Voetfetisj op werk

01-04-2011 16:43 83 berichten
Een van mijn mannelijke collega's heeft interesse in mijn voeten. Tenminste, ik zie hem regelmatig naar mijn voeten kijken als ik pumps draag. Helemaal als ik mijn voeten uit mijn schoenen heb en pantys of pantiekousjes draag!



Hoe moet ik hier mee omgaan? Moet ik hem eens benaderen daarover? Hij is aantrekkelijk, maar wij hebben beide een partner. Ik zou het hem best gunnen (en mijzelf ook!) om mijn voeten bijvoorbeeld door hem te laten masseren. Of sla ik een flater als ik hem dat zeg/vraag?
Janniepannie aan het Janniespammie? Dat Janniemagnie!
Alle reacties Link kopieren
Zou ik gewoon doen. Werk je nooit over?
Alle reacties Link kopieren
Als hij echt een voetfetish heeft wil hij je voeten niet alleen masseren maar ook likken en erop -of eronder- klaarkomen, als je dat niet wil kan je beter niet reageren.
Alle reacties Link kopieren
seks/relatie en werk gescheiden houden... dat is mijn tip, komt anders alleen maar narigheid van
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:phunikz schreef op 13 maart 2012 @ 11:14:

Wat een verschrikkelijk domme reacties allemaal!! Deze vrouw stelt toch gewoon een vraag. Jullie reageren in mijn ogen erg narrow minded. Er zijn veel mannen met een voetfetisj, en als jij oppikt dat je collega daar interesse in heeft, kan je hem idd daarover benaderen. Geen enkel probleem, ook als je al een relatie hebt. Vraag 'm of ie jou schoenen ook mooi vind ofzoiets, dan merk je vanzelf of hij toehapt. Succes meid! Beetje spanning op het werk kan toch geen kwaad!?Dubbelnick? ik hoef die ellende niet op mijn werk hoor. Ik ga voor de pantykousjes (het woord alleen al ) met een laddertje en zweetmeur. Doe iedereen een plezier en trek geitenwollen sokken met ugggggggggs of Birkenstocks aan.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
owh, chips... topic van 4 jaar oud... dubbeldikkebeschimmelde mosterd laat die bitterballen dan ook maar zitten
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:1ntern3t schreef op 12 juni 2015 @ 14:26:

Janniepannie aan het Janniespammie? Dat Janniemagnie!Ik moest m twee keer lezen en toen zonk ie in... haha
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
pokkewijf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven