Onze eigen "parenclub"

17-01-2013 09:29 276 berichten
Alle reacties Link kopieren
De kogel is door de kerk: we hebben de nodige vergunningen om onze eigen Parenclub te gaan bouwen.



Omdat we regelmatig thuisfeestjes geven en we tegen de beperkingen van ons eigen huis aanlopen qua ruimte en faciliteiten, hebben we het plan opgevat om een extra "huis" te bouwen op het stuk land dat om ons huidige huis ligt, en dit huis in te richten als onze eigen parenclub. De bedoeling is een huis te bouwen waarin ruimte en faciliteiten komen voor feestjes tot 10 paren. Omdat je maar nooit weet wat de toekomst brengt, willen we de ruimtes en faciliteiten eigenlijk zo maken dat er in theorie ruimte is voor 15 paren.



We willen drie verdiepingen maken. Een kelder, begane grond en 1 verdieping. De BG is voor een bar, dansvloer en eetruimte met garderobe en toiletten. De kelder en de 1e verdieping zijn voor de "relaxruimtes" In de kelder komen in ieder geval een zwembad, bubbelbad en sauna met daarbij toiletten en douches. Maar we houden dan nog ruimte over in de kelder.



Op de 1e verdieping willen we diverse relaxruimtes maken: een darkroom, een sm achtige ruimte en verder luxe aangeklede ruimtes met grote bedden (geen matrassen op de grond dus). Ook op de eerste verdieping komen toiletten en douches.



Waar we nu een beetje mee zitten is hoe we de overige relaxruimtes kunnen aankleden / inrichten. Hebben jullie ideeen voor attributen (misschien een doktersstoel. Vind ik zelf niks, maar misschien anderen weer wel) of andere leuke ideeen over de aankleding. En verder hoe we die ruimtes gaan verdelen over de kelder en 1e verdieping. Moet er een duidelijke scheiding komen tussen de sfeer in de kelder en die op de verdieping of maakt dat niet echt uit. Ik had zelf gedacht om de dark room misschien in de kelder te maken en de sm ruimte. Dat associeer ik op de een of andere manier met ene kelder. maar misschien hebben jullie daar andere ideeen over.



Alvast erg bedanat. Alle tips zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
Nee, hooguit stomverbaasd over zoveel decadentie. Als je zo ontzettend veel geld zou hebben, wat zou je daar ongelooflijk veel mooie en nuttige dingen mee kunnen doen. Maar als je dan bovenop je geldberg zit en van gekkigheid niet weet wat je met je centen moet en dan maar besluit om een privéhuisje te maken voor andere decadente types, wat ben je dan vèr afgegleden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al een tijdje mee te lezen.

TO, weet je zeker dat alle vergunningen in orde zijn? Of gaat dit artikel over jou?

Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:manikshamanik schreef op 17 januari 2013 @ 20:44:

En hebben jullie al een naam voor dat fantasie-neukpaleis? Bijvoorbeeld:



50 Shades Of DecadenceA Cucumber Named DesireHuize DuurbetaaldDe Hunkerbunker
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:manikshamanik schreef op 18 januari 2013 @ 08:54:

Nee, hooguit stomverbaasd over zoveel decadentie. Als je zo ontzettend veel geld zou hebben, wat zou je daar ongelooflijk veel mooie en nuttige dingen mee kunnen doen. Maar als je dan bovenop je geldberg zit en van gekkigheid niet weet wat je met je centen moet en dan maar besluit om een privéhuisje te maken voor andere decadente types, wat ben je dan vèr afgegleden.Wat mij dan weer verbaast is dat je dus oordeelt over iets waar je totaal geen weet van hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicky_L schreef op 18 januari 2013 @ 09:09:

Ik zit al een tijdje mee te lezen.

TO, weet je zeker dat alle vergunningen in orde zijn? Of gaat dit artikel over jou?

Nee hoor, onze vergunningen zijn in orde. En wij wonnen gewoon in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 17 januari 2013 @ 09:29:

De kogel is door de kerk: we hebben de nodige vergunningen om onze eigen Parenclub te gaan bouwen.



.Rare zin hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:lookatme schreef op 18 januari 2013 @ 09:53:

[...]



Nee hoor, onze vergunningen zijn in orde. En wij wonnen gewoon in Nederland.oh aha, gewoon de staatsloterij gewonnen
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 18 januari 2013 @ 09:52:Wat mij dan weer verbaast is dat je dus oordeelt over iets waar je totaal geen weet van hebt.Hoezo zou ik daar geen weet van hebben? Je komt hier toch vol trots alle details van je welgestelde leventje uit de doeken doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:manikshamanik schreef op 18 januari 2013 @ 10:17:

[...]





Hoezo zou ik daar geen weet van hebben? Je komt hier toch vol trots alle details van je welgestelde leventje uit de doeken doen?

Je komt niet erg intelligent over op mij. Je hebt er geen weet van simpelweg omdat je niet weet wat wij verder met ons geld doen. "Alle details" is wel heel erg overtrokken.

Dat had je zelf toch wel kunnen bedenken?
quote:Magdalan schreef op 17 januari 2013 @ 17:19:

[...]





Liever een gat in de markt dan de markt in je gat...









Die moet toch minstens op een tegeltje in het Parenclub-plashuis.
quote:lookatme schreef op 18 januari 2013 @ 10:25:

[...]



Je komt niet erg intelligent over op mij. Je hebt er geen weet van simpelweg omdat je niet weet wat wij verder met ons geld doen. "Alle details" is wel heel erg overtrokken.

Dat had je zelf toch wel kunnen bedenken?Gelukkig ben jij het toonbeeld van intellect met je komkommer-historie....
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 18 januari 2013 @ 10:25:Je komt niet erg intelligent over op mij. Je hebt er geen weet van simpelweg omdat je niet weet wat wij verder met ons geld doen. "Alle details" is wel heel erg overtrokken.

Dat had je zelf toch wel kunnen bedenken?Gek is dat, dat had ik nou ook... Want elke keer zeg je "vraag me niet naar de details" zodra het op financiële en technische zaken aankomt. En ik ben kennelijk toch intelligent genoeg om tussen de regels door te lezen dat jullie nu al een luxe huis hebben maar er 'gewoon' nog eentje bij willen hebben, je laat vallen dat jullie veel reizen en shoppen, etc. Als je enigszins intelligent was geweest had je zelf ook wel kunnen bedenken dat je dat niet allemaal doet van 1x een modaal inkomen. Zelfs niet als je je groenten bij de goedkoopste supermarkt koopt of ze zelf verbouwt (ze zijn toch niet om te eten...).
ze heeft het toch al verklapt: loterij gewonnen
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk woont TO ergens 3 hoog achter, en is dit gewoon een fantasie van haar.

geloof er bar weinig van. Wel erg vermakelijk om te lezen op je vrije dag.

Mogen er trouwens stellen van het viva forum komen?

Plaats dan ergens een uitnodiging, kunnen we gelijk checken of het allemaal waar is wat je hier aan het vertellen bent.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 18 januari 2013 @ 10:34:

ze heeft het toch al verklapt: loterij gewonnenHet kan me niet schelen waar ze hun centen vandaan halen maar ik had het over de braakneigingen opwekkende decadentie die je moet hebben om er zoiets als een privé-neukhol van te bouwen. Ik bedoel, als je geestesleven kennelijk niet verder komt dan een paleisje op te richten waar je je creatief met komkommers kunt liggen wezen dan vind ik dat heel erg. Verder moet TO en haar partner vooral lekker doen waar ze zelf zin in heeft, maar ze moet niet vreemd opkijken dat mensen reageren op zulke platte kale leeghoofdigheid en verspilling van centen. Dit is een forum en dat houdt in dat niet iedereen het met je eens is, en dat mag. Ik had een zinniger besteding van mijn geld gevonden. Dit is van het niveau "gouden badkranen omdat je anders het geld niet op krijgt". Diamonds on the soles of her shoes. Als het allemaal waar is dan, want van die groentefantasieën geloof ik eigenlijk ook geen ene barst.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 18 januari 2013 @ 10:45:Waarschijnlijk woont TO ergens 3 hoog achter, en is dit gewoon een fantasie van haar.Of ze heeft net een iglo bij mekaar geschept en daar net een SM-kelder in uitgegraven. Nu even handjes warmen met chocomel en straks weer verder met de 'nieuwbouw'. Als manlief terugkomt van het vele, vele centjes verdienen dan is hij te moe om het nog met haar te doen, maar dan is er altijd nog de (stijf bevroren) komkommer. Of selderij, een mens wil wel eens wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alvast een achtergrondmuziekje voor je afwerk-groentekar:



Alle reacties Link kopieren
Lachen toch dit soort mensen?



Je moet blijven dromen in het leven.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Opwekkend filmpje:



Drs. P.
Alle reacties Link kopieren
Je maakt je er blijkbaar nogal druk om, maar we doen ook "nuttige" dingen met ons geld hoor. Voor je geruststelling: we geven veel aan goede doelen en er lopen een paar kinderen in arme landen rond die dank zij ons een beter leven hebben.

Dat wij verder dingen doen van ons geld die wij leuk vinden lijkt me niet meer dan logisch. Dat jij je geld anders zou besteden geloof ik graag. Maar we dwalen af. Je menig hebben en geven staat je vrij. Maar ik ga verder niet discusieren over wat jij van mij vindt. Ben trouwens wel benieuwd wat jij zou doen als je veel geld zou hebben. Helaas zullen we dat nooit weten.



PS We hebben niet de loterij gewonnen.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, kansarme kindertjes een beter leven geven dat ontbrak nog in dit verhaal.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 18 januari 2013 @ 10:58:maar we doen ook "nuttige" dingen met ons geld hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 18 januari 2013 @ 11:01:

Ach ja, kansarme kindertjes een beter leven geven dat ontbrak nog in dit verhaal.Had dan een school en een ziekenhuis voor ze laten bouwen. Is veel goedkoper. Iedereen kan wel een kindje supporten, dat kost geen drol.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 18 januari 2013 @ 11:05:

[...]





Had dan een school en een ziekenhuis voor ze laten bouwen. Is veel goedkoper. Iedereen kan wel een kindje supporten, dat kost geen drol.25 euro per maand bij Plan nl.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 18 januari 2013 @ 11:05:Had dan een school en een ziekenhuis voor ze laten bouwen.Tsss. Dat is toch veel te duur. Weet jij wel wat zo'n groentestal kost?!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven