Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een leuk stel met enige ervaring

Met pc . is overigens wel even geleden.

Nu willen wij aan t einde van deze maand op vrijdag naar Partyplayers. Wat is jullie ervaring?
Meikemeik: partyplayers zijn wij 1x geweest, naar onze mening een leuke club, pas verbouwd, schijnt vroeger een bordeel te zijn geweest. Aardige eigenaar die zijn best doet. Helaas wel erg rustig toen wij er een half jaartje geleden op een za avond waren, en de leeftijd vrij hoog (45-50). Maar als je net zoals wij een date hadden daar, met een ander leuk stel wat wij al kenden, is het prima, en heb je bijna een priveclub met veel faciliteiten en erg mooie kamers!
Alle reacties Link kopieren
quote:simpelll schreef op 01 januari 2015 @ 17:42:

[...]





In de Fun zien wij niet echt dingen die ons (als redelijk gevorderden) opwinden. Ruimtes zijn donker en je kan er niet echt makkelijk bij als je wilt kijken. Berghut is veel lichter en een grote open ruimte met twee zithoeken, een hoek met matrassen en sling en een bar (en een rookruimte). Er is thema blaxxx, dan zijn er veel zwarte mannen, en er zijn de erofeestjes met diverse thema's. Wij zijn zelf meer op zoek naar vrijgezelle mannen, omdat mijn partner niet veel interesse heeft in andere vrouwen (of ze moeten heeeeeel leuk zijn).

In de Berghut maak je gemakkelijker kontakt. Leeftijd ligt denk ik rond de 40/50 jaar van de stellen, de vrijgezelle mannen varieren wat meer in leeftijd, ook veel jongere mannen.

In de Berghut dus wat explicietere acties, gangbangs, spuitende vrouwen (waarop de organisatie gelijk met de mop komt om het op te dweilen, best komisch).

De Fun heeft weer als voordeel dat het groter is, je kan een beetje rondwandelen, er is een bubbelbad, sauna, dat is bij de Berghut niet. Fun heeft ook een nadeel dat de muziek te hard staat om met anderen in contact te komen middels een gesprek. Bij de Berghut is ook muziek maar het volume staat niet zo hoog.Iedereen heeft dus zo zijn eigen voorkeuren. We vinden het juist fijn als er niet de hele tijd groepen kijkers om je heen staan. Actie houden we overigens wel van maar spuitende vrouwen...mwaah. Al die natte plekken in de matrassen steeds.......
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Speciaal een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt voor mij vraag (lees het forum regelmatig onder een andere naam)

Ik woon niet in NL maar ben volgende week een paar daagjes in het land. Ik wil graag parenclub Innjoy bezoeken woensdag tijdens de bi-party.

Probleem is: ik ken niet zoveel mensen omdat ik niet in NL woon, en ik ben een vrouw alleen.

Wat is de beste manier om veilig af te spreken? Heeft er iemand ervaring met alleen gaan?

Ik ben wel eens naar de ladies only night van de fun4two geweest maar toen had ik afgesproken met een aantal bekenden van het forum. Dat is helaas jaren geleden en ik heb geen contacten meer...



Gaat iemand van hier naar deze avond bij Innjoy?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken die club niet maar het komt op mij zo over als een club waar heel veel mannen een kleine groep vrouwen verwennen. Wat zoek je precies?



Op de website staat trouwens dat de bi-party donderdag is ipv woensdag? Ik zou ook even checken of dat niet eerder iets is voor gay/bi mannen
Alle reacties Link kopieren
quote:Moosecanoe schreef op 04 januari 2015 @ 04:14:

Hoi iedereen,



Speciaal een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt voor mij vraag (lees het forum regelmatig onder een andere naam)

Ik woon niet in NL maar ben volgende week een paar daagjes in het land. Ik wil graag parenclub Innjoy bezoeken woensdag tijdens de bi-party.

Probleem is: ik ken niet zoveel mensen omdat ik niet in NL woon, en ik ben een vrouw alleen.

Wat is de beste manier om veilig af te spreken? Heeft er iemand ervaring met alleen gaan?

Ik ben wel eens naar de ladies only night van de fun4two geweest maar toen had ik afgesproken met een aantal bekenden van het forum. Dat is helaas jaren geleden en ik heb geen contacten meer...



Gaat iemand van hier naar deze avond bij Innjoy?



Lijkt me niet direct een club/avond om als vrouw je bi-kant te ontdekken.

Als je naar de entree prijzen kijkt kun je verwachten dat er een file mannen in zeeman-ondergoed achter je aan schuifelt.



Wij zijn als stel een keer daar geweest op zaterdag.

Ze zijn vriendelijk, maar er heerst wel een hoog ons-kent-ons gehalte.

Beetje bruin café achtig. Toen werd er ook volop gerookt en er was veel polonaise muziek.

Niet ons ding.



Mijn Leentje heeft haar bi-zijde ontdekt op gewone parenavonden in de grotere clubs.

Geen single mannen, wel single vrouwen. Die mogen daar overigens bijna gratis naar binnen.

In die clubs vindt veel bi-actie plaats, veelal zijn het koppels waarbij de vrouwen mekaar ook verwennen, maar ik heb nog nooit gezien dat een single vrouw werd afgewezen.



Alle reacties Link kopieren
Wij hebben alleen ervaring in de Fun4Two en Fata Morgana en idd zoals Leenman al zegt zijn het daar voornamelijk koppels waarvan veel vrouwen ook met elkaar spelen. Als single vrouw kun je gewoon de orgie-ruimtes in kruipen en ertussen gaan liggen. Mits je enigszins aantrekkelijk bent zul je binnen notime contact hebben. Als je geen mannen aan je lijf wilt kun je dat gewoon zeggen en dat is geen enkel probleem. Er zullen zeker vrouwen zijn die zin in jou hebben.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ik bedoel inderdaad donderdag! Hmm, ik had geen idee wat te verwachten van deze club maar twijfel nu een beetje. Ik heb alleen de fun om mee te vergelijken veel rook en polonaise muziek is niet echt mijn ding....



Dank jullie wel voor de tips en ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon naar de Fun gaan....
Alle reacties Link kopieren
Misschien vrijdagavond , ik had gekeken en denk.dat de fun niet open is doordeweeks ?
Nee, alleen vrijdag, zaterdag en zondag.



Toevallig as vrijdag ook een beetje bi-avond.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat komt goed uit dan. Het was me nog niet opgevallen op de website date het dan bi-avond is! Trios bevallen mij goed, dus het is belangrijk dat de vrouw van het stel voor mvv open staat.

Hebben jullie ervaring met alleen gaan? Ik ben de afgelopen keren met anderen van verschillendd fora geweest, maar nu heb ik niemand om mee mee te gaan... Ik zou graag met een stel mee willen gaan omdat alleen gaan me toch wat nerveus maakt!
quote:Moosecanoe schreef op 04 januari 2015 @ 22:33:

Oh dat komt goed uit dan. Het was me nog niet opgevallen op de website date het dan bi-avond is! Trios bevallen mij goed, dus het is belangrijk dat de vrouw van het stel voor mvv open staat.

Hebben jullie ervaring met alleen gaan? Ik ben de afgelopen keren met anderen van verschillendd fora geweest, maar nu heb ik niemand om mee mee te gaan... Ik zou graag met een stel mee willen gaan omdat alleen gaan me toch wat nerveus maakt!Wij zijn nog maar beginners en zijn pas vorige maand voor het eerst geweest. Of we als stel kunnen weet ik niet, want ik moet dan oppas zien te regelen, maar ik heb best interesse om dan zelf mee te gaan. Toevallig opperde ik nog het alleen gaan op blz 9 van de seksklets. Je kan evt een PB sturen.
Alle reacties Link kopieren
Moosecanoe, heb je de mogelijkheid tot prive berichten uit staan? Stuur anders een PB
quote:couplegooi schreef op 06 januari 2015 @ 14:21:

Moosecanoe, heb je de mogelijkheid tot prive berichten uit staan? Stuur anders een PB Ik heb al een pb van d'r gehad. Het ziet er naar uit dat we vrijdag samen naar de fun gaan. Alleen of mijn man mee gaat is nog even de vraag.
Wat leuk Jean, veel plezier alvast! Ik ga ook geregeld met een vriendin naar de club, is altijd heel erg leuk.
Hallo allemaal! Een aantal jaren geleden ging ik met mijn man (inmiddels ex) wel eens naar de Fata.

Binnenkort wil ik er weer eens naar toe met mijn fwb.

Is er een topic waar ik over de ervaringen van de Fata kan lezen of is er iemand die mij kan vertellen of de zaterdagavond nog steeds leuk is?



Doddie, hi! Alles goed? Jaren geleden hebben wij elkaar daar eens ontmoet. Ben jij onlangs nog geweest?



Ik ben hier trouwens heel lang niet geweest, verbaasde me er over dat mijn login het nog deed.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in NL! @couplegooi, bedoel je een pb naar jou/jullie? Ik kan je geen pb sturen maar heb Jean een berichtje gestuurd. @couplegooi: heb je ook plannen om te gaan? Zoals Jean_grey zei tegen me: The more the merrier ! Ga gerust met ons mee als je dat leuk lijkt, iedereen is welkom.
Alle reacties Link kopieren
Wij willen ook een keer naar de Fata Morgana gaan.

Hoe is het daar als je als stel open staat voor een gangbang?

Welke avond is dan het beste geschikt?
Alle reacties Link kopieren
shy en maybibi: dank jullie wel en uiteraard iedereen idem dito:-)



Wij waren afgelopen Oud en Nieuw in de Fun en hebben het daar uitstekend naar onze zin gehad. We waren op voorhand een beetje bezorgd of de dresscode (Glitter & Glamour) wel gehandhaafd zou worden, maar iedereen had zijn best gedaan. Dus veel mooi aangeklede en verzorgde mensen end at maakt toch ook de sfeer, vinden we. Wij hebben ons vooral aan de Glitter kant bezondigd. Allebei zilverkleurig aangekleed.



Om 21oo uur kwamen de eerste gasten en was het al snel erg gezellig, de sfeer, de muziek, de aankleding, we vonden het allemaal wel passend. Om 11 uur kwam een tweede deel van de gasten binnen en toen werd het wel druk, Er was geen omkleedmoment, zoals gewoonlijk, iedereen bleef gekleed tot 12 uur snachts. Nou ja, iedereen... wij hebben dat niet gehaald. We hebben ons om half 11 omgekleed, zijn met zijn 2en kort in bad geweest en toen weer met zijn 2en de Tantra ruimte ingedoken. Daar waren we ook alleen (hoorde alleen in een andere ruimte nog een ander stel). Allemaal heel rustig en erotisch en zo zijn wij het nieuwe jaar ingegaan. In het nieuwe jaar werd het toen langzaam aan steeds drukker. Hebben contact gehad met een mooi stel, waar we mee gespeeld hebben en daar hebben we daarna nog wat mee gedronken en verder kennis meegemaakt.



Om half 3 zijn we nog even de zolder op geweest, hebben ons daar uitstekend vermaakt en om 5 uur waren we weer thuis. Geslaagde oud en nieuw!
Alle reacties Link kopieren
@moosecanoe: thanks zou zeker gezellig zijn! We gaan alleen niet zo heel vaak, misschien in Februari weer een keer. Veel plezier iig!



Lies40 voor een gangbang met veel mannen zou ik eerder naar een club gaan waar ook single mannen mogen komen. Of naar een sexbioscoop en het op het bijbehorende forum vantevoren aankondigen eventueel.



Een club als Fun4two of Fata Morgana is bedoeld voor stellen, dus dan zijn er nooit veel mannen tegelijk beschikbaar.
Alle reacties Link kopieren
In het topic over Jojanneke en de prostitutie (op entertainment) vertelt iemand dat ze een vrouw kent die als prostituee in een parenclub werkt. En dan weleens 30x seks heeft op een avond, gangbangetje.



Is dat zo, dat er prostituees op parenclubs werken? En weet je dan als bezoeker dat je met een prostituee te maken hebt en niet met een normale bezoeker?



Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik als niet parenclub bezoeker en niet swinger met deze vragen in jullie topic inbreek.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 07 januari 2015 @ 17:53:

In het topic over Jojanneke en de prostitutie (op entertainment) vertelt iemand dat ze een vrouw kent die als prostituee in een parenclub werkt. En dan weleens 30x seks heeft op een avond, gangbangetje.



Is dat zo, dat er prostituees op parenclubs werken? En weet je dan als bezoeker dat je met een prostituee te maken hebt en niet met een normale bezoeker?



Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik als niet parenclub bezoeker en niet swinger met deze vragen in jullie topic inbreek.je breekt niet in, iedereen is vrij om mee te praten. maar ik zou het antwoord op je vraag niet weten.
Alle reacties Link kopieren
Tonkje



Wij zijn nog nooit een prostituee tegengekomen in een parenclub. Zo ver ik weet kom je dit soort verschijnselen alleen tegen in de kleinere, mindere clubs en heb je het eigenlijk meer over een sexclub.

Ik kan me ook niet voorstellen dat swingers dat op prijs stellen. Wij zeer zeker niet maar nu gaan wij ook alleen op avonden dat er alleen stellen zijn en single vrouwen en geen single mannen. Dat gangbanggebeuren trekt namelijk vooral single mannen en dat is meestal op doordeweekse dagen (speciale gangbangavond). Tja, of je daar moeilijk vrouwen voor vindt, ik weet het niet en ook niet of daar hoeren voor ingehuurd worden maar dat zal nooit hardop gezegd worden. Ik weet wel dat actieve vrouwen vaak gratis binnen mogen. Wat hun onder de tafel toegeschoven wordt weet ik niet maar het is niet ondenkbaar.

Een parenclub heeft echter alleen een vergunning om als parenclub omzet te draaien en niet als hoerentent dus het is ook niet legaal volgens mij maar ook dat weet ik niet zeker.

Een gerennomeerde club zal wel uitkijken omdat het mogelijk is dat ze daardoor hun goede naam kwijtraken en dus ook klanten zoals wij (man en ik). De doelgroep is nog steeds stellen en veel clubs houden de zaterdag voor stellen en zijn selectief op avonden dat er single mannen binnen mogen. Zoals eerder gezegd, clubs die een gangbangavond hebben zetten die vooral doordeweek.

De doorsnee-swinger is op zoek naar gelijkgestemden en niet naar betaalde sex.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mique1974 schreef op 06 januari 2015 @ 18:13:

Hallo allemaal! Een aantal jaren geleden ging ik met mijn man (inmiddels ex) wel eens naar de Fata.

Binnenkort wil ik er weer eens naar toe met mijn fwb.

Is er een topic waar ik over de ervaringen van de Fata kan lezen of is er iemand die mij kan vertellen of de zaterdagavond nog steeds leuk is?



Doddie, hi! Alles goed? Jaren geleden hebben wij elkaar daar eens ontmoet. Ben jij onlangs nog geweest?



Ik ben hier trouwens heel lang niet geweest, verbaasde me er over dat mijn login het nog deed.Veel veranderd hier hoor maar laat je dat niet afschrikken. In ieder geval is Doddie al heel lang niet meer hier geweest. Ik weet niet of je haar hier nog gaat treffen.
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven