Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
.
Whats up Ismene?
Ismene heb je nou werkelijk hier je posten leeggehaald na dat gezeur op napraat?

Waarom???

Je had dat topic toch gewoon (een poosje) links kunnen laten liggen.

Zoveel was er niet aan de hand. Dat soort dingen gebeuren.

Laatst viel de hele meute over mij heen toen ik aan iemand vroeg waar de i.m.o. dubieuze naam van iemand vandaan kwam.

Dat waait snel over wanneer je het zelf ook niet te groot maakt.

Dus dat is niet alleen bij newbies.



Gewoon hier weer komen hoor!!!
+1 voor Bieb!

Ismene, ik weet niet wat er aan de hand is, ik doe niet mee met de klets / napraat topics maar zag iets langs komen over dat je een trol zou zijn.

Nou, dat ben je hier in elk geval niet. Dus blijf lekker meedoen en laat ons genieten van Flo en zijn capriolen. Zou jammer zijn als je ermee stopt!

(of, als escape, maak een andere nick aan en kom weer lekker meedoen, dan ben je van de verdachtmakingen af).
Was oa dezelfde waar ik laatst mee in de clinch las van die verdachtmakingen en we weten wie dat vroegah was... zoals de waard is enzo.



En iemand die een vraagteken zette.



Maar eigenlijk was dat i.m.o. alles dus zeker niet de moeite om een andere nick voor te nemen.
Aha, dat zegt inderdaad al heel wat.
Alle reacties Link kopieren
Ismene ajb: je bent veel te leuk om weg te blijven. Zo jammer, ik lees je altijd met heel veel plezier.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hallo kattenvrienden. Ben een paar dagen off-line geweest vanwege een kapotte computer maar weer back on track.

Wat is er aan de hand Ismene ? Zou jammer zijn als je weggaat !

Je kan ook een andere nick aanmaken als je je daar prettiger bij voelt.
Ismene, ik baal ervan dat je niet reageert maar ik zie dat je nog steeds posten aan het leeghalen bent nu.

Kom op zeg!

Je weet inmiddels toch wel beter?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 12 september 2014 @ 15:24:

Ismene, ik baal ervan dat je niet reageert maar ik zie dat je nog steeds posten aan het leeghalen bent nu.

Kom op zeg!

Je weet inmiddels toch wel beter?Ja Ismene, Laat ons niet op onze Flo-honger zitten! Wij beloven plechtig (toch allemaal?) om een mauwconcert ter jouwer eer te geven als je ons weer komt bezoeken!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Precies! En het geldt ook andersom hè: wij zijn toch veel te leuk om zomaar te laten vallen?!

*kuch*
Wat een rust hier ! Gisteren zo gelachen om van Purrrsie, ze zat zich te wassen en toen ze met haar poot achter haar oor zat leek het wel of ze die poot vergeten was. Ze zat lekker om haar heen te koekeloeren en naar mij te kijken terwijl die poot nog in haar nek lag, zo koddig ! Soms vergeten ze ook weleens dat hun tong nog uit hun bek hangt dat is ook zo'n grappig gezicht.
Haha, grappig. En er dan bij kijken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Dit is mijn allereerste kat, toen ik nog bij mijn ouders woonde. Hij was daar ook heel goed in.



Een lekkere luie zondag.



Hahaha ja zo ongeveer Splinter ! Er is niets lekkerder dan een luie zondag doorbrengen met een pot thee, tijdschrift en poezel op de bank ! Helaas is dat voor mijn al meer dan 10 jaar geleden
Sorry iedereen! Haalde mijn posts vooral weg omdat er (zeker in dit topic) vee informatie over mezelf en mijn persoonlijk leven stond. Ben nog steeds van plan van al de rest ook weg te halen. Ik moet toegeven dat ik nog steeds niets snap waarom al dit gezeik komt. Of waarom ik een trol ben. Heb deze middag even op napraat gekeken, zag na post 3 al "de trol van België". Hoop dat dit niet op mij bedoelt was, maar denk het wel.



Ik vind het erg dat ik een trol genoemd wordt, en nog erger dat ik niet eens om uitleg mag vragen of mezelf verdedigen ( want dan zuig ik).



Ik ga alles verwijderen van dit topic. Misschien kom ik terug. Maar dan enkel voor dit topic. Er zijn wel een paar updates hier.



Ik ga nog even nadenken over wat ik verder wil doen. Ik heb geen zin om een olifantenhuid te gaan creëren voor een forum. Ik vind mijn naïviteit een gouden zaak. Mijn goedgelovigheid een pluspunt. Ik voel geen nood om een harteloos persoon te worden voor een forum.



Dit alles is echter niet op jullie van toepassing. Ik heb veel aan jullie steun gehad, en vind jullie schatten van mensen. Zal sowieso wel nog een update geven.
Ismene, ik kom even uit mijn meeleesmodus: dat over de trol uit België ging niet over jou, dat ging over een to van een topic met heel veel hihihi's en andere taal waar 'wij forummers' jeuk van krijgen. Probeer het van je af te zetten joh, er is nu weer een ander die zuiger genoemd wordt.
Wat denken jullie hier van



quote:amouse schreef op 14 september 2014 @ 20:14:

Ismene, ik kom even uit mijn meeleesmodus: dat over de trol uit België ging niet over jou, dat ging over een to van een topic met heel veel hihihi's en andere taal waar 'wij forummers' jeuk van krijgen. Probeer het van je af te zetten joh, er is nu weer een ander die zuiger genoemd wordt.Dank je voor de verduidelijking.
Splinter, ben zo jaloers op jouw poes! Hier hebben we een kat gevonden die we als tweede kat zouden zien. Het is echt een schatje van 1 jaar oud. Ook met de fles grootgebracht. Het enige minpuntje is dat ze een langharige kat is.
Fijn dat je je weer laat horen, Ismene! Ik hoop dat je lekker kunt blijven forummen en om het gezeik heen kunt lezen. Ik hou helemaal niet van discussies en gezeik en kliekjes, en toch kan ik me hier meestal prima vermaken hoor. Ik doe gewoon niet mee in al te actieve topics. Heel vaak zie ik een heleboel dingen niet, ik weet niet wie wie is als er nieuwe nicks zijn en meestal heb ik ook niet door of iemand eigenlijk heel vervelend is. Gewoon omdat ik dingen niet wil onthouden. Dus eigenlijk zit ik ook maar wat naïef rond te hangen hier en gaat er heel veel langs me heen. Heerlijk.



Ohhh, dat klinkt als een leuk vriendinnetje voor Flo! En langharig is wel extra werk ja, maargoed je hebt toch al werk met een hond en een kat. Hebben jullie haar al echt in huis? En zou je deze week niet weer beginnen met werken (of iets anders waar je je aandacht op kon richten)?



Die zak zwart kattenhaar, hoe bedenkt iemand het!

En hoezo is het bij al meer dan 10 jaar geleden dat je zo'n luie zondagmiddag hebt gehad? Wordt tijd dat je er eentje voor jezelf organiseert dan!



Ghe, grappig om die twee foto's van mij onder elkaar te zien. Als je met een half oog kijkt, lijken ze best op elkaar!
Dit is mijn laatste "vrije" week. Boeken halen, nieuwe meubels halen, lessen herzien. We hebben de kat nog niet in huis. Is van een terminaal zieke alleenstaande bejaarde. Kat (vrouwtje) was samen met haar 3 broertjes in een vuilzak gevonden in een veld. Haar 3 broertjes lagen dood in de zak. De zak lag er al een week (en niemand vond het de moeite op de zak aan te geven).



Toen de kat uit de zak werd gered, was ze max 4 weken oud (al gokken ze dat ze maar 3 weken was). Ze is ook met de fles grootgebracht door de baas (die een gepensioneerde DA is).



De baas woont bij ons in het dorp. We hebben hem leren kennen via de oom van mijn vriend. We zijn al een keer met Flo tot bij hem geweest, en de man is hier ook al komen eten (en heeft de kat meegenomen).



Volgens mij is dit de perfecte kat voor ons omdat ze een nieuw huis nodig heeft, een asiel waarschijnlijk niet leuk vindt (grootgebracht door mensen, en is ook een "rare" kat), ze is jong en speels, ze haat vreemde mensen maar lag na 10 minuten op mijn schoot (ik word echt nog een kattenmens).



Het baasje vindt ons leuk omdat we snappen hoe het is om een kat zelf groot te brengen, omdat hij ziet dat ze ons graag heeft (zijn woorden), hij ons een leuk koppel vindt (hij heeft geen kleinkinderen, en na het tweede etentje ga ik elke dag met de hond eens langs) en omdat we hebben afgesproken dat de kat zo lang mogelijk bij hem blijft (lijkt me voor zowel hem als de kat leuk).



Misschien is de kat morgen hier, misschien pas over 2 maand. Maar ik vind het een leuk idee dat ik het leven van de kat ken. Ik vind het leuk dat ik een oude man rust kan gunnen. En ik vind het vooral leuk dat onze levens nu kruisen, zodat de kat niet van de ene dag op de andere een heel nieuw leven heeft.



Lotte (de langharige kat) en Flo vinden elkaar leuk. Spelen met elkaar. Lotte en de hond hebben nog geen band. Ze snuffelen eens bij het kruisen, maar zoeken elkaar niet op.



Dit was mijn heel lange update (ook al is hij reeds ingekort).
Met Flo is ook alles goed. Ze wordt met de dag aanhankelijker. Als ik thuis ben, komt ze automatisch bij lij liggen. Ben ik weg, gaat ze bij vriend liggen. Kom ik dan thuis, komt ze automatisch weer naar mij (tot grote spijt van mijn vriend ).



Voor de rest vind ik dat ze nogal veel eet. Maar ze groeit elke dag ook verschrikkelijk veel, en is nog steeds graatmager. Ik weet dat je bij een kat haar ribben moet voelen, maar bij haar steken zelfs haar bekken heel hard uit. Maar langs de andere kant, ze is nog maar 4 maand oud, en is al zo groot als een kat van 7 maand. Zelfs onze dierenarts is verbaasd van haar groei.



Vriend en ik hopen dat ze een grote, smalle kat wordt (ik zou graag zo'n Egyptisch-achtige kat willen).
Een ander leuk feitje is dat Lotte (de langharige kat) ook een grote (maar niet zo mager, is een Noorse Boskat) poezel is, met een héél lange staart. Op dat vlak passen de katten ook heel goed bij elkaar.
Fijn dat je er weer bent Ismene ! Ik hang hier ook al een jaar of 6 rond (had eerste een andere nick) en schrijf ook niet mee in de populaire topics en ben geen lid van een groepje ofzo. Of zijn wij ondertussen ook een kattengroepje

Ik krijg weleens de kriebels dat er op een bepaald topic altijd dezelfde personen reageren en het altijd met elkaar eens zijn.



Het klinkt heel erg maar zo is het niet hoor Splinter ! Met 2 kinderen is het luie bankhangen niet meer zo makkelijk als toen we met zijn tweetjes waren bedoel ik meer. Ik kan echt nog wel bankhangen maar dan moet ik ze wel allebei voor de tv zetten hahaha ! Echt een hele dag niksdoen komt nog maar zelden voor maar ik loop op zondag nog steeds om 12.00 uur in mijn pyjama rond



Fijn dat Flo een maatje krijgt in de toekomst, dan wordt ze misschien wat rustiger haha !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven