Mezelf prostitueren: praktisch.

29-05-2016 13:41 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen,



Ik ben al een tijdje aan het nadenken over mezelf prostitueren. Ik neem dit heel serieus en zie het puur als een bijbaantje. Ik weet dat er al topics over dit onderwerp zijn en die heb ik ook gelezen.

Maar er is iets dat me ontgaat: hoe begin je ermee? Ik wil zelfstandig zijn, me niet inschrijven bij één of andere instantie en zeker niet met een pooier werken. Zijn er sites waar je je op kan aanmelden, bijvoorbeeld?



Ik ben dus vooral op zoek naar de praktische kant van dit werk.



Groeten
De aanname van de dag.

Eigenlijk zouden we een topic moeten openen waar de meest flagrante aannames in worden geprostitueerd, ter lering ende vermaeck.
quote:Cateautje schreef op 30 mei 2016 @ 11:09:

[...]



Je vindt jezelf erg gevat vandaag. Ik zeg open een topic en laat ons allen meegenieten van je grappen en grollen, dan hebben wij er ook nog wat aan.



Het is verdomd stil op het forum, vind je niet?Sorry hoor, maar iemand aanmoedigen om zichzelf te prostitueren gaat mij echt een brug te ver, om heel valide redenen die het grootste deel van de forummers ook onderschrijft. Dus waarom jij het nodig vindt om te insinueren dat ik hier commentaren schrijf louter ter vermaeck is mij een raadsel.
Alle reacties Link kopieren
Mwah, er zit een groot grijs gebied tussen aanmoedigen, advies geven en afkeuren. Wat ik lastig vind is waar je de grens trekt. Ja het is een beroep vol risico, maar het leger ingaan of bij de brandweer/politie werken is dat ook. Zou je dat dan ook moeten ontmoedigen?

Wel is er bij die beroepen natuurlijk sprake van maatregelen om het werk zo veilig mogelijk te laten verlopen. In de bouw bijvoorbeeld net zo. Ik denk dat als je echt de prostitutie in wil je ook zulke maatregelen zal moeten treffen, bijvoorbeeld door samen te werken met een bureau.

100% veiligheid is altijd een illusie, welke baan je ook hebt. Alleen de gradatie van het gevaar en in hoeverre je het in kan perken wisselt. Het is een afweging die je zelf moet maken, of je het het risico waard vind. En dat kan alleen TO voor zichzelf bepalen. Ik vind het zelf het risico niet waard, net zoals ik er niet aan moet denken bij de commando's te gaan, maar daar denkt iedereen anders over.
quote:Amand schreef op 30 mei 2016 @ 11:13:

[...]



Sorry hoor, maar iemand aanmoedigen om zichzelf te prostitueren gaat mij echt een brug te ver, om heel valide redenen die het grootste deel van de forummers ook onderschrijft. Dus waarom jij het nodig vindt om te insinueren dat ik hier commentaren schrijf louter ter vermaeck is mij een raadsel.

Je voelt je aangesproken, dat is goed.



Er zijn nu eenmaal vrouwen die dit als een perfect beroep zien om hun leven aan te geven, daar heeft niemand iets van te vinden. We kunnen wel allemaal ons tegengeluid laten weten, maar daar schiet de TO niets mee op, want daar heeft ze het topic niet voor geopend, dus wat we wel kunnen doen is haar op een zo degelijk mogelijke wijze zien te informeren.

Ik vond mijn idee van sexwerker voor gehandicapten zo slecht nog niet en de TO vindt het ook een fantastisch idee. Dat geeft opluchting, als je snapt wat ik bedoel.

Je kan de wereld niet redden Amand, ieder gaat toch de eigen weg, wat je er ook van mag vinden.
Nou, ik wil me er niet mee associeren. Laten we het daar maar op houden.
quote:Amand schreef op 30 mei 2016 @ 11:25:

Nou, ik wil me er niet mee associeren. Laten we het daar maar op houden.Dat is je goed recht, maar wat doe je dan in dit topic? Om meningen heeft de TO helemaal niet gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 30 mei 2016 @ 11:19:

Mwah, er zit een groot grijs gebied tussen aanmoedigen, advies geven en afkeuren. Wat ik lastig vind is waar je de grens trekt. Ja het is een beroep vol risico, maar het leger ingaan of bij de brandweer/politie werken is dat ook. Zou je dat dan ook moeten ontmoedigen?

Wel is er bij die beroepen natuurlijk sprake van maatregelen om het werk zo veilig mogelijk te laten verlopen. In de bouw bijvoorbeeld net zo. Ik denk dat als je echt de prostitutie in wil je ook zulke maatregelen zal moeten treffen, bijvoorbeeld door samen te werken met een bureau.

100% veiligheid is altijd een illusie, welke baan je ook hebt. Alleen de gradatie van het gevaar en in hoeverre je het in kan perken wisselt. Het is een afweging die je zelf moet maken, of je het het risico waard vind. En dat kan alleen TO voor zichzelf bepalen. Ik vind het zelf het risico niet waard, net zoals ik er niet aan moet denken bij de commando's te gaan, maar daar denkt iedereen anders over.Je vergeet dat een bouwvakker niet zijn lichaam ter beschikking van anderen stelt. Die stelt zijn vaardigheden beschikbaar. Hij zal niet gauw meemaken dat iemand over zijn fysieke grenzen heen wil gaan of gewoon gaat. Het is echt wat anders dan op een steiger staan.
quote:Cateautje schreef op 30 mei 2016 @ 11:28:

[...]



Dat is je goed recht, maar wat doe je dan in dit topic? Om meningen heeft de TO helemaal niet gevraagd. Sinds wanneer bepaalt de TO waar de reacties over mogen gaan? Is dit je eerste dag op het forum?
quote:Amand schreef op 30 mei 2016 @ 11:36:

[...]



Sinds wanneer bepaalt de TO waar de reacties over mogen gaan? Is dit je eerste dag op het forum?

Dat ontopic blijven erg moeilijk is voor velen dat heb ik inderdaad gemerkt ja, maar dat neemt niet weg dat de TO ook zeker recht heeft op datgene waar zij om vraagt.

Zou wat zijn dat je hier alleen maar meningen te verduren krijgt en in feite voor de kat z'n lange staart een topic opent, schiet ook niet echt op hè.
De TO heeft nergens recht op. Ze zal het moeten doen met wat ze krijgt.
quote:Amand schreef op 30 mei 2016 @ 11:47:

De TO heeft nergens recht op. Ze zal het moeten doen met wat ze krijgt.Wat een pooierige rotopmerking zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 30 mei 2016 @ 10:51:

Pffft jeetje zeg. Aan 't einde van de dag is het ook maar werk hoor, een middel om jezelf van een inkomen te voorzien. Ja, het is wellicht risicovoller dan een kantoorbaan en heeft de potentie om gevaarlijk te zijn maar ook dat geldt voor meer beroepen.

TO, als je er 100% achter staat, je goed inleest, en zorgt voor een veilige omgeving moet je het vooral doen.

Dit nuchtere standpunt, dit is wat ik ervan denk! Over 2 eeuwen zal de mensheid helemaal anders staan tov prostitutie en dan zal dit volgens de gangbare opinie zijn.



Bedankt aan degene met nuttige info en (andere) standpunten en bemoedigende/beschermende teksten. In ga, alvorens (eventueel) aan dit werk te beginnen, alles goed onderzoeken, uitpluizen en,in orde brengen, zeker qua veiligheid en mijn fysieke en emotionele gesteldheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eenmeisjeja schreef op 30 mei 2016 @ 11:59:

[...]



Dit nuchtere standpunt, dit is wat ik ervan denk! Over 2 eeuwen zal de mensheid helemaal anders staan tov prostitutie en dan zal dit volgens de gangbare opinie zijn.



Bedankt aan degene met nuttige info en (andere) standpunten en bemoedigende/beschermende teksten. In ga, alvorens (eventueel) aan dit werk te beginnen, alles goed onderzoeken, uitpluizen en,in orde brengen, zeker qua veiligheid en mijn fysieke en emotionele gesteldheid.



Over twee eeuwen? Dan hebben we met een totaal andere orde te maken hoor.

Zou eerst maar gaan werken aan je emotionele gesteldheid. Wanneer dat ontwikkeld hebt zul je dat andere vast niet meer voor jezelf nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:MRengine schreef op 30 mei 2016 @ 11:10:

[...]





Helaas weet ik dat wel, bij meisjes als jij is het over het algemeen hetzelfde wederkerende patroon qua achtergrond. Dat is het trieste eraan. Kun jij uiteraard niets aan doen, maar wat je elke keer weer ziet is dat dit blijkbaar moeilijk te doorbreken is.Nee flapdrol, zoals TO al aangeeft; je weet NIETS over haar situatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 29 mei 2016 @ 13:44:

Kun je geen contact zoeken met iemand die hier een blog over schrijft? Volgens mij zijn er zat blogs over dit onderwerp te vinden waar je ook een reactie kunt achterlaten.



Topics over dit onderwerp ontaarden hier meestal in een moralistisch woordgevecht. Moet je niet willen.Rooss zegt altijd zinnige dingen. Be like Rooss
Alle reacties Link kopieren
Ochhemeltjelief, heb ik een fan? Een echte?
...
Alle reacties Link kopieren
Die had je al!
quote:theemok2 schreef op 30 mei 2016 @ 22:35:

Die had je al! Meerdere..
Alle reacties Link kopieren
quote:MRengine schreef op 30 mei 2016 @ 11:10:

[...]





Helaas weet ik dat wel, bij meisjes als jij is het over het algemeen hetzelfde wederkerende patroon qua achtergrond. Dat is het trieste eraan. Kun jij uiteraard niets aan doen, maar wat je elke keer weer ziet is dat dit blijkbaar moeilijk te doorbreken is.



Ik vraag mij dan weer af hoe jij hier zo zeker over denkt te kunnen zijn. Prostituees zijn over het algemeen niet zo open over hun achtergrond/persoonlijke situatie.



Overigens is in de bouw werken gevaarlijker qua (dodelijke) ongelukken. Maar dat doet er in dit topic helemaal niet toe.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Denk er goed overna.

Ik werk als erotisch danseres soms dans ik ook in bordeels.

Ik ken geen meiden in de prostitutie die t werk leuk vinden. Maar het geld en het wereldje is verslavend, je rolt er makkelijk in maar uit die wereld komen is heel lastig.



Het is niet niks, ik mis hoe ik was voordat ik begon met dit werk. Het sloopt je zowel psychisch als lichamelijk. Een wereld vol drugs geld verrotte mannen maar wel de kei harde realtiteit. De meiden die ik ken die werken als dame van plezier zeggen zelf ook moeilijk uit deze wereld te komen.

Dit werk nuchter doen houden de meeste dames niet vol. Zelfs ik als danseres niet.



Je moet zelf weten wat je doet maar na een tijd in die wereld te zitten zal je nooit meer worden zoals je was. Je wordt verbitterd, gevoelloos, en een afkeer tegen mannen.

Je mag mij een PB sturen voor meer vragen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je hier iets aan?

https://sekswerk.wordpress.com/
quote:divadevil schreef op 31 mei 2016 @ 01:25:

Denk er goed overna.

Ik werk als erotisch danseres soms dans ik ook in bordeels.

Ik ken geen meiden in de prostitutie die t werk leuk vinden. Maar het geld en het wereldje is verslavend, je rolt er makkelijk in maar uit die wereld komen is heel lastig.



Het is niet niks, ik mis hoe ik was voordat ik begon met dit werk. Het sloopt je zowel psychisch als lichamelijk. Een wereld vol drugs geld verrotte mannen maar wel de kei harde realtiteit. De meiden die ik ken die werken als dame van plezier zeggen zelf ook moeilijk uit deze wereld te komen.

Dit werk nuchter doen houden de meeste dames niet vol. Zelfs ik als danseres niet.



Je moet zelf weten wat je doet maar na een tijd in die wereld te zitten zal je nooit meer worden zoals je was. Je wordt verbitterd, gevoelloos, en een afkeer tegen mannen.

Je mag mij een PB sturen voor meer vragen.Je gebruikt dus elke keer voordat je gaat dansen?
Alle reacties Link kopieren
@badmeester

Ja bijna ieder weekend
quote:divadevil schreef op 31 mei 2016 @ 09:22:

@badmeester

Ja bijna ieder weekendEn waarom heb je dat nodig daarvoor? (oprechte interesse)
Alle reacties Link kopieren
Wat divadevil schreef heeft me nog even aan het denken gezet, buiten het emotionele aspect om, maar over het er moeilijk uit kunnen stappen. Als je van plan bent dit werk full-time te gaan doen is het niet iets wat je makkelijk op je CV kan zetten als je een andere baan zou willen, noch kan je een groot gat laten staan. En zal je waarschijnlijk een groot deel van je leven moeten "verbergen" van de mensen om je heen. Al heb je een hoed vangnet, lijkt het me niet makkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven