schaamhaar dilema

21-01-2015 00:15 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond.

Ik heb een probleem waar ik al een tijd mee zit.

Ik ben 22, en had 2 jaar terug voor het eerste een jongen ontmoet die ik leuk vond!

We trokken een poos met elkaar op, en deden intieme dingen met elkaar (geen egte sex maar andere dingen op het gebied), maar opeens ( na 2 weken) begon hij via whats up steeds opmerkingen te maken over mijn schaamhaar. En soms best wel lullige dingen. Het kwam er opneer dat hij wilde dat ik het er helemaal af zou scheren, maar ik wilde dat niet en deet dat niet.

Toen kort daarna kreeg ik van hem te horen dat het niks zou worden tussen ons omdat ik me daar niet wilde scheren.

Ik vind dit egt helemaal niet leuk, het heeft me veel verdriet gedaan.

Ik voelde me voor schut staan.

Nu 2 jaar later ben ik er egt heel onzeker over geworden, en durf absoluut niet aan een relatie te beginnen omdat ik bang ben dat ik weer zo behandeld ga worden als toen over mijn schaamhaar. Ik heb het eens een paar keer geschoren in die tussen tijd maar kon wel janken door de onuitstaan bare jeuk! Heb het ook eens geprobeerd om het gewoon ietsjes korter te knippen maar zelfs dan krijg ik al vresselijk veel jeuk! Daarom wil ik het gewoon niet. En vind het gewoon niet nodig. Ben ik de enige met dit probleem?
Alle reacties Link kopieren
Elk poesje is lief.

Ook de naaktkatten.



Het is maar net wat de vrouw wil of mooi / lekker blijkt te vinden.



Ik zal daar toch echt niet een vrouw voor afkeuren of zo hoor.

Het moet niet gekker worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:LieveSophie schreef op 21 januari 2015 @ 10:06:

@Spectral, ik heb nooit gehoord dat iemand daar last van had op de talkpoeder manier. Maar misschien heb je gelijk. Als je het wel wil maar de uitslag staat je tegen, is het het proberen waard toch?Nou dan heb je het nu wel gehoord... ik heb daar last van. Blijkbaar een hele gevoelige huid daar.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, "niet nodig vinden" is geen excuus om het niet te doen.

Ook vrouwen mogen best iets investeren in een relatie.

Alleen stilliggen en ontvangen is op de lange termijn toch ook niet leuk?



Jeuk is alleen in het begin even het geval. Gewoon bijhouden en je zal merken dat je op den duur niet anders wilt.

Ik kan me de eerste keer dat ik mijn zak schoor nog hevig herinneren. Ik dacht dat het veiliger was om het met een scheerapparaat te doen. Het voelde alsof mijn zak in de fik stond. Afblussen met aftershave was geen goede optie..... Tegenwoordig scheer ik het zo'n twee keer per week nat.

FF doorbijten en je zal er plezier van hebben.



Mijn vrouw was in het begin ook tegen. Tegenwoordig scheert ze zich wel wekelijks; zelfs al hebben we nauwelijks seks, dus voor mij doet ze het niet.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 10:13:

Maar goed, "niet nodig vinden" is geen excuus om het niet te doen.

Ook vrouwen mogen best iets investeren in een relatie.

Alleen stilliggen en ontvangen is op de lange termijn toch ook niet leuk?



Jeuk is alleen in het begin even het geval. Gewoon bijhouden en je zal merken dat je op den duur niet anders wilt.

Ik kan me de eerste keer dat ik mijn zak schoor nog hevig herinneren. Ik dacht dat het veiliger was om het met een scheerapparaat te doen. Het voelde alsof mijn zak in de fik stond. Afblussen met aftershave was geen goede optie..... Tegenwoordig scheer ik het zo'n twee keer per week.

FF doorbijten en je zal er plezier van hebben.



Mijn vrouw was in het begin ook tegen. Tegenwoordig scheert ze zich wel wekelijks; zelfs al hebben we nauwelijks seks, dus voor mij doet ze het niet.investeren in een relatie door jezelf kaal te scheren? Sjesus wat een ouderwetse gedachtengang zeg!
Alle reacties Link kopieren
Zo simpel kan het zijn. Dus als dat al teveel is.....

In bepaalde culturen wordt een riante beharing trouwens wel gewaardeerd.

De mannen hebben dan trouwens zelf ook veel baard en jurken aan...
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 10:13:

Afblussen met aftershave was geen goede optie.....

Oeiiiiiii Dat is wel dom om te doen Thomba. Dat prikt als een bos brandnetels op je 'zaakje'.





Alle reacties Link kopieren
Moet je ook eens meemaken!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 10:17:

Zo simpel kan het zijn. Dus als dat al teveel is.....

In bepaalde culturen wordt een riante beharing trouwens wel gewaardeerd.

De mannen hebben dan trouwens zelf ook veel baard en jurken aan...Je kan het ook andersom beredeneren toch... investeren in de relatie door te accepteren dat de ander zelf kan bepalen wat diegene met zijn lichaam en haar wil doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 21 januari 2015 @ 10:15:

[...]



investeren in een relatie door jezelf kaal te scheren? Sjesus wat een ouderwetse gedachtengang zeg!



Persoonlijk zie ik liefst een smal streepje. Dan weet je tenminste wel zeker dat ze al op leeftijd is om haar te hebben.....

Ben zelf overigens immuun tegen brandnetels.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:rob_uit_zeist schreef op 21 januari 2015 @ 10:08:

Elk poesje is lief.

Ook de naaktkatten.



Het is maar net wat de vrouw wil of mooi / lekker blijkt te vinden.



Ik zal daar toch echt niet een vrouw voor afkeuren of zo hoor.

Het moet niet gekker worden.heel PC hoor.



Je uiterlijk is een vorm van communicatie. Prima als je daarbij puur van jezelf uit gaat, maar daar hoort dan wel bij dat anderen daar iets van vinden. En in een relatie heb je echt een ego-issue als je je helemaal niets van de smaak, wensen of voorkeuren van je partner aantrekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 21 januari 2015 @ 10:20:

[...]



Je kan het ook andersom beredeneren toch... investeren in de relatie door te accepteren dat de ander zelf kan bepalen wat diegene met zijn lichaam en haar wil doen.Ik ken weinig mannen die die keuze zelf mogen maken........
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:spectral schreef op 21 januari 2015 @ 10:20:

[...]



Je kan het ook andersom beredeneren toch... investeren in de relatie door te accepteren dat de ander zelf kan bepalen wat diegene met zijn lichaam en haar wil doen.Je kan ook rekening houden met elkaar
Beetje sturiliseren na het sgeren is een must hoor: ik vind het niet so leuk wanneer se meer pukkels heeft op dr poes dan acné op dr kin. Dan ken se dr self beffe!
Ah, onze frustratiekoning is weer van de partij.
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 10:22:

[...]



Ik ken weinig mannen die die keuze zelf mogen maken........Ik ken weinig vrouwen in een gezonde relatie die totaal geen rekening houden met wat hun partner prettig vindt
quote:Thordis2.0 schreef op 21 januari 2015 @ 10:24:

Ah, onze frustratiekoning is weer van de partij.Moi?
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 10:25:

[...]



Moi?

Eh nee. Jij bent gewoon ouderwets met rare voorkeuren voor haar.



Maar Thomba is al jaren aan het klagen over de hoeveelheid seks in zijn relatie, vrouwen in het algemeen en hoe mannen onderdrukt worden op vrijwel alle gebieden. De arme schat.
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 10:24:

[...]



Ik ken weinig vrouwen in een gezonde relatie die totaal geen rekening houden met wat hun partner prettig vindt

Daarom, dus gewoon scheren als hij dat waardeert. Welke vrouw is tenslotte niet haar hele leven bezig om hem te veranderen.

Denk daarbij aan de mop met de vrouwen en het warenhuis met 5 verdiepingen met mannen.....
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Moi?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 10:28:

[...]



Daarom, dus gewoon scheren als hij dat waardeert. Welke vrouw is tenslotte niet haar hele leven bezig om hem te veranderen.

Denk daarbij aan de mop met de vrouwen en het warenhuis met 5 verdiepingen met mannen.....Persoonlijk vind ik dat dus oprecht onzin... als zij dat niet wil, waarom zou ze het dan in godsnaam doen.
quote:Thordis2.0 schreef op 21 januari 2015 @ 10:27:

[...]



Eh nee. Jij bent gewoon ouderwets met rare voorkeuren voor haar.



Maar Thomba is al jaren aan het klagen over de hoeveelheid seks in zijn relatie, vrouwen in het algemeen en hoe mannen onderdrukt worden op vrijwel alle gebieden. De arme schat.

Lol



klagen en zeuren heeft iets zieligs imho
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 10:28:

[...]



Daarom, dus gewoon scheren als hij dat waardeert. Welke vrouw is tenslotte niet haar hele leven bezig om hem te veranderen.

Denk daarbij aan de mop met de vrouwen en het warenhuis met 5 verdiepingen met mannen..... je mist mijn punt een beetje geloof ik
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 10:30:

[...]



Lol



klagen en zeuren heeft iets zieligs imho

Jij blij dat je uit de dangerzone bent! Kun je het op een ander projecteren. Voelt vast een stuk beter!

Persoonlijk zou ik mezelf dan zielig voelen...
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:spectral schreef op 21 januari 2015 @ 10:30:

[...]



Persoonlijk vind ik dat dus oprecht onzin... als zij dat niet wil, waarom zou ze het dan in godsnaam doen.

Sommige dingen doe je voor je partner, ook als het voor jezelf niet zo nodig is of zelfs als je het zelf liever niet zou doen. En een partner accepteert dat je sommige dingen niet doet, om welke reden dan ook.



Echt, een relatie moet geen loopgravenoorlog zijn
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 10:28:

[...]



Daarom, dus gewoon scheren als hij dat waardeert. Welke vrouw is tenslotte niet haar hele leven bezig om hem te veranderen.

Denk daarbij aan de mop met de vrouwen en het warenhuis met 5 verdiepingen met mannen.....

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen als je getrouwd bent met een exemplaar als jij.



Ik persoonlijk vind mijn man prima zoals hij is, daarom ben ik met hem getrouwd enzo. En de seks is ook uitstekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven