Goede ophanghaakjes voor badhanddoeken

23-08-2016 09:13 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een lange zoektocht achter de rug naar de ideale haakjes (die niet geboord hoeven te worden) om je badhanddoeken aan op te hangen. Ik heb al die van de ikea gehad met zuignapfunctie, nou die vallen om de haverklap op de grond. Vervolgens overgegaan naar haakjes met zo'n sterk plakkende achterkant van de Hema, maar helaas ook die vallen er regelmatig af (wel iets beter dan zuignappen). Voor keukenhanddoeken werken deze trouwens prima, maar op verpakking staat dat ze voor badhanddoeken zijn.....

Hopelijk krijg ik hier wat tips zodat mn handdoeken niet meer de hele tijd op de grond liggen
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Deze is ook voor een opdekdeur, maar dus voor aan de andere kant. Hebben wij ook, maar dan voor over een kastdeur, omdat die even smal is. Maar de onze is wel van een goedkoper merk, ik denk eigenlijk zelfs ikea.



Alle reacties Link kopieren
Inderdaad prijzige haken, maar wel erg handig. Ga even kijken of we die gaan doen of de Tesa haakjes.
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Friction-90 schreef op 23 augustus 2016 @ 10:07:

Inderdaad prijzige haken, maar wel erg handig. Ga even kijken of we die gaan doen of de Tesa haakjes.Koop Command ipv Tesa, die werken echt stukken beter.
Tesa !
Alle reacties Link kopieren
quote:Friction-90 schreef op 23 augustus 2016 @ 10:07:

Inderdaad prijzige haken, maar wel erg handig. Ga even kijken of we die gaan doen of de Tesa haakjes.Ze bestaan ook van goedkopere merken, wij hebben er eentje, en ik kan me niet herinneren dat die heel duur was. Zal thuis eens kijken of er ergens nog een merk opstaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog niet waarom het niet zou passen ( het gaat toch om de breedte vd deur?) maar dat ligt aan mij hoor



Blokker?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 23 augustus 2016 @ 10:15:

Ik zie nog niet waarom het niet zou passen ( het gaat toch om de breedte vd deur?) maar dat ligt aan mij hoor



Blokker?Kijk nog eens goed dan
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 23 augustus 2016 @ 10:15:

Ik zie nog niet waarom het niet zou passen ( het gaat toch om de breedte vd deur?) maar dat ligt aan mij hoor



Blokker?Het past wel, maar dan kan je deur niet meer dicht omdat die groef in de groef moet passen waar de deur in sluit
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 23 augustus 2016 @ 10:15:

[...]





Ze bestaan ook van goedkopere merken, wij hebben er eentje, en ik kan me niet herinneren dat die heel duur was. Zal thuis eens kijken of er ergens nog een merk opstaat.Thanks! Ja die deurhaken (waarbij de deur wel nog dicht kan) lijken me wel de meest ideale optie.
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Ze bestaan dus ook goedkoper, dit was namelijk ooit te koop in Blokker, dus misschien even goed zoeken:



Alle reacties Link kopieren
quote:Friction-90 schreef op 23 augustus 2016 @ 10:17:

[...]





Het past wel, maar dan kan je deur niet meer dicht omdat die groef in de groef moet passen waar de deur in sluit Oh zo!
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Tenzij je deur naar binnen draait, maar badkamerdeuren draaien vrijwel altijd naar buiten. En de handdoeken op de overloop is ook zo wat.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Tiger heeft ook een systeem met een soort van lijm. Ik heb er de toiletrolhouder mee op tegels bevestigd (zonder boren/schroeven oid) en dat zit echt ontzettend stevig. Te koop bij de Gamma enzo.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben deze haken, van zack:





Met sterke dubbelzijdige tape, hangen bij ons al 5 jaar en bij mijn ouders al 15 jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 23 augustus 2016 @ 10:19:

Ze bestaan dus ook goedkoper, dit was namelijk ooit te koop in Blokker, dus misschien even goed zoeken:



[img]http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/893/893318.gif[/img]Volgens mij is die voor aan de 'buitenkant'. Ik zie namelijk geen trapje, alleen een smalle ophanging.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 23 augustus 2016 @ 11:01:

[...]



Volgens mij is die voor aan de 'buitenkant'. Ik zie namelijk geen trapje, alleen een smalle ophanging.Ja, maar misschien zit die bij TO zo? Ik weet niet veel af van opzetdeuren, of hoe die meestal opendraaien. Mijn badkamerdeur draait naar binnen open.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 23 augustus 2016 @ 11:07:

[...]





Ja, maar misschien zit die bij TO zo? Ik weet niet veel af van opzetdeuren, of hoe die meestal opendraaien. Mijn badkamerdeur draait naar binnen open.Ja, zou kunnen. Maar ik zoek juist zo'n andere, die met zo'n trapje, en was al zo blij dat er ook goedkopere versies van zouden bestaan . Ik moet nog even doorzoeken dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 23 augustus 2016 @ 11:07:

[...]





Ja, maar misschien zit die bij TO zo? Ik weet niet veel af van opzetdeuren, of hoe die meestal opendraaien. Mijn badkamerdeur draait naar binnen open.Ja bij die van de blokker (en andere smalle die op dat hoge stuk moeten) zouden ze idd op de overloop hangen in mijn geval, jammer!
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 23 augustus 2016 @ 11:19:

[...]



Ja, zou kunnen. Maar ik zoek juist zo'n andere, die met zo'n trapje, en was al zo blij dat er ook goedkopere versies van zouden bestaan . Ik moet nog even doorzoeken dus.Oh, zo! Ik snap het
Tesa laat geen vlekken achter.



Wij wonen in een nieuwbouwwoning en dan zijn die rekjes aan de deur wel leuk maar ook veel te hoog als je bedenkt dat onze deuren 211 of 230 zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven