Voetfetisj op werk

01-04-2011 16:43 83 berichten
Een van mijn mannelijke collega's heeft interesse in mijn voeten. Tenminste, ik zie hem regelmatig naar mijn voeten kijken als ik pumps draag. Helemaal als ik mijn voeten uit mijn schoenen heb en pantys of pantiekousjes draag!



Hoe moet ik hier mee omgaan? Moet ik hem eens benaderen daarover? Hij is aantrekkelijk, maar wij hebben beide een partner. Ik zou het hem best gunnen (en mijzelf ook!) om mijn voeten bijvoorbeeld door hem te laten masseren. Of sla ik een flater als ik hem dat zeg/vraag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 april 2011 @ 17:35:

[...]





Oh god, zou ie die ook van je tieten willen likken? LOL
Alle reacties Link kopieren
Oeh heerlijk zo'n vrijdagmiddagborrelop1april! Als het nu nog ergens in Nederland vakantie was, dan zou het een topmiddag worden!



Jammer dat ik pas om 17.36 inlog, heb dus al heel wat anonieme malloten gemist.
Alle reacties Link kopieren
quote:jansenenjanssens schreef op 01 april 2011 @ 17:36:

Mijn colega keek laatst naar me terwijl ik telefoonsex had met mijn manager. Ik vraag me nu af wat mijn collega wil......De voeten en tieten van je manager?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwdekees, bah!



lllumi ik mag volgens mij niets van mijn werk mee naar huis nemen, dus placentataart wordt lastig.



chatel ik ben niet bijster vruchtbaar dus dat zou lastig worden...
Alle reacties Link kopieren
quote:nummerzoveel schreef op 01 april 2011 @ 17:20:

Tuurlijk, gewoon vragen. Ik vraag ook altijd of ze even mijn borsten of billen willen masseren als ze daar naar kijken. Dat lijkt me echt volstrekt normaal!

Oooh, dat doen wij altijd met Alle collegaatjes, heeerlijk en dan elkaars borsten masseren en teennagels knippen
Alle reacties Link kopieren
Mooooie nagels MDK! HeleMAAL niet ordinair ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Illumi schreef op 01 april 2011 @ 17:39:

Mooooie nagels MDK! HeleMAAL niet ordinair ook!Nee he? Ik ben er zelf ook wel content mee. Doe ik niet elke dag hoor, alleen als ik ga solliciteren ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ja je kunt er natuurlijk niet altijd op en top classy uitzien he? Ik loop ook echt niet elke dag in mijn roze CoolCat glitterjurkje met opengewerkt deekolletee
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 01 april 2011 @ 17:20:

een man die kan multitasken, voeten masseren bij een ander en zichzelf likken. Die wil ik wel eens zien Oeps, ik bedoelde natuurlijk: andere dingen bij zichzelf doen
Alle reacties Link kopieren
de reacties hier.....
quote:Enn schreef op 01 april 2011 @ 17:31:

[afbeelding]



Gewoon je panty-kousjes uit en gaan met die banaan denk ik.



Ik keek (staarde) naar die foto.

Echt waar! Ik heb hem gezien! Ik maak me zorgen nu....Heb ik een fetisj? Ik fantaseer er nu namelijk bij dat er ladders in de vaal grijze panty sokjes zitten omdat die nagels zo scherp zijn....... en de odeur! De odeur! Ik denk ook in geuren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Illumi schreef op 01 april 2011 @ 17:24:

Je kunt ook zo'n sexy eeltschaaf meenemen. Sowieso op elk kantoor wel gewaardeerd. en dan mag hij de plakjes houden
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschrikkelijk domme reacties allemaal!! Deze vrouw stelt toch gewoon een vraag. Jullie reageren in mijn ogen erg narrow minded. Er zijn veel mannen met een voetfetisj, en als jij oppikt dat je collega daar interesse in heeft, kan je hem idd daarover benaderen. Geen enkel probleem, ook als je al een relatie hebt. Vraag 'm of ie jou schoenen ook mooi vind ofzoiets, dan merk je vanzelf of hij toehapt. Succes meid! Beetje spanning op het werk kan toch geen kwaad!?
Alle reacties Link kopieren
Dat zul je toch de collega moeten vragen. Je hebt een goede aanleiding (schoenen/voeten). Hoe ver jij en hij willen gaan ligt helemaal aan jullie.



Als je van te voren thuis hebt gevraagd hoe ver je zou mogen gaan heb je wat dat betreft ook al een drempel genomen.



Maar dan moet ik wel denken aan een van de eerste scenes van film pulp fiction, waar beschreven is dat een van mannetjes van de lokale mafia verdwenen is, uit een raam gevallen, omdat hij vrouw van de mafiabaas een voetmassage heeft gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Topic is uit april 2011.



OUWE KOEK
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:phunikz schreef op 13 maart 2012 @ 11:14:

Wat een verschrikkelijk domme reacties allemaal!! Deze vrouw stelt toch gewoon een vraag. Jullie reageren in mijn ogen erg narrow minded. Er zijn veel mannen met een voetfetisj, en als jij oppikt dat je collega daar interesse in heeft, kan je hem idd daarover benaderen. Geen enkel probleem, ook als je al een relatie hebt. Vraag 'm of ie jou schoenen ook mooi vind ofzoiets, dan merk je vanzelf of hij toehapt. Succes meid! Beetje spanning op het werk kan toch geen kwaad!?Je mag ook gewoon zelf een nieuw vers topic openen om eindelijk eens te kunnen opbiechten dat je al jaren een geheime voet-fetisj hebt, hoor...
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt Tia.Dalma ik heb een voetfetisj! Goed opgemerkt ;) En ik heb er geen topic voor nodig hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 01 april 2011 @ 17:16:

crocs kopen en aantrekken IEKSSSS!!!!!
Alle reacties Link kopieren
lekker laten masseren, anders vraag je hem waarom hij naar je voeten kijkt..
Alle reacties Link kopieren
Gezien de reacties kan hier niemand normaal reageren.



Ja er zijn idd erg veel mannen die op voetjes geilen. Misschien moeten de mensen die hier reageren eerst even hun huiswerk maken.



Ik kijk namelijk ook altijd naar voetjes. De ene man kijkt naar billen en de andere naar borsten. En ik kijk naar voetjes.

Het zou heel goed kunnen dat die collega fantasieen heeft over je voetjes. Lijkt me leuk om daar eens met jou over te chatten.



P.s. voor de zoutloze onder ons. Je hoeft hier geen grappige reacties op te geven.

XXX stef
Alle reacties Link kopieren
De vraag is uit 2011 hoor stafanimex
Stef, je reageert op een topic van bijna 3 (!) jaar geleden...

Ik denk niet dat ze je berichtje gaat lezen
Alle reacties Link kopieren
quote:stefanimex schreef op 18 januari 2015 @ 13:41:

Gezien de reacties kan hier niemand normaal reageren.



Ja er zijn idd erg veel mannen die op voetjes geilen. Misschien moeten de mensen die hier reageren eerst even hun huiswerk maken.



Ik kijk namelijk ook altijd naar voetjes. De ene man kijkt naar billen en de andere naar borsten. En ik kijk naar voetjes.

Het zou heel goed kunnen dat die collega fantasieen heeft over je voetjes. Lijkt me leuk om daar eens met jou over te chatten.



P.s. voor de zoutloze onder ons. Je hoeft hier geen grappige reacties op te geven.

XXX stef

1. Je mag níet hengelen

2. Zeker weten dat je het met een andere vent iver voeten wil hebben? TO is nl een man
Voetjes????? Kun je niet gewoon over voeten praten ofzo, ik hoop wel dat het over volwassen voeten gaat....
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamam schreef op 18 januari 2015 @ 15:03:

Voetjes????? Kun je niet gewoon over voeten praten ofzo, ik hoop wel dat het over volwassen voeten gaat....Inderdaad, voeten.



[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-06-2015 09:13
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven