemen op?
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
Alle reacties Link kopieren
Vind ik geen vergelijking, vagina en anus. Milieu in de vagina (hoor mij nou) is m.i. te vergelijken zoals in de mond. Anus zitten veel grotere kolonies bacterien in en ook andere soorten. Redelijke kans dat je er ziek van wordt al kan de gemiddelde mens veel hebben. Op z'n minst is het smerig (vind ik) tenzij je vooraf de darmen door en door langdurig gespoeld hebt.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Manlief schreef op 31 juli 2015 @ 01:12:

Vind ik geen vergelijking, vagina en anus. Milieu in de vagina (hoor mij nou) is m.i. te vergelijken zoals in de mond. Anus zitten veel grotere kolonies bacterien in en ook andere soorten. Redelijke kans dat je er ziek van wordt al kan de gemiddelde mens veel hebben. Op z'n minst is het smerig (vind ik) tenzij je vooraf de darmen door en door langdurig gespoeld hebt.Weet je hoe ziek je kunt worden van ontstoken tandvlees?
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
Alle reacties Link kopieren
quote:struisvogelnest schreef op 31 juli 2015 @ 00:27:

Uit beide gaten komt afval.Met andere woorden, je hebt niks zinnigs meer te zeggen dus ga je onzin roepen. Good for you.
...
Alle reacties Link kopieren
Om 01.05 heb ik een serieuze vraag gesteld. Maar jij weet het allemaal heel goed?
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor je niks roepen over de troep die allemaal uit een penis komt en wat er om en rond zit na een dagje bandplooibroek op kantoor. In die zin kun je vagina en pik dus tegen elkaar wegstrepen.

Jouw door mij gequote oneliner vind ik beledigend en denigrerend.



Wat heeft ontstoken tandvlees met beffen te maken in relatie tot ass to mouth?

Denk eens heel goed na over de (technische) handelingen?



Op je laatste vraag, ik krijg idd de indruk dat ik er iets meer van snap dan jij ja. Maar wellicht zit ik fout hoor.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja, tuurlijk komt daar ook troep uit. Daar gaat het juist om. Het is allemaal troep. Dus vraag ik me af of het echt kwaad kan.



Sorry als ik jou of iemand anders beledigd heb. Maar waarom is het denigrerend en beledigend? Is het niet waar dan? Uit alle gaten (kan) afval komen. Nou en?
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
Alle reacties Link kopieren
Nee, het is niet waar.

De vagina is een zelfreinigend orgaan dat je alleen maar aan de buitenkant hoeft schoon te houden met lauwwarm water. Wat eruit komt is slijm, urine en bloed, geen afval.

Ik weet dat het lastige woorden zijn, slijm, urine en bloed maar dat is wat het is. Afval gooi je in de kliko en mijn poort van jade is geen kliko.
...
Alle reacties Link kopieren
Als je poep in een vagina krijgt gaat dat ontsteken. Verder is het persoonlijke voorkeur. De een vind een beetje poep of pies niet erg of zelfs lekker en een ander houd van schoon en netjes.
Alle reacties Link kopieren
Poort van jade is geen kliko

+1
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 31 juli 2015 @ 22:58:

Nee, het is niet waar.

De vagina is een zelfreinigend orgaan dat je alleen maar aan de buitenkant hoeft schoon te houden met lauwwarm water. Wat eruit komt is slijm, urine en bloed, geen afval.

Ik weet dat het lastige woorden zijn, slijm, urine en bloed maar dat is wat het is. Afval gooi je in de kliko en mijn poort van jade is geen kliko.



een keer per maand komt er meer uit dan dat

poort van jade? echt? lach me een deuk

de anus is ook een zelfreinigend orgaan dan

en de mond ook

wat is je punt?



Jij denkt dat ik wil beledigen. Maar ik stel gewoon vragen. Die tot nu toe niet beantwoord zijn. Ga wel elders zoeken.
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
Alle reacties Link kopieren
Succes!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven