schaamhaar dilema

21-01-2015 00:15 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond.

Ik heb een probleem waar ik al een tijd mee zit.

Ik ben 22, en had 2 jaar terug voor het eerste een jongen ontmoet die ik leuk vond!

We trokken een poos met elkaar op, en deden intieme dingen met elkaar (geen egte sex maar andere dingen op het gebied), maar opeens ( na 2 weken) begon hij via whats up steeds opmerkingen te maken over mijn schaamhaar. En soms best wel lullige dingen. Het kwam er opneer dat hij wilde dat ik het er helemaal af zou scheren, maar ik wilde dat niet en deet dat niet.

Toen kort daarna kreeg ik van hem te horen dat het niks zou worden tussen ons omdat ik me daar niet wilde scheren.

Ik vind dit egt helemaal niet leuk, het heeft me veel verdriet gedaan.

Ik voelde me voor schut staan.

Nu 2 jaar later ben ik er egt heel onzeker over geworden, en durf absoluut niet aan een relatie te beginnen omdat ik bang ben dat ik weer zo behandeld ga worden als toen over mijn schaamhaar. Ik heb het eens een paar keer geschoren in die tussen tijd maar kon wel janken door de onuitstaan bare jeuk! Heb het ook eens geprobeerd om het gewoon ietsjes korter te knippen maar zelfs dan krijg ik al vresselijk veel jeuk! Daarom wil ik het gewoon niet. En vind het gewoon niet nodig. Ben ik de enige met dit probleem?
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 10:33:

[...]



Jij blij dat je uit de dangerzone bent! Kun je het op een ander projecteren. Voelt vast een stuk beter!

Persoonlijk zou ik mezelf dan zielig voelen... de dangerzone? Jochie toch
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 10:34:

[...]



Sommige dingen doe je voor je partner, ook als het voor jezelf niet zo nodig is of zelfs als je het zelf liever niet zou doen. En een partner accepteert dat je sommige dingen niet doet, om welke reden dan ook.



Echt, een relatie moet geen loopgravenoorlog zijnNatuurlijk ben ik dat met je eens... je doet op bepaalde vlakken water bij de wijn en hebt dingen voor elkaar over. Maar dat betekent niet dat je dat op alle vlakken moet doen.
hij heeft gewoon geen zin om tijdens het beffen te moeten flossen, al die haren tussen zijn tanden. een vraagje: heeft hij de boel wel kaal of is het een flinke bos? jij kaal, hij kaal.
quote:spectral schreef op 21 januari 2015 @ 10:35:

[...]



Natuurlijk ben ik dat met je eens... je doet op bepaalde vlakken water bij de wijn en hebt dingen voor elkaar over. Maar dat betekent niet dat je dat op alle vlakken moet doen.Jullie zeggen echt exact hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
Grappig: staat er in de pagina een teaser met de titel " Heeft jouw partner ook van die irritante gewoontes" typisch iets voor een damesblad. Zichzelf een spiegel voorhouden en het dan nog keihard ontkennen ook.

Nee hoor lieverd, in die jurk lijk je niet dikker....
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 21 januari 2015 @ 10:38:

[...]



Jullie zeggen echt exact hetzelfde Natuurlijk.... maar zoals gezegd, op scheer vlak hoeft dus niet perse het vlak te zijn waar je wel water bij de wijn doet.
quote:Thordis2.0 schreef op 21 januari 2015 @ 10:38:

[...]



Jullie zeggen echt exact hetzelfde ik geloof het ook ja
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 10:41:

Grappig: staat er in de pagina een teaser met de titel " Heeft jouw partner ook van die irritante gewoontes" typisch iets voor een damesblad. Zichzelf een spiegel voorhouden en het dan nog keihard ontkennen ook.

Nee hoor lieverd, in die jurk lijk je niet dikker....





Ja zo zijn wij. Allemaal.



Gelukkig is er vast ook een forum van de FHM, de playboy of de autoweek.
quote:spectral schreef op 21 januari 2015 @ 10:41:

[...]



Natuurlijk.... maar zoals gezegd, op scheer vlak hoeft dus niet perse het vlak te zijn waar je wel water bij de wijn doet.Nee. Maar het mág wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:chinchilla schreef op 21 januari 2015 @ 10:37:

hij heeft gewoon geen zin om tijdens het beffen te moeten flossen, al die haren tussen zijn tanden. een vraagje: heeft hij de boel wel kaal of is het een flinke bos? jij kaal, hij kaal.Exact, je geeft en je neemt wat (of haar)
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 21 januari 2015 @ 10:43:

[...]







Ja zo zijn wij. Allemaal.



Gelukkig is er vast ook een forum van de FHM, de playboy of de autoweek.Hier bijten ze beter
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 21 januari 2015 @ 10:43:

[...]



Nee. Maar het mág wel.uiteraard... maar TO wil dat niet, en daar ging het in dit topic over toch....
Alle reacties Link kopieren
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 10:13:



Mijn vrouw was in het begin ook tegen. Tegenwoordig scheert ze zich wel wekelijks; zelfs al hebben we nauwelijks seks, dus voor mij doet ze het niet.Misschien voor een ander?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Als je haar krijgt tussen je tanden tijdens het beffen, dan vraag ik mee toch af of je wel beffen kan....een beetje beffer concentreert zich niet op de buitenste schaamlippen. En je tanden hoef je ook niet te gebruiken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 09:28:



En sorry voor het gebrek aan spelfouten, ik ben helaas niet jong genoeg om de laatste herziening van het Nederlands mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Niet onzeker zijn, dat joch was.gewoon een eikel. Gewoon zo houden zoals je zelf wilt. Een man die echt om jou geeft, zal er geen punt van maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 januari 2015 @ 10:48:

[...]





Misschien voor een ander?

Je mag het hopen. Ze heeft de kut tenslotte niet alleen gekregen om te pissen.

Van mij mag ze. Schoon weer opleveren!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 11:11:

[...]



Je mag het hopen. Ze heeft de kut tenslotte niet alleen gekregen om te pissen.Ik snap niet dat je eigen seksloosheid zo'n groot raadsel is voor je. Echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 11:11:

[...]



Je mag het hopen. Ze heeft de kut tenslotte niet alleen gekregen om te pissen.Bah, nare opmerking.
Alle reacties Link kopieren
Als ik te duidelijk ben, moet je het gewoon zeggen hoor!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Laat het gewoon waxen. Ga naar een salon en laat daar de hele reutemeteut doen. Dan heb je ook geen last van scheerbultjes of een een venusheuvel dat lijkt op één grote champignon.
Alle reacties Link kopieren
Dat jochie was een idioot. Als hij slim was geweest had hij zijn scheerkwast, tondeuze en scheermesjes meegenomen en gevraagd of hij jou eens een keer zou mogen bijtrimmen.



En nee, scheren van je schaamstreek is niet nodig, maar het heeft wel wat aantrekkelijkers als ten minste de randen zijn bijgewerkt. Maar, een scherpe stoppel door je eikel is voor een man ook niet prettig



Er zijn genoeg opmerkingen van de hipsters tegenwoordig in de trand van: Als een vrouw haar tussen haar benen wil, laat ik mijn baard wel staan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 21 januari 2015 @ 11:25:

Dat jochie was een idioot. Als hij slim was geweest had hij zijn scheerkwast, tondeuze en scheermesjes meegenomen en gevraagd of hij jou eens een keer zou mogen bijtrimmen.



.Iemand downthere willen scheren met wie je zelfs nog nooit naar bed bent geweest? Dat vind jij slim?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder, al die reacties van mensen die vinden dat je sommige dingen nou eenmaal voor je partner doet. Ze krijgt er jeuk van! Hij heeft alleen een 'probleem' tijdens seks, zij 24 uur per dag, 7 dagen per week. Hoezo, doe je dat gewoon voor je partner? En welke idiote partner eist dat van degene van wie hij/zij houdt?
Later is nu
Schaamhaar? Niks mis mee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven