Opwindend: mijn vrouw met een andere man

07-07-2009 13:01 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren,



ik ben Nick, ben achter in de 30 en getrouwd met een zeer aantrekkelijke vrouw.



Mijn verhaal: ik vind het zeer opwindend om mijn vrouw te zien zoenen, strelen en sex te zien hebben met andere mannen. Mijn vrouw gaat daar gelukkig in mee en we gaan zo af en toe dan ook eens naar een PC en spreken ook af bij mannen die we via advertenties leren kennen voor triosex.



Als ik mijn vrouw bezig zie met een andere man windt mij dat enorm op. Ik doe zelf wel mee, het is niet zo dat ik alleen toekijk. Verder is er ook geen sprake van onderdanigheid of wens tot vernedering of zoiets.



Als we naar een PC gaan heeft mijn vrouw geen gebrek aan aandacht en zijn er altijd wel mannen (maar ook vaak genoeg vrouwen) die sex met haar willen. Ik vind dat prima en mag dan graag kijken en meedoen. Ik geniet er enorm van als ik haar zie genieten van sex. En ik geniet dus ook als zij geniet van de sex met anderen dan ikzelf.



Ik heb nu enkele vragen:



-zijn er mannen die deze gevoelens ook hebben of vrouwen die een partner hebben met dergelijke gevoelens en hoe gaan jullie daar mee om?

-ik vraag me af waar mijn gevoel vandaan komt. Ik ervaar het zelf als een gevoel van trots dat er mannen zijn die mijn vrouw aantrekkelijk vinden. Dat merk ik ook als ik met haar op straat loop. Je zou zeggen dat het dus niet "nodig" is dat mijn vrouw sex heeft met anderen om mijn gevoel van trots te voeden. Waarom dan toch die sex?

-ik zie in onze situatie geen gevaar omdat we van elkaar precies weten wat we er van vinden en hoe we er mee om gaan. Maar ik ben benieuwd of een onafhangkelijk iemand hier misschien anders over denkt. Soms bekijk je van veraf situaties anders dan van dichtbij?

-aansluitend op de vorige vraag: kennen jullie dergelijke situaties waarbij het verkeerd is gelopen en hoe kwam dat dan?



Het is niet zozeer dat ik erkenning zoek of mijn situatie ervaar als een probleem. Ik denk er wel vaak over na en mijn vrouw en ik praten er ook over maar ik wil nu ook wel eens weten wat anderen hierover denken. We bespreken onze situatie niet met familie en/of vrienden maar willen (mijn vrouw leest mee) hierover graag met andere mensen van gedachte wisselen en ons leek dit forum hiervoor een goede start.



Denk gerust hardop. Iedere bijdrage aan dit "gesprek" om het maar zo te noemen, is welkom.



Nick
Alle reacties Link kopieren
Deze fantasie, dit verlangen, komt redelijk veel voor. Het is echter moeilijk om zomaar een man te vinden die je aan je partner toevertrouwd, aan wie je dan vaak ook je opwinding toont. Mensen zijn volgens mij in beginsel van nature niet geheel monogaam, er zijn en blijven altijd sluimerende verlangens, ook al zijn ze diep weggestopt door opvoeding of ervaringen. Zelf heb ik op een nog wat jongere leeftijd het genoegen gehad om met een stel samen te zijn, waarbij in dat geval niet de man, maar zijn vrouw aangaf zoiets te willen. Haar verlangen was om daarbij ook te zien wat mannen met elkaar konden doen. Het was mijn nieuwsgierigheid waardoor ik dat wel zag zitten en de stemming na de nodige glaasjes. Het was voor ieder van ons een fantastische ervaring, hetgeen geen gevolg meer heeft gehad, haar nieuwsgierigheid was in deze ook bevredigd. Ik had van mezelf ook geen enkel idee dat ik iets aan een man zou vinden, laat staan 'daar' aanraken maar we zijn in elkaars bijzijn aan ons trekken gekomen. Het is voor mij nog altijd een hele mooie herinnering, zal 't ook niet uit de weg gaan, als er maar een klik is met elkaar. Voor je aan zoiets begint, wees kritisch met wie je zoiets wilt ondernemen, eef de grenzen aan. Als je er samen een goed gevoel bij hebt, kan 't fantastisch zijn, laat niemand, ook je partner, zich gedwongen voelen.
Bofkont;



je komt op mij over als iemand die het liefst met "medestanders" hier over wilt praten op dit topic. Dat mensen "Hallelujah" en "Fantastisch" gaan roepen enzo. En jaloers zijn op de heerlijke relatie die jij op deze manier met jouw vrouw hebt.



En das helemaal prima hoor.



Er zullen zat mensen zijn die op deze manier hun relatie invulling kunnen geven en daar gelukkig mee zijn. Be my guest.



Persoonlijk zie ik zoiets totaal niet zitten en ik beschouw dat niet als een "beperking" of "tekortkoming" binnen de relatie. Wij (man en ik) hebben namelijk voor andere invulling gekozen.



Mijn man zou met zijn koffers een aantal nachten in de vrachtwagen kunnen overnachten tot zijn koorts voorbij is, en voor mij geldt ongetwijfeld hetzelfde als ik met zo'n voorstel zou komen.



Ik heb wel vaak het gevoel dat de mensen met een "open sexuele relatie" deze vorm vaak op proberen te dringen aan mensen die dit niet zo doen. Alsof die overtuigd moeten worden met standaardzinnen als; "de mens is niet monogaam", "het zou een openbaring kunnen zijn", "het voegt zoveel toe".
Alle reacties Link kopieren
Nastik: u komt nochtans net zo over op mij, die niet deze fantasie deelt. Leef en laat leven, nietwaar?
quote:Nastik schreef op 16 februari 2010 @ 14:12:

Bofkont;



je komt op mij over als iemand die het liefst met "medestanders" hier over wilt praten op dit topic. Dat mensen "Hallelujah" en "Fantastisch" gaan roepen enzo. En jaloers zijn op de heerlijke relatie die jij op deze manier met jouw vrouw hebt.



Dat is toch niet gek? Als je ergen enthousiast over bent dan wil je dat mss wel delen. Iets wat je niet echt in de groep gooit op een verjaardag zeg maar..



En das helemaal prima hoor.



Er zullen zat mensen zijn die op deze manier hun relatie invulling kunnen geven en daar gelukkig mee zijn. Be my guest.



Persoonlijk zie ik zoiets totaal niet zitten en ik beschouw dat niet als een "beperking" of "tekortkoming" binnen de relatie. Wij (man en ik) hebben namelijk voor andere invulling gekozen.



Prima toch?



Mijn man zou met zijn koffers een aantal nachten in de vrachtwagen kunnen overnachten tot zijn koorts voorbij is, en voor mij geldt ongetwijfeld hetzelfde als ik met zo'n voorstel zou komen.



Het ongetwijfeld stuk behoudt een zekere twijfel

Ik neem aan dat het duidelijk is tussen jullie beiden en daar allebei over eens zijn (zonder dat iemand mss iets niet durft te zeggen? )



Ik heb wel vaak het gevoel dat de mensen met een "open sexuele relatie" deze vorm vaak op proberen te dringen aan mensen die dit niet zo doen. Alsof die overtuigd moeten worden met standaardzinnen als; "de mens is niet monogaam", "het zou een openbaring kunnen zijn", "het voegt zoveel toe".



Of een mens monogaam is... weet ik niet. De structuur van gezinnen bij een mens lijkt er wel op net als sommige dieren. En soms wordt het aangeleverd als excuus. Ik hou het er maar op dat de ene dat wel is, en de ander niet. Echter dat de open wereld het moeilijker maakt monogaam te blijven.



Het zou een openbaring kunnen zijn, daar is niets verkeerd mee gezegd. Het KAN een openbaring zijn, het hoeft niet.



Het voegt veel toe... niet per definitie. Als men dit al wil, dan dienen de 2 personen volledig op 1 lijn te liggen, zonder dat de ander iets door de strot wil duwen omdat hij of zij zo graag wil. In absoluut vertrouwen en absolute betrouwbaarheid van beide personen. Het laatste is niet zo vanzelfsprekend. Ik geloof dan ook dat het meer kapot kan maken dan lief is als men niet betrouwbaar is in de relatie (echt betrouwbaar... ook stiekem)



Waarom? Omdat je zowel man als vrouw super kwetsbaar opstelt. Je bent open over iets wat je je kop kan kosten in een relatie, waarbij je alles kwijt kunt raken als de ander er anders over denkt, waar je jezelf helemaal bloot geeft letterlijk en figuurlijk. Als dat vertrouwen wordt beschaamd dan is de schade groot.



Maar dat is meteen de reden waarom iets WEL enorm toe KAN voegen (nogmaals, KAN)

Namelijk de binding met elkaar die ontstaat als je jezelf beiden zo kwetsbaar op durft te stellen. Dat durft te delen met elkaar en eigenlijk samen een risico aan durft te gaan in vertrouwen. Dat je ziet dat de ander inderdaad niet jouw grenzen overschrijdt, maar dit samen beleeft. Dat KAN naast de geilheid heel intens zijn.

Onderschat die gevoelens niet en soms wil men dat graag delen, want het voelt zo goed. En als je zoiets ervaart dan ben je net als een bekeerde van een geloof (leuke vergelijk ) dan wil je daar over praten en mensen wellicht overtuigen in alle onschuld.



Heb je daar niets mee en je partner ook niet, laat het lekker. Je hoeft er zelf niet aan. Ik probeer alleen uit te leggen hoe mensen het waarschijnlijk bedoelen, zonder het oordeel te hebben dat zij dan een betere relatie hebben.
quote:monkeyboy schreef op 16 februari 2010 @ 14:33:

Nastik: u komt nochtans net zo over op mij, die niet deze fantasie deelt. Leef en laat leven, nietwaar?Kun jij mij vertellen waar ik mensen dan precies veroordeel? Ik leg alleen uit dat ik het niet zou willen. Wat de rest van de wereld in zijn slaapkamer of parenclub uitvreet zal mij een worst wezen. Wat mij betreft even goede vrienden. Maar in het topic wordt toch om een gedachte erover gevraagd?
DNM; ik snap wat j ebedoelt hoor, ik weet zelf ook wel dat mensen het "uit enthousiasme" willen delen.



Ik kwam vroegah nogal op feestjes binnen een bepaalde scene en daar had ik wel het gevoel dat bepaalde mensen deze leefwijze een soort van verafgoden, dan heb je het riedeltje op den duur wel gehoord. Ik begon er min of meer een patroon in te zien, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik vind deze gedachte zeer opwindend. Tijdens het seksen hebben we het wel eens over het gaan naar een parenclub. Ook heb ik haar al verteld dat het heel geil zou vinden als zij het met een andere man zou doen. Denk dat dit nog tijd nodig heeft en dat we hier goede afspraken over moeten maken. Tijd brengt raad.



Iemand tips?
Waarover zou je afspraken moeten maken?
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je van wederzijdse grenzen, Paloma?
Alle reacties Link kopieren
deze discussie zitten lezen omdat mijn man dezelfde fantasie heeft ,

daarbij denkt hij dat ik dat ook wil maar dat ik dat nog niet weet of zoiets

daarom vond ik het wel "leuk"om dit topic te lezen omdat ik me er ook weer kwaad om kan maken , die fantasie van hem
Alle reacties Link kopieren
[...]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 22-09-2010 00:01
Reden: hengelen
% gewijzigd
Ik denk dat je eerst even een foto moet plaatsen Donald.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 22-09-2010 00:04
Reden: beledigen
% gewijzigd
Oh Marc is er ook weer...
Alle reacties Link kopieren
quote:CakeCup schreef op 20 september 2010 @ 23:44:

Ik denk dat je eerst even een foto moet plaatsen Donald.Foto? Is dat niet visueel?
Een foto kan je naar kijken ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:CakeCup schreef op 20 september 2010 @ 23:52:

Een foto kan je naar kijken ja.OK, dank je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donald1 schreef op 20 september 2010 @ 23:33:

Hallo bofkont,ik een man van 50 zou het leuk en fijn vinden om met jou vrouw te mogen vrijen ook al ben je er bij.Ben een nette en schone man.Lijkt het jou wat?hoor graag van je





Hengelen mag niet.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Saaar schreef op 20 september 2010 @ 23:56:

[...]



[afbeelding]





Hengelen mag niet.Jammer, geen vis meer dus..........
Had ik ook al gedaan Saaar



Oh en daarna direct nogmaals, dan weet je dat Marc.
Alle reacties Link kopieren
quote:CakeCup schreef op 20 september 2010 @ 23:57:

Had ik ook al gedaan Saaar



Oh en daarna direct nogmaals, dan weet je dat Marc.Proost! Pak er nog lekker een!
Ik drink water op dit moment. Heb geen druppel drank nodig om te zien dat jouw eerste post na je ban provocerend is en je ook wederom BGB eruit kiest om naar op te reageren.
google eens cuckolding...
Alle reacties Link kopieren
quote:CakeCup schreef op 21 september 2010 @ 00:01:

Ik drink water op dit moment. Heb geen druppel drank nodig om te zien dat jouw eerste post na je ban provocerend is en je ook wederom BGB eruit kiest om naar op te reageren.Ach jee, wat naar nou..........
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb de fantasie mijn vriendin een keer met een ander te zien vrijen.

Dit mag ook een vrouw zijn, maar het liefst toch met een andere man.

Zij weet dit ook en we fantaseren hier ook regelmatig samen over.

Of het ooit uit gaat komen is nog een tweede, maar dat zien we wel.

Het heeft niets met een gebrek aan respect voor haar te maken. Ik vind haar aantrekkelijk en vind het een opwindend idee als andere mannen dat ook vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven