Man met voorliefde voor vrouwenkleding wat vinden jullie?

19-08-2010 13:27 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en wellicht ook heren).



Ik ben een voor het oog een doodgewone gezonde Hollandse vent van 38 jaar, gehuwd, zonder kids

Ben al 14 jaar met mijn meisie en samen heel gelukkig.



Ik ben dol op verzorgde vrouwen die supervrouwelijk gekleed zijn en dan maakt mij het echt niet zo veel uit of degene wat stevig of superslank is, uitstraling is veeeeel belangrijker!!!



Al sinds mijn jeugd (vanaf 8 jaar) ben ik dol op het zien van vrouwenbenen in mooie kousen en uit pure nieuwschierigheid trok ik toen voor het eerst stiekem een panty van mijn moeder aan...

Sinds die tijd is het zeg maar behoorlijk uitgebreid



Mijn moeder heeft het wel ooit vermoed, denk ik. Maar dat kan ik haar niet meer vragen. Tijdens de pubertijd merkte ik dat ik er ook seksueel opgewonden van ging raken en had sinds die tijd in meer en mindere mate de behoefte om met mezelf te spelen gekleed in het lekkere stofje...



Na mijn 18-e tegelijk met het eerste echte vriendinnetje gaf ik wel aan dat ik het supersexy vond staan bij vrouwen en verzweeg natuurlijk mijn fetish. Stiekem bleef het verlangen maar ik heb het tot mijn huidige relatie weten weg te stoppen.



Na het eerste jaar met mijn huidige vrouw durfde ik alles eruit te flappen en zij vond het wel apart eigenlijk. Ik had eindelijk het lef om af en toe kousen te dragen en zelfs om de liefde te bedrijven terwijl ik ze aan had. Ze had er totaal geen moeite mee, ze stimuleerde het zelfs nog door me eens een keer in wat dameskleding op te tuigen als vrouw.



Toen was het hek van de dam, ik raakte er enorm opgewonden van als ik dameskleding mocht dragen en besloot om stiekem wat mooie spullen van de juiste merken in de juiste maten te kopen (lang leve het web).



Dit begon met mooie Wolford kousen, later de prachtige body`s en niet veel later volgden de eerste rokjes en zelfs laarzen en pumps. Inmiddels heb ik een hele garderobe van de mooiste Wolford lingerie (geen BH`s, daar heb ik niks mee) en kleding, vele mooie laarzen en wat pumps...



Kousen en body`s kan ik wegmoffelen onder mijn normale kleding en soms als ik zeker weet dat mijn vrouw het kan handelen trek ik een rokje aan met bijpassend schoeisel.

Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik volledig onthaard ben en dat ik er niet uit kom te zien als miss Doubtfire...

Een pruik, make-up en nepborsten zijn ook niet aan mij besteed, ik vindt de kleding gewoon veel lekkerder en mooier zitten om mijn (al zeg ik het zelf) uitstekende lichaam.



Uiteraard hebben we hier wel de nodige discussies over gehad. Ik ben 100% hetero en natuurlijk heeft mijn vrouw af en toe wel haar twijfels over mijn ontwikkelde fetish, vooral ik nu af en toe iets verder ben gegaan. Uiteraard weet verder niemand van mijn fetish en soms schaam ik me ook diep als ik mezelf achteraf zo bezig zie



Wat vinden jullie hiervan en hoe zouden jullie hier mee omgaan???
Alle reacties Link kopieren
Nee lautje, ik verwacht geen diepgaand onderzoek met statistieken. Je trekt mijn opmerking in het belachelijke en daar ben ik niet van gediend. Het valt me op dat je vrij stellige uitspraken baseert op de beperkte ervaringen die je hebt en niet bereid bent er dieper op in te gaan. Dáár heb ik moeite mee. En al helemaal met de suggestie dat ik schijnheilig zou zijn. Waar komt die typering nou weer vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Iris, je beseft denk ik niet hoe sterk de behoefte kan zijn.

Ze zegt toch ook; in de toekomst en niet morgen,,
quote:schuddebuikje schreef op 11 oktober 2011 @ 19:40:

Iris, je beseft denk ik niet hoe sterk de behoefte kan zijn.

Ze zegt toch ook; in de toekomst en niet morgen,,



Precies, hij dramt en denkt al weer aan de volgende stap, want wat zijn vrouw ook toestaat het is nooit genoeg.



Je hoeft echt niet aan iedere drang toe te geven hoor, want er is ook nog zoiets als zelfbeheersing. Het is geven en nemen in een relatie, niet steeds een beetje meer nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 11 oktober 2011 @ 19:28:

[...]





Je vrouw is al zeer tolerant tegen je over je fetish, maar ze geeft duidelijk aan dat ze een grens heeft en wat wil jij? Jij wil gelijk meer. Je klinkt als een verwend kind.Ehh.. volgens mij lees je 't anders als Roberta bedoelt:quote:r-p-kok schreef op 11 oktober 2011 @ 19:25:

ik heb een paarse legging en heb met mijn vrouw gesproken

ze wil absoluut dat ik niet verder ga dan leggings mailot pantys

damesslipjes daar ben al blij mee de zal niks meer veranderen

Hier geeft hij m.i. toch echt aan blij te zijn met wat ze wel "toestaat" en haar grens te respecteren.



quote:toch zou ik veel eens een laarjes willen dragen met een korte

rok maar dat is toekomst en erg tegenstrijdig met wat ik net zij roberta

En hier gaat het over wat Roberta graag nog zou willen, ooit, in de toekomst. Dat dat niet strookt met wat Roberta's vrouw wil en beloofd is, daar is Roberta zelf ook van doordrongen.



Maar met wensen hebben en hopen op verandering is toch niks mis? Hopen op verandering is toch niet hetzelfde als die verandering afdwingen? Je kunt toch blij en tevreden zijn met wat je hebt en tegelijkertijd hopen op meer of anders?
Alle reacties Link kopieren
hier roberta mijn vrouw is duidelijk geweest en ze heeft

gelijk een kwestie van vertrouwen

misschien dat ik in de toekomst wat meer aan kan doen

maar voorlopig hou ik het bij legings mailot en dames slipjes
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 11 oktober 2011 @ 18:51:

[...]





Ik vind het inderdaad schokkend om zoveel naïviteit, domheid en intolerantie verzameld te zien in één persoon.Nou er gaat een wereld voor je open he? ik ga niet in op je beledigingen want je weet zelf ook wel dat je maar wat aan het zeggen bent omdat je niet in staat bent om met een normale reactie terug te komen. Geeft niet,is ook lastig
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
quote:Liquorice schreef op 11 oktober 2011 @ 19:36:

Nee lautje, ik verwacht geen diepgaand onderzoek met statistieken. Je trekt mijn opmerking in het belachelijke en daar ben ik niet van gediend. Het valt me op dat je vrij stellige uitspraken baseert op de beperkte ervaringen die je hebt en niet bereid bent er dieper op in te gaan. Dáár heb ik moeite mee. En al helemaal met de suggestie dat ik schijnheilig zou zijn. Waar komt die typering nou weer vandaan?Niet diep genoeg? Ik vind dat ik diep genoeg ben gegaan op dit onderwerp. We worden het toch nooit eens, ik vind dit jij vind dat. Klaar. Ik vind het schijnheilig ja want jij lult vast ook mee met allerlei onderwerpen op het forum waar je niet alles tot in de puntjes vanaf weet en toch voel je dan de behoefte om je mening te geven.
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
Waarom word je zo agressief? Het is helemaal niet nodig om een expert te zijn op welk gebied dan ook om ergens je mening over te geven. Ik beweer ook niet dat dat zou moeten. Maar als je zulke stellige uitspraken doet als je hier hebt gedaan kan je daar reacties op verwachten van mensen die er anders over denken en die je zullen vragen je standpunt toe te lichten. Daar is dit een forum voor. We hoeven het absoluut niet eens te worden, je hebt net zoveel recht op een eigen mening als iedereen, maar anderen hebben ook het recht daar hun vraagtekens bij te plaatsen.
quote:lautje87 schreef op 11 oktober 2011 @ 22:46:

[...]





Nou er gaat een wereld voor je open he? ik ga niet in op je beledigingen want je weet zelf ook wel dat je maar wat aan het zeggen bent omdat je niet in staat bent om met een normale reactie terug te komen. Geeft niet,is ook lastig



Ach, ik bestempel tenminste niet een doodnormale hetero man als homo omdat hij weleens kousen draagt.



Tolerantie is zo fijn, probeer het eens! Veel beter voor je hart.
Alle reacties Link kopieren
ik zit hier nog achter de comp en heb heel wat vertelt de

laatste dagen heel wat onthullingen dat heeft mij opgelucht

bedank iedereen voor de reactie ik blijf deze site bezoeken.

vind hem leuk
Alle reacties Link kopieren
Denk dat als jij dit in goed overleg met je vrouw kunt doen het je relatie enkel ten goede komt. Je vrouw vond het zelfs spannend om jou als vrouw op te tuigen, waarschijnlijk haar eigen kleding ?

Zij geeft je de ruimte jouw fetisch om vrouwenkleding te dragen, inmiddels via internet een garderobe aangeschaft die je zelf aanspreekt.

Ik kan me jouw fetisch om vrouwenkleding te dragen eigelijk wel voorstellen, materialen ervan zijn immers zachter fijner van stof. Voelt gewoon aangenaam zacht aan.

Maar als mijn vriend/man er mee voor de dag zou komen met die fetisch, ik weet niet hoe ik dan zou reageren. Zou kunnen dat ik je ook de ruimte geef om vrouwenkleren te dragen.

Zou dan wel van je eisen dat je dit enkel binnenshuis doet en niemand maar dan ook écht niemand er van zal weten.

Geen idee hoe ik zou reageren, waarschijnlijk zou ik het toestaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat ik toch ook heel wat begrip/openheid/tolerantie lees hier
Alle reacties Link kopieren
lees het stukje van ahsam in een bruine legging die ik draag

onder mij werkkleding heb werkbroek even uit gedaan

voel mij ontspannen in leggings of mailot

mijn vrouw was duidelijk aleen leggings slipjes

daar respecteer ik ik wil het absoluut niet buitens huis doen .

vind zelf dat mijn vrouwelijke kant wel fijn maar ben toch blij om

een man te zijn afz roberta
Alle reacties Link kopieren
ahsam bedank voor de eerlijke en leuke reactie roberta
Alle reacties Link kopieren
Roberta, vind je het alleen fijn/prettig of word je er ook opgewonden van?
Alle reacties Link kopieren
nee ik vind het alleen fijn en prettig word er niet opgewonden,

door . het zit gewoon lekker afz roberta
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je je opgelucht voelt en dat je met je vrouw over je gevoelens kunt praten Roberta. Het zou jammer zijn als je het voor haar verborgen moest houden en daar ongelukkig van werd. Ook goed om te lezen dat je haar grenzen respecteert. Geen makkelijke situatie dit, maar ik hoop dat jullie samen een manier kunnen vinden om het in te passen in jullie relatie, op een manier die voor jullie werkt.

Ik kan me wel voorstellen dat je het prettig vind zitten, zoals ook ahsam al zei. Zachte stoffen, meestal wat strakker dan mannenkleding. Gaat het echt om het gevoel of vind je het er ook mooi uitzien?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een boeiend onderwerp en snap niet dat mensen het meteen afkeuren zonder zich erin te verdiepen. Je kunt er zelf toch ook alleen maar van leren en mensen beter begrijpen?
Alle reacties Link kopieren
ik vind vrouwenkleding dragen een fijn gevoel maar vind het ook mooi een gevoel dat ik thuis in vrouwenkleding kan ontspannen wat ik eigelijk nooit goed heb gekend .

ik ben trots en blij met mijn vrouwelijke kanten
Alle reacties Link kopieren
ben nu even thuis heb me werkbroek uitgedaan en loop

in mij mailot rond kan ik me even ontspannen een fijn gevoel
Alle reacties Link kopieren
heb me even kunnen ontspannen in me legging en doe me

werkbroek weer aan en ga naar men werk later kijken of er

leauke reacties zijn afz roberta
quote:schuddebuikje schreef op 12 oktober 2011 @ 11:03:

Ik vind het een boeiend onderwerp en snap niet dat mensen het meteen afkeuren zonder zich erin te verdiepen. Je kunt er zelf toch ook alleen maar van leren en mensen beter begrijpen?Als ik even voor mezelf mag spreken: ik keur het niet af. Leven en laten leven. Alleen liever niet in mijn bed.
Alle reacties Link kopieren
Dat is het 'm juist Helene, het speelt zich niet af in bed.....
In mijn huis dan. Ook goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven