Man met voorliefde voor vrouwenkleding wat vinden jullie?

19-08-2010 13:27 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en wellicht ook heren).



Ik ben een voor het oog een doodgewone gezonde Hollandse vent van 38 jaar, gehuwd, zonder kids

Ben al 14 jaar met mijn meisie en samen heel gelukkig.



Ik ben dol op verzorgde vrouwen die supervrouwelijk gekleed zijn en dan maakt mij het echt niet zo veel uit of degene wat stevig of superslank is, uitstraling is veeeeel belangrijker!!!



Al sinds mijn jeugd (vanaf 8 jaar) ben ik dol op het zien van vrouwenbenen in mooie kousen en uit pure nieuwschierigheid trok ik toen voor het eerst stiekem een panty van mijn moeder aan...

Sinds die tijd is het zeg maar behoorlijk uitgebreid



Mijn moeder heeft het wel ooit vermoed, denk ik. Maar dat kan ik haar niet meer vragen. Tijdens de pubertijd merkte ik dat ik er ook seksueel opgewonden van ging raken en had sinds die tijd in meer en mindere mate de behoefte om met mezelf te spelen gekleed in het lekkere stofje...



Na mijn 18-e tegelijk met het eerste echte vriendinnetje gaf ik wel aan dat ik het supersexy vond staan bij vrouwen en verzweeg natuurlijk mijn fetish. Stiekem bleef het verlangen maar ik heb het tot mijn huidige relatie weten weg te stoppen.



Na het eerste jaar met mijn huidige vrouw durfde ik alles eruit te flappen en zij vond het wel apart eigenlijk. Ik had eindelijk het lef om af en toe kousen te dragen en zelfs om de liefde te bedrijven terwijl ik ze aan had. Ze had er totaal geen moeite mee, ze stimuleerde het zelfs nog door me eens een keer in wat dameskleding op te tuigen als vrouw.



Toen was het hek van de dam, ik raakte er enorm opgewonden van als ik dameskleding mocht dragen en besloot om stiekem wat mooie spullen van de juiste merken in de juiste maten te kopen (lang leve het web).



Dit begon met mooie Wolford kousen, later de prachtige body`s en niet veel later volgden de eerste rokjes en zelfs laarzen en pumps. Inmiddels heb ik een hele garderobe van de mooiste Wolford lingerie (geen BH`s, daar heb ik niks mee) en kleding, vele mooie laarzen en wat pumps...



Kousen en body`s kan ik wegmoffelen onder mijn normale kleding en soms als ik zeker weet dat mijn vrouw het kan handelen trek ik een rokje aan met bijpassend schoeisel.

Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik volledig onthaard ben en dat ik er niet uit kom te zien als miss Doubtfire...

Een pruik, make-up en nepborsten zijn ook niet aan mij besteed, ik vindt de kleding gewoon veel lekkerder en mooier zitten om mijn (al zeg ik het zelf) uitstekende lichaam.



Uiteraard hebben we hier wel de nodige discussies over gehad. Ik ben 100% hetero en natuurlijk heeft mijn vrouw af en toe wel haar twijfels over mijn ontwikkelde fetish, vooral ik nu af en toe iets verder ben gegaan. Uiteraard weet verder niemand van mijn fetish en soms schaam ik me ook diep als ik mezelf achteraf zo bezig zie



Wat vinden jullie hiervan en hoe zouden jullie hier mee omgaan???
quote:sprokkelientje schreef op 10 oktober 2011 @ 21:14:

[...]





Ik vind een hoop fetishes...zo niet de meeste die ik zo even kan bedenken ook vaak bijzonder in die zin dat ik mij er helemaal niets maar dan ook niets bij voor kan stellen of er op zijn minst een wenkbrauw van omhoog trek, maar ik weiger dergelijke mensen als ziek, afwijkend, freak of homo weg te zetten.

Waar ik mij wel iets bij voor kan stellen is dat je, wanneer je een fetish of sterke voorkeur hebt, je deze met geen mogelijkheid kan onderdrukken en er dus iets mee wil.Ik zie ze wel als afwijkend (van de norm), want dat zijn ze gewoon, net als homo's, travo's en zelfs bewust kinderlozen , maar ik kan me ook voorstellen dat het niet te onderdrukken valt, hoe gek ik dat zelf dus ook vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:groentsoep2 schreef op 10 oktober 2011 @ 21:33:

[...]

Misschien dat ik me daarom wel zo druk maak in een topic zoals dit. Ik zou het zo fijn vinden als mannen ook konden aantrekken wat ze wilden zonder dat daar meteen een sexuele dus reuze spannende lading aan gegeven wordt.

En ik denk wel eens dat het te maken heeft met het feit dat mannen en vrouwen nog steeds niet helemaal gelijk zijn... dat je je als vrouw mannelijk wil voordoen is volstrekt begrijpelijk, maar als een man zijn vrouwelijke kantjes toont is dat alleen maar zielig want wie wil er nou zo graag behoren tot de 'mindere' sexe. Maar dat laatste is alleen maar op niets gebaseerde koffiepraat .



je haalt me de woorden uit de mond, dit is precies wat ik wou zeggen.



Lautje, het blijft me verbazen hoe je homoseksualiteit en travestie aan elkaar blijft koppelen. Dat zijn twee heel verschillende dingen. Maar goed, je zeg dat je niet begrijpt waarom mensen bepaalde dingen, zoals homoseksualiteit, verborgen houden. Simpel: ze roepen (nog steeds) negatieve reacties op. Als je om je heen homo als scheldwoord gebruikt hoort worden, denk je wel twee keer na voordat je uit de kast komt.
Alle reacties Link kopieren
even reageren op schuddebuikje wat bedoel je met

je voorkeur mag er zijn .tot hoe ver vind jij dan dat ik

moet gaan ik wil mij vrouw niet verliezen daar ga ik voor

vechten hopen ook op reactie van andere Roberta
Alle reacties Link kopieren
quote:Liquorice schreef op 10 oktober 2011 @ 22:17:

[...]



Lautje, het blijft me verbazen hoe je homoseksualiteit en travestie aan elkaar blijft koppelen. Dat zijn twee heel verschillende dingen. Maar goed, je zeg dat je niet begrijpt waarom mensen bepaalde dingen, zoals homoseksualiteit, verborgen houden. Simpel: ze roepen (nog steeds) negatieve reacties op. Als je om je heen homo als scheldwoord gebruikt hoort worden, denk je wel twee keer na voordat je uit de kast komt.



Nou daar heb ik tijdens dit forum eens even goed over na zitten denken waarom ik daar dan zo anders over denk als jullie. Dit komt denk ik omdat ik twee travestieten ken uit mijn oude buurt, de ene met vrouw en kinderen die opeens 'uit de kast kwam' als travestiet en zijn vrouw binnen 3 maanden verliet om zich vervolgens volledig te wijden aan zijn vrouw-zijn.(was geen transseksueel want hij zat dus niet in 't verkeerde lichaam) Hij begon ook een relatie met een man en zijn vrouw zat met het huis die ze niet kon verkopen en puber kinderen die niet wisten waar ze het moesten zoeken. Vond ik altijd een ontzettend zielig verhaal. Tweede travestiet was gewoon iemand die iedereen eigenlijk wel kende uit mijn omgeving. Overdag een normale jongen s'avonds een vrouw. Hij bleek later ook homo te zijn terwijl hij bij hoog en laag beweerde dit niet te zijn. Voor de rest zijn alle travestieten die ik 'ken' van tv en die zijn ook allemaal homo (geworden). Vandaar als ik hoor dat een man zich verkleed en zich opmaakt als vrouw dat ik dan eerder denk dat het een kwestie van tijd is voordat hij uit de kast komt, dan dat ik denk dat het een hetero is die echt alleen gek is op vrouwen (en toevallig ook van hun kleding).



Maar dit heeft echt niets met een homo-afkeer te maken want ik denk dat niemand met alle macht een hetero zou moeten zijn omdat hij bang is voor reacties.
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
quote:r-p-kok schreef op 10 oktober 2011 @ 22:46:

even reageren op schuddebuikje wat bedoel je met

je voorkeur mag er zijn .tot hoe ver vind jij dan dat ik

moet gaan ik wil mij vrouw niet verliezen daar ga ik voor

vechten hopen ook op reactie van andere Roberta

Niks ten nadele van Schuddebuikje, maar is hoe ver jij mag of moet gaan niet iets dat aan jou en je vrouw is om te bepalen? Dat kan Schuddebuikje toch niet aangeven?

Jij hebt wensen, je vrouw heeft grenzen. En de kunst is om jouw wens niet met haar grens in conflict te laten komen. Lukt dat niet omdat jouw wens en haar grens te ver uit elkaar liggen, dan zal een van jullie beiden eieren voor z'n geld moeten kiezen of jullie relatie zal over gaan. Maar dat kunnen jullie alleen samen bepalen, niemand anders kan voor jullie zeggen hoe ver jullie moeten of mogen gaan.
Ik snap je link wel Lautje, zeker door deze post.



Ik denk dat alle openlijke travo's homo zijn, maar dat iemand met een vrouwenkledingfetish niet altijd een travo is en zeker niet altijd een homo.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 10 oktober 2011 @ 22:52:

Ik snap je link wel Lautje, zeker door deze post.



Ik denk dat alle openlijke travo's homo zijn, maar dat iemand met een vrouwenkledingfetish niet altijd een travo is en zeker niet altijd een homo.Waar baseer je dat op?
En ook echt allemaal he. Tjonge. Ik heb niet eens zin om hier op in te gaan.
Alle reacties Link kopieren
miijn vrouw en weten gerust zelf wel te beslissen en er

uit te komen was gewoon een vraag van een man die het,

moeilijk heb en die voor zijn vrouw wil gaan
Alle reacties Link kopieren
Oké, Lautje, je kent dus twee travestieten en je hebt er wat op tv gezien. Daarop baseer je je mening.



Dan weet ik genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een fetish voor mannen met een fetish!
quote:groentsoep2 schreef op 10 oktober 2011 @ 23:00:

En ook echt allemaal he. Tjonge. Ik heb niet eens zin om hier op in te gaan.



Een beetje nuance ontbreekt zelfs.



Tjonge...



Lautje, ben jij soms ontsnapt uit Staphorst? Het is bijna niet te geloven wat jij hier roept.
quote:Liquorice schreef op 10 oktober 2011 @ 23:05:

Oké, Lautje, je kent dus twee travestieten en je hebt er wat op tv gezien. Daarop baseer je je mening.



Dan weet ik genoeg.Meestal is je mening een gut feeling gebaseerd op wat je ziet in je omgeving en geen op diepgaand onderzoek gebaseerd feit, dat is toch niet zo erg?
Alle reacties Link kopieren
quote:r-p-kok schreef op 10 oktober 2011 @ 22:46:

even reageren op schuddebuikje wat bedoel je met

je voorkeur mag er zijn .tot hoe ver vind jij dan dat ik

moet gaan ik wil mij vrouw niet verliezen daar ga ik voor

vechten hopen ook op reactie van andere Robertanou, ik vind dat jij bent zals je bent, met je vookeuren. Het belangrijkste is om er met je vrouw uit te komen. Gaat dat lukken denk je? hoe hgaat dat nu? Misschien een idee om samen in theraoie te gaan? Ik zou het zo jammer vinden dat iets wat zo bij jou hoort, onderdrukt zou moeten worden, al snap ik best dat je rekening met je vrouw wilt houden.....
Alle reacties Link kopieren
heb vanochtend weer met vrouw gesproken en ik blijf voorlopig

alleen thuis in leggings mailot en dames slipjes lopen of voor

altijd dus me niet verder aan kleden in vrouwenkleding het

lucht mijn op om er over te praten daar ben ik heel open in

ga wel in gesprek in praatgroepen roberta
quote:iris1969 schreef op 10 oktober 2011 @ 23:44:

[...]





Meestal is je mening een gut feeling gebaseerd op wat je ziet in je omgeving en geen op diepgaand onderzoek gebaseerd feit, dat is toch niet zo erg?Natuurlijk is het niet erg, maar het discussieert wel een beetje lastig zo. Zeker omdat Lautje haar op die manier opgedane meningen poneert als argumenten.
Alle reacties Link kopieren
quote:groentsoep2 schreef op 11 oktober 2011 @ 09:15:

[...]



Natuurlijk is het niet erg, maar het discussieert wel een beetje lastig zo. Zeker omdat Lautje haar op die manier opgedane meningen poneert als argumenten.Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liquorice schreef op 10 oktober 2011 @ 23:05:

Oké, Lautje, je kent dus twee travestieten en je hebt er wat op tv gezien. Daarop baseer je je mening.



Dan weet ik genoeg.wat dan? moest ik naar een travestieten bar om eens even rond te vragen hoeveel er hetero's er rond lopen. Belachelijk dat je dat zo zegt. Wees blij dat ik moeite doe om het uit te leggen. Waar bazeer jij doorgaans je mening op dan? doe je altijd diepgaande onderzoeken? dacht het niet. Schijnheilig noem ik dat
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 10 oktober 2011 @ 23:44:

[...]





Een beetje nuance ontbreekt zelfs.



Tjonge...



Lautje, ben jij soms ontsnapt uit Staphorst? Het is bijna niet te geloven wat jij hier roept.hahahaha Als jij dat graag wil horen meid, ik woon in amsterdam dus zie genoeg travestieten. Ik vind jou echt een aansteller met je 'niet te geloven wat je hier roept' oeoeeeoee shocking allemaal voor je he
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
quote:lautje87 schreef op 11 oktober 2011 @ 18:37:

[...]



wat dan? moest ik naar een travestieten bar om eens even rond te vragen hoeveel er hetero's er rond lopen. Belachelijk dat je dat zo zegt. Wees blij dat ik moeite doe om het uit te leggen. Waar bazeer jij doorgaans je mening op dan? doe je altijd diepgaande onderzoeken? dacht het niet. Schijnheilig noem ik datEens, travo's zijn doorgaans homo, maar is een man met een vrouwenkledingfetish altijd een travo en daarom een homo? Dat is denk ik de grote vraag.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 10 oktober 2011 @ 23:44:

[...]





Meestal is je mening een gut feeling gebaseerd op wat je ziet in je omgeving en geen op diepgaand onderzoek gebaseerd feit, dat is toch niet zo erg?precies ja. Ze willen diepgaande onderzoeken , undercover nederland
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
quote:lautje87 schreef op 11 oktober 2011 @ 18:41:

[...]





hahahaha Als jij dat graag wil horen meid, ik woon in amsterdam dus zie genoeg travestieten. Ik vind jou echt een aansteller met je 'niet te geloven wat je hier roept' oeoeeeoee shocking allemaal voor je heIk vind het inderdaad schokkend om zoveel naïviteit, domheid en intolerantie verzameld te zien in één persoon.
quote:lautje87 schreef op 11 oktober 2011 @ 18:37:

[...]



wat dan? moest ik naar een travestieten bar om eens even rond te vragen hoeveel er hetero's er rond lopen. Belachelijk dat je dat zo zegt. Wees blij dat ik moeite doe om het uit te leggen. Waar bazeer jij doorgaans je mening op dan? doe je altijd diepgaande onderzoeken? dacht het niet. Schijnheilig noem ik dat



Het is jammer dat je niet lijkt te beseffen dat de populatie van zo'n bar niet representatief is voor de gemiddelde man die weleens vrouwenkleding draagt.



Veel mannen (en juist de heteroseksuelen) dragen die kleding niet om mee te koketteren en doen dat hoofdzakelijk binnenshuis.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een paarse legging en heb met mijn vrouw gesproken

ze wil absoluut dat ik niet verder ga dan leggings mailot pantys

damesslipjes daar ben al blij mee de zal niks meer veranderen

toch zou ik veel eens een laarjes willen dragen met een korte

rok maar dat is toekomst en erg tegenstrijdig met wat ik net zij roberta
quote:r-p-kok schreef op 11 oktober 2011 @ 19:25:

ik heb een paarse legging en heb met mijn vrouw gesproken

ze wil absoluut dat ik niet verder ga dan leggings mailot pantys damesslipjes daar ben al blij mee de zal niks meer veranderen toch zou ik veel eens een laarjes willen dragen met een korte rok maar dat is toekomst en erg tegenstrijdig met wat ik net zij robertaJe vrouw is al zeer tolerant tegen je over je fetish, maar ze geeft duidelijk aan dat ze een grens heeft en wat wil jij? Jij wil gelijk meer. Je klinkt als een verwend kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven