Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
De Fata lijkt me een mooie club om mee te beginnen alhoewel wij er nooit zijn geweest. De verhalen spreken voor zich. De Fun of Eroxx in belgie zijn ook goeie clubs voor beginners. Wel afhankelijk van de avond.s

Mensen negeren jullie niet omdat jullie beginners zijn. Integendeel,durf er open over te zijn en de meesten zullen jullie helpen. Iedereen herkent die eerste keer. Het is wel zo dat stellen die een eerste keer komen zich vaker voorzichtig en terughoudend opstellen. Dat kan anderen nog wel eens de indruk geven dat men liever afstand bewaard. Des te beter om het gewoon uit te spreken dat je de eerste keer in een club bent. En trouwens, gewoon die rondleiding vragen bij binnenkomst. Eigenaar of personeel doen dat met plezier.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Onze "eerste keer" was ook in de Fata. Ging prima hoor, helemaal geen probleem.



Ik denk juist dat veel andere stellen het juist spannend vinden om een beginnend stel te "ontmaagden" .....
Is dit echt alleen voor stellen of mag je er ook alleen komen en als je daar bent gewoon een trio ofzo doen? Ik ben er er nog nooit geweest. Zou er wel meer over willen weten! Welke clubs heb je allemaal wat kan ik er van verwachten?



xlieve
Hi Xlieve, kijk anders even op de site van de club waar je naartoe zou willen. Bij sommige clubs mogen geen single mannen naar binnen, bij sommige alleen op bepaalde avonden. Alleengaande dames zijn vaak wel op alle avonden welkom. Google even op parenclub dan weet je gauw meer.



Wat je ervan kunt verwachten... Aan het begin van deel 14 vind je veel informatie. Dat deel vind je hier.
Bedankt theemok!

Ik zal snel even kijken. Maar wat zijn jouw ervaringen?

Ben erg nieuwschierig!



Xlieve

quote:theemok schreef op 30 december 2014 @ 14:30:

Hi Xlieve, kijk anders even op de site van de club waar je naartoe zou willen. Bij sommige clubs mogen geen single mannen naar binnen, bij sommige alleen op bepaalde avonden. Alleengaande dames zijn vaak wel op alle avonden welkom. Google even op parenclub dan weet je gauw meer.



Wat je ervan kunt verwachten... Aan het begin van deel 14 vind je veel informatie. Dat deel vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 29 december 2014 @ 10:00:

Onze "eerste keer" was ook in de Fata. Ging prima hoor, helemaal geen probleem.



Ik denk juist dat veel andere stellen het juist spannend vinden om een beginnend stel te "ontmaagden" .....Vaak lijkt het leuker dan het is hoor, beginnende stellen blijken toch vaak erg weinig voorbereiding te hebben getroffen. de onrust die dat regelmatig te weeg brengt is ook voor ervaren stel niet echt prettig te noemen. Natuurlijk bevestigen ook hier de uitzonderingen de regel......
Delen doe je samen
Ik kom er soms met een partner (man of vrouw, soms met man èn vrouw) en soms in mijn eentje. De eerste keer was superspannend, nu vind ik het vooral op een heel prettig prikkelende manier ontspannend. Heel fijn om onder gelijkgestemden te zijn. Het is elke keer weer anders, omdat er iedere keer weer ander publiek is. Ik vind het een heerlijke vorm van uitgaan, omdat je als vrouw de touwtjes in handen hebt. Als ik nee zeg, is het ook nee. Ik heb het nog niet meegemaakt dat er werd doorgedramd.



Wat ik ook erg prettig vind, is dat ik er geen dronken mensen heb meegemaakt. In een gewone kroeg is dat heel gauw anders (qua alcoholgebruik en qua respect voor vrouwen). Lees de verschillende ervaringen maar eens door in het deel dat ik net heb aangehaald.



Maybibi, wat bedoel je met voorbereidingen? Ik heb meerdere keren een 'eerstekeerstel' getroffen, vond dat altijd juist erg leuk. Onrust? Ik herken dat helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
@Theemok

Wij hebben, ik afgelopen zaterdag wederom, nu dit jaar alleen al zeker 6 stellen ontmoet waar een van de twee van "het ondekkende stel" later min of meer gedwongen bleek te worden door de ander. Helaas met vaak het nodige verdriet, soms woorden....



Erge vorm van krampachtigheid, de ene partner zegt "dit" en de ander "dat" als grens... Dus als we nieuwe stellen ontmoeten bedanken wij vrij snel als het onervaren stellen blijken te zijn.



Om nog maar te zwijgen over de "veiligheid" en de kennis daarover, de vele beginners denken dat je enkel van "neuken" "zonder" eventueel een Soa kunt oplopen....
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
een vraagje tussendoor,

as vrijdag willen wij een bezoek brengen aan Fun4Two..het blijkt Gigolo Night te zijn, nu vroeg ik me af of iemand weet of dit allemaal hetero mannen zijn of dat er ook wel eens bi-mannen bij zitten? Dank alvast!
Forget what hurt you, but never forget what it taught you!
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 30 december 2014 @ 21:06:

@Theemok

Wij hebben, ik afgelopen zaterdag wederom, nu dit jaar alleen al zeker 6 stellen ontmoet waar een van de twee van "het ondekkende stel" later min of meer gedwongen bleek te worden door de ander. Helaas met vaak het nodige verdriet, soms woorden....



Erge vorm van krampachtigheid, de ene partner zegt "dit" en de ander "dat" als grens... Dus als we nieuwe stellen ontmoeten bedanken wij vrij snel als het onervaren stellen blijken te zijn.

.



En dat is waar wij al beginnende zo bang voor zijn, om genegeerd te worden.

Het is een hele stap die je maakt als stel en als je dan geweigert wordt geeft dat geen lekker gevoel, het ons kent ons gebeuren en we willen daar niemand bij
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
quote:2stel schreef op 30 december 2014 @ 23:05:

[...]





En dat is waar wij al beginnende zo bang voor zijn, om genegeerd te worden.

Het is een hele stap die je maakt als stel en als je dan geweigert wordt geeft dat geen lekker gevoel, het ons kent ons gebeuren en we willen daar niemand bij



Ik denk dat je "het" nu verkeerd vertaald! Als een stel samen goede afspraken gemaakt heeft en dat tijdens praatje "pot" aan Bv bar al blijkt is er niets mis mee. Onze ervaringen afgelopen jaar blijken telkens helaas anders.... Daar doel ik op!



Als een vrouw bv zegt "we hebben besloten niet te kussen" en haar partner heeft daar in de praktijk lak aan. Of we houden de daad voor onszelf en haar partner gaat condooms halen om toch een andere vrouw.... Etc etc etc pure ervaringen van miscommunicatie die niet zouden mogen voorkomen en zeker bij beginnende stellen tot nare ervaringen zullen leiden. Maar ook ik bedank voor dat soort ervaringen omdat vaak de vrouw van het beginnende stel het slachtoffer bleek te zijn...



PS om over jaloerse gevoelens die plots optreden nog maar te zwijgen
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Shy1970 schreef op 30 december 2014 @ 21:30:

een vraagje tussendoor,

as vrijdag willen wij een bezoek brengen aan Fun4Two..het blijkt Gigolo Night te zijn, nu vroeg ik me af of iemand weet of dit allemaal hetero mannen zijn of dat er ook wel eens bi-mannen bij zitten? Dank alvast!



shy



de mannen lopen er niet echt te koop mee. oplossing: gewoon vragen. ze geven allemaal netjes antwoord en dan weet je precies waar je aan toe bent. lijkt misschien eng, maar ze krijgen die vragen vaker.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Grenada..dat zullen we doen
Forget what hurt you, but never forget what it taught you!
Alle reacties Link kopieren
Doe ze de groeten van ons:-)



wij vanavond Oud & Nieuw vieren in de Fun!
Alle reacties Link kopieren
Oeeh Gezellig Grenada, ik wens jullie een topavond!..en haha..ik zal 'ze' de groeten doen! Wel spannend hoor..de Gigolo night hebben we nog nooit gedaan..Outfit al besteld..
Forget what hurt you, but never forget what it taught you!
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 31 december 2014 @ 11:29:

Doe ze de groeten van ons:-)



wij vanavond Oud & Nieuw vieren in de Fun!wauw leuk! Geilzellige avond en de beste geile wensen voor 2015
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 24 december 2014 @ 11:15:

Ik zou denken dat je dan in de ochtend schrikt van de lelijke rimpelkoppen die er in de nacht na wat alcohol wel beter uitzagen en waar je op hebt liggen pompen. Ik zou toch eerder weg gaan en gewoon die mooie beelden in mijn hoofd houden dan die confrontatie nog op te zoeken in de ochtend, maar ieder z'n ding.Zo gek of oppervlakkig van me, maar ik kan echt geen sex hebben met iemand die ik niet onwijs knap / lekker vind. Als de kans er is dat ik de dag erna teleurgesteld zou kunnen zijn, dan heb ik zeker de avond daarvoor ook geen sex
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me best spannend, maar ik heb zo'n negatief gevoel bij een parenclub of swingen. Ik heb het idee dat er alleen maar oudere mensen rondlopen. Zelf ben ik ook niet de jongste, 36, maar ik ga ervan uit dat nagenoeg iedereen ouder is. Om die reden wil ik niet gaan.



Zijn er ook verschillende locaties met verschillende leeftijden of is er tijdens een avond echt van alle leeftijden wat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Shy1970 schreef op 30 december 2014 @ 21:30:

een vraagje tussendoor,

as vrijdag willen wij een bezoek brengen aan Fun4Two..het blijkt Gigolo Night te zijn, nu vroeg ik me af of iemand weet of dit allemaal hetero mannen zijn of dat er ook wel eens bi-mannen bij zitten? Dank alvast!



Wij waren een paar maanden geleden op een gigolo night, na 2 gigolo's "over me heen te hebben gehad" werden we benaderd door een leuke derde. Hij ging op zoek naar een rustige ruimte zei hij. Wij achter hem aan naar diverse ruimtes maar hij vond niks naar zijn zin. Terwijl we lopen fluistert hij in mijn oor: "I wanna fuck your husband", hier schrok de husband erg van haha! Dus ja, er zijn er ook wel eens die bi zijn!



Wij gaan trouwens a.s. vrijdag ook maar weer eens!
Alle reacties Link kopieren
quote:annelies2012 schreef op 31 december 2014 @ 18:54:

Het lijkt me best spannend, maar ik heb zo'n negatief gevoel bij een parenclub of swingen. Ik heb het idee dat er alleen maar oudere mensen rondlopen. Zelf ben ik ook niet de jongste, 36, maar ik ga ervan uit dat nagenoeg iedereen ouder is. Om die reden wil ik niet gaan.



Zijn er ook verschillende locaties met verschillende leeftijden of is er tijdens een avond echt van alle leeftijden wat?De Fun op zaterdag zijn er heel veel die jonger zijn dan jullie.
Alle reacties Link kopieren
quote:simpelll schreef op 31 december 2014 @ 19:20:

[...]





De Fun op zaterdag zijn er heel veel die jonger zijn dan jullie.Is dat Fun4Two?
Alle reacties Link kopieren
quote:annelies2012 schreef op 31 december 2014 @ 19:38:

[...]



Klopt ja. Sowieso vinden wij Fun4Two een van de betere clubs. Al komen we laatste tijd liever/vaker in de Berghut in Amersfoort, maar voor beginners wat minder geschikt denk ik.



Is dat Fun4Two?
Alle reacties Link kopieren
Hoe zijn jullie ervaringen bij de Berghut? Wat voor publiek komt daar?
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 01 januari 2015 @ 13:09:

Hoe zijn jullie ervaringen bij de Berghut? Wat voor publiek komt daar?



In de Fun zien wij niet echt dingen die ons (als redelijk gevorderden) opwinden. Ruimtes zijn donker en je kan er niet echt makkelijk bij als je wilt kijken. Berghut is veel lichter en een grote open ruimte met twee zithoeken, een hoek met matrassen en sling en een bar (en een rookruimte). Er is thema blaxxx, dan zijn er veel zwarte mannen, en er zijn de erofeestjes met diverse thema's. Wij zijn zelf meer op zoek naar vrijgezelle mannen, omdat mijn partner niet veel interesse heeft in andere vrouwen (of ze moeten heeeeeel leuk zijn).

In de Berghut maak je gemakkelijker kontakt. Leeftijd ligt denk ik rond de 40/50 jaar van de stellen, de vrijgezelle mannen varieren wat meer in leeftijd, ook veel jongere mannen.

In de Berghut dus wat explicietere acties, gangbangs, spuitende vrouwen (waarop de organisatie gelijk met de mop komt om het op te dweilen, best komisch).

De Fun heeft weer als voordeel dat het groter is, je kan een beetje rondwandelen, er is een bubbelbad, sauna, dat is bij de Berghut niet. Fun heeft ook een nadeel dat de muziek te hard staat om met anderen in contact te komen middels een gesprek. Bij de Berghut is ook muziek maar het volume staat niet zo hoog.
Alle reacties Link kopieren
quote:simpelll schreef op 31 december 2014 @ 19:18:

[...]





Wij waren een paar maanden geleden op een gigolo night, na 2 gigolo's "over me heen te hebben gehad" werden we benaderd door een leuke derde. Hij ging op zoek naar een rustige ruimte zei hij. Wij achter hem aan naar diverse ruimtes maar hij vond niks naar zijn zin. Terwijl we lopen fluistert hij in mijn oor: "I wanna fuck your husband", hier schrok de husband erg van haha! Dus ja, er zijn er ook wel eens die bi zijn!



Wij gaan trouwens a.s. vrijdag ook maar weer eens!Haha..als je er niet van bent, kan ik me voorstellen dat je schrikt..dankjewel voor je reactie, voor ons fijn dat er ook bi rondloopt ..En oohw..ook Fun as vrijdag..leuk!...Geniet er van, ga ik ook doen!
Forget what hurt you, but never forget what it taught you!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven