sex met een ander

16-07-2014 16:48 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
vinden jullie dat sex met een ander moet kunnen? terwijl je samen woont maar geen honger meer krijgt thuis. heb nog niks gedaan maar mijn vriendin is wel wat..... hoe zal ik t netjes zeggen molliger aan het worden. terwijl ik wel aan mijn lijn werk heeft zij daar totaal geen behoefte aan. waardoor ik wel naar iets anders begin te verlangen en het her en der aan het zoeken ben gegaan
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op woensdag 16 juli 2014 17:48 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ambrosia9 in "sex met een ander"" class="messagelink">ambrosia9 schreef op 16 juli 2014 @ 17:00</a>:</b>

Wat denk jezelf, lekker achterlijke vraag op een vrouwenforum.</div></blockquote>Want? Op een mannenforum was de vraag beter op zijn plaats? Of als het andersom was (als TO een vrouw was die haar man niet meer aantrekkelijk vond omdat hij een vette bierpens heeft gekregen) was het dan een minder achterlijke vraag? Als vrouw met dezelfde vraag wordt je hier ook met de grond gelijk gemaakt. Kijk zelf maar eens rond hier. Maar in dit geval vindt hij z'n vriendin te min omdat ze iets molliger is geworden. Dan hoef je geen begrip te verwachten als je de vraag stelt of je dan gewoon vreemd mag gaan.
Oh jawel hoor, en ik heb weleens seks met een ander. Mijn man ook. Maar dan wel nadat we dat uitvoerig besproken hadden en we het er beiden mee eens waren.
Absoluut niet! Alleen seks met jezelf!
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 16 juli 2014 @ 18:28:

Als vrouw met dezelfde vraag wordt je hier ook met de grond gelijk gemaakt. Kijk zelf maar eens rond hier. Maar in dit geval vindt hij z'n vriendin te min omdat ze iets molliger is geworden. Dan hoef je geen begrip te verwachten als je de vraag stelt of je dan gewoon vreemd mag gaan.Ik reageerde op je opmerking dat het een achterlijke vraag op een vrouwenforum was.
Alle reacties Link kopieren
quote:tily83 schreef op 16 juli 2014 @ 17:52:

Nou nou het ligt nogal gevoelig hier merk ik wel

Het is natuurlijk subjectief, wat jouw maatstaven zijn op seks- en relatiegebied hoeven niet die van een ander te zijn. Dus wat heb je er aan, om het hier te vragen.



Zelf vind ik seks met een ander helemaal prima. Maar iemand bedonderen niet. Je moet er niet over liegen of iemand aan het lijntje houden. Wees dan gewoon eerlijk tegen je vriendin, zeg dat je de seksuele aantrekkingskracht mist en kijk wat je daar samen aan kunt doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou TO, bespreek het eens met jouw vriendin. Die zal het inmiddels vast zijn opgevallen dat je thuis geen honger meer krijgt, of niet?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het toch ook niet kunnen: omdat je vriendin wat "molliger" is geworden geef je als reden... bizarre

Je bent ook schaars met informatie. Voor hetzelfde heeft je vriendin de voorbije jaren ook je kinderen gebaard, wat een beetje babyvet kan verklaren..nou dan zou ik het al helemaal niet kunnen vinden.

Krijg dan honger op een ander, maar wel thuis komen eten he :-)

Je zal toch wel wat meer in je vriendin hebben gezien indertijd dan louter het lichamelijke waardoor je tot haar aangetrokken voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven