Beste huizenkoper.....

13-09-2015 21:30 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ons huis in de verkoop staan en ik moet zeggen dat dit best een flinke impact heeft op het dagelijks leven. Al surfend stuitte ik op onderstaande blog en de herkenning in de spanning is groot. Wie herkent dit ook? Iemand nog tips voor huizenverkopers? Zaken die we volgens jou juist wel of niet zouden moeten doen?



Afijn, deel met mij tips& tricks, do's, don'ts en natuurlijk de stress.



http://blog.mouthaan.nl/p ... oren-van-de-verkoper.aspx
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:trotsetante schreef op 09 november 2015 @ 21:24:

Gefeliciteerd Enn! Wij nu aan wachten op tekenen koopovereenkomst. Wij durven het pas te geloven en blij te zijn als die getekend is. En ,nu ik dit hier zo lees, hopen dat die jongen zijn financiën rond krijgt. Eind januari hebben we afgesproken voor de overdracht.Gefeliciteerd en veel succes!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik dacht het al en inderdaad, onze kopers hebben ook last van de drukte bij de hypotheekverstrekker en hebben om uitstel gevraagd.

Op zich niet erg maar daardoor gaan wij de overdracht van onze nieuwe woning ws niet redden

Dus we duimen nu hard dat onze kopers het toch nog deze week rond hebben. En anders moeten ook wij uitstel gaan vragen en hopen dat we het dan allemaal nog redden met de kleine verbouwing en alles wat er nog moet gebeuren.
@HelpBrand: Ik duim ook voor jou dat het nog goed komt!



Pff. Ik begin nu toch echt wel heel zenuwachtig te worden gewoon. Morgen moet de verkoop rond zijn + hebben wij dan ook direct ons nieuwe huis gekocht (voorbehoud eraf).



Edit: Ohja, en het is morgen vrijdag de 13e.. Ik ben totaal niet bijgelovig, maar op dit soort momenten hoop je toch écht dat het onzin is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven