Yoni-massage

18-06-2014 13:14 268 berichten
Hoi dames,



Enkele maanden geleden heb ik voor het eerst een yoni-massage mogen ervaren.



Ik had er veel over gelezen, maar durfde de stap eigenlijk nooit te zetten om ook een afspraak te maken. Nadat ik dit met mijn vriend had besproken, heeft hij me overtuigd om een afspraak te maken en hij is dan ook meegeweest.



Uiteindelijk heb ik een afspraak gemaakt bij een praktijk waar een vrouw dergelijke massages doet. Bij de eerste afspraak hebben we mijn wens besproken en hebben we eerst een "gewone" massage gedaan. Bij de 2e afspraak was dus mijn yoni-massage.



Ik heb hier slechts met een vriendin over gesproken, maar zij kon het niet begrijpen dat ik zoiets had gedaan. Dus met haar kon ik er niet echt over praten.



Zijn er hier meer vrouwen die een dergelijke massage hebben ondergaan? En weet iemand misschien ergens een praktijk in de omgeving van Limburg (in verband met verhuizing kom ik niet vaak meer in de regio Amsterdam).
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het misschien gewoon zien als een standaard massage gericht op het ontspannen van spieren en spiergroepen in combinatie met triggerpoints, maar dan specifiek gericht op een beperkt stuk van de anatomie. Nek massage, schouder massage, voet massage en nu kruis massage. En aangezien de spieropbouw en anatomie rondom het kruis tussen mannen en vrouwen toch wel verschillend is...



Daarnaast is het nu eenmaal niet een gebied dat door een standaard ingehuurde beroeps masseur uitgebreid onder handen genomen wordt. Dat je dat dan laat doen door iemand die je wel vertrouwd om je daar aan te laten raken is al een stap. Dat zoiets dan heel lang kan duren, die aanraking, betekend ook wel dat het niet op seksuele bevrediging is gericht maar inderdaad op ontspanning.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 03 november 2016 @ 14:57:

[...]



zal ik vanavond doen, zit nu op mijn werk

en ondanks dat ik echt wil geloven dat het geen vingeren is, ben ik bang dat de filmpjes NSFW zijn...

Nee klopt.

En er zitten ook hele ranzige tussen, als je het leuk vindt wil ik wel een vb sturen van een -voor mij evt- werkbaar filmpje.
...
Alle reacties Link kopieren
Jaw, amen to that.
...
Ik ben ongeveer 2 jaar geleden me een beetje gaan verdiepen in lingam en yoni- massage.

Ik geef meestal eerst een uitgebreide lichaamsmassage. Gevolgd door een lingammassage. Ik zorg voor een relaxte sfeer in de ruimte maar belangrijker is dat ik zelf helemaal " zen" ben. Anders heb ik de energie er niet voor .

Het is geweldig om te doen en windt mij persoonlijk op dat moment niet op. Omdat het arbeidsintensief is. Ik ben continue bezig met energiebanen te volgen, mijn partner in de gaten houden hoe hij reageert en daarbij moet ik zelf ook continue mijn houding in de gaten houden. ( verzitten e.d)



Laatst heb ik voor de eerste keer mijn vriendin ermee verrast.

Het zijn momenten die ontzettend intens zijn, zo beleef ik het.

Jammer dat geen van mijn bedpartners het kan.

Ik zou het graag zelf een keer ervaren..



Succes TO.. laat je weten hoe je vrouw het vond?
quote:Rooss4.0 schreef op 03 november 2016 @ 14:31:

Heb ik ergens geschreven dat het geen seksuele opwinding veroorzaakt?



Okee. Voor ons narrow-minded mensen valt de yoni-massage dus gewoon onder seksuele handelingen. Vingeren dus. Een yoni-masseur staat wat mij betreft dus gelijk aan een masseur/masseuze die happy endings geeft.



Ik ben eruit hoor. Thanks Roos.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 november 2016 @ 14:46:

Het is niet moeilijk denk ik, ik wil het graag op een vrouw uitproberen maar ze melden zich nog niet bij bosjes helaas.

Het is wel een kwestie van bepaalde "grepen" aanleren, er een soepel en vloeiend verhaal van maken en zelfverzekerd weten wat je aan het doen bent. Oefenen dus.

Je kunt het niet in één keer, ik masseer nu zo'n 2-3 jaar ofzo en ik heb de mannenvariant aardig in de vingers.



Meld!

Heb pas nog gehoord dat ik een stoere chick ben
Die mailbox van Rooss zou ik nu wel eens willen zien..

Ik kan nu al beetje raden wie hapt
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 03 november 2016 @ 17:42:

[...]





Okee. Voor ons narrow-minded mensen valt de yoni-massage dus gewoon onder seksuele handelingen. Vingeren dus. Een yoni-masseur staat wat mij betreft dus gelijk aan een masseur/masseuze die happy endings geeft.



Ik ben eruit hoor. Thanks Roos.

Wat is je bedoeling Amand? Je gelijk halen? Die mag je best hebben hoor, bij deze.



Voor TO en anderen: een tantramassage is niet bedoelt om te laten klaarkomen, het is dus géén happy ending massage. Mocht het gebeuren dan is het prima maar het is nooit het doel.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebal schreef op 03 november 2016 @ 17:45:

[...]





Meld!

Heb pas nog gehoord dat ik een stoere chick ben

Deal!



*gaat naarstig filmpjes bestuderen*
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 november 2016 @ 19:28:

[...]



Deal!



*gaat naarstig filmpjes bestuderen* Nou eh.. ik hoor het dan wel hè?
Alle reacties Link kopieren
Yep!
...
quote:Rooss4.0 schreef op 03 november 2016 @ 19:28:

[...]



Wat is je bedoeling Amand?



Wat is jouw bedoeling, Rooss?



Vanaf dat de OP er staat erger ik me aan de pogingen die gedaan worden om yoni-massage weg te zetten als iets dat niets met het geven en ontvangen van seksueel genot te maken heeft. Alsof het daarboven staat o.i.d. En aangezien de yoni-massage als commerciële dienst wordt aangeboden, vind ik het wel handig om helder te krijgen waar het nu feitelijk over gaat.



Maar goed, je hebt net zelf bevestigd dat het wel het geven en ontvangen van seksueel genot betreft. Case closed dus, aangaande mijn stellingname.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij lees ik werkelijk nergens dat het niks te maken heeft met het ontvangen en geven van seksueel genot en ik beweer dat al helemaal niet.

Als je je nou eens even zou verdiepen in de tantra zou je kunnen lezen dat het juist gaat om het opwekken van seksuele SEKSUELE energie die voor stromingen en blokkade opheffingen zorgen.

En daar gaat het feitelijk over dus inderdaad, case closed.
...
Tjeezus Rooss, where is the love?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 november 2016 @ 20:56:

Volgens mij lees ik werkelijk nergens dat het niks te maken heeft met het ontvangen en geven van seksueel genot en ik beweer dat al helemaal niet.

Als je je nou eens even zou verdiepen in de tantra zou je kunnen lezen dat het juist gaat om het opwekken van seksuele SEKSUELE energie die voor stromingen en blokkade opheffingen zorgen.

En daar gaat het feitelijk over dus inderdaad, case closed.

Het punt is, dat er heel bijzonder over gedaan wordt, maar ik (en sta er echt voor open), nog steeds geen verschil zie met vingeren.

Maar misschien ben ik een vinger-natuurtalent?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 03 november 2016 @ 21:00:

Tjeezus Rooss, where is the love? Die ik heb ik met hart in ziel in mijn lingammassage gestopt!
...
Ik voel me meestal ook heel ontspannen na lekker verwend te zijn, zeker wanneer het door iemand anders dan mezelf gedaan is. Maar ik zal het wel weer niet begrijpen, ben ik bang.



Het is je niet onbekend dat seksuele energie opwekken en seksueel genot geven exact dezelfde dingen zijn, met slechts het verhaal erbij als enig verschil tussen de termen?



Het zit alleen maar in je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 03 november 2016 @ 21:00:

[...]



Het punt is, dat er heel bijzonder over gedaan wordt, maar ik (en sta er echt voor open), nog steeds geen verschil zie met vingeren.

Maar misschien ben ik een vinger-natuurtalent?

Er wordt imo helemaal niet heel bijzonder over gedaan, het is een gewoon een uitgebreide vorm van verwennen zonder het accent te leggen op een orgasme.

Het is toch heerlijk om jezelf helemaal in iemands handen te leggen in een warme kamer, glad van de olie, terwijl hij {of zij} je heel gelijkmatig en geroutineerd (want dat moet het worden) met allerlei fijne bewegingen steeds meer opgewonden krijgt? Je lijf stroomt terwijl je geest rust. Het is gewoon heel fijn.

En ik kan het met de beste wil van de wereld niet vergelijken met een gewone vingerbeurt met als doel een orgasme of als voorwerk voor een neukbeurt.

Beide lekker, beide bijzonder als je wilt maar niet hetzelfde.
...
quote:gelderka schreef op 03 november 2016 @ 21:00:

[...]



Sommige mensen hebben het nodig, om alles in hokjes te kunnen stoppen. Labeltje erop. Klaar.Ja. Sommige mensen kunnen gewoon heel goed en gericht vingeren en anderen willen wat ze (net als die anderen bewust) doen 'yoni-massage' noemen. Een labeltje erop plakken. Mij best.
quote:Rooss4.0 schreef op 03 november 2016 @ 21:07:

[...]



Er wordt imo helemaal niet heel bijzonder over gedaan, het is een gewoon een uitgebreide vorm van verwennen zonder het accent te leggen op een orgasme.

Het is toch heerlijk om jezelf helemaal in iemands handen te leggen in een warme kamer, glad van de olie, terwijl hij {of zij} je heel gelijkmatig en geroutineerd (want dat moet het worden) met allerlei fijne bewegingen steeds meer opgewonden krijgt? Je lijf stroomt terwijl je geest rust. Het is gewoon heel fijn.

En ik kan het met de beste wil van de wereld niet vergelijken met een gewone vingerbeurt met als doel een orgasme of als voorwerk voor een neukbeurt.

Beide lekker, beide bijzonder als je wilt maar niet hetzelfde.quote:Rooss4.0 schreef op 03 november 2016 @ 19:28:

[...]



Voor TO en anderen: een tantramassage is niet bedoelt om te laten klaarkomen, het is dus géén happy ending massage. Mocht het gebeuren dan is het prima maar het is nooit het doel.Je maakt je case er niet sterker op hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 03 november 2016 @ 21:04:



Het is je niet onbekend dat seksuele energie opwekken en seksueel genot geven exact dezelfde dingen zijn, met slechts het verhaal erbij als enig verschil tussen de termen?



Je begint een ouwe zeikerd te worden, wist je dat al?

Ja, deze termen betekenen hetzelfde maar dat is de discussie toch niet?
...
quote:Rooss4.0 schreef op 03 november 2016 @ 21:11:

[...]





Je begint een ouwe zeikerd te worden, wist je dat al?



Dat is me helaas maar al te bekend. Zowel wanneer ik in de spiegel kijk als wanneer ik de kracht van mijn urinestraal beoordeel
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 03 november 2016 @ 21:10:

[...]





[...]





Je maakt je case er niet sterker op hoor.Je had je gelijk al gekregen, je kunt stoppen met quoten.
...
Maar anyway, mijn vrouw (en ik) kennen allebei heel goed het verschil tussen de effecten van op de ene of op de andere manier mijn vingers in haar kut steken/bewegen.



Misschien ben ik gewoon een natural en bén ik al een yoni-masseur! Ik maak er gewoon geen ophef over. Dat zal het irritatiepuntje zijn waar ik in dit topic last van heb, naast de pogingen om de seksuele dienstverlening die yoni-massage is te verbloemen.
Alle reacties Link kopieren
Jouw vrouw? Heb ik wat gemist?



Waarom is de seks sticker zo belangrijk eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven