Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
Alle reacties Link kopieren
Vannacht kon ik niet slapen dus even opgestaan en toen ik terug ging naar bed lag meneer Poes helemaal uitgestrekt op mijn helft van het bed. Had het hart niet hem wakker te maken en te verplaatsen dus ben weer helemaal ongemakkelijk en opgevouwen gaan liggen zodat kattenpoes lekker uitgestrekt kon blijven liggen, haha! Ach ja, opgestaan is plaats vergaan
Geweldige foto Splint!



En jij bent echt gek blue_lagoon
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 19 augustus 2014 @ 20:06:

Geweldige foto Splint!



En jij bent echt gek blue_lagoon



Ik kan er echt niets aan doen

Als ik hem zie dan smelt ik gewoon en hij lag ook zo ontzettend lief te slapen. Al was ik stiekem wel blij toen hij na een half uur besloot om op te staan, toen kon ik nog even comfortabel liggen en mezelf omdraaien (en sowieso weer bewegen, haha!)
Hier kruipt monster ook onder de dekens (als vriend een nachtje weg is of als hij al opgestaan is, vriend wil hem snachts niet op de kamer)

Maar als ik omdraai moppert hij wat en klimt meestal over me heen om daarna weer in mijn armen te nestelen.



Verwende drol ook Maar hij slaapt zo weer door.
Alle reacties Link kopieren
Lief he Bieb, zo'n kat die zich in je armen nestelt. En dan dat heerlijke warme kattenlijfje tegen je aan



Hier komt meneer 's ochtends ook op ons klimmen, dan wil hij graag aandacht. En spinnen dat hij dan doet!
Alle reacties Link kopieren
Ik kon weer eens niet slapen vannacht en viel pas om half vier/vier uur in slaap. En om kwart over zes werd ik alweer wakker door Poezenmans die op me sprong! Hij wilde geaaid worden. Samen gekroeld en hij kwam zich in mijn armen nestelen, toen moest ik meteen aan jouw post denken Bieb. Volgens mij kon je het gespin tachtig kilometer verderop nog horen



Opgestaan en meteen zijn brokken ook weer bijgevuld, en meneer heeft heerlijk zitten ontbijten
Wat superschattig, al die katten die in je armen kruipen.

De mijne doet dat niet, maar s nachts ploft hij wel altijd tegen me aan. Hij moet altijd contact hebben, dus of hij ligt half over mijn been heen, of dicht tegen me aangedrukt. Laatst een keer lag hij als een soort brug uitgerekt tussen man en mij: zijn koppie lag op mijn been en zijn achterpoten op het been van man. Zo lief.



Maar blue_lagoon, ben je er om kwart over 6 al uitgegaan om hem brokjes te geven? Dat schept verwachtingen hè Morgen weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 20 augustus 2014 @ 10:02:

Wat superschattig, al die katten die in je armen kruipen.

De mijne doet dat niet, maar ´s nachts ploft hij wel altijd tegen me aan. Hij moet altijd contact hebben, dus of hij ligt half over mijn been heen, of dicht tegen me aangedrukt. Laatst een keer lag hij als een soort brug uitgerekt tussen man en mij: zijn koppie lag op mijn been en zijn achterpoten op het been van man. Zo lief.



Maar blue_lagoon, ben je er om kwart over 6 al uitgegaan om hem brokjes te geven? Dat schept verwachtingen hè Morgen weer!





Wat ontzettend lief zeg!!



En ik moest naar het toilet en wilde even een sigaret roken dus heb toen meteen zijn brokken maar bijgevuld. En ach, al is het morgen weer rond die tijd, ik vind het prima. Alles voor mijn kattenkindje
Watje

(zei het ene watje tegen het andere watje hoor....)
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 20 augustus 2014 @ 10:29:

Watje

(zei het ene watje tegen het andere watje hoor....)







Ben ook echt een watje geworden sinds we poezenbeest hebben

Dus het klopt ook nog in mijn geval, haha!
Haha. Watjes!

Hier ook een superwatje hoor.



Mijn 2 vorige katten kwamen buiten en ik had geen kattenluikje. Als ik moest werken bleven ze altijd binnen. Maar als ik thuis was stond ik volledig paraat als portier en serveerster en bediende. Overdag maar ook' s nachts. Als de kater dan naar buiten wilde om 3.00 uur 's nachts dan hoefde hij maar te kicken of ik liet hem slaapdronken naar buiten en een paar uur later liet ik hem dan -slaapdronken- weer binnen en kreeg hij wat lekkers.

En met eten heb ik mijn katten ook altijd te veel verwend. Met mijn huidige zwarte panter had ik in het begin nog het voornemen om hem niet te veel te verwennen. Maar ik ben al vrij snel (de 1e dag al?) weer gezwicht.



Ik zeg altijd: het is maar goed dat ik geen kinderen heb, want als ik die net zo verwend zou hebben dan zouden die al jong in het ..... [ik noem dan de naam van een jeugdgevangenis] zijn beland. Oftewel dan zou daar niets van terecht gekomen zijn. Zo straalverwend.



Ik heb ook weer nieuwe muizen voor hem gekocht. Hij is er stapelgek mee. En volgens mij denkt hij ook dat ze echt zijn trouwens. Ik heb er inmiddels 9 gekocht waarvan er 7 alweer onder de bank of kast of tafel liggen??? Ik vrees dat ik zo maar weer over de grond moet kruipen om voor hem op zoek te gaan.

De muisjes zijn trouwens wel een tip: 3 stuks voor een euro, bij de Wibra.
Alle reacties Link kopieren
Onze katten zijn vandaag gesteriliseerd en lopen nu met zo een toeter om hun hoofd, achterstevoren de kamer door. Net een danswedstrijd
Achgos Nuo..... arme beestjes



Haha, labellei, heel herkenbaar! Wij hebben nu een hordeur waar we een verticale 'scheur' in hebben geknipt, dan kan poes daar zelf door naar binnen en buiten. Maar vroeger bij mijn ouders heb ik ook wel eens een lamme arm opgelopen. Dat was zo'n kat die de hele tijd bleef twijfelen, half in de deuropening: naar buiten, of toch maar niet?

En wat je zegt over kinderen is ook al herkenbaar. Als ik zie wat ik allemaal goed vind bij poes (omdat hij het zo schattig doet, of er zo onschuldig bij kijkt, enz enz) dan zou het bij een kind waarschijnlijk niet veel beter zijn. Niet aan beginnen dus.
Alle reacties Link kopieren
Ah Nuo... The cone of shame :-)...



Poes had gisterochtend het briljante idee om om 6 uur even alle sleutels uit het bakje op de grond te mikken (ligt op een kastje hoog). Tsja... je moet toch wat doen als het Personeel nog niet wakker is om je eten te geven.


Slimme poes.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog zo'n watje. Monsterlief was binnen toen wij om 10 uur naar een feest zouden vertrekken, maar toen liet vriendlief hem nog even "rustig" naar buiten. Stonden een paar mannen nog te praten en te voetballen, dus Monster geschrokken weggerend, niet meer te pakken. Nu zijn we terug, maar ik ga niet slapen voor het beestje veilig binnen is. Dat zou nog wel eens lang kunnen duren
Oh, wat vervelend, Antiope! Is ie inmiddels weer lekker binnen?
Alle reacties Link kopieren
Meneer kwam uiteindelijk een beetje verwilderd aangelopen . Ging in onze la met handdoeken liggen en wilde niet meer weg, haha. Compleet doorweekt ook. Hij lijkt er nu in ieder geval geen last meer van te hebben, hoewel hij nog niet naar buiten wil
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie kat weer lekker binnen is antiope! En arm beestje, helemaal doorweekt. Kan me voorstellen dat de la met handdoeken verleidelijk was!
@antiope: logisch toch dat hij tussen de handdoeken gaat liggen als hij doorweekt is. Haha!

Maar echt fijn dat hij weer lekker thuis is gekomen!
Hallo poezenvrienden ik ben er weer !

Ik moet nog even alles teruglezen maar kom me vast even melden

Van Purrrrsie en Chippie waren bijzonder verheugd me weer te zien, van Purrrrsie heeft de hele dag als een hondje achter me aan gelopen door het huis hahaha !
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug paper-clip! Ik miste Van Purrrrsie al



Was net na thuiskomst te lui mijn tas op te ruimen en nu ligt Poezenmans er prinsheerlijk op. Gister toen ik mijn badtas tevoorschijn haalde om naar het zwembad te gaan kroop hij er meteen in. Katerlief is echt stapeldol op tassen!
.
.
Alle reacties Link kopieren
Ismene, ik heb er ook niet bijster veel verstand van maar er bestaat een zogenaamde 'keep off spray'. Dat is spray die je kunt sprayen op plekken waarvan je niet wil dat ze eraan zit of erop klimt.



Weet niet of het werkt want heb het zelf nog nooit geprobeerd maar misschien is het een idee? Verder heb ik helaas geen tips voor je maar misschien dat er andere forummers hier op het topic zijn die wel goede raad voor je hebben. Succes!



En Poezenmans vindt speelgoed ook niet zo boeiend, hij speelt liever met ons, haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven