Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:kim64 schreef op 16 december 2014 @ 11:43:

Hallo allemaal



Wij vinden thuis date's nog steeds erg leuk, al moeten we zeggen dat er weinig stellen te vinden zijn die geen pillen of poeders gebruiken.

Het liefst zouden we een leuk stel ( of een bisexuele vrouw) uit onze eigen omgeving vinden want om lang in de auto te zitten vinden we maar niets.

Ook zou het leuk zijn als zij bisexueel is, ik heb hier al goede ervaringen mee en klink gek misschien maar vind het heerlijk.

Mijn vraag weet iemand een leuke site waar geen neppers op zitten, het gebeurd nogal eens dat het op het laatste moment een man alleen blijkt te zijn.



Groetjes Kim

De sites waar met validaties gewerkt wordt kun je makkelijker zien welke stellen zo wie zo echt zijn vinden we. Enkele voorbeelden zijn

-Sdc (groot maar vrij afstandelijk, veel drugsgebruik)

-B4dating (veelal belgische en zuid nederlandse leden)

-excitant.nl (geen fakers door webcamcheck door admins, niet heel groot maar wel erg gezellig)

-adultmatch (schijnen nu ook validatiesysteem te hebben, maar kennen wij verder (nog) niet)
love life
Voor ons een heerlijk weekend geweest. Onze eerste hoteldate meegemaakt, samen met twee voor ons bekende en geweldige stellen, wel voor het eerst met zijn zessen bij elkaar. We hadden een superklik met zijn allen! Eerst in het bubbelbad van onze geweldige hotelsuite een drankje drinken en wat opwarmen, daarna heerlijk met zijn allen losgaan. Allemaal met bigevoelens, dus ging er heel vrij aan toe, maar ook supergezellig kletsen met zijn allen. We hebben al aardig wat ervaring, maar dit was echt zoals het swingen bedoeld is!
Wat heerlijk, sexy4u! Eentje om in te lijsten, zo te horen. Zalig!
quote:couplegooi schreef op 16 december 2014 @ 15:25:



Viel verder op dat er een aantal aziatische jonge vrouwen waren met blanke partners.





Ja dat viel me ook op. Het waren wat ehm aparte types. Althans degene die ik zag.



Verder viel me ook op dat er toch wel wat huis tuin en keukenondergoed gedragen werd.

Had ik me daar helemaal druk gemaakt om wat moois uit te zoeken .... had ik me best wat minder over kunnen stressen. Mijn man zag zelfs een dame met alleen maar kousen aan. Dus verder geen slip en/of bh.



Blijkbaar was onze derde poging bij de tantratempel dan net iets te vroeg. Vrij kort erna rond twee uur zijn we naar huis gegaan. Door de vermoeidheid waren mijn lenzen gaan plakken en had ik uit wanhoop maar weggegooid (waren goedkope hoor). Toen mijn man nog voorstelde even op de orgiezolder te gaan kijken heb ik daar maar even voor bedankt. Als ik dat op de tast had moeten gaan doen had ik net zo goed de darkroom kunnen nemen.

En ach, in de tantratempel was ik waarschijnlijk in slaap gevallen.



Het was een leuke vuurdoop. Nu zijn we voor een volgende keer beter voorbereid.
Alle reacties Link kopieren
Jean-Grey, ik kan me voorstellen dat je bij je eerste clubbezoek verbaasd kan zijn over de kledij en dan moet je een beetje om jezelf lachen, heel erg herkenbaar, mijn eerste keer was kledingsgewijs ook enorm stressen! Doe ik nu niet meer hoor, leuk stringetje, kantje over mijn kop en gaan! Het enige dat die mannen denken is "leuk, mooi ook dat het straks uit gaat".



Sexy4, wauw, klinkt goed!
...
Alle reacties Link kopieren
Sexy4u, dat klinkt inderdaad als DE date. Super!!!



Ik stress nog iedere keer over mijn outfit en denk ook iedere keer weer als ik dan in de club ben, wat doe ik moeilijk. Ik sleep ook iedere keer verschillende setjes mee. Soms lastig omdat ik dan niet weet wat ik aan moet doen. Probeer me hier komende zaterdag overheen te zetten en het met 1handig setje te doen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
jean-grey, dat van die kledingvoorschriften is idd allemaal wat overdreven. Na middernacht zie je genoeg mensen die hun onderbroek niet eens meer aan trekken



Waren jullie vantevoren van plan om ook met anderen te experimenteren? Of was dit een "kijkbezoek" ? Hadden jullie last van jaloerse gevoelens?



Bij ons is er wat dat laatste betreft altijd wel wat sprake, vooral bij mijn vriendin. Aan de ene kant vindt ze het heel geil om mij met een andere vrouw bezig te zien, maar er kan ook op eens een moment zijn dat ze (even) boos en jaloers is. Terwijl ze zelf op zo'n moment dan ook bezig is met een andere man of vrouw. 5 min later is dat gevoel weer weggezakt.



Over die eerder genoemde dames, je weet nooit of het gewoon vriendinnen of prostituees zijn. Als hun mannelijk partners ouder waren geweest had ik sneller gegokt op het laatste, nu weet ik het niet zeker. Maakt ook niet zoveel uit verder.
@couplegooi. In eerste instantie toen ik het opperde stelde ik voor er een kijkbezoek van te maken.

Naarmate we het meer en meer bespraken over fantasieën en wat we daarvan wel of niet eventueel in de praktijk zouden willen brengen kwam het erop neer dat we eigenlijk allebei toch wel wilden experimenteren. Oppas voor de kids vinden was nog niet zo eenvoudig dus of het snel een tweede keer zou kunnen was nog maar de vraag. Wel afgesproken natuurlijk dat als een van ons toch ter plekke er een slecht gevoel bij zou krijgen we het alsnog alleen met elkaar zouden doen.

Toen sloeg de twijfel toe. Maar dan in de zin dat mijn man onzeker werd of hij wel aantrekkelijk genoeg was voor een ander. Tsja ik heb ook geen idee hoe andere vrouwen mijn man zouden zien dus ik kon hem niet echt gerust stellen (nee dames ik gooi er geen foto bij met een hot/not/iets ertussenin-poll. ) .

Ik was eerlijk gezegd ook niet zonder twijfel. Twee jaar terug was ik nog obees en kleedde ik me niet leuk en dat verziekt je zelfbeeld enigzins. Ik zie nu wel mijn huidige leuke garderobe met maatje 40 en maar soms voel ik het anders. En ik heb nog iets maar voor de herkenbaarheid wil ik dat hier niet plaatsen.

Hierna spraken we af gewoon te kijken hoe het zou lopen en dat de avond ook geslaagd zou zijn als we alleen samen wat zouden doen. Dit om te hoge verwachtingen wat te temperen.



Dat we beneden geen contact hadden gemaakt wil overigens niet zeggen dat we dat boven niet hadden.

Toch een raar idee dat na 20+ jaar samenzijn (waarvan mijn man slechts mijn 2e bedpartner is) er op 1 avond ineens 2 andere heren bezig met me zijn geweest. Verder gaf mijn man aan daar geen jaloezie bij gevoeld te hebben. Andersom hebben we nog niet kunnen testen, maar ik kan me op dit moment niet voorstellen dat ik jaloezie zou voelen. Ik weet zeker dat hij toch weer met mij mee naar huis gaat.

Ik had naar mijn idee ook de mogelijkheid met een vrouw te experimenteren, maar mijn verlegenheid zat me daarbij helaas in de weg.
anoniem_209835 wijzigde dit bericht op 25-12-2014 12:56
Reden: wat minder details
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
He Jean Grey, hoe herkenbaar jouw verhaal is. Zo zit het bij ons ook een beetje. Alhoewel ik een beetje zweef rondom net wel net niet meer of minder maatje 40. Ik sport nu veel en het is allemaal echt veel strakker. Ik kleed me tegenwoordig ook anders en krijg nu ook veel meer complimentjes.

Hoewel onze contacten in een club ook wel eens met (veel) jongere stellen zijn geweest vind ik het over het algemeen prettiger om stellen van onze leeftijd tegen te komen. Ik heb het idee dat je dan toch meer naar uitstraling kijkt als naar uiterlijk. Mooi doet het echt niet meer voor mij, tenminste niet alleen.

Ik heb me tot nu toe ook nog nooit jaloers gevoeld en ik heb mijn man nu echt wel vaker in actie gezien met een andere vrouw. Maar goed, dat was voor ons ook maar aftasten en ook toen hadden we de afspraak we respecteren het als een van ons aangeeft zich ergens niet prettig bij te voelen. Die afspraak hebben we nog steeds want het kan altijd voorkomen dat iets gewoon niet goed voelt. Wat de ene keer leuk is kan de volgende keer immers helemaal anders uitpakken.

Oh, en ik ook ik ben tegen verwachting in met vrouwen gaan experimenteren! Maar ook rustig aan. Eerst bij gelegenheid en initiatief van de andere vrouw. Het komt van zelf wel.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 16 december 2014 @ 12:12:

[...]





jazeker. wij staan op SDC.com. dat is wel een betaalde site, maar de kans op grappenmakers is een stuk kleiner (en de keus erg groot...)Maar ik meen dat ze GEEN gebruikers zochten? Die keuze is dan op SDC weer beduidend geringer....
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 18 december 2014 @ 08:10:

[...]





Maar ik meen dat ze GEEN gebruikers zochten? Die keuze is dan op SDC weer beduidend geringer....Onze ervaring is dat dat wel meevalt. gewoon duidelijk in je profiel melden, scheelt al veel. Maar je hebt natuurlijk gelijk, daar lopen er ook genoeg rond die wel nemen.
Alle reacties Link kopieren
Goed van je, jeangrey, veel afgevallen en nu lekker genieten in de parenclub. In welke kamertjes zijn jullie geweest? Misschien hebben we wel naast jullie 'gelegen' afgelopen zaterdag maar als ik je verhalen hoor denk ik het niet.
Onze aktiviteiten vonden vooral plaats in het bubbelbad en het kamertje met die tijgerprint. Gezien de grootte van alles en de drukte zou het me verbazen als we naast elkaar hebben gelegen, maar het zou wel grappig zijn.
Alle reacties Link kopieren
We waren in het bubbelbad rond half een denk ik..... lange blonde man en zuidamerikaanse vrouw
Nee er rinkelt geen belletje. Maar door alle indrukken kan het me ook gewoon ontgaan zijn.

Volgens mij waren wij rond die tijd in dat kamertje of daar in de buurt aan het dwalen.



Zijn jullie vaker in de Fun geweest?
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 13 december 2014 @ 11:02:

Pjotr: er zijn clubs waar je als man alleen naar binnen mag, ja. Hou er dan wel rekening mee dat je niet de enige bent. Er zullen over het algemeen meer single mannen dan vrouwen zijn.



En verder is het wel iets meer dan een gewoon avondje uit... Je komt aan in gewone uitgaanskleding, maar na het ingaan van de dresscode is het de bedoeling dat iedereen zich omkleedt in lingerie. Een mooi setje of jurkje voor de dames, een nette boxer voor de heren. Google anders even op 'clubwear mannen' om een indruk te krijgen. Je kunt er een shirt bij aantrekken, maar dat hoeft niet per se.



Behalve de bar en de dansvloer zijn er ook eroruimtes voor de actie. Bij sommige clubs mag je als single man zo'n eroruimte niet betreden, bij andere clubs weer wel. Dat staat op hun eigen website beschreven. Sommige clubs hebben ook een pagina op hun site waarop oproepjes staan, inderdaad.



Had je al een idee naar welke club je wilt gaan?

Sorry voor deze late reactie. Ik weet nog niet welke club het gaat worden. In ieder geval bedankt voor de uitleg.



En dat jullie mij niet verstoten als man zijnde op dit forum haha :D Ik zocht op parenclubs en kwam hier uit.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je verstoten worden van dit topic?

Ik ben heel blij met single mannen als ik een avondje club doe hoor!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 19 december 2014 @ 11:39:

Waarom zou je verstoten worden van dit topic?

Ik ben heel blij met single mannen als ik een avondje club doe hoor!

Omdat het toch eigenlijk een damesforum is?



Welke zou jij aanraden in de buurt van Zwolle?



Ik las hier ook over die hoteldate met 3 stelletjes. Zoiets lijkt mij ook erg leuk aangezien ik ook bi ben. Maar geen partner haha. Hoe kom je bij zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Zwolle? Ik heb werkelijk geen idee, kom nooit in die contreien.



Als je geen onderdeel van een stel bent kan je een hoteldate met 3 stellen wel vergeten. Volgens mij worden er wel eens feestjes georganiseerd waar ook een enkele single man aanwezig mag zijn maar daarvoor zal je naar een andere site moeten. (sdc bijvoorbeeld).



Als je je bi kant wilt luchten is een bi-avond in een club ook aan te raden. Al ben je nooit verzekerd van actie!
...
Pjotrholland: we hebben twee leuke stellen ontmoet in Fun en kregen van beide een uitnodiging voor een tweede date. Aangezien ze alle vier bi waren en wij bedachten dat ze best goed bij elkaar zouden passen, hebben we een hoteldate met zijn zessen voorgesteld. Dit werd erg enthousiast ontvangen en een stel heeft het geregeld, en met succes! Helaas voor jou zou ik daar geen single man bij hoeven, dat is meer iets voor grotere feestjes, lijkt mij, of mensen die daar naar op zoek zijn. Kijken bij speeddates misschien op SDC?
Dit onderwerp wordt trouwens vaker bezocht door mannen hier hoor, en vaste forummers hier zijn ook man, volgens mij, dus zo vreemd ben je niet....leuk juist, je hebt er net een andere kijk op misschien.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 19 december 2014 @ 12:29:

Zwolle? Ik heb werkelijk geen idee, kom nooit in die contreien.



Als je geen onderdeel van een stel bent kan je een hoteldate met 3 stellen wel vergeten. Volgens mij worden er wel eens feestjes georganiseerd waar ook een enkele single man aanwezig mag zijn maar daarvoor zal je naar een andere site moeten. (sdc bijvoorbeeld).



Als je je bi kant wilt luchten is een bi-avond in een club ook aan te raden. Al ben je nooit verzekerd van actie!Wat is SDC?
Alle reacties Link kopieren
Ja eeeeh, we gaan niet alles voorkauwen.



Giyf.
...
Ja duh, nou is de volgende vraag natuurlijk: wat is Giyf?
Google is your friend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven