Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ik wil hier eens even checken of jullie tips hebben, via Google vind ik niet wat ik zoek..



Vanwege een blessure kunnen wij op dit moment niet naar clubs, alhoewel het kan misschien wel maar ik voel me nog niet optimaal om alweer naar een club te gaan.



Nu zoek ik een café / bar waar gelijkgestemden komen.

Ik zag dat de zwingerzz bar in Den Haag gesloten is, dus ben op zoek naar iets soortgelijks.

Waar we wat kunnen drinken en nieuwe stellen kunnen leren kennen.



Iemand een idee?
quote:fitch schreef op 27 mei 2016 @ 14:35:

[...]





Check, check, doublecheck... Het programma heet weekendcrashers, begint om 23:35 uur en wordt uitgezonden op NPO 3!Ik ga kijken...ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Was het de moeite waard, die uitzending van Weekend Crashers over Fun4Two? Wij hebben het gemist en zie het ook nog niet op Uitzending Gemist staan....



edit: zie hem nu hier staan: http://www.npo.nl/weekendcrashers/27-05-2016/AT_2050450
Alle reacties Link kopieren
Heb het vanochtend op gemist gekeken. Niet zo negatief als dat ik in andere programma's ooit zag. (Redelijk positief afgesloten)
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Net ook gekeken, wel een leuk item zo. Nog mensen van hier de bij de opname waren?
Alle reacties Link kopieren
Het was inderdaad een leuk item . Ik denk dat het hele gedoe rondom het al dan niet toegepaste deurbeleid hiermee wel afgesloten kan worden :D !



Maar met de nodige humor gebracht en best positief. Toch tijd om die Fun eens te gaan bezoeken!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Hierbij even mijn verhaal, gisteren vertelde ik dat ik graag eens naar een parenclub wilde: nou het was me een avondje wel! Eerst thuis lekker gedouched en geschoren, goeie boxer aan helemaal klaar voor! Was lekker positief gespannen, op weg naar inn joy, uurtje rijden ongeveer. Kom ik daar aan om half 10, doet een mevrouw met rokerige stem open en vertelt me dat het nog niet echt druk is en meestal pas later op de avond drukker wordt. Ik keek eens naar binnen, donker hol met paar oudere mensen aan de bar... Nee mijn zin was weg. Wat een teleurstelling. Ik terug naar de auto.

Maar toch wilde ik vandaag sexen, ik googlen op mn telefoon, kom ik op kasteel waterloo in roermond, wel weer een klein uur verder maar oke.



Ik dacht als dat ook niks is kan ik nog naar die sex sauna treffen in duitsland net over de grens. Maar dat zijn meer de hoeren, was niet mijn doel van de avond.

Bij het kasteel aangekomen stonden er zeker 40 autos buiten! Dat moet goed komen dacht ik, ik kreeg langzaam weer zin. Deze zin was heel even wat minder toen ik zag dat het voor alleenstaande man 95 (!) euro kostte.... Maar oke. Ik gluurde bij binnenkomst al even door de raampjes naar binnen en zag genoeg om toch gewoon te betalen en naar binnen te gaan. De eerste keer in een parenclub!



Beneden omgekleed, het was nudisten avond dus iedereen naakt, net zo makkelijk. Ik met handdoekje om mn nek naar de bar en een biertje gedronken. Beneden allemaal gezellige zit hoekjes en grote dansvloer. Beetje rond gekeken, was wat ongemakkelijk zo alleen aan een tafeltje, maar wende toch wel heel snel.



Veel stelletjes en veel meer mannen maar geen probleem. Denk 75%man de rest vrouw. Van alle leeftijden. En alle maten. dik dun, kleine borsten, grote borsten, dikke neppers, vanalles. Uitzakte lijven, maar ook 25jarige strakke dames, ik genoot ervan!



Daarna naar boven, naar de relax ruimtes zoals ze dat noemde. Wow 5 of 6 kamers met grote bedden en wat dokters stoelen. En veel actieve mensen. Ik zag een stelletje van ca 40 jaar heel innig elkaar verwennen tot stevig neuken, wow spannend om te zien maar ook dit wende weer heel snel. Mijn piemel was lekker hard, en ik weet dat ik niet klein geschapen ben dus had best wat bekijks. Toen hoorde ik de vrouw tegen die man zeggen, ben je nederlands of duits? Haha het was dus geen stelletje maar gewoon onbekenden. Oke dat kan dus ook.



Ik stond geleund tegen de kussens beetje over mn piemel te wrijven, bij de deur een klein lief vrouwtje van ca 38, Beetje staren naar elkaar, komt ze naar me toe en begint me gewoon af te trekken! Wow wat is dat, ben net 15min binnen en het is al feest haha! Ze was volgens mij frans. Ze bleef lekker trekken, ik was zo geil als boter, ik dacht fok it, ik ga haar ook verwennen: begonnen bij haar nek, borsten billen en daarna lekker gevingerd. Volgens mij genoot ze echt. Ik ook want ik moest haar laten stoppen anders zou ik al komen,.... Ik wilde lekker lang genieten deze avond!

Toch was het ook niet raar dat er 5 mannen in de ruimte waren die ons aan staarden met stijve pikken. Ik voelde me wel de koning zo eigenlijk haha

Daarna wat rond gelopen, veel mensen zien neuken, hard kreunend natte plekken in matrassen veel kijkgaatjes allemaal erg spannend. Na een tijdje, zat een mooie meid van ca 28 in zo'n dokters stoel, beentjes wijd weet je wel. Haar man neukte haar ritmisch. Ik stond aan 1 kant en andere kerel stond aan andere kant. We waren ons beetje aant aftrekken kijkend naar het schouwspel. De meid in de stoel keek steeds geil naar me en pakte mn pik zachtjes beet en begon te trekken...mmmm wat geil zeg. Na een tijdje pakte ze een condoom welke ze met haar mond om mn pik schoof en zei tegen haar man dat ik aan de beurt was! Woow ik haar heerlijk geneukt, maar nog steeds niet klaar gekomen. Man man wat stond ik op springen maar heb me ingehouden, de avond was nog niet voorbij! Even later nog lekker aan haar borsten gesabbeld, ze genoot ervan. En ik ook



Later in de zelfde ruimte zag ik een dun vrouwtje met enorme nepballen, wow wat lelijk, maar stiekum wel erg geil om daar eens aan te zitten want dat ken ik nog niet. Ik heb mn best gedaan maar helaas, ze wilde alleen haar eigen vent. Geen probleem, respect voor de vrouwen. De vrouw geeft aan wat ze wil, de man moet gewoon luisteren. Dit werd ook gedaan, iedereen netjes tegen elkaar.



Maar ik was nog steeds niet klaargekomen! Ik zag een stelletje lekker neuken op de rand van het bed, ik ben er naast gaan liggen met hun goedkeuring en lekker gaan trekken, kijkend naar het neukend stelletje heb ik mijn warme zaad over mn buik gespoten, het meisje lachte lief en hielp me met poetsen haha.



Daarna naar de bar, colaatje gedronken en naar huis gereden. 2 uur binnen geweest, maar die 95 euro waren het zeker waard!! Een hele ervaring rijker! Maar ik denk dat het toch leuker is om als stel te gaan dan alleen.

Oja en voor de mannen die dit lezen, ik denk dat het net als in een discotheek zo is, als je er een beetje leuk uitziet en je het spel van versieren kent kan je als alleen staande man best een leuke avond hebben.
Wat een leuk verslag Geert! Lekker enthousiast. Kasteel Waterloo had ik nog nooit van gehoord, van Inn Joy wel en dat was niet zo positief, fijn dat jij dat bij de deur al zag en niet voor niets entree hebt betaald dus.
Alle reacties Link kopieren
Leg me eens uit hoe je, als vrouw, een condoom omdoet met de mond terwijl je in een dokterstoel geneukt wordt?
...
Alle reacties Link kopieren
. Wat een keurig geformuleerd antwoord. Marana. Dat lukt mij niet



Geert fijn dat je een geilzellige avond hebt gehad. Tof.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord




Klinkt als een leuk kunstje om te leren of niet Roos
Alle reacties Link kopieren
*Oja en voor de mannen die dit lezen, ik denk dat het net als in een discotheek zo is, als je er een beetje leuk uitziet en je het spel van versieren kent kan je als alleen staande man best een leuke avond hebben*



Die, Roosss en deze. .
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Nou, rubber in mijn mond vind ik al helemaal nooit zo'n plan maar ala. Hoe je dat knap om een pik krijgt terwijl je ritmisch door je man geneukt wordt in een dokterstoel zonder diezelfde pik behoorlijk te beschadigen vind ik inderdaad een kunst.

Tel daarbij op dat de gemiddelde condoom in een club bedoelt is voor de gemiddelde pik en die van Geert schijnt bovengemiddeld te zijn.

Deze vrouw verdient een lintje of in elk geval een sollicitatiegesprek bij cirque.
...
Alle reacties Link kopieren
Geile Geert is tot zijn positieven gekomen en zoekt nu snel naar het contactformulier of forum van Waterloo op. Dit exemplaar verdient een lintje en Geile Geert is dan toch wel de Meesteruitrijker
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Leuk verhaal Geert.



Ik heb idd dat filmpje gezien van fun4two.

idd niets negatiefs aan,wat een mooie club is dat.

ik hoorde van die verhalen,dat er alleen maar mooie mensen zijn toegestaan.

Maar iedereen is zo verschillend,en dat was wel leuk om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Leuk verhaal Geert.



Ik heb idd dat filmpje gezien van fun4two.

idd niets negatiefs aan,wat een mooie club is dat.

ik hoorde van die verhalen,dat er alleen maar mooie mensen zijn toegestaan.

Maar iedereen is zo verschillend,en dat was wel leuk om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Oeps dubbel geklikt,sorry.
Alle reacties Link kopieren
quote:otherdouble schreef op 27 mei 2016 @ 05:56:

F42 is (denk ik) Fun4twoBen heel blond merk ik nu...
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:fitch schreef op 27 mei 2016 @ 07:02:

[...]



Wat grappig! Je maakt altijd grofweg een voorstelling van de persoon achter een nick en ik had bij jou altijd een brunette in gedachten! Echt blond hoor en veel krullen
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Nog iemand die gister in de circle was?

Blijft toch echt een heerlijk sfeertje daar altijd



Eens in de zoveel tijd hebben ze op donderdag een thema; show me the money. Heeft iemand daar ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:senna30 schreef op 27 mei 2016 @ 22:07:

Ik wil hier eens even checken of jullie tips hebben, via Google vind ik niet wat ik zoek..



Vanwege een blessure kunnen wij op dit moment niet naar clubs, alhoewel het kan misschien wel maar ik voel me nog niet optimaal om alweer naar een club te gaan.



Nu zoek ik een café / bar waar gelijkgestemden komen.

Ik zag dat de zwingerzz bar in Den Haag gesloten is, dus ben op zoek naar iets soortgelijks.

Waar we wat kunnen drinken en nieuwe stellen kunnen leren kennen.



Iemand een idee?Geen idee waar in NL je woont, maar je hebt café Stout in Arnhem die meet&greets organiseren met soms ook een afterparty. Verder is er een SDC-lid dat dergelijke meet&greets organiseert ergens op het strand bij Scheveningen/Den Haag. Ik weet er het fijne niet van, maar mocht je lid zijn, dan mag je me PM-en voor haar profielnaam.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Zo, even bijkomen van een heelijk avondje in de Fun ! Toen we rond half 10 de parkeerplaats opkwamen was het nog vrij rustig, we maakten ons een beetje zorgen dat het een beetje te stil zou worden, maar de portier had gelijk: bij mooi weer komen de meeste mensen wat later. Uiteindelijk liep de club dus nog aardig vol en er was op deze avond een heel gevarieerd publiek. Het vooroordeel van "allleen maar mooie mensen in de Fun" kon bij deze avond echt overboord; we kwam bijvoorbeeld al tegelijk binnen met een Belgisch koppel die zich allebei serieus zorgen zouden moeten maken over hun BMI, maar binnenkomen was geen enkel probleem. En op de dansvloer stal een koppel dat zeker de 70 gepasseerd is af en toe nog aardig de show.



Maar dat waren de uitzonderingen, het merendeel van het publiek was aantrekkelijk genoeg, goed verzorgd en ergens in de 30-40 en van allerlei pluimage. Het geheel werd aangevuld met wat hele knappe twintigers, die in de praktijk vooral met hun eigen partner bezig bleven. Na het vreselijke muziekje was het boven al snel heel druk en dat bleef het ook wel de hele avond. We hebben ons heerlijk vermaakt op de verschillende kamertjes. Het bankje in de theaterruimte blijft een van onze all-time favorieten, dat ding heeft precies de juiste hoogte en je maakt er makkelijk contact met anderen. In ieder geval hebben we weer meerdere leuke momenten beleefd en leuke mensen ontmoet. Voor we het wisten was het half 3. Op het balkon boven de dansvloer dreigde het toen nog even ongezellig te worden tussen een paar jaloerse twintigers, maar het personeel van de Fun reageerde heel adequaat en rustig en wisten de gemoederen al snel te sussen.



Uiteindelijk hebben we rond 3 uur nog een hapje gegeten in het restaurant gedeelte, altijd fijn aangezien we nog een uurtje met de auto moeten rijden voordat we thuis zijn. Alles bij elkaar een meer dan prima avond/nachtje gehad in de Fun.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om die reacties te lezen. Vooral erg moedig van Geert dat hij er zo alleen op uit is gegaan. Ik zou zelf ook graag eens keer naar een club willen en ben mij er in aan het verdiepen. Ik heb inmiddels een profiel aangemaakt op SDC, maar dat is best lastig. Ik hoor ook goeie reacties over Shivaz, maar daar worden mannen selectief toegelaten als er een overschot aan single mannen dreigt en het alternatief zou dan erodance zijn in Nazarath. Valt mij wel op dat er in België meer keuze is dan in Nederland. Lijkt mij. iemand ervaringen met Shivaz?
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
[quote]Zijdus schreef op 29 mei 2016 @ 12:20:

[...]





Geen idee waar in NL je woont, maar je hebt café Stout in Arnhem die meet&greets organiseren met soms ook een afterparty. Verder is er een SDC-lid dat dergelijke meet&greets organiseert ergens op het strand bij Scheveningen/Den Haag. Ik weet er het fijne niet van, maar mocht je lid zijn, dan mag je me PM-en voor haar profielnaam.[/quot



De naar mijn weten laatste meet en greet van sdc was op 1e paasdag dit jaar bij Stout. Ging uiteindelijk niet door te weinig aanmeldingen. En ik had er toen zo zin in????. Uiteindelijk naar de fun gegaan. Mijn 1e x. Was ook leuk. De meet greet van sdc hebben nog weleens een after bij de steamworks in Arnhem.Ook leuk

.
Alle reacties Link kopieren
@ vliegirl wat houdt zo'n meet and greet in? Is dat gewoon gezellig babbelen?
Carpe Diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven