Yoni-massage

18-06-2014 13:14 268 berichten
Hoi dames,



Enkele maanden geleden heb ik voor het eerst een yoni-massage mogen ervaren.



Ik had er veel over gelezen, maar durfde de stap eigenlijk nooit te zetten om ook een afspraak te maken. Nadat ik dit met mijn vriend had besproken, heeft hij me overtuigd om een afspraak te maken en hij is dan ook meegeweest.



Uiteindelijk heb ik een afspraak gemaakt bij een praktijk waar een vrouw dergelijke massages doet. Bij de eerste afspraak hebben we mijn wens besproken en hebben we eerst een "gewone" massage gedaan. Bij de 2e afspraak was dus mijn yoni-massage.



Ik heb hier slechts met een vriendin over gesproken, maar zij kon het niet begrijpen dat ik zoiets had gedaan. Dus met haar kon ik er niet echt over praten.



Zijn er hier meer vrouwen die een dergelijke massage hebben ondergaan? En weet iemand misschien ergens een praktijk in de omgeving van Limburg (in verband met verhuizing kom ik niet vaak meer in de regio Amsterdam).
nee helaas geen yoni massage in kerstpakket. dan maar zelf op zoek naar een goede yoni masseur hi hi.
Alle reacties Link kopieren
Jammer :-) De kerstman had nochtans een speciaal pakketje.... ligt al een jaar stof te vergaren
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ga morgen mijn eerste yoni massage geven, aan mijn vrouw. Het is een verrassing, ze weet er niks van. We deden al wel eens een erotische massage maar dit is duidelijk wat anders.



Ik heb me zitten inlezen en heb toch wel enkele zeer duidelijke filmpjes gevonden over wat het is en hoe dit aan te pakken. Het is duidelijk geen ordinaire seks, er zit een hele filosofie achter. Of je die gelooft of niet maakt niet zo uit. Het is eigen aan die oosterse filosofieën dat ze moeilijk te begrijpen zijn, het lijkt wel of de mensen die ze schrijven niet duidelijk en bondig kunnen zijn. Maakt allemaal niet uit.



Maar dat het geen ordinaire seks is, dat is wel duidelijk. Bij seks of erotische massage is er telkens een verwachting ook al wordt die niet uitgesproken. Bij de yoni massage is er die niet, niet bij de ontvanger en al zeker niet bij de gever. Het is gewoon het ontspannen zonder verplichtingen voor de ontvanger.



Net dat aspect spreekt me zeer aan, als gever om niet te moeten (klinkt misschien raar en dit zou ik enkele jaren geleden nooit gezegd hebben) en ook de massage op zich intrigeert me. Het lijkt me fantastisch om op die manier met elkaar om te kunnen gaan en even te ontsnappen uit het snelle dagelijkse ritme en de stress. Net die manier van leven maakt dat gewone seks ook meer en meer snel afgehaspeld wordt.



Dit wil ik dus als verrassing geven aan mijn vrouw. Ze zal hier wel voor open staan, al zal ze denken dat ik ook iets wil. Ik hoop dat ik "professioneel" kan blijven en haar volledig kan laten genieten zonder verplichtingen. Dat aspect is zeker nieuw voor haar.



Zijn er nog mensen die dit geprobeerd hebben met hun partner? Wat zijn jullie ervaringen?
"Ordinaire seks", wat is dat?
Alle reacties Link kopieren
Gewone seks
Twee vriendinnen van me zijn masseur.

Zij moeten zo vaak uitleggen: "Nee, ik ben geen prostituee. Ik doe niets erotisch."



Als het bevrediging is, noem het dan ook zo.

In plaats van massage.



Op een verjaardag kan je beter zeggen "Ik verkoop gebak bij de Hema."

dan "Ik werk als masseur."

"O, ben je masseur. Zeker met happy endings. Hahaha."

"Masseer je ook de penis en yoni? Daar krijg je extra voor betaald."
Alle reacties Link kopieren
quote:Streamerke schreef op 03 november 2016 @ 10:36:

Gewone sekswaarvan jij nog niet zeker weet, of het daar niet op uit gaat draaien?
quote:Streamerke schreef op 03 november 2016 @ 10:36:

Gewone seksWat is daar ordinair aan?
Yoni is overigens geen Nederlands woord. Is het zo eng om een van de vele Nederlandse, duidelijke, woorden te gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb enkele reacties hierboven gelezen. Wat is dat toch met die enggeestige reacties. Wat een gezeik zeg.



Voor mij mag er het labeltje op geplakt worden dat je zelf wil, Wil je het prostitutie noemen (als er voor betaald wordt), fine. Noem je het bevredigen, ook goed. De vraag is waarom je er zo graag een labeltje wil op plakken? Waarom wil je deze vorm van massage, want dat is het wel degelijk, neerhalen en op dezelfde hoogte plaatsen als prostitutie of vingeren?



Volgens mijn informatie is dit wel anders, omdat de doelstelling ook anders is dan bij seksuele diensten. Maar voor sommige mensen is er enkel zwart en wit. Daar is weinig aan te veranderen. Mensen die niet de moeite nemen om zich even te informeren die kunnen niet verder komen dan dit vingeren te noemen. Als je zodanig geborneerd bent dat je alles moet kunnen beoordelen vanuit je (meestal erg beperkte) kennis dan is dit inderdaad vingeren of zelfs prostitutie (als je ervoor betaalt). Simpele mensen hebben een simpel wereldbeeld en beoordelen alles op een simpele manier: wit/zwart. Dat blijft zo omdat ze zich niet kunnen open stellen voor andere ideeën.



Ik kan Rokeach - The Open and the Closed Mind aanraden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Streamerke schreef op 03 november 2016 @ 11:36:

Voor mij mag er het labeltje op geplakt worden dat je zelf wil, Wil je het prostitutie noemen (als er voor betaald wordt), fine. Noem je het bevredigen, ook goed. De vraag is waarom je er zo graag een labeltje wil op plakken? Waarom wil je deze vorm van massage, want dat is het wel degelijk, neerhalen en op dezelfde hoogte plaatsen als prostitutie of vingeren?

" yoni massage" is ook een labeltje
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 03 november 2016 @ 11:29:

Yoni is overigens geen Nederlands woord. Is het zo eng om een van de vele Nederlandse, duidelijke, woorden te gebruiken?



De yoni massage is de naam van de massage. Wat is er mis met het gebruik van vreemde woorden om een van oorsprong vreemd gebruik of onderwerp te benoemen? Jullie Nederlanders zeggen toch ook jus d'orange voor wat wij gewoon sinaasappelsap noemen.



Voor mij noem je het hoe je wil zolang het maar geen kutmassage wordt genoemd. Heb jij een alternatief?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 03 november 2016 @ 11:41:

[...]



" yoni massage" is ook een labeltje



En wat is dus het punt? Ik zeg toch dat je het mag noemen wat je wil?



BTW tof forum hier!
Alle reacties Link kopieren
Pfff heb geteacht wat reacties te lezen. Veel flauwe hoor.

Is er al antwoord op de vraag waar to terecht kan?

Ik zelf zou graag een cursus hierin willen volgen om mijn partner en vriend te verwennen.

Weet iemand waar?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat sommige vrouwen er baat bij hebben, maar ik zou het nooit willen. Lijkt me echt totaal niet relaxed om daar door een vreemde gemasseerd te worden, man of vrouw maakt me niet uit. Als het blokkades wegneemt, prima, maar ik zou er alleen maar van blokkeren.
quote:Streamerke schreef op 03 november 2016 @ 11:36:

Simpele mensen hebben een simpel wereldbeeld en beoordelen alles op een simpele manier: wit/zwart. Dat blijft zo omdat ze zich niet kunnen open stellen voor andere ideeën.



Ik kan Rokeach - The Open and the Closed Mind aanraden.



Hoera, weer een goeroe op het forum.

Anderen zijn simpel en denken zwart/wit.

En jij niet.

Want jouw geest is open.

Gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 03 november 2016 @ 11:53:

Pfff heb geteacht wat reacties te lezen. Veel flauwe hoor.

Is er al antwoord op de vraag waar to terecht kan?

Ik zelf zou graag een cursus hierin willen volgen om mijn partner en vriend te verwennen.

Weet iemand waar?Je vind best wel wat materiaal online hoor. Filmpjes laten weinig aan de duidelijkheid over en die vind je wel, zeker als je met torrents overweg kan. Daarnaast zijn er in Vlaanderen toch plaatsen waar je dit kan leren, meestal via partnermassage. Die stap zet ik voorlopig niet, ik ben een doe-het-zelver
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 03 november 2016 @ 11:53:

Pfff heb geteacht wat reacties te lezen. Veel flauwe hoor.

Is er al antwoord op de vraag waar to terecht kan?

Ik zelf zou graag een cursus hierin willen volgen om mijn partner en vriend te verwennen.

Weet iemand waar?



Ook gemerkt inderdaad. Primaire reacties he... Lekker ongenuancerd spuien.

Overigens denk ik dat TO nu wel gevonden heeft waar naar gezocht werd, immers 2 jaar geleden alweer :-)
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Baile-- schreef op 03 november 2016 @ 12:00:

[...]





Hoera, weer een goeroe op het forum.

Anderen zijn simpel en denken zwart/wit.

En jij niet.

Want jouw geest is open.

Gefeliciteerd.



Wel, ik doe mij best, bedankt. Het verschil dat ik zaken waar ik me niet over geïnformeerd heb niet direct wil beoordelen of te veroordelen.



Heb jij er al een antwoord op, wat is je probleem eigenlijk? Waarom moet je per se deze vorm van massage neerhalen? Je hebt er duidelijk niks mee, dus wat wil je nu precies bereiken?
Alle reacties Link kopieren
Partnermassage... dat is nog eens een leuk idee!



En waarom reageren we met zijn allen op een oud forum? Wie heeft dit weer opgediept? Haha
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ik... moest ik nieuw topic openen dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Streamerke schreef op 03 november 2016 @ 11:44:

[...]





En wat is dus het punt? Ik zeg toch dat je het mag noemen wat je wil?



we mogen het alleen noemen, wat jij goed vindt

Kutmassage mag al niet (terwijl dat toch aardig de lading dekt)
quote:Streamerke schreef op 03 november 2016 @ 12:05:

[...]





Wel, ik doe mij best, bedankt. Het verschil dat ik zaken waar ik me niet over geïnformeerd heb niet direct wil beoordelen of te veroordelen.



Heb jij er al een antwoord op, wat is je probleem eigenlijk? Waarom moet je per se deze vorm van massage neerhalen? Je hebt er duidelijk niks mee, dus wat wil je nu precies bereiken?



Uit je tekst blijkt dat je mijn reacties niet eens hebt gelezen.

Ga je maar fijn verheven lopen voelen.



Jij bent zelf zelf degene die veroordeelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baile-- schreef op 03 november 2016 @ 12:23:

[...]





Uit je tekst blijkt dat je mijn reacties niet eens hebt gelezen.

Ga je maar fijn verheven lopen voelen.



Jij bent zelf zelf degene die veroordeelt.



Ik dacht nochtans dat ik jouw reacties gelezen had, enkel lees ik nergens wat je nu precies wil bereiken en waarom je deze vorm van massage wil neerhalen als je er toch niks mee hebt. Stoort het je dat mensen het over yoni massage hebben? Wat dan? Ik stoor me ook aan bepaalde dingen maar ga andere mensen daar niet mee lastig vallen als ik buiten kritiek niks bij te brengen heb.



Ik voel me niet verheven maar stel vast dat jij uitspraken doet zonder je te informeren. Klopt dat of klopt dat niet?



Als ik al veroordeel dan is dat louter hét feit dat iemand oordeelt zonder zich te informeren. Lees eens wat over yoni massage, en geef dan je mening. Al is het weinig waarschijnlijk datje die ooit zult veranderen. Dat is eigen aan discussies. Nooit verandert iemand van mening...
Ik heb zelf geen behoefte om het in mijn vrouw's kut stoppen van mijn vingers en daar dingen te doen die ze fijn vindt een speciale naam te geven om te verbloemen dat dat precies dát is wat je met zo'n yoni-massage doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven