Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik willen graag eens met een ander stel thuis afspreken. Is SDC de enige geschikte optie, of zijn er nog andere goede sites hiervoor?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben geen profiel op sdc, maar ik denk dat www.theotherbook.com wel ok is als niet betalende site, daar hebben we wel een profiel en op b4 dating ook.
Naast sdc zijn adultmatch en excitant.nl goede sites.
quote:rivalson schreef op 30 mei 2016 @ 12:18:

Wij hebben geen profiel op sdc, maar ik denk dat www.theotherbook.com wel ok is als niet betalende site, daar hebben we wel een profiel en op b4 dating ook.Hoe klein de wereld is....
Alle reacties Link kopieren
;) ook op dezelfde sites feetje?
B4 is in onze ervaring handiger qua contact leggen met Belgische/Nederlandse koppels. SDC is meer internationaal en lijkt ons ook net iets gericht op feestjes en lifestyle/community en net iets minder op contacten leggen.



Geen ervaring met theotherbook.
Alle reacties Link kopieren
Welke site is handig voor singles? Man.

Ik weet dat er daar een overschot aan is op dergelijke sites. Misschien iemand toch nog een goede tip.
Carpe Diem
quote:luctor1977 schreef op 31 mei 2016 @ 14:55:

Welke site is handig voor singles? Man.

Ik weet dat er daar een overschot aan is op dergelijke sites. Misschien iemand toch nog een goede tip.



Very honestly: geen enkele wellicht.

Daar is op bestaande sites inderdaad al een overschot aan, en op het gros van die sites is het (om begrijpelijke redenen) schering en inslag dat profielen van single mannen kunnen geblocked worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg weinig reacties inderdaad. Sdc is wel erg koppel gerelateerd. Uk heb voor een maand een account genomen.

Op Sf heb ik meer succes????. Misschien moet ik van het weekend maar eens naar een club gaan waar ze single mannen toelaten. Dan heb ik die ervaring ook weer. Hoewel ik ga zaterdag naar flying dutch en zag op Sdc veel oproepjes om elkaar daar te ontmoeten. Dat is toch een muziekfeest? Of heb ik een kaartje voor iets anders gekocht? Misschien iemand die weet waarom de oproepjes erop gericht zijn om elkaar op flying dutch te ontmoeten? Sorry voor de vele vragen.
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
The flying dutch is toch wanneer bekende dj's per helicopter van locatie naar locatie vliegen, tussen Amsterdan, Eindhoven en nog iets. Volgens mij is het ook een ontmoetingsplaats voor swingers maar is de actie niet op locatie maar als after party ergens anders.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wat zoek je precies, Luctor? Dat is me niet geheel duidelijk.

Als het je om een fwb te doen is ofzo dan zijn SF en SL an sich prima sites. Ook hier zul je niet overspoelt worden met reacties maar het is in elk geval niet stel-gericht.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek inderdaad FWB. Ik kom erachter dat SDc daar niet voor bedoeld is.

Inderdaad stel gericht. Verder ben ik nieuwsgierig naar een pc. Ik las het verhaal van Geert en denk dat ik hetzelfde moet doen als hij heeft gedaan. Gewoon gaan en ervaren.

Voor wat betreft flying dutch snap ik het nu. Dank Leen. Ik ga daar ook heen, maar niet om af te spreken. Bedankt Rooss voor de tips
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Maak vooral een goed profiel, leuke foto erbij. Ik wil m desnoods wel even voor je lezen en aanscherpen. Als je dat leuk vindt hoor.
...
Alle reacties Link kopieren
Luctor1977, als je naar Flying Dutch gaat en het gaat je om het swingen, dan heb ik wel een tip.

Links voor . Als je daar wat aanspraak/ sjansen/ teasen/ dansen tegen aangooit leer je wellicht wat swingers kennen. Veel plezier.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Roos bedankt voor de tip en het aanbod. Vind ik zeker leuk.

Kan ik je een PM sturen met de nickname die ik op SF gebruik?



@Dieddo dank voor de tip. Maar swingen was toch voor stellen? Ik kom wel met een groepje waar ook vrouwen bij zijn, maar ik ken ze niet allemaal precies. (ik ga daar heen met de NMLK, ook al een ander over geschreven in een ander topic).

Anyway ik zal eens linksvoor kijken zaterdag -:)
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Maak er dan met dat groepje maar wat gezelligs van. Ennuh...die tip, je moet niet denken dat er war gebeurt he! Het is daar dan gewoon een gezellig clubje bij elkaar.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
@Dieddo was ik ook zeker van plan en als het niets is dan kijk ik even linksvoor -:) en wie weet....
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Yep! Leuk.
...
Alle reacties Link kopieren
@Roos heb je een PM gestuurd. Dank alvast.
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 30 mei 2016 @ 11:18:

Mijn vriendin en ik willen graag eens met een ander stel thuis afspreken. Is SDC de enige geschikte optie, of zijn er nog andere goede sites hiervoor?www punt excitant punt nl
Niets is zeker! En zelfs dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ondeugenddaten,

De andere sites zijn hierboven al genoemd
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Wel opletten, ondeugenddaten en regioswingers ( zelfde sites ) hebben veel fake profielen. Wat wel makkelijk is, als je na je proefperiode een eind inactief bent krijg je opeens gratis vip voor een periode dus profiel niet weghalen na de proefperiode.
Alle reacties Link kopieren
We zijn een paar keer naar een parenclub geweest. Echt fantastisch, swingen.

Nu lijkt het mij en man leuk om een keer een thuisdate te doen. Hoe organiseer je dit thuis?

Wij zijn nog niet ergens anders op een thuisdate geweest, vandaar deze vraag.



Eerst beginnen met een drankje, even kletsen om elkaar een beetje te leren kennen. Bij goed gevoel doorgaan. Doe je alle activiteiten in de woonkamer of mag het ook in de slaapkamer?

We weten niet precies wat de wenselijke situatie is hiervoor.



En waar lig je op? We hebben geen extra matrassen. Is het een idee om losse schuimrubberen matrassen te gebruiken? Zo kan je het aan elkaar schuiven. Bv. 4 x 1.20 m en met een grote laken erom heen de boel 'vastzetten' zodat de kussens niet van elkaar wegschuiven.



Alle suggesties en tips zijn welkom.

En nee, wij hebben geen jacuzzi of sauna. Wel een Nuru-luchtbed voor heerlijke massages.
Alle reacties Link kopieren
Wij spreken thuisdates meestal via sdc af. Het regelen begint al met het afspreken. Zelf vind ik het prettiger als er al wat meer mailcontact is geweest zodat je iets meer weet van elkaar. Wij geven vooraf ook altijd aan dat voor ons een klik belangrijk is en dat we graag willen dat iedereen in de loop van de avond ook eerlijk over is. Het is ook goed om even af te tasten wat de verwachtingen zijn (roken, wappen full swap of soft etc.)

Na ontvangst is inderdaad een drankje, even kletsen etc wel fijn. Geef dat ook even de tijd en je merkt wel of het klikt. Als gastheer of vrouw stuur je een beetje de avond en ben jij degene die het voorstel doet om verder te gaan en ook te vragen of ze dit willen. Als het klikt gaat dat ook meestal wel van zelf hoewel ik me bij een eerste keer kan voorstellen dat je dat een lastige vraag vind.



Persoonlijk vind ik ons bed niet geschikt voor een date, te persoonlijk. Heb je de luxe van een logeerkamer of werkkamer dan kun je die voor de avond inrichten. en anders gewoon in de huiskamer. Stevige matrasjes zijn zeker goed. Luchtbedden zijn onpraktisch. zo'n speciaal luchtmatras voor massage lijkt me dan wel weer erg leuk voor zo'n avondje. Verder matrasjes leuk aankleden met mooi beddengoed. Bij onze bungalow date heb ik zwarte en een enkele roze hoeslaken gebruik, zwarte, een enkele roze kussenslopen om de kussens zo nog wat kussentjes (tijgerprint) voor aankleding, Schemerverlichting doet het altijd goed en wat kaarsjes of zo'n lichtbol.

Verders een stapel handdoeken klaar leggen, keukenrol en flesjes water. Tussendoor wat versnaperingen waaronder ik fruit (geschild en gesneden) erg lekker vindt. Wij wappen niet maar dit wordt onder wappers ook best veel gedaan. Ik vind het gewoon lekker verfrissend. Naast de nodige flesjes water drinken wij een meestal een glaasje wijn, bier of port. Is wel handig van te voren te vragen wat men wil drinken.

Denk er aan dat men meestal ook graag even wil verkleden, opfrissen (douchen) etc.

Oh en achterdeur op slot. Zeker als je grotere kinderen hebt die aan kunnen komen waaien :-)



Zelf vond ik het prettiger eerst ergens anders naar een thuisdate te gaan zodat we een beetje konden ervaren hoe het er aan toe gaat. Maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden!
It's never too late start living!
Een bed in de slaapkamer vinden wij onhandig om met anderen te daten en ons bed houden we liever voor onszelf.

Wij leggen 2 matrassen voor de bank en leggen daar een dik dekbed op en dan een hoeslaken(lekker zacht) Een dekbed op de bank erbij en je hebt een heerlijk speelveld. Met meer als 4 kun je er zo een of meerdere matrassen bijleggen.

Hapjes en drankjes vast klaarzetten, licht dimmen en kaarsjes aansteken.

Een luchtbed vinden wij echt een no go.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven