Het grote knutseltopic - deel 3

19-12-2013 19:54 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij verklaar ik deel 3 voor geopend.



Iedereen is welkom!

Het is hier geen besloten geheim genootschap; integendeel!

Juist het delen van wat we zoal maken, knutselen, breien, haken, glasblazen en wat al niet meer, is zo leuk.

Delen is inspirerend.



Dus voel je vrij om mee te schrijven en mee te kletsen.

Ontopic, offtopic: alles mag.

En met foto's zijn we helemáál blij.



Om te laten zien dat knutselen van alle tijden is, dat het er altijd is geweest en dat het er ook altijd zal zijn, trap ik af met deze foto van mijn voorouderen:



Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
wat schattig die gehaakte boompjes.



Ik ben inmiddels verder gegaan met UFO 1, de tomaat breien. Het breigedeelte is af. Nu nog vulling er in.

Hopelijk vanavond af.



Hebben jullie al een kerstboom staan?
Alle reacties Link kopieren
Hier ging de boom er al op 6 december in 😳 Vonden de mannen nodig 😕🤐

In afgelopen week heb ik de rest van het huis versierd: ballen in de boom, bijzettafel met kerstmeuk, twee lampen, kerststal, kerststuk.... Ik ga behoorlijk los met versieren



Knutselen komt er niet van op het moment. Nog een paar dagen, dan vakantie
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Steph, met al die UFO's! Ik mag ook niks nieuws beginnen van mezelf.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben ik is alles gecentreerd???
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
quote:Akakia schreef op 15 december 2015 @ 21:27:

Waarom ben ik is alles gecentreerd???Huh? Idd..! Raar!
Alle reacties Link kopieren
Hee, nu staat het weer normaal!
Alle reacties Link kopieren


Ja hoor, ook een kersstal te haken.

Vandaag aan een schildpad begonnen om af te haken, komt morgen af. Poes is ingewikkelder.
Alle reacties Link kopieren
*sluit haar ogen voor die te leuke haakkerststal want weet zeker dat dat bij Maria al een UFO is 😁*



We waren weggezakt tot pagina 3 dus even Up!!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
En dan nu:



Kerstvakantie!!!!!



Ik ben een gelukkig mens nu!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Sluit mij er helemaal bij aan..!

KERSTVAKANTIE! !!!
Weekend! Helaas geen kerstvakantie voor mij
Alle reacties Link kopieren
weekend is OOK heel leuk, hoor!
Alle reacties Link kopieren
Sorry Smart!! Weekend is ook fijn.



(Waar haal jij die goede AaiSmiley vandaan IBI?)
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Ha, wat is hier lekker veel geschreven. Gezellig!

En nu dan dus weekend.



Hier geen kerstboom. Zelfs nog helemaal niks, behalve een heel mooi kerststuk, gemaakt in de HK.

Voor maar 6 euro gekocht op de kerstmarkt. Echt geweldig!

Ik ga misschien weer zo'n tak ophangen voor het raam, met van alles eraan. Dat had ik vorig jaar ook gedaan, en lichtjes op de vensterbank. Zag er heel sfeervol uit. Maar ja.. dat beginnen.........

Kerstkaarten wel al geschreven en afgeleverd of gepost, dat dan weer wel. Ik vind het zelf ook heel leuk om kerstkaarten te krijgen. (En ik bewaar ze dan ook tot het jaar erna, en kijk ze dan nog een keer door. Kneuterig hé, haha.)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
WEEEEEEEEEEKEND



Akakia, die smiley staat bij de smileys volgens mij yep. : there : en dat echter elkaar zonder spatie.



EV, het is dat we twee kant en klaar (tevens voor een goed doel) kerstbomen zagen anders stonden er hier ook geen. Volgend jaar zelf gehaakte erbij. Maar idd eraan beginnen aan die kerstlampjes.... Gelukkig gaat vriend dat dit jaar doen.



Hier iig één ufo afgemaakt een schildpad. Kijken of de foto er komt.

https://scontent-ams2-1.x ... b5e73c9282c92&oe=570F933E

Even op de link klikken die werkte ook bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!! En dan nu speciaal voor allen die enkel weekend hebben dus!!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Wat lief van jullie

De december en januari maanden zijn voor mij de drukste maanden van het jaar op het werk dus kerstvakantie heb ik nooit. Wel ben ik oudjaarsdag vrij. Dat is onze trouwdag dus gaan we wat leuks doen.



Maar ik gun het jullie hoor, zal even mee cheeren; kerstvakantie voor de knutselaars!



Hier komt geen kerstboom, behalve die van vilt. Ben niet zo kerstig, al vind ik het bij een ander wel erg leuk.



Vandaag besloten smarttje geen luier meer aan te doen. Ze kan het best. Alhoewel ongelukje 1 al een feit is. Geeft niets. Ben benieuwd of ze nu het laatste zetje krijgt op deze manier.



Vanavond ga ik weer breien, al weet ik nog niet goed of ik een nieuw project ga beginnen of de ijsbeer (ufo) af ga maken. Daar zie ik namelijk behoorlijk tegenop.
Alle reacties Link kopieren
Ev; ik vind dat helemaal niet kneuterig hoor! Vind dat zelfs heel dankbaar en respectvol naar de schrijvers vd kaartjes toe. Zelf doe ik al jaren niet meer aan kerstkaarten schrijven, maar in de jaren dat ik het wel deed, vroeg ik me altijd af of de ontvanger ze niet na 2 dagen meteen weggooide. (Ik deed nog wel eens mijn best om er echt iets persoonlijks en welgemeends op te zetten.)
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat cute die schildpad!



Succes met Smarttje! Hopelijk weinig ongelukjes. Heb je een tegelvloer?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Smart, succes met Smartje zonder luier.



Met deze ufo nu bezig:



Komt hopelijk deze week af.

Zo nu kerstkaarten schrijven, wel een beetje laat
Wat een schattige uiltjes!



Na een poepincident hebben we de luier maar weer aan gedaan. Nu elke dag een paar uur zonder en komt het vanzelf best goed.



Ev, we hebben laminaat dus net zo makkelijk schoon te krijgen
Alle reacties Link kopieren
(Smart, is er eentje)

Jammer dat het nog niet lukt zonder luier. Ach, het begin is er.



Nog steeds bezig aan de uil, mag van mijzelf niet eerder aan een andere beginnen totdat deze af is. Daarna de kangoeroe en de poes (oja en de pop.....). In het nieuwe jaar aan een kleine kerstboom beginnen, de grote komt erna.
o ja, nu je het zegt. Het rechterdeel is het hoofd dat op de romp (linkerdeel) moet. Hoe stom, ik dacht dat het 2 hoofden waren



Hier vanavond nostalgisch geweest. Manlief en ik hebben de Titanic gekeken. Jeetje, die film is nog van onze puberteit. En wat duurt hij lang! Maar het was wel leuk om hem weer eens te zien.



Inmiddels ben ik aan een 2e poef/tomaat begonnen. Stiefkind vond hem zo leuk dat hij er ook 1 bij moeders thuis wil hebben. Prima, ga ik er 1 maken. Maar wel als poef want het kroontje ben ik nog niet helemaal uit.



Morgen weer werken en dan is het kerst. Iedereen de boodschappen binnen of moeten jullie morgen in de rij staan?
Alle reacties Link kopieren
Boodschappen binnen...!

En zelfs nog even een paar truitjes gekocht
Alle reacties Link kopieren
Ik stond om acht uur in de supermarkt. Heerlijk rustig 😄



Ik heb een kussen afgemaakt dat al heel lang lag te liggen. En nu ben ik verder bezig met Kimmidolls meets Efteling. Een soort van schilderij...ik denk dat dat al gestart was ten tijde van knutseltopic 1. Een echte UFO dus. Heb besloten dat deze echt af moet deze vakantie! Foto's komen tzt een keer.





Fijne kerstdagen allemaal!! :flower:🌲
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven