SL part 1

11-09-2015 14:05 125 berichten
Heel wat gehoord over dit forum dus ik dacht laat ook ik mijn hoofd is in een wespennest steken.



Sinds enkele maanden heb ik een profiel aangemaakt op second love.

Mijn fantasie ging de eerste dagen met me aan de haal en ik zag mijzelf al als minnaar van een slimme, intelligente en natuurlijk beeld schone vrouw door het leven gaan. Ik was er helemaal klaar voor.



Ik las menig profiel en werkte hard om mijzelf zo goed mogelijk te presenteren aan de vele gegadigden die ook nog allemaal WO bleken te hebben gevolgd. Ik waande me even in het paradijs.



Na enkele tientallen berichten te hebben verstuurd veranderde mijn hoop al snel in deceptie, mijn fantasie was niet meer dan een wazige herinnering geworden en mijn beeld van de vrouw moest ik drastisch gaan bijstellen.



Er gebeurt iets met vrouwen die een profiel aanmaken op Second Love en andere datingsites.

Menig profieltekst laat veel te wensen over. Het stikt er van de "leuke" vrouwen die een "leuke" man zoeken, discretie en wederzijds respect hoog in het vaandel dragen maar niet het fatsoen hebben te reageren op al die mannen die hun best doen om contact te leggen.

Vervolgens hebben ze een waslijst aan eisen waar geen man aan kan voldoen, niet reageren op mannen die geen foto open hebben staan terwijl ze zelf geen enkele foto plaatsen omdat ze bang zijn om herkent te worden.



Dan is er nog dat obesitas probleem onder de aanwezige dames. Ze schrijven dat ze zo ongelukkig zijn thuis en geen sex hebben met hun partner ( jeetje wat raar?) weer eens vlinders willen voelen en wat al niet meer. Denken ze dan werkelijk dat wij mannen daar op zitten te wachten?

Mijn ( ongevraagd) advies is om van je dikke kont af te komen, jezelf naar de sportschool te slepen en er voor te zorgen dat je wat aan je lijf doet. Wie weet wil je man dan wel weer een keer en hoef ik niet eindeloos profielen door te spitten van dames waarmee ik in mijn ergste nachtmerries nog niet mee naar bed ga .

Al die "hoogopgeleide" dames moeten dat toch zelf wel kunnen bedenken?



En dan is er nog al dat laffe vreemdgaan......maar daarover de volgende keer.



Uiteraard gaat dit niet over jullie hier.
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:16:

Vreemd dat er hier dames zijn die zich blijkbaar aangesproken voelen terwijl ik toch eindigde met de zin,



Uiteraard gaat dit niet over jullie hier.je bent gewoon een ouwe relnicht die niks beters te doen heeft op z'n vrijdagmiddag. zeker paar dagen al niet geneukt? hoop dat je er morgenavond weer op mag voor je.
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:16:

Vreemd dat er hier dames zijn die zich blijkbaar aangesproken voelen terwijl ik toch eindigde met de zin,



Uiteraard gaat dit niet over jullie hier.

Klopt, het gaat hier niet over mij, zie onderstaande



Beeldschoon: check

Hoog opgeleid: check (ik weet zelfs dat het beeldschoon is, en niet beeld schoon... en dat het noch is, en niet nog...)

Veel reacties op datingsites: check

Geen reactie op mannen zonder foto: check

Geen reactie op mannen met standaard tekst: check

.... enz....



Overgewicht: uncheck

Niet into mannen met een relatie: check
Alle reacties Link kopieren
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:20:

Wo = wetenschappelijk onderwijs.



Even iets ophelderen denk ik, zal me aan het niveau aanpassen.



Mijn vrouw en ik hebben een open relatie, en nee, mijn vrouw nog ik behoren tot de categorie zwaarlijvig.Succes met zoeken dan maar ;)
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:20:

Wo = wetenschappelijk onderwijs.



Even iets ophelderen denk ik, zal me aan het niveau aanpassen.



Mijn vrouw en ik hebben een open relatie, en nee, mijn vrouw nog ik behoren tot de categorie zwaarlijvig.Ehm, een beetje erg arrogant aangelegd?
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:20:

Mijn vrouw en ik hebben een open relatie, en nee, mijn vrouw nog ik behoren tot de categorie zwaarlijvig.Ai....!!! Pijn aan mijn ogen. Ik dacht dat je je probeerde aan te passen aan het niveau hier.
En waarom SL part 1?



Denk je dat er een tweede deel komt?
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 11 september 2015 @ 14:23:

[...]





Ehm, een beetje erg arrogant aangelegd?Heel klein beetje maar.... ;')
Alle reacties Link kopieren
Je bent boos dat vrouwen niet op je reageren en noemt ze tegelijk dikkertjes die naar de sportschool moeten? Als het je niet aanstaat waarom wil je dan wel met ze in contact komen?
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:missmisery schreef op 11 september 2015 @ 14:24:

Je bent boos dat vrouwen niet op je reageren en noemt ze tegelijk dikkertjes die naar de sportschool moeten? Als het je niet aanstaat waarom wil je dan wel met ze in contact komen?Omdat hij best wel needy is.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:20:

Wo = wetenschappelijk onderwijs.



Even iets ophelderen denk ik, zal me aan het niveau aanpassen.



Mijn vrouw en ik hebben een open relatie, en nee, mijn vrouw nog ik behoren tot de categorie zwaarlijvig.

Leer eerst eens schrijven als je je aan ons niveau aan wil passen!



Je hoofd is in een wespennest steken?!
Waar duikelt je vrouw/vriendin haar vriendjes op?
Gelukkig zijn er op SL ook vrouwen die inderdaad een normaal figuur hebben, wel echt iets te melden hebben en reageren.

Ik zocht en zoek niet naar vreemdgangers en ben dus niet hypocriet bezig maar begrijp de reactie aangezien ik niet had geschreven dat ik niet reageer op profielen van vreemdgang(st)ers.
quote:missmisery schreef op 11 september 2015 @ 14:24:

Je bent boos dat vrouwen niet op je reageren en noemt ze tegelijk dikkertjes die naar de sportschool moeten? Als het je niet aanstaat waarom wil je dan wel met ze in contact komen?Ik reageer niet op die profielen aangezien ik ze aanstootgevend vind.
Whahaha, tja, je ken niet alles hebben he. Misschien moeten ze een site maken voor Thirdlove, dan kun je switchen als de ene minnares niet bevalt. Waarom gaan jullie niet gewoon swingen? En ik zou gewoon geen energie steken in iemand, voordat je weet hoe ze eruit ziet. Moeilijk hoor.
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:27:

Gelukkig zijn er op SL ook vrouwen die inderdaad een normaal figuur hebben, wel echt iets te melden hebben en reageren.

Ik zocht en zoek niet naar vreemdgangers en ben dus niet hypocriet bezig maar begrijp de reactie aangezien ik niet had geschreven dat ik niet reageer op profielen van vreemdgang(st)ers.Je weet toch dat SL staat voor Second Love? En ben je dan ook nog zo naïef om te denken dat jij kan herkennen wanneer iemand daar een soort van legaal zit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:20:

Wo = wetenschappelijk onderwijs.



Even iets ophelderen denk ik, zal me aan het niveau aanpassen.



Mijn vrouw en ik hebben een open relatie, en nee, mijn vrouw nog ik behoren tot de categorie zwaarlijvig.



Dat niveau gaat je goed af...

In je OP al een storende spelfout, maar 'nog' in deze zin slaat alles.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar Ik ben een (prachtige ;)) volle vrouw en heb een profiel op een dating site.. Zonder foto maar met originele tekst..en wordt bedolven onder reacties van mannen. Wijs ik een man af ..dan ben ik opeens te dik te zwaar etc.. Zucht.....



En als je niet van vreemdgaanders houdt is SL niet de beste plek ;) tip Adultmatch, chattijd, chatgirl etc
Alle reacties Link kopieren
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:27:

Gelukkig zijn er op SL ook vrouwen die inderdaad een normaal figuur hebben, wel echt iets te melden hebben en reageren.

Ik zocht en zoek niet naar vreemdgangers en ben dus niet hypocriet bezig maar begrijp de reactie aangezien ik niet had geschreven dat ik niet reageer op profielen van vreemdgang(st)ers.Vandaar de slogan ' flirten is niet alleen voor singles'



Met een beetje niveau begrijp je toch wel dat daar vreemdgaan mee bedoeld wordt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sharon-Viva schreef op 11 september 2015 @ 14:30:

[...]



Je weet toch dat SL staat voor Second Love? En ben je dan ook nog zo naïef om te denken dat jij kan herkennen wanneer iemand daar een soort van legaal zit?



Dit dus.

SL staat bekend als vreemdgangerssite dus wat doe je daar dan?



Maar goed. Tegen zoveel domheid valt niet op te posten.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en nog genoeg mannen die denken dat de 'hoi, neuken?' Aanpak werkt...

Of zal ik je een foto sturen? En dan een 'Dick pick' krijgen... Oh ja dat geeft me echt een erg goed beeld van je :(
Alle reacties Link kopieren
quote:grasspriet schreef op 11 september 2015 @ 14:35:

Oh ja en nog genoeg mannen die denken dat de 'hoi, neuken?' Aanpak werkt...

Of zal ik je een foto sturen? En dan een 'Dick pick' krijgen... Oh ja dat geeft me echt een erg goed beeld van je :(Haha misschien willen ze laten zien hoe lang hun grasspriet is ;')
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:20:

Wo = wetenschappelijk onderwijs.



Even iets ophelderen denk ik, zal me aan het niveau aanpassen.



Mijn vrouw en ik hebben een open relatie, en nee, mijn vrouw nog noch ik behoren tot de categorie zwaarlijvig.Pas jij je niveau aan dan pas ik je post wel aan, oke?
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:27:

Gelukkig zijn er op SL ook vrouwen die inderdaad een normaal figuur hebben, wel echt iets te melden hebben en reageren.

Ik zocht en zoek niet naar vreemdgangers en ben dus niet hypocriet bezig maar begrijp de reactie aangezien ik niet had geschreven dat ik niet reageer op profielen van vreemdgang(st)ers.



En die vrouwen willen jou dus niet.



Op Second Love zitten toch alleen vreemdgangers? Je weet toch wel wat 'second' betekent? Als je dat niet weet, kom je er niet in hoor bij die hoogopgeleide vrouwen.



Die reclame; 'Ik ben gelukkig getrouwd, jij ook?' Met zo'n zogenaamd geil stemmetje
Alle reacties Link kopieren
quote:Filter schreef op 11 september 2015 @ 14:29:

[...]





Ik reageer niet op die profielen aangezien ik ze aanstootgevend vind.Kijk eens om je heen. Zo veel procent van de bevolking is nou eenmaal te zwaar, gezien er een sample van de bevolking op dit soort sites zit zal het procent zwaardere mensen best overeenkomen met de normale bevolking. Je punt slaat dus nergens op.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:ZaraZara100 schreef op 11 september 2015 @ 14:23:

[...]





Ai....!!! Pijn aan mijn ogen. Ik dacht dat je je probeerde aan te passen aan het niveau hier.dus ik dacht laat ook ik mijn hoofd is in een wespennest steken.



En wat dacht je van dit. Normaal ben ik niet van de taalpliessie, maar aangezien TO zo arrogant is en ondanks ikzelf ook niet perfect schrijf, kon ik het toch niet laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven